Gener ved bordel-naboskab
Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-11 08:48

Gener ved bordel-naboskab
Thaier er ultrarenlige og høflige og i årtier har jeg ved passage pr
fortov forbi Bjelkes Alle 2 trappesten bemærket dukkeopdækning af
lidt mad og saftevand
Det er thai-gæstfriheds-signal og går man ind på opgangen er første
stue-indgang til massagested .
Jeg jeg kender danskere i opgangen og ingen ku forestille sig, at
nogen er generet
Alligevel beretter TV2 i dag om nabo-gener bl.a. lugt
Det indslag handlede om, at    thai-piger laver mad midt om natten og
den har mærkelig lugt
Men det er samme karrylugte du oplever på en Thairestaurant og hvis
naboer generes, kan de sætte tætningslister på døre
Da jeg boede Gartnergade 1, 3sal var der døgnet rundt lugt af
koriander og spidskommen fra tyrkisk madlavning - no big deal

At piger sku stå for menneskelig ulykke er vås - nok stuves 6sammen i
lille rum af alfonsen , men sådan bor fattigfolk også hjemlandet
Forestil dig en bartenderpige i Danmark, som tjener 150000 kr om året
plus 50000 kr for at gå i seng med i snit en rig kunde om måneden
Ville hun ikke ansøge i årevis, hvis hun ku få job i Californien, hvor
hun tjente det dobbelte fast og det femdobbelte for det løse
Tilsvarende lægger uland og balter og polak piger billet ind på
Danmarksophold på turistvisum
At alfonser der overlever og ikke langtidsfængsles tjener langt mere
end hun, er uinteressant for hende. Det afgørende er, at hun efter
hjemkomst er respekteret og rig i sit lokalsamfund, der aldrig har
foragtet "frie piger"

Et andet indslag påstod at en massage-opgang kan være skæmmet af
opkast, urin og vold.
Bor du nær et værtshus er der nok langt større risiko for pissoirstank
i porten og fuldemandsvold
Der er fulde mænd, der søger købesex, men dengang jeg var hyppig
massagekunde, oplevede jeg højst en anelse pisduft i visse opgange og
tænkte, at "os fritænkere om sex er nok undertiden fritænkere om at
når man skal så skal man"

Christiansborgpolitikeren der ønskede statschikane mod det gavnlige
erhverv, var grim og mon ikke SF-monsttre der ikke har charme er
misundelige på glædespigerne og det skaber deres forargelse?