GadafiFjenders våbenindsigt OK
Fra : Bo Warming

Dato : 01-04-11 10:33

At betjene flak og andre våben er idiotsikret og kun for at
opreklamere NATO påstår medierne at vi skal sende BÅDE våben OG
instruktører

Slum-teenagere kan sagens håndtere stingermisiler og andet med
sprængstof

Der skal ikke slås op i ballistiske tabeller elektronik klarer alt,
som i komputerspil

Min kone i Zambia og jeg ferierede i Malawis bjerge og jeg havde netop
været kørelærer så hun fik kørekort men nedad et bjerg fik hun vor
Renault 4 til en kolbøtte så den buledes

Hjemme i Zambia indleverede jeg på værksted og hørte imens et
dødsskrig

En dreng havde hovedet mellem dæk og karosseri og en anden sænkede
donkraft så bilens vægt lå på hans hoved.

Den græske ejer løb hen og fik donkraften op igen og stak en lussing
til negren hvis hoved var en anelse langstrakt et par minutter efter
han var frigjort . Teenagekranier er elastiske
Straks droppede han sit flæb-skrig

Jeg spurgte om de ellers er gode mekanikere og han sagde at de er helt
som i Athen - alt som man har gjort et par gange, kan man jo

Sådan er det også med avancerede våben - og den ene rekrut oplærer den
anden - dog ikke i DK hvor jobskabelse for instruktører er en stor
sag.
Fagforeninger kræver kurser hos os men når du virkelig ønsker at
beholde jobbet er koncentrationen i top og så lærer du hurtigt
Og at man er sort gør ikke dum til bilmekanik , sagde alle med
Afrika-erfaring - næsten tværtimod

Da tyskerne i 1914 lærte tyrkerne op til at lammetæve briterne ved
Galipoli var der heller ikke brug for mange instruktører i lang tid .
og idag får rigmandssønner en kalashnikov i gave tidligt så de kan
fejre nytår og bryllup med at skyde op i luften

At japanere aldrig blir ordblinde eller stammere er fordi de ikke har
uddannede terapeuter til de to slags bagatelhandicap. Når ekspert-loge
så skabes patienter

Adam Smith gennemskuede at "lærde er en sammensværgelse mod lægmand"
læs her

"People of the same trade seldom meet together, even for merriment and
diversion, but the conversation ends in a conspiracy against the
public, or in some contrivance to raise prices".Adam Smith