Naser Khader -> Niels Khader
Fra : Per Rønne

Dato : 01-04-11 05:46

Så har Naser Khader skiftet navn. Nu hedder han Niels:

<http://www.b.dk/nationalt/khader-hedder-nu-niels>

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 01-04-11 06:04

On Fri, 1 Apr 2011 06:46:01 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Så har Naser Khader skiftet navn. Nu hedder han Niels:
>
><http://www.b.dk/nationalt/khader-hedder-nu-niels>

Han har altid været hellig kriger der sku taqiabedrage os så vi ku tro
at muslimer kan integreres

Navn er bedrag - et blandt mange

   Hvad ligger der i et navn? det, vi kalder en rose, ville dufte
lige sødt, hvilket navn det end havde.Shakespeare
Han elskes af radikatertyper der naivt tror ham som man tror en
smigrende elskerinde:

"When my love swears that she is made of truth, I do believe her,
though I know she lies.William Shakespeare

Jeg var under valgkamp i paneldebat med ham og han havde stemt for
Straffelovens §266b om racisme-censur, som jeg er uretfærdigt dømt
efter 3 gange

Han benægtede dvs løj

Min muslimkritik er ikke bioracisme og kulturracisme er alm politisk
generalisering som ikke bør kunne ulovliggøres

Fra : kk

Dato : 01-04-11 06:18

Bo Warming:

> [...]
>
> Min muslimkritik er ikke bioracisme og kulturracisme er alm politisk
> generalisering som ikke bør kunne ulovliggøres

Du har da vist været for længe oppe!
mvh
kk :')

Fra : Bo Warming

Dato : 01-04-11 09:24

On Fri, 01 Apr 2011 07:18:08 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Bo Warming:

>Du har da vist været for længe oppe!
>mvh
>kk :')
JA SELVFØLGELIG ER DET APRILSNAR

Men mine bemærkninger og citater er på sin plads anyway!

Fra : Mendoza

Dato : 01-04-11 08:52

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> Per Erik Rønne
> http://www.RQNNE.dk
> Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe

Glædelig 1. april!

Fra : Bo Warming

Dato : 01-04-11 09:26

On Fri, 1 Apr 2011 09:51:51 +0200, "Mendoza" <nogen@microsoft.com>
wrote:

>""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

>Glædelig 1. april!
Men hvis nyheden kom en anden dato ville velmenere straks forklare at
det er en smuk gestus fra Naser og se hvor let de integreres

Fra : kk

Dato : 01-04-11 09:50

Bo Warming kom med denne ide:

> Men hvis nyheden kom en anden dato ville velmenere straks forklare at
> det er en smuk gestus fra Naser og se hvor let de integreres

Jamen, det ville det da også være!
mvh
kk :')

Fra : Bo Warming

Dato : 01-04-11 17:48

On Fri, 01 Apr 2011 10:49:48 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Bo Warming kom med denne ide:

>Jamen, det ville det da også være!

Hvis det passer så fint ind i debaten så måske det ikke ER aprilsnar?

   Det at forstå spøg er jo altid en af adkomsterne til det gode
selskab. Georg Brandes

   En stor del af fornøjelsen ved vittigheder ligger, i at de
udfordrer fornuften.,Sigmund Freud

APRILSNARINSTITUTIONEN er del af mediernes forsøg på at stemple
ikkefans af medier som SMAGLØSE IDIOTER UDEN HUMOR

   "Hvis vi alle turde være mere latterlige,ville vi holde mere
af hinanden."Dostojevsky ("Idioten")    1821-81

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 02-04-11 09:13

Den 01-04-2011 06:46, Per Rønne skrev:
> Så har Naser Khader skiftet navn. Nu hedder han Niels:
>
> <http://www.b.dk/nationalt/khader-hedder-nu-niels>

Jer akademikere... det er ikke bare et spørgsmål om uret ER sat til
sommetid..

- cep