Nordmand og svenske FN-folk fik hugget hov~
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 01-04-11 21:41

11 vantro blev dræbt I Afghanistan fredag. Angrebet skete i protest mod den
amerikanske prædikant Wayne Sapps afbrændte koranen i USA i marts, og efter
fredagsbønnen i dag samledes tusinder af vrede demonstranter på gaden og
trængte ind i FN's lokale hovedkvarter i Mazar-i-Sharif i det nordlige
Afghanistan

http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1530228.ece

Fra : Peter Heide

Dato : 01-04-11 22:27

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> efter fredagsbønnen i dag samledes tusinder af vrede demonstranter på
> gaden og trængte ind i FN's lokale hovedkvarter i Mazar-i-Sharif i det

Lidt underligt at der ikke er dukket nogle billeder op af ofrene for
halshugningen. Ikke fordi jeg ikke tror at de galninge kan finde på det ,
men lad lige beviserne komme frem. Jeg tror ikke rigtig på den.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-04-11 01:46

>Lidt underligt at der ikke er dukket nogle billeder op af ofrene for
>halshugningen. Ikke fordi jeg ikke tror at de galninge kan finde på det ,
>men lad lige beviserne komme frem. Jeg tror ikke rigtig på den.

Al fokus er på Gadafikrigen. Men foto af FN-tosserne da de blev
udsendt og var i live er måske at finde på nettet og fotograf, der vil
knipse afhugget hoved. lever måske livet farligt

Jeg arbejdede 2 år i dette kriger land og de tænder let

Man laver ikke aprilsnar om halshugning af unge idealister

(Som er lidt selvmorderiske for ingen afghaner værdsætter dem og et år
efter jeg var der startede russerkrig, og siden er dødstal for
udlændinge doblet pr årti

Vis hovederne til alle fjolser der vil arbejde i muslimland uden
privat firmas bodyguards og forklar at C'est la vie

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-04-11 09:32

On 04/02/2011 02:45 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Vis hovederne til alle fjolser der vil arbejde i muslimland uden
> privat firmas bodyguards og forklar at C'est la vie

Tåbeligt at FN folk og gammeldanskere ikke er bevæbnede. En AK-47 er
vigtigere end pen i muslim-territorie.

Mvh
Martin

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 02-04-11 09:47

Den 02-04-2011 10:31, Martin Larsen skrev:

> Tåbeligt at FN folk og gammeldanskere ikke er bevæbnede. En AK-47 er
> vigtigere end pen i muslim-territorie.
>
> Mvh
> Martin

Hvorfor fanden vil du have våben ud blandt "almuen"..
Som om det ikke var nok at asociale igennem 40 år har anvendt våben i
deres bandeopgør.

Nu skal vi måske også have alle "kaptajn Hansen, Rosenvænget" udstyret
med skydevåben?

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 02-04-11 11:21

On Sat, 02 Apr 2011 10:31:35 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Tåbeligt at FN folk og gammeldanskere ikke er bevæbnede. En AK-47 er
>vigtigere end pen i muslim-territorie.
De halshuggede udførte kontorjob - kvinden især - og så slæber man
ikke AK-47 med sig

Vold kommer pludselig - taqia

Dumt a rejse dertil - klog at Libyen klares fra luften

Fra : Bo Warming

Dato : 02-04-11 16:32

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Tåbeligt at FN folk og gammeldanskere ikke er bevæbnede. En AK-47 er
>vigtigere end pen i muslim-territorie.

Da jeg var i Mazar-el-Sharif og da min søn var der fornylig, var alle
FN-folk fredselskende kontorfolk som
selv hvis de lærte at bruge automatvåbnet du nævner ,
næppe ha brugt det rationelt - eller have affundet sig med at slæbe
det med sig hver dag til og fra skrivebordet

Landet er stort som EU og hvor og hvornår jihad galninge slår til,
aner ingen

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-04-11 17:03

On 04/02/2011 05:32 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
> det med sig hver dag til og fra skrivebordet
>
> Landet er stort som EU og hvor og hvornår jihad galninge slår til,

Og derfor gælder spejder-feltråbet: vær beredt!
De bør selvfølgelig lære at skydetræne og evt betjene håndgranater, og
være iskolde når de tager imod gale al Qaeda-banditter.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 03-04-11 00:57

On Sat, 02 Apr 2011 18:03:09 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Og derfor gælder spejder-feltråbet: vær beredt!
>De bør selvfølgelig lære at skydetræne og evt betjene håndgranater, og
>være iskolde når de tager imod gale al Qaeda-banditter.

Statistikken er endnu ikke så høj vedr terror, at våbenbæring på
kontorjob vil ske

FN-ansatte tror ikke muslimer er onde så du får dem ikke til at bære
våben og skydetræne

Halshugningerne er vist ikke smart taqia, men måske humanister er så
tykhovedede, at de fortsætter som hidtil og lever med tab af lidt
kanonføde. Måske der ansættes lidt vagt-pjat - som mod piraterne

Kabul-FN-hovedkvarteret havde portner som SKULLE spørge indtrængende
om hvem de sku besøge og ringe til vedkommende i 1974-6

Man det var pjat dengang så folk gik bare igennem. Idag bør indføres
videoovervågede sluser - men der kan skydes ind ad vinduer, så whats
the point? Meget er i stueniveau

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-04-11 10:05

On 04/03/2011 01:56 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
> tykhovedede, at de fortsætter som hidtil og lever med tab af lidt
> kanonføde. Måske der ansættes lidt vagt-pjat - som mod piraterne

Men der var 3 "sagesløse" nepalesiske vagter som blev de første ofre,
fordi FN ligesom kongehuset stiller sig tilfreds med parade-sikkerhed.

Men når muhammedanere er fjenden, skal man have palisade-sikkerhed,
mindst. Nepaleserne blev ofret af humanistsnobbede FN.

Der bør være laang indgangssluse med fjernbetjening, og vagterne bør
placeres i sikre rum hvorfra de kan bestyge med kraftige våben, evt
sennepsgas som sidste bastion. Ingen vinduer i stueetagen er selvfølge
(er normalt i muhammedanien) og gitter for andre vinduer og elevatorer
der straks stoppes ved fare.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 03-04-11 20:52

Nu taler du bondefornuft - dvs ikke FN

Kongehuset behøver kun paradesikkrhed

Fra : Bo Warming

Dato : 03-04-11 01:00

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Og derfor gælder spejder-feltråbet: vær beredt!

Min barndoms gule spejdere havde militærets præg af rettidig omhu

FN har aldrig haft det

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 02-04-11 13:14

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse

> Lidt underligt at der ikke er dukket nogle billeder op af ofrene for
> halshugningen. Ikke fordi jeg ikke tror at de galninge kan finde på det ,
> men lad lige beviserne komme frem. Jeg tror ikke rigtig på den.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1530378.ece

Jeg skal nok bringe videoen hvor man ser dem blive halshugget, men den er
ikke tilgængelig pt.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1530228.ece

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-04-11 21:56

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
in740q$ehm$1@speranza.aioe.org:

> Jeg skal nok bringe videoen hvor man ser dem blive halshugget

Og jeg skal nok bringe din livshistorie.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 04-04-11 08:55

> (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> in740q$ehm$1@speranza.aioe.org:

> Og jeg skal nok bringe din livshistorie.
> [...]

Jaeh så længe du holder dig til sandheden, så har jeg ikke noget problem med
det. BTW tilykke med kilden

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 04-04-11 23:03

-
TROLL-O-METER

5* 6* *7
4* *8
3* *9
2* *10
1* | *stuporous
0* -*- *catatonic
* |\ *comatose
* \ *clinical death
* \ *biological death
* _\/ *demonic apparition
* * *damned for all eternity

> (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> in740q$ehm$1@speranza.aioe.org:

> Og jeg skal nok bringe din livshistorie.
>
> --
> -Jens B.

Nåh

Fra : DADK

Dato : 02-04-11 13:18

Peter Heide wrote:

> [...]
> halshugningen. Ikke fordi jeg ikke tror at de galninge kan finde på det
> , men lad lige beviserne komme frem. Jeg tror ikke rigtig på den.

Videoen der viser at regeringen bevidst bryder konventionerne mangler
også. Alligevel tror du på det...

Fra : Bo Warming

Dato : 02-04-11 01:03

On Fri, 1 Apr 2011 22:41:18 +0200, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la@hotmail.com> wrote:

> [...]
>fredagsbønnen i dag samledes tusinder af vrede demonstranter på gaden og
>trængte ind i FN's lokale hovedkvarter i Mazar-i-Sharif i det nordlige

Når FN er løbet tør for bombemål i Libyen så skab no fly zone i
Afghanistan på samme vis og bomb moskeen Mazarisharif (som er ret flot
og meget respekteret og toneangivende

Menneskeheden har fotos af de smukke blå mosaikker, så den er ikke
uerstattelig , men liv er liv og bør hævnes når man er blandt
hævntroende=muslimer
Ministerier og rige villaer i Kabul kan også præcisionsbombes og det
gylle kan vort Cirkus Mili jo - de træner på jyske heder ellers,
m en her er der meningsflulde mål at lære at finindstille
sigtekornene på

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 02-04-11 02:10

Den 01-04-2011 22:41, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:
> [...]
> fredagsbønnen i dag samledes tusinder af vrede demonstranter på gaden og
> trængte ind i FN's lokale hovedkvarter i Mazar-i-Sharif i det nordlige

Herregud.. vi har da ikke 650 soldater i Afghanistan for at lege riddere
for demokrati og menneskerettigheder, dårligt nok for at glæde USA.
Afghanistan er bare det bedste øvelses terræn for vores professionelle
soldater som vi har haft adgang til i årevis.
Alene af den grund støtter jeg den danske militære tilstedeværelse i landet.
At tro at vi kan skubbe Afghanistan så meget som en knivspids i retning
af et vestligt demokrati er en ren illusion.
Det troede jeg engang, men ikke længere.

- cep

Fra : Ivannof

Dato : 02-04-11 03:18

On 1 Apr., 22:41, "\( ` . P.N. . \)" <l...@hotmail.com> wrote:
> 11 vantro blev dr bt I Afghanistan fredag. Angrebet skete i protest mod den
> amerikanske pr dikant Wayne Sapps afbr ndte koranen i USA i marts, og efter
> fredagsb nnen i dag samledes tusinder af vrede demonstranter p gaden og
> tr ngte ind i FN's lokale hovedkvarter i Mazar-i-Sharif i det nordlige
> Afghanistan
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1530228.ece

---fredens religion har talt

hilsen Ivan

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 02-04-11 11:02

Den 02-04-2011 11:17, Ivannof skrev:

> ---fredens religion har talt
>
> hilsen Ivan

der findes ingen fredens religion.. kristendom, islam, jødedom,
hinduisme.. naivt!

alle religioner er trosretninger, som uddør uden tilhængere, så dem der
har en fordel af at flest mulige tror på lige deres bud på gud eller
guder, vil altid have en interesse i at bibeholde flest mulige i troen.

- cep

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-04-11 15:45

Claus E. Petersen <snurrberget@yahoo.com.REMOVE> skrev i meddelelsen
4d96f437$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> [...]
> der har en fordel af at flest mulige tror på lige deres bud på gud
> eller guder, vil altid have en interesse i at bibeholde flest mulige

Endnu en knivskarp analyse fra Claus E. Petersen. Af hjertet tak.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : DADK

Dato : 02-04-11 15:48

Jens Bruun wrote:
> Claus E. Petersen <snurrberget@yahoo.com.REMOVE> skrev i meddelelsen
> 4d96f437$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Endnu en knivskarp analyse fra Claus E. Petersen. Af hjertet tak.

Hvorfor er du ALTID så negativ?

Fra : Bo Warming

Dato : 04-04-11 20:29

   On Sat, 02 Apr 2011 16:47:46 +0200, DADK <dadk@webspeed.dk>
wrote:

>Hvorfor er du ALTID så negativ?

Vi bør vænne os til at se på socialisme som en ny stor religion
En aflægger af kristendom

Rousseru var calvinist og fostrede Ejendom er Tyveri tænkningen

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 06-04-11 02:52

Den 02-04-2011 16:47, DADK skrev:

> Hvorfor er du ALTID så negativ?

Han hører til de små erhverv som ikke tilgodeses når resten af
storkapitalismen må holdes oven vande (af hensyn til VÆKST og nationale
interesser), og han er overbevist om at hans skattepenge går til at
forsørge kunstnere der udstiller lig af hamstere udsmykkede med inka
glasperler og at gas er midlet til at slippe af med sociale nassere.

Akke ja... Hvis bare dét kunne løse budgetunderskuddet.

- cep

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 06-04-11 02:46

Den 02-04-2011 16:44, Jens Bruun skrev:
> Claus E. Petersen<snurrberget@yahoo.com.REMOVE> skrev i meddelelsen
> 4d96f437$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Endnu en knivskarp analyse fra Claus E. Petersen. Af hjertet tak.

Takker for en smukke kommentar!

- cep

Fra : DADK

Dato : 06-04-11 02:53

Claus E. Petersen wrote:

> Takker for en smukke kommentar!

Du skulle vel aldrig være Claus P. ?

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 06-04-11 02:54

Den 06-04-2011 03:53, DADK skrev:

> Du skulle vel aldrig være Claus P. ?

joda!

- cep

Fra : Ivannof

Dato : 02-04-11 04:38

On 2 Apr., 12:01, "Claus E. Petersen" <snurrber...@yahoo.com.REMOVE>
wrote:

> der findes ingen fredens religion.. kristendom, islam, jødedom,
> hinduisme.. naivt!
>

> - cep

Nej, men der er nogen der KALDER sig "fredens religion". Det er der
mange muslimer der gør fordi de mener at det er et særkende ved deres
religion. Det er lidt ligesom dengang Tyskland var delt i
Forbundsrepublikken (vest) og så DDR, Deutche Demokratishe Republik.
Begge dele er selvfølgelig en joke - pynt med lånte fjer!

Hilsen ivan

Fra : hr. Wilstrup

Dato : 02-04-11 12:08

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> Forbundsrepublikken (vest) og så DDR, Deutche Demokratishe Republik.
> Begge dele er selvfølgelig en joke - pynt med lånte fjer!

Det lyder nok som en aprilspøg, men da det i dag er 2.april tør jeg godt
sige at jeg faktisk er enige med jer begge. Hverken DDR eller BRD var/er
mere demokratiske end hvad deres tolkninger berettigede/ berettiger dem til.
I det hele taget er der ikke et eneste land der rummer ægte demokrati. DDR
var tættest på i forbindelse med deres valgsystem fordi man kunne binde
kandidaterne op på deres løfter: fulgte de ikke trop, kunne de uden videre
afsættes af befolkningen, og det skete faktisk i flere tilfælde -akkurat som
det skete i USSR.
At SED var den ledende kraft, har naturligvis intet med ægte demokrati at
gøre, men har at gøre med at man politisk valgte det sådan fordi man mente
at socialismen er vejen frem -og det synspunkt er jeg enig i. Jeg ville
personligt gerne give afkald på det vestlige pseudodemokrati til fordel for
det demokrati der fandtes i DDR eller USSR, også selvom der forekom ting jeg
heller ikke bryder mig om. Det drejer sig om politiske holdninger - ikke om
illusionen om demokrati som i hvert fald ikke findes i den vestlige verden.
Den der har magten får også retten.

BRD var ikke og har aldrig været et ægte demokrati. Ganske vist kan folk så
stemme på anden måde end i DDR, men det betød ingenlunde at der er eller var
tale om ægte demokrati fordi de valgte politikere kunne sidde og gøre
ulykker i en årerække uden særlige konsekvenser ud over at de så ikke kunne
genvælges efterfølgende hvis vælgerne huskede så langt. Til gengæld fik og
får de ledende partier massevis af penge til at føre valgkamp for, og gamle
nazister kan sagtens være med i disse valg uden regres, samtidig med at man
har haft Berufsverbot for kommunister. Heller ikke det har noget med
demokrati at gøre.

USA har ikke været demokratisk nogensinde, men det er den stærkestes ret der
regerer dér. Danmarks skindemokrati kender vi alt for godt - heller ikke det
har en pind med ægte demokrati at gøre. Vi har også haft vores
"Berufsverbot" og flere og flere sager fra fortiden dukker op ved
forskellige lejligheder der afslører dette: Angrebet på folketingsmedlemmer
under krigen (og jeg gider ikke at høre på bortforklaringer om at man ikke
havde noget valg - naturligvis havde man da det). der var kommunister,
leflen for tyskerne og politiangreb på fredelige demonstranter både dengang
og nu (præventive anholdelser m.v.) -

Vi skal - lige så lidt som de religiøst anfægtede -bilde os ind at vi er så
perfekte. Religionerne er noget Fanden har skabt på en dårlig dag. Ingen af
religionerne har noget at byde på der blot tilnærmelsesvis har en pind at
gøre med ægte demokrati -ja, selv det gamle Grækenland var udemokratisk,
selvom vi hævder at vi har vort demokrati der fra.

Det eneste der er tilbage er holdninger- politiske/samfundsmæssige
holdninger der allesammen bygger mere eller mindre på ideologier og filosofi
om hvordan verden er eller bør være. Det er altså et valg hvor vi må tage
det sure med det søde. Sådan er det bare -og ethvert forsøg på at forenkle
det, sådan som fx Dansk Fremmedhaderparti gør det, dur ikke. Det handler om
menneske-og samfundssyn som igen udspringer af vor opdragelse, det vi
observerer gennem livet og de begivenheder, gode som dårlige, vi udsættes
for - andet og mere er der ikke.

Gud er død! Der eksisterer ingen "væsener" som er os overlegne og som kan
udgøre det for nogen "gud", med mindre vi finder liv på andre planeter som
er os overlegne -og det bliver nok ikke vanskeligt at forestille sig det kan
forekomme.

Det eneste der er tilbage er troen på den store græskarmand. ;_)

Fra : DADK

Dato : 02-04-11 12:13

hr. Wilstrup wrote:

> [...]
> kunne de uden videre afsættes af befolkningen, og det skete faktisk i
> flere tilfælde -akkurat som det skete i USSR.

Jeg oversætter lige for dem der måske kunne komme i tvivl : Befolkningen
= politbureauet. Politbureauet = kommunistpartiet.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 02-04-11 14:15

Den 02-04-2011 13:07, hr. Wilstrup skrev:

> [...]
> forestille sig det kan forekomme.
>
> Det eneste der er tilbage er troen på den store græskarmand. ;_)

Al respekt, men nu har du bundet Bourgognen igen..
DDR og det kommunistiske styre ophørte med at være folkets styre langt
før den russiske borgerkrig gik i gang.
Efterladenskaberne taler deres alt for tydelige sprog om systematisk
undertrykkelse og tortur og manipulation med sandheden,

Man skal nærmest, med dagens målemetoder, være sindssyg, før man seriøst
omtaler DDR som demokratisk, hvis man med demokratisk henfører til
flertallets ret og mulighed for at både vælge og styre ledelsen.

- cep

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 02-04-11 14:23

Jeg glemte....

Flertallet fik hverken valgmulighed eller rettigheder under kommunismen!

- cep

Fra : DADK

Dato : 02-04-11 14:24

Claus E. Petersen wrote:

> Man skal nærmest, med dagens målemetoder, være sindssyg, før man seriøst
> omtaler DDR som demokratisk, hvis man med demokratisk henfører til
> flertallets ret og mulighed for at både vælge og styre ledelsen.

Lad nu vær'! Det hedder jo også Den Demokratiske Republik Congo, og se
selv hvor demokratisk det er. Arne har ret, DDR-kommunismen var
højdepunktet i den menneskelige civilisations forsøg på at indføre
demokrati og folkestyre. Det glippede, og tilbage står vi nu kun med
pseudodemokratier og ren totallitarisme.

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-04-11 15:48

hr. Wilstrup <nixen@bixen.noway> skrev i meddelelsen
4d97037f$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> [...]
> godt sige at jeg faktisk er enige med jer begge. Hverken DDR eller
> BRD var/er mere demokratiske end hvad deres tolkninger berettigede/

Men stalnist. I DDR blev man skudt i ryggen, hvis man var utilfreds med dén
udgave af "demokrati" og derfor ønskede at forlade landet. Mig bekendt
skyder man ikke egne medborgere, der ønsker at rejse ud af landet, i BRD.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jesper

Dato : 05-04-11 10:52

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> wrote:

> [...]
> fredagsbønnen i dag samledes tusinder af vrede demonstranter på gaden og
> trængte ind i FN's lokale hovedkvarter i Mazar-i-Sharif i det nordlige

Allah O Akhbar Flemse! Krumsablens religion har talt.
--
Jesper
FÃ¥ det ud af verden:

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 05-04-11 11:05

On Tue, 5 Apr 2011 11:51:30 +0200, Jesper wrote:

> Allah O Akhbar Flemse! Krumsablens religion har talt.

Det er bare islam-logik for vidrekommende.

En skør amerikaner har fornærmet os, så vi må hævne det ved at hugge
hovedet af nogle uskyldige hjælpearbejdere der IKKE er fra amerika.

Endnu et bevis på at islam er bund racistisk. Der er "overmennesker"
(muslimer) og alle de andre ikke-muslimer (undermennesker). Den melodi har
vi hørt før.