"Tivoli og Bakken lukker. Rundetårn rives ~
Fra : Lyrik

Dato : 01-04-11 11:19

Aprilsnar?
Det kan man aldrig være sikker på med den regering!

Danmarks Akvarium lukker i 2013! Det hele rives ned! Alle vil dræbe
det! Ingen vil røre en finger for at restaurere det!
Jo der var engang i starten af 1900 tallet en grosserer som havde
givet huset og kommunen holder strenge håndjern på arvesølvet. man vil
kun rive ned-det hele! er meget vigtigt! Alt skal væk! man hader det!
Ingen elsker det, udover personalet! Ja og generationer af danskere
der er vokset op med det!
Den ånd, det sted det vågner ikke op som fugl Føniks i "Blue Planet-
monstret" i Ørestaden hvor ingen gider tage ud.

Damehåndboldlandsholdet lukker nok snart ned! Ingen vil røre en finger
for at redde det!
På trods af status som lørdagsunderholdning af første klasse i TV,
vender regeringen hovedet den anden vej.

En journalist spurgte usikkert om det kunne ske for fodboldlandsholdet
også?
Drævende udenomssnak med fokus på damehåndbold fulgte!

Kommuner kan ikke gå fallit!?? Med den regering kan man ikke være
sikker! Alt gøres op i penge!

Jens

Fra : Mendoza

Dato : 01-04-11 19:00

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Drævende udenomssnak med fokus på damehåndbold fulgte!
>
> Kommuner kan ikke gå fallit!?? Med den regering kan man ikke være

Ja, hvad fanden vil du ellers gøre det op i?

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-04-11 19:22

On 04/01/2011 08:00 PM, Mendoza wrote:

> "Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Ja, hvad fanden vil du ellers gøre det op i?

Skvalder-kål?

Fra : DADK

Dato : 01-04-11 21:10

Martin Larsen wrote:

> Skvalder-kål?

Snarere skvadrekål

Fra : Bo Warming

Dato : 02-04-11 01:29

On Fri, 1 Apr 2011 10:19:08 -0700 (PDT), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

>Aprilsnar?
>Danmarks Akvarium lukker i 2013! Det hele rives ned!

Intet rives ned, for alt kan foræres til private der kan lave det om
til burgerbarer der gir overskud så det bevares.

Landsholdet er heller ikke statsopgave - TV-indtægter til et nystartet
firma om den sport, kan sikre pigerne løn og ellers så er pigerne
røvhuller der hader publikum og så bør TV vise 2.divisionshold der jo
spiller godt nok til at spænding skaes

Livet er for kort til KVINDEhåndbold sagde man og det var løgn
Livet er heller ikke for kort til 2.divisions håndbold på DR og TV2
Mænd tyrer LIDT hårdere end kvinder og 1.div lidt hårdere end 2.div så
kun få publikummer vil savne røvhullernes ekstrastyrke i kastene
Når folk vil se det tradiionelle og man forlanger (fyrstelig ekstra)
løn, så er man et røvhul, egoist der hader publikum. De sku spille for
æren, hvis da ka li seerne. Hader de alle andre end sig selv? Hader de
at spille. Lad det fri marked råde og afskaf pr lov ALLE regler - især
om at de skal sømmeligt dække barmen med tøjreklamer
Rigeligt reklameindtægter kan fås pr bannere og skilte og hvis
dommeren vil have tøj på så kan DET rumme reklame

Hvis TV ikke gir nok, så påbyd at de skal spille topløst, så vil
privat TV betale tidobbelt for annoncørerne ville allerhelst have
deres spots ind i porn i dagtimerne og primetime

Fra : Vidal

Dato : 02-04-11 08:09

Den 02-04-2011 02:29, Bo Warming skrev:

> Hvis TV ikke gir nok, så påbyd at de skal spille topløst, så vil
> privat TV betale tidobbelt for annoncørerne ville allerhelst have
> deres spots ind i porn i dagtimerne og primetime

Det er faktisk ikke så dumt. Inden for kvinde-beachvolley
har man en påbudt "kampdragt", bikini, som helt er lagt an
på at bringe husarerne ind i kampen, so to speak.

http://www.google.dk/images?hl=da&source=hp&biw=1280&bih=808&q=beach+volley+women&gbv=2&aq=f&aqi=&aql=&oq=

Men du får nok ikke håndbold-kvinderne til at løbe rundt
topløse.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 02-04-11 11:26

On Sat, 02 Apr 2011 09:09:06 +0200, Vidal <vidal@invalid.dk> wrote:

> [...]
>
>Men du får nok ikke håndbold-kvinderne til at løbe rundt

Bikini-kompromisset er klog modifikation af mit forslag

Fra : Bo Warming

Dato : 02-04-11 01:35

>Damehåndboldlandsholdet lukker nok snart ned!

Folketinget kan påbyde OK for at de spiller topløst

Så skal annoncørerne nok finde en aftale , evt med et storbarmet
2.divisionshold der holder af publikum og af spillet

Gider man ikke spille uden supermange penge så hader man publikummet
og spillet

Bo Warming,Bjelkes Alle 46, Kbh N