Advokater og §'er gør skade, indses i Fjer~
Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-11 23:56

Advokater og §'er gør skade, indses i Fjernøsten
Konfuziansk foragt for jura
Når man er god til intuition,indser man at §'er er skadelige
forenklinger

"   Alle regler distraherer vor opmærksomhed væk fra reglernes
egentlige mål og gør os tankeløse. Nietzsche

Antallet af advokater i Japan pr mio indbyggere er 10% af DKs
og 1% af USAs

"Going to law is losing a cow for the sake of a cat. Deal with things
before they appear. Put things in order before disorder arises.
Anonymous Saying of Chinese Origin

"Advokater er folk der udlejer deres ord og vrede. Anonym

"   Som advokat er du i stand til at elske dit arbejde, tjene en
masse penge og holde dig inden for lovens rammer. Men du skal vælge én
af de tre muligheder. Jack Dee

"To bønder påstår begge, at de ejer den samme ko. Mens den ene trækker
i dens hoved og den anden i dens hale, bliver koen malket af en
advokat. Jødisk ordsprog

"En advokat med en håndtaske kan stjæle mere end 100 mand med
skydevåben. Maio Puco

"   En god sagfører er en dårlig nabo. Ordsprog

"   En jury består af tolv personer valgt til at afgøre, hvem der
har den bedste sagfører. Robert Frost

"   Hvis du kan løbe rundt med din advokat, har du en forkert
advokat. John Nolan

"Jeg savner en advokat til at beskytte mig mod min advokat. Anonym

Fra : NoTrabajo

Dato : 01-04-11 07:04

> [...]
> advokat. John Nolan
>
> "Jeg savner en advokat til at beskytte mig mod min advokat. Anonym

Jurister er Jordens pak.

NoTrabajo

Fra : Bo Warming

Dato : 01-04-11 16:10

On Fri, 1 Apr 2011 08:04:12 +0200, "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com>
wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse

>Jurister er Jordens pak.

JA. Men der har magt incl politisk

Glistrup var klasseforrædder der ku ha gjort advokater arbejdsløse -
DERFOR JUSTITSMORD FÆNGSLING AF HAM 3 år i 1985 og 3 uger i 2007

"   I dette fordærvede samfund er advokatstanden privilegeret. Det
er et af dette samfunds store dumheder. Advokater tjener tykt på
næsten intet produktivt at bestille. Glistrup 1971

"Professionelle er en sammensværgelse mod lægmand G B Shaw

Værst er, når staten gir sine venner MONOPOL - der søger sexologer så
kun læger og candpsyk er må kalde sig det

Jeg fængsledes i 1988 for at kalde mig "sædlæge" da jeg overgik
lægerne mh donorformidling
Min humoristiske annonce i Information brugte også ordene barfodslæge
og naturlæge.

To advokater gik ind i en fin restaurant og pakkede medbragt madpakke
op og åd.
Tjeneren kom og viste reglement
"Man må ikke spise egen medbragt mad her"
Straks byttede de madpakke, og spiste videre.