EB reklamerer for min lortpis fornyelse
Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-11 10:22

EB reklamerer for min lortpis fornyelse
Mod til at nævne de præcise løsninger, har EB ikke, men med leder og
forsideoverskrift "Hospital sparer på toiletbesøg" bekræftes min og
Thyra Franks pointe
Hospitals-top tilstår, at mange gamle må besørge i sengen. hvor de
spiser
"Svineri" kalder protestanter i 80erne det, hvis de tør fx til EB.
Skid og pis i senge lyder kommandoen fra hospitalsdirektøren
Så hvis ikke man er masocist, som Holger der nu hævdes at elske at
være bagbundet pr dynejakke, så starter man i 60-årsalderen at lære
sig rationel, renlig pisning og skidning i sengen uden at tøj smudses
eller vædes
Bækken nævnes af EB - men de er store og klodsede . Min gode løsning
er små plastkopper til urin og avispapir i skål til lort og spares på
avispapiret, kan det skylles ud i toiletet. På hospital, især på
flerssengstue, kommer personale så ofte at de kan fjerne før lugt -
ned i toilet med pakken eller dunken, hvor urinportioner er samlet, og
du er næsten så godt kørende som da du var ung og ku pisse opad.
Toiletter overbeskytter os, ligesom dynejakker og elefanthuer
"   Civilisation er den uafladelige formering af unødvendige
nødvendigheder." Mark Twain

Vi bør lege med også at kunne mestre nødvendighederne uden de fjollede
luksuspåfund.
Thyra Frank sir det er en ret at få rumpen i toiletsæde når man skal
og det har alle plejehjem normeringer til, men de dovner ved at
ble-påtvinge
Fattigmandshospitaler er et helvede for visse gamle og personalet
vimser især rundt for at holde facaden i kulisseDanmark
Blæs på pjat og bliv selvhjulpen og du lever længe og med selvtillid.

Fra : Vidal

Dato : 30-03-11 11:31

Den 30-03-2011 11:21, Bo Warming skrev:

> Bækken nævnes af EB - men de er store og klodsede . Min gode løsning
> er små plastkopper til urin og avispapir i skål til lort og spares på
> avispapiret, kan det skylles ud i toiletet.

Jeg tror, en kvinde af Thyra Franks størrelse vil have problemer
med at styre et lille plastikkrus i en tissesituation. Har du
gjort nogle forsøg med fede kvinder?

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-11 13:45

On Wed, 30 Mar 2011 12:31:05 +0200, Vidal <vidal@invalid.dk> wrote:

>Jeg tror, en kvinde af Thyra Franks størrelse vil have problemer
>med at styre et lille plastikkrus i en tissesituation. Har du
>gjort nogle forsøg med fede kvinder?

Et par kvinder i min bekendtskabskred har meddelt at både liggende og
siddende kan en plastkop let møves ind i skridet så al urin lander i
den og ikke på stolesæde/lagen

Ingen af dem var halvt så fede som Thyra Frank

Jeg har selv lagt mig ud de senere år og har ikke oplevet at det giver
noget som helst problem mht at få mast opsamligsredskab på plads.

Men i 1990 brugte jeg det altid det tekrus jeg alligevel havde nær
komputeren til te.
Videnskabelig/ingeniørmæssig angrebsvinkel har ført til at et hav af
emballager og plastkopper er blevet afprøvet og jeg er sikker på at
nogle er ideelle til en ELEFANT

I Spejderdepotet købte jeg en "mug" som er militær-kop der er oval og
ideel til at stikke ind mellem skamlæber så spidsen-fjernest-hanken er
godt under urinrørets munding

Min søn fandt til mig i en bagerforretning en kvartliter mælkedims med
skruelåg der er ideel at have fladtrykt i lommen under biografbesøg,
let at ramme med i og let at lukke tæt i bagefter

Ser du en sådan, så tag den med hvis du besøger mig.

Min søster er federe end Thyra men har afvist at afprøve, da jeg så
hende i badedragt i mine forældes have var hun så lasket at MÅSKE et
lille overkommeligt problem ku give en smule besvær - indtil rette
beholder findes.