!4 negre frelst fra slaveri i Iraq
Fra : Martin Larsen

Dato : 31-03-11 22:02

http://www.bbc.co.uk/news/world-12887018

2 soldater fra en amerikansk base fik nys om at nogle negerinder fra
Uganda var blevet lokket til Iraq og derpå solgt som slaver.

De fattede medynk og fik frelst 14, hvoraf flere var syge og svært
traumatiserede.
En var voldtaget og gravid og tæt på selvmord, en kunne hverken tale
eller høre pga traumer.

Mindst 100 ugandiske kvinder i Iraq har man ikke kunnet finde.
Regeringen kender til transporterne, men gør intet.

Velkommen til dhimmi-livet i Muhammedanien

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-11 23:16

On Thu, 31 Mar 2011 23:01:36 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>Regeringen kender til transporterne, men gør intet.
>
>Velkommen til dhimmi-livet i Muhammedanien

Pas på ikke at lyde som SF-tanterne der tror at ulandsglædespiger i DK
er staklede og handlede

Dhimmiliv i OLIERIGE Irak er måske bedre end fattigdom i Uganda

De må ha for god tid, de USA-soldater

"
Alle kvinder vælger en grad af dhimmificering og cokoladetøserne der
nu klynker ville nok hellere behage en olierig fremmed end en sort
fattig landsmand

   Hos kvinden opstår lysten til at behage før trangen til at
elske.       Ninon de Lenclos

   Kvinderne har vanskeligere ved at overvinde deres behagesyge
end deres lidenskab.      Rochefoucauld

En klog kvinde forstår at behandle sin mand sådan, at han giver ordre
til det, hun gerne vil.   Jeanne Moreau

   En mand tror, han ved, men en kvinde ved bedre.   Kinesisk
ordsprog

Fra : Peter Heide

Dato : 01-04-11 01:15

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Regeringen kender til transporterne, men gør intet.
>
> Velkommen til dhimmi-livet i Muhammedanien

Mener at kunne huske at dine indlæg var sådan nogenlunde normale for 2 -3 år
siden men der må der været gået et eller andet helt galt siden ?

Fra : Bo Warming

Dato : 01-04-11 05:53

On Fri, 1 Apr 2011 02:14:48 +0200, "Peter Heide" <salute@vip.dk>
wrote:

>"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

>Mener at kunne huske at dine indlæg var sådan nogenlunde normale for 2 -3 år
>siden men der må der været gået et eller andet helt galt siden ?

At være sandhedssøgende er bedre end at være normal

Snart gøres vi dhimmier her, så emnet er godt

Men om USA-soldaterne gavner folk i det mørk Afrika ved redningsdåd er
måske usikker for vi forstår ikke kulturen DER

Fra : hanzen

Dato : 01-04-11 08:09

> [...]
> Regeringen kender til transporterne, men gør intet.
>
> Velkommen til dhimmi-livet i Muhammedanien

14 slaver i Muhamedanistan og kun 1 voldtaget.
Er det en aprilsnar?
--

hilzen
hanzen

Fra : Bo Warming

Dato : 01-04-11 10:02

On Fri, 1 Apr 2011 09:08:35 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmeej.dk>
wrote:

>"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

>14 slaver i Muhamedanistan og kun 1 voldtaget.
>Er det en aprilsnar?

Kan der tales om voldtægt af afrikanerinder fra landsbyer i Afrika.?
De er så villige at det næsten er fornærmelse ikke at bolle.

Jeg gav en 50 kr seddel til blaffersker i Zambia men vi havde hygget
os lige så godt uden
Og havde jeg ønsket uden kondom havde det været godtaget hvad ingen
sorte piger gør på massagesteder her.
Aldrig bristede de, og det var jeg lettet over da AIDS opdagedes 6 år
senere

At jeg var slank dengang betød intet - en overvægtig hvid kollega
næsten så usoigneret som jeg idag, havde heller ikke problemer med de
ædle vilde naturlige lokale piger
Men min norske kone ønskede "kun een gang" så jeg kompromissede "kun
hveranden-månedligt"

Fra : Vidal

Dato : 01-04-11 11:05

Den 01-04-2011 11:02, Bo Warming skrev:

> Og havde jeg ønsket uden kondom havde det været godtaget hvad ingen
> sorte piger gør på massagesteder her.
> Aldrig bristede de, og det var jeg lettet over da AIDS opdagedes 6 år
> senere

Jeg erindrer en diskussion, du havde med en norsk læge,
her i gruppen, eller var det blot en læge fra Norge, der
skrev, du var i risiko-gruppen, fordi du i din Afrika-periode
dyrkede ubeskyttet sex med de indfødte, hvilket du, såvidt jeg
husker, ikke gjorde indsigelse imod.

Så mon ikke AIDS'en blot var et lykketræf?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 01-04-11 11:53

On Fri, 01 Apr 2011 12:05:28 +0200, Vidal <vidal@invalid.dk> wrote:

> [...]
>dyrkede ubeskyttet sex med de indfødte, hvilket du, såvidt jeg
>husker, ikke gjorde indsigelse imod.
>
>Så mon ikke AIDS'en blot var et lykketræf?

Ny virus typer kommer og går, og lægers indsigt er som afstanden
mellem to fingre - det der er vigtigt at vide for at behandle , er som
det uendelige på hver side af fingrene

Måske grøn abe muterede? Måske NewYork bessesaunaers 100 fistfucking

partnere på en nat gir såret rektum så en virus der aldrig ellers ku
få en fod til jorden, blev stor og epidemisk?

Lykketræf for Indre Missions dømmesyge?

Asian flue er ofte kommet - sir man - og rottter kommer altid fra
naboen - så tyskere kalder den børnesygdom for German Measels som
tyskerne kalder for engelske mæslinger

Virus fornyr sig for at finde ny nicher

Fra : Mendoza

Dato : 01-04-11 16:38

"Vidal" <vidal@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> dyrkede ubeskyttet sex med de indfødte, hvilket du, såvidt jeg
> husker, ikke gjorde indsigelse imod.
>
> Så mon ikke AIDS'en blot var et lykketræf?

Jo, formodentlig. Eller også var det Forsynet.