Mindretals klæde og taleret
Fra : Bo Warming

Dato : 02-04-11 16:52

   Hvis hele menneskeheden undtagen en havde et synspunkt, og den
ene tænkte modsat, ville menneskeheden have lige så lidt ret til at
censurere mod den ene, som han, hvis han havde magt, ville have ret
til at censurere mod menneskeheden. John Stuart Mill l806-l873

Jeg går i bundløst dametøj af praktiske grunde
Det er en ytringsfrihed helt som burka
Da K foreslog burka-forbud meddelte TV2 at alle andre fandt
det grundlovsstridigt
At klæde dig efter ens indre stemmes bud er OK, når man ikke krænker
andre
Der er ingen lovkrav om velsoignerthed heller.
For at penis kan krænke skal den stilles til skue mere end glimtvis,
på kort afstand og på en sexuelt uterlig vis, fx berøres
Når varig blottelse ikke sker mod nær person er alt OK - ellers sku
vi straffe folk for at glemme at knappe bukserne en dag da har glemt
underbukser
Normalitet er ikke lovkrav hverken med meninger eller tøj

Fra : kk

Dato : 02-04-11 18:13

Bo Warming forklarede den 4/2/2011:
> [...]
> underbukser
> Normalitet er ikke lovkrav hverken med meninger eller tøj

Ja, men så må man også finde sig i, at blive betegnet som en aparte
landsbytosse - og ligeledes finde sig i forskellige former for hån og
ringeagt!
mvh
kk :'(

Fra : Bo Warming

Dato : 03-04-11 00:28

On Sat, 02 Apr 2011 19:13:20 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Bo Warming forklarede den 4/2/2011:

>Ja, men så må man også finde sig i, at blive betegnet som en aparte
>landsbytosse - og ligeledes finde sig i forskellige former for hån og
>ringeagt!

Der er Kjole-Ole-dom for at det er §266brud hvis en butik ikke vil
handle med mand i dametøj, og jeg har intet mod hån og ringeagt, men
justitsmord er fælt

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 02-04-11 22:18

> [...]
> underbukser
> Normalitet er ikke lovkrav hverken med meninger eller tøj

Du kan også begynde at bruge en muhamedansk han natkjole.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-04-11 00:40

On Sat, 2 Apr 2011 23:17:49 +0200, "Kurt H. Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse

>Du kan også begynde at bruge en muhamedansk han natkjole.

Min søn havde et par sådanne med til mig fra Pakistan , men de var
for små - og iøvrgt upraktiske - det handler 100% om bekvemmelighed og
slet ikke om at se ud.

Autonome har gruppevis nøgendemonstreret og er ikke blevet straffet

At jeg har et inkontinensproblem der gør min adfærd sygdomslindrende
bør være et stærkt argument mod at bødeforlægget vedtages af byretten

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 03-04-11 09:46

> [...]
>
> At jeg har et inkontinensproblem der gør min adfærd sygdomslindrende
> bør være et stærkt argument mod at bødeforlægget vedtages af byretten

Jeg har fuld forståelse for at du vil iklæde dig en smart damenederdel som
du også ser som en fin løsning på dit inkontinensproblem. der for forstår
jeg ikke at det er et problem for dine naboer, jeg vil garantere dig for i
kvarteret hvor du bor er der masser af transvestitter.
Nu de muhamedanske klædningerne findes i mange forskellige modeller jeg vil
tro den de bruger når de skal til hej i mekka vil nok passe dig, men så kan
du gå til en af de mange thai skræddere der er i kvarteret de kan hurtigt sy
en der passer til dig og i det design der passer dig i det mønster og farve
både til hverdage og fest.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-04-11 20:59

On Sun, 3 Apr 2011 10:45:55 +0200, "Kurt H. Nedergaard"
> [...]

>en der passer til dig og i det design der passer dig i det mønster og farve

Mønstrer og farver er ligegyldige - jeg ka li at lave det selv

Fra : Lyrik

Dato : 02-04-11 18:16

On 2 Apr., 17:51, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> censurere mod den ene, som han, hvis han havde magt, ville have ret
> til at censurere mod menneskeheden. John Stuart Mill  l806-l873
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Han snakker om "synspunkt." Noget andet er en opførsel.

"Normalt" har vide grenser, men det har grenser. "Normalt" er det som
er almindelig accepteret norm.
Din fremtoning og dit hus' fremtoning er ikke inden for den normale
grense.
Når "de fleste mennesker" som afstikker grenserne for normalitet mener
at du ligger langt udenfor. Så har de altid ret! For det er dem som
udstikker grenserne for hvad der er normalt. Ikke dig!!!
Vi har demokrati også på det område, som afstikker den normale måde
at være på!
Det flertal har talt! Din måde at være på er unormal og du skal rette
ind og finde fodslag, ellers vil du blive betragtet som en der er
fredløs!
"Fredløs" er den tilstand man kommer i, når man insisterer på at
opføre sig unormalt uden hensyntagen til folks almene følelser! Så
bliver man som du, en der aldrig har fred. Fredløs!
Du kunne ønske dig et bedre liv end et liv som fredløs! Det ligger
inden for dine muligheder at gøre den forandring!

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 03-04-11 20:04

>,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>Han snakker om "synspunkt." Noget andet er en opførsel.

TØJ ER YTRING OG SYNSPUNKT

>"Normalt" har vide grenser, men det har grenser. "Normalt" er det som
>er almindelig accepteret norm.
>Din fremtoning og dit hus' fremtoning er ikke inden for den normale
>grense.
Og takket være folk som JS Mill siger love _ikke_, at man skal være
normal( elller bruge bukser)
> [...]
>udstikker grenserne for hvad der er normalt. Ikke dig!!!
> Vi har demokrati også på det område, som afstikker den normale måde

Ikke via lov

>Din måde at være på er unormal og du skal rette
>ind og finde fodslag, ellers vil du blive betragtet som en der er
>fredløs!

Lov sir ikke at usoignerthed straffes med fredløshed
Din bodega er ikke landes parlament

Intolerance-flertallet som du synes at tilhøre, har talt ved at klage
til politiet over mig og så tror politiet at anstødeligt er at være
have et par snerpede fjender

Og nogle af deres udrykninger er begrundet med Politivedtægt om at man
ikke må være egnet til at blive oplevet som anstødelig og usømmelig

Men jeg er anklaget efter §232 om at være UTERLIG og de er jeg kun
hvis jeg peger, har jern på, svinger med den eller på anden vis skaber
sexassociatioin. Ikke når jeg læser avis eller reparerer plankeværk -
men problemet er jo at jeg er DF og overvægtig - slet ikke at nogen
har set noget penishud - det har de højst glimtvis

"Fedme er et globalt brændemærke " overskrifter BerlTidn idag om at
os overvægtige er "ÆSTETISK UBEHAGELIGE"
Forældre vil ikke forklare deres børn at de bor i kvarter med
lavstatus særlig som dog er populær ved at lægge aviser ud til genbrug

> [...]
>Du kunne ønske dig et bedre liv end et liv som fredløs! Det ligger
>inden for dine muligheder at gøre den forandring!

At bekæmpe fredløsidømmende bodegafjolser

der ikke har loven med sig, er vigtigere end at bekæmpe Rotter og AIDS

DU bør forlade DK, når du ønsker at afvigere skal ku idømmes
fredløshed