Kejseren gir styrke til tsunamiofre
Fra : Martin Larsen

Dato : 30-03-11 16:54

Kejser Akhihito besøgte et center for for jordskælvs og tsunamiofre i
Tokyo-området onsdag.

Kejserens besøg giver mig styrke sagde en evakueret.

http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-pacific-12903725

Kunne danskerne mon ikke også vinde megen styrke af deres dronning og
kronprins, hvis ikke de røde antiroyalister havde travlt med at udsprede
formålsløs ondskab?

Mvh
Martin

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 30-03-11 17:39

> [...]
>
> Kunne danskerne mon ikke også vinde megen styrke af deres dronning og
> kronprins, hvis ikke de røde antiroyalister havde travlt med at udsprede

Ja det vil hjælpe gevaldig på vores synkende skude.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-11 17:55

On Wed, 30 Mar 2011 17:53:43 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Kejser Akhihito besøgte et center for for jordskælvs og tsunamiofre i
>Tokyo-området onsdag.
>
>Kejserens besøg giver mig styrke sagde en evakueret.

Men denne evakuerede er næppe representativ - journalister vil gerne
udstille japanere og kinesere som lidt latterlige - de er racister og
helt gal på den ,men publikum i vesten vil gerne have lettet
mindreværdskomplekset

> [...]
>
>Kunne danskerne mon ikke også vinde megen styrke af deres dronning og
>kronprins, hvis ikke de røde antiroyalister havde travlt med at udsprede

Hvis uSA havde hængt kejseren i 1945. havde måske 70% af japanerne
begået selvmord, sir min kone

Idag er han lettet over ikke at sku være halvgud i samme grad - LIDT
er der tilbage af det, på landet men minkone er datter af
kommunist,+glarmester , som blev hjernevasket i kinesisk
krigsfangelejr så hun er lidet religiøs

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-03-11 18:41

On 03/30/2011 06:55 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
> udstille japanere og kinesere som lidt latterlige - de er racister og
> helt gal på den ,men publikum i vesten vil gerne have lettet

Eller du forstår ikke den japanske kultur

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-11 19:29

On Wed, 30 Mar 2011 19:40:56 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Eller du forstår ikke den japanske kultur

Mit speciale er naturligvis en oversygepjerske fra Tokyo, 4 år yngre
end mig som har været min samleverske i 18 år

Omkring brylluppet læste jeg 200 især amerikanske bøger om Japansk
kultur

Men der er meget jeg nok aldrig forstår

Vestens misforståelser og japan-bashing kan jeg holde hundred foredrag
om

Væsent ligt om alle 3 konfuzianske folk er at de fører
Glistrup.politik : familiesammenhold, lav skat, minimal lovjungle

Du der går op i IQ må da værdsætte at i det IQ-test-gale USA er der
enghed om at hvide når ikke konfuzianerne til sokkeholderne
ogforskellen blive større og større så hvide studerende kræver hvide
universiteter for ikke at lide daglig med mindreværdskomplekserne

På Edisons tid havde vi nogle kreativitets fordele, men nu ?
Vi kører på frihjul

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-03-11 20:36

On 03/30/2011 08:29 PM, Bo Warming wrote:

> Mit speciale er naturligvis en oversygepjerske fra Tokyo, 4 år yngre
> end mig som har været min samleverske i 18 år

Er det ikke mest kattene Noriko lever for?

> Omkring brylluppet læste jeg 200 især amerikanske bøger om Japansk
> kultur
>
> Men der er meget jeg nok aldrig forstår

Se og fornemme er bedre.

> [...]
> ogforskellen blive større og større så hvide studerende kræver hvide
> universiteter for ikke at lide daglig med mindreværdskomplekserne

Der er ingen tvivl om at IQ er faldende i Vesten - i Øst vil jeg tro at
den er stabil eller stigende for Kinas vedkommende. IQ oversætter
direkte til BNP. Så vi lever i de sidste tider af en kultur - højst 10 -
20 år tror jeg, før det er klart for enhver.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-11 03:27

On Wed, 30 Mar 2011 21:36:12 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>direkte til BNP. Så vi lever i de sidste tider af en kultur - højst 10 -
>20 år tror jeg, før det er klart for enhver.

Fjenøstens overlegenhed består bl.a.i en børneopdragelse med mindre
overbeskyttelse og at de afviser enhver folkeblanding med muslimer

Slaget er ikke tabt i EU endnu og vi kan forbedre debatten så vi får
A-kraft og færre muslimer - Sarkozy, Merkel mm viser tegn på at vågne

At en overbeskyttende mor i Tranum tvinges til at afsløre sig som
storløgner "han havde en omvendt dag mht vindjakke" og derved viser at
Vestens vej dur ikke, er også et fremskridt

Mange vil i deres stille sind tænke at et barn der får låst
kyskhedsbælte på sig som det ikke kan tage af når solen skinner fra
blå himmel og der er gang i den, er et desperat og misrøgtet barn, og
parrets smilende spejderførerfacade er ikke ægte harmoni.

Fjernøstlig harmoni der afspejles i resultater, profit, IQ-øgning er
bedre

Holger blev jo dum af at blive parkeret blandt 12årige spejdere men
kinessisk børnearbejde og 1lærer-til-40-børn-pædagogik gør klog, for
læreren skaber let udfordringer for de mange børn og man bliver
utrolig klog af bl.a. udenadslæren

En lavtlønnet kinesisk sekretær kan alle hundred
forretningsforbindelsers telefonnumre udenad fra dag 2

Maos efterfølgeres hårdhændede etbarnspolitik skabte kløgt så Mao var
større geni end Edison

Ble er fastlåst kyskhedsbælte ala Holgers dunjakke - afskaf dem i alle
aldre. Lad ældre få et rigt liv som mit og ikke et "værdigt" klamt
facadeliv. Kreative gamle gider børnebørnene besøge mere end de
fastlåste

Mor gad ikke Holger da hun parkerede ham hos 12årige, der ikke gad en
3årig - ikke så uskyldigt når vi ser hvor let konfuzianere skaber
paradis og IQ-øgning for alle i flokken

Allerede i min tid sku man besøge bedsteforælde af pligt - er der gang
i pensionisterne, besøger man dem af lyst, dvs bæredygtigt

Men min farmor lærte mig "Hånden er det bedste redskab" og brugte ikke
altid lugejern og derfor tør jeg røre lort, når en sjælden gang
avispapiret brister, fordi ikke dobbelt

Japanersmåbørn lærer origami papirfletning og det inspirerer mig til
at folde lortopsamlingsavispapir stadig fermere

Portugiserne i 1560 skrev om de selvhjulpne japanersmåbørn der med
to spisepinde let opsamler eet riskorn så nul spild

Holgers facebookprofil viser han var gidsel for
efterløns-forherligende stalinister -
- et forsømt barn uden eget liv

Mange ting fik ham til at hade og flygte fra det stillestående
familiespejderliv hvor mor kun gad de ældre,men brugte ham som
statussymbol for sine tøjindkøb

" All childre are snobs, and the aristocracy of childhood is age.
Tjekov

"   We justify our vices, compromises and snobberies by
protesting: 'It's for the children's sake.'       Anton Chekhov

Min mor fik ofte besøg af præsten der fokuserede på hendes kreative
opdragelse af os - plus meget tidlig læren fadervor udenad

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-03-11 09:41

On 03/31/2011 04:27 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
> overbeskyttelse og at de afviser enhver folkeblanding med muslimer
>
> Slaget er ikke tabt i EU endnu og vi kan forbedre debatten så vi får

Hvordan?

Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-11 13:07

On Thu, 31 Mar 2011 10:40:41 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Hvordan?

Politikerne kan hvis de vil og vælgerne skal stemme klogt

Hvis du finder på internettet et debatforum der kan flytte vælgere så
skriv om det her

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-03-11 19:00

> [...]
>
> Kunne danskerne mon ikke også vinde megen styrke af deres dronning og
> kronprins, hvis ikke de røde antiroyalister havde travlt med at

Det er da dejligt at du giver os republikanere så stor en betydning, det
luner dejligt på sådan en kølig forårs-aften, men der er lige lille ting,
Martinse-dumse-numse - republikanere findes i alle partifarver ligesom der
desværre også findes mange røde royalister.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-03-11 19:35

On 03/30/2011 08:00 PM, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
wrote:
> "Martin Larsen"<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da dejligt at du giver os republikanere så stor en betydning, det
> luner dejligt på sådan en kølig forårs-aften

Følte du et cue (kjuu) her Kimse. Du og din mentor burde da ellers være
hotte nok med al det blod og krigslider i Libyen?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-03-11 19:48

> Følte du et cue (kjuu) her Kimse. Du og din mentor burde da ellers
> være hotte nok med al det blod og krigslider i Libyen?

Jeg synes du smuttede meget hurtigt væk fra det med kongehus versus
republikanere, smuldrede argumenterne for dig, Martinse-basse-manse ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-03-11 20:40

On 03/30/2011 08:48 PM, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
wrote:
> "Martin Larsen"<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes du smuttede meget hurtigt væk fra det med kongehus versus
> republikanere, smuldrede argumenterne

De står jo ovenfor... Og ellers kan du jo spole tilbage på Google og se
de mange gange diskussionen har været oppe.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-11 03:31

On Wed, 30 Mar 2011 21:40:19 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
Formål er centralisering ogislamisering og alle selvbedrager sig til
at de er gode og ikke onde, men rød propaganda har få gode resultater

Fra : Peter Heide

Dato : 01-04-11 01:11

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Kunne danskerne mon ikke også vinde megen styrke af deres dronning og
> kronprins, hvis ikke de røde antiroyalister havde travlt med at udsprede

he he - i guder..skriver han vireklig det og MENER det ?