Tegninger gør at krænkere ska vær NÆRE
Fra : Bo Warming

Dato : 01-04-11 15:37

Tegninger gør at krænkere ska vær NÆRE
Politiets seneste påfund, at nederdelsklædte mig sku være "egnet til
at blufærdighedkrænke" børn der stod (med ryggen til) i et vindue 14 m
væk, sættes i relief af nutids kulturens tegninger i medierne

Jan 2011 havde DF-toppen foreslået at ny indvandrere sku ved ankomst
se film med danske topløse piger, så de forstår kulturforskellene
Straks viser Politiken karikatur af Pia.TuesenDahl,Skårup nøgne med
ulækre detaljer ved kønsorganerne
1.4   2001 viser tegneserie på EBs bagside en dame i blæst på
Oslo-båden. En snerpet mand nær hende er fortørnet over at hendes
nederdel blæser op og hun har ingen trusser på så man kan se alt-
Hun forklarer først at hun er nødt til at holde på sin hat. Da hans
forargelse fortsætter, uddyber hun at hatten er købt i dag men det han
ser i skridtet er 68 år gammelt. Børn læser som det første i aviser
sådanne tegninger. Og de ved at der er *ligeberettigelse mellem mænd
og kvinder*.
Så en dom mod mig, bør gennemtænkes i lyset af om en dom så også vil
falde hvis en kvinde er uden trusser og kortvarig indblik på kussehår
kan tænkes.
Så længe vi har en §232 der siger at uterlig adfærd skal kunne
straffes, så bør gummi§en gennemtænkes og ikke overlades til at "hvis
naboer klager, har naboer ret. hvis nogen ku se lidt penis ½ sekund"
Måske naboer ikke kan lide mine DF-synspunkter på mit plankeværk.
At mænd er stolte af at være stuerene og anstændige skal ikke betyde,
at er man ikke som dem, så er straf på sin plads.
Børn der har i samlet flok på parkvandring med pædagog set en blotter
er stolte og kappes om at ku huske detaljer - mens pædagoger ringer
til alle forældrfe om det skrækkelige, der er sket og set!
De to tegninger - som jeg kan arkivere til retssagsbrug? - indicerer
en tidsånd som anklagemyndighed bag bødeforlæg er sørgelig blind
overfor.
Hvis en voksen "slikonkel" møver sig nær et barn og på tomandhånd
blotter sig så kan et strafbart pædofilproblem tænkes. Men børn der er
over ti meter væk bag hegn eller vindue og sammen med jævnaldrende og
pædagoger kan ikke krænkes