Holgers mor sku har mindet sønnen om de ga~
Fra : Bo Warming

Dato : 29-03-11 13:39

   Holgers mor sku har mindet sønnen om de gange, han var blevet
forkølet pga dunjakke-forglemmelse
Hun undertrykte sin søn pr tøjtvang og var tæt på et meget indirekte
"uagtsomt drab"

Det der ej nedbryder, det styrker, skrev Nietzsche, og forkølelser er
harmløse.
Bo Warming,BjelkesAlle 46, 2200 N

Fra : Vidal

Dato : 29-03-11 20:15

Den 29-03-2011 14:39, Bo Warming skrev:

> Det der ej nedbryder, det styrker, skrev Nietzsche

Men ikke nødvendigvis en generelt gældende leveregel.

Børn skal behandles med omtanke og kærlighed og det
er ikke et generelt tegn på kærlighed at sende et tre-
års barn ud alene i en mose.

Ved uheld er det heller ikke nødvendigvis et tegn på det
modsatte.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 29-03-11 22:08

On Tue, 29 Mar 2011 21:14:43 +0200, Vidal <vidal@invalid.dk> wrote:

>Men ikke nødvendigvis en generelt gældende leveregel.

Jo kortere fyndord, jo mindre er det universelt dækkende.

>Børn skal behandles med omtanke og kærlighed og det
>er ikke et generelt tegn på kærlighed at sende et tre-
>års barn ud alene i en mose.

Den man elsker, tugter man
, så "Ole der sad på en knold og sang", dvs var fårehyrde i 1880 ,
blev ikke børnemishandlet.

>Ved uheld er det heller ikke nødvendigvis et tegn på det
>modsatte.

Bestemt ikke

Hvad syns du vi kan lære af historien om Holger

Der havde sin egenfacebook profil med bl.a. budskabet "bevar
efterlønnen"

Var det hele aftalt spil ?

Fra : Vidal

Dato : 30-03-11 10:38

Den 29-03-2011 23:07, Bo Warming skrev:

> Jo kortere fyndord, jo mindre er det universelt dækkende.

Jeg ville have troet, det var omvendt.

> Den man elsker, tugter man
> , så "Ole der sad på en knold og sang", dvs var fårehyrde i 1880 ,
> blev ikke børnemishandlet.

Rige bønder udnyttede de fattiges børn, fordi de fattige
ikke havde råd til at have børn.

> Bestemt ikke
>
> Hvad syns du vi kan lære af historien om Holger

Intet andet end man skal passe på sine børn.

> Der havde sin egenfacebook profil med bl.a. budskabet "bevar
> efterlønnen"
>
> Var det hele aftalt spil ?

Sandsynligvis ikke. Ingen forældre udsætter deres børn
for en sådan fare med vilje.

--
Venlig hilsen

Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-11 17:39

On Wed, 30 Mar 2011 11:38:28 +0200, Vidal <vidal@invalid.dk> wrote:

>Jeg ville have troet, det var omvendt.
Jo flere fyldeord og indskudte sætninger, jo mere kan du tage
forbehold for undtagelser

>Rige bønder udnyttede de fattiges børn, fordi de fattige
>ikke havde råd til at have børn.

Storbondens egen søn blev også sendt ud at hyrde får

>Intet andet end man skal passe på sine børn.

Og at _passe på_ er at undgå overbeskyttelse og konflilkter der gør en
uerfaren 3årig letophidselig. Jeg tror at Holger var vant til
konstant opmærksomhed og kedede sig med de ældre spejdere (i min tid
sku man være 12 for at blive spejder)
At han havde en "omvendt dag" hvor han fandt det festligt at dunjakke
var uaftagelig, når han ellers altid smed den af sig igenigen er jo
LETGENNEMSKUELIG LØGN FRA MOR MED DÅRLIG SAMVITTIGHED.
Han sku ha været med yngre spejdere, men den onde mor ville ikke lade
moderbindingen afslappes een dag
Mor var ejende og antifrihed så hun begik UFULDBYRDET uagtsomt
manddrab - med stor risiko for en skæbne som den åndsbeslægtede
overbeskytter i Vemmelev s 3årige søn hvis overophedningstorturovertøj
førte til hængning (elefanthue)
Holger ophidsedsedes af sin mors omsorgssvigt og overladelse til
spejdere DER JO IKKE G I D E R EN TREÅRIG
Pædofile forældre er mindre skadelige end overbeskyttende - for livet
er skønt uanset lidt traumatisk piksut

>Sandsynligvis ikke. Ingen forældre udsætter deres børn
>for en sådan fare med vilje.

Østrigske Natashe fik ufortjent karriere som mediestar ud af lidt
drama, der måske var arrangeret af forælder der kendte den
uligevægtige indespærrer
Men mor og far fra Tranum virker ikke udspekulerede

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-03-11 18:00

Vidal <vidal@invalid.dk> skrev i meddelelsen
4d92fa13$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Sandsynligvis ikke. Ingen forældre udsætter deres børn
> for en sådan fare med vilje.

Selvfølgelig ikke. Og ingen forældre hælder afløbsrens ud over deres
spædbarn. Og ingen forældre ryster deres spædbørn, så de får varige
hjerneskader eller dør af det. Og ingen forældre stiller deres niårige
datter til rådighed for flokke af tyrkere, der ønsker at kneppe en dansk
luder. Og diagnosen "Münchausen Syndrom by Proxy" er opfundet af liberale,
fede kapitalistsvin. Forældre sætter nemlig altid deres børns velbefindende
over alt andet. Dét siger sig selv.

Overrask nu, Villy Dalsgaard. Bare én eneste gang...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-11 19:45

On Wed, 30 Mar 2011 18:59:55 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>luder. Og diagnosen "Münchausen Syndrom by Proxy" er opfundet af liberale,

Den første store sag var her Jon på Rigshospitalet, ca 1982, indlagt
sammen med sin mor, der sprøjtede beskidt blomstervand ind i hans årer
I månedvis OG lægerne ville ikke se virkeligheden i øjnene

Fra : Vidal

Dato : 30-03-11 21:26

Den 30-03-2011 18:59, Jens Bruun skrev:
> [...]
> over alt andet. Dét siger sig selv.
>
> Overrask nu, Villy Dalsgaard. Bare én eneste gang...

Er du og Bo Warming ved at nærme jer hinanden? Jeg har bemærket,
man snart ikke kan kende forskel på BW og Martin Larsen mere. Måske
er de warmingske ideer arbejder på et ubevidst plan og narrer
de højrevendte hjerner til accept?

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-03-11 11:28

Vidal <vidal@invalid.dk> skrev i meddelelsen
4d9391e4$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> [...]
> man snart ikke kan kende forskel på BW og Martin Larsen mere. Måske
> er de warmingske ideer arbejder på et ubevidst plan og narrer

Jeg har holdninger tæt på Bo Warming i mange tilfælde. Dét er der vist intet
nyt i. Men når du nu er færdig med at sidesteppe, har du måske mod og
mandshjerte nok til at trække din latterlige påstand om, at ingen forældre
med vilje udsætter deres børn for dødelige farer?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 31-03-11 12:29

Den 31-03-2011 12:27, Jens Bruun skrev:
> [...]
> mandshjerte nok til at trække din latterlige påstand om, at ingen forældre
> med vilje udsætter deres børn for dødelige farer?

Jeg skulle selvfølgeligt har strøet ord som normal, yngelpleje
flertal osv ind i indlægget i denne gruppe. Men man når ikke
altid at tage Fanden i ed.

For at gøre det lidt konkret for mit tungnemme intellekt, hvilke
af de grupper du nævner, kan du identificere din egen adfærd med.
Hælder du afløbsrens ud over dine egne børn, eller udlejer dem til
tyrkere? Eller har du dit helt eget særpræg? Hvordan udfolder du
din personlighed overfor dine børn, så du kan udfolde dit særegenhed
over dem? Er der nogen af dine bekendte, der har det som dig det, eller
befinder du dig i den åbenbart ekstremt sjældne gruppe af mennesker,
der ikke udsætter deres afkom for unødig fare, så vi er nødt til at særligt
at flage det, når vi taler i generelle termer om normalitetsgrupper i
menneskesamfundet.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-03-11 14:42

Vidal <vidal@invalid.dk> skrev i meddelelsen
4d94659b$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> [...]
> til at
> særligt at flage det, når vi taler i generelle termer om

Mine unger har ikke været forsidestof. Måske du dér kan finde et hint?

Meget kan siges om Holger-sagen, og meget er ved gud allerede sagt, men
tilbageholdende med at invitere pressen inden for har Holgers forældre ikke
været. Var noget tilsvarende sket for mig med én af mine unger, var der dømt
"vi vil godt have lov til at være helt i fred, så ingen yderligere
kommentarer herfra" bagefter, men sådan er vi jo så forskellige.

Men kan man tolke din ordflom og insinuationer derhen, at du rent faktisk
erkender, at du udtalte dig ganske tåbeligt i den aktuelle, ekstremt
højtprofilerede sag?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 31-03-11 19:01

Den 31-03-2011 15:42, Jens Bruun skrev:
> [...]
>
> Men kan man tolke din ordflom og insinuationer derhen, at du rent faktisk
> erkender, at du udtalte dig ganske tåbeligt i den aktuelle, ekstremt

Nej, det er trivielt at begynde at tale mod min påstand.
Alle har et yngelplejeinstinkt overfor deres børn.

Ligesom alle mennesker har livsvilje eller selvopholdelsesdrift,
så de vil undgå døden mest muligt. Så kan du så begynde at tale
om selvmordere eller dødsdrift alt, hvad du vil.

I en normal diskussion tillader man disse afrundinger. Det er
tæt på autistisk ikke at forstå det.

Man kan så tale om, om diskussionerne i denne gruppe er normale.
Eller om debattanterne er det.

Bos afsindige teorier om yngelpleje kan man ikke bruge til noget.
Selvfølgeligt skal man beskytte sin børn mest muligt. Tryghed er
vigtigere end det meste andet for børn. Børn ønsker ikke blive
kastet ud i ukontrollerede vilkår og tjener som oftest ikke på
det. Man skal højest sende dem ud i nogle på forhånd arrangerede
situationer, som det er givet, de vil løse på den optimale måde,
som det sker hos spejderne f.eks. Jeg har selv været spejder, da
jeg var barn og mine børn har også været det. Men det er langt fra
at kaste dem ud i direkte livstruende situationer, som Bo i sin
overentusiasme anser for at være gavnligt. Det er vigtigt ikke at
traumatisere sine børn.

Nietzsche forstod sig ikke en skid på børn eller børneopdragelse.
Børns behov er at blive passet på, at kunne føle sig trygge. Det
giver dem også bedre mulighed for at komme til det det nødvendige
oprør mod forældrene, når den tid kommer. Det kræver tryghed at
blive et selvstændigt menneske, selvom Bo lader som om, han ikke
forstår den side af sagen.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 01-04-11 05:10

On Thu, 31 Mar 2011 20:01:12 +0200, Vidal <vidal@invalid.dk> wrote:

> [...]

Holger var gidsel for de røde og havde en BEVAR EFTERLØN
facebookprofil - han var og er kanonføde i politisk krig

> [...]
>traumatisere sine børn.
>
>Nietzsche forstod sig ikke en skid på børn eller børneopdragelse.
Nietzsche opfandt Freudpsykologien for Freud fordi han selv havde
været barn og forstod menneskesind og giv-og-tag og korpsånd og
intuition

> [...]
>oprør mod forældrene, når den tid kommer. Det kræver tryghed at
>blive et selvstændigt menneske, selvom Bo lader som om, han ikke

På fri markeder med minimal empati - som de konfuzianske - justeres
tryghednarkomani tilpas ned og udfordringer hindrer kedsomhed og
dumhed
Snart har Kina alle de spændende job, fordi sosu-spild tapper de
resorcer vi sku investere for og gør os svage, psykisk syge og dumme,
rethaveriske, passive, bitre, forurettede. misundelige og hævnlystne.

´Misundelsens onde sværd skjules med empatiens gyldne skede,"
skrevNietzsche

"Også Gandhi havde sans for at vor infightings nag-følelser hindrer at
vi bliver sprudlende vindere

"Øje for øje gør verden blind"

Barmhjertighed er kun bæredygtigt i små overskuelige grupper,
fortsatte han

Fra : Vidal

Dato : 01-04-11 08:07

Den 01-04-2011 06:09, Bo Warming skrev:

> Nietzsche opfandt Freudpsykologien for Freud fordi han selv havde
> været barn og forstod menneskesind og giv-og-tag og korpsånd og
> intuition

Da du havde små børn, udsatte du også dem bevidst for fare,
så de kunne blive stærke? I storbyen er der jo rige muligheder,
for lade dem blive væk, så de må klare sig selv, eller lade dem
lege ikke-overvåget på stærkt befærdede strøg.

Nu har du jo besunget tønder-manden for hans uselviske adfærd
for at give sin børn fysisk kærlighed, måske har du selv udbudt
dine børn til fremmede mænd, så de kunne blive stærke og få fysisk
kærlighed samtidigt?

Eller lignende? Eller så du anderledes på det dengang?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 01-04-11 12:15

On Fri, 01 Apr 2011 09:06:38 +0200, Vidal <vidal@invalid.dk> wrote:

>Da du havde små børn, udsatte du også dem bevidst for fare,
>så de kunne blive stærke?

Ofte men veljusteret ikke-livs fare

>I storbyen er der jo rige muligheder,
>for lade dem blive væk, så de må klare sig selv, eller lade dem
>lege ikke-overvåget på stærkt befærdede strøg.

De gik hen og spurgte fremmede om HVILKEN BUS og lærte selv at kunne
klare vejfinding og dermed at kunne *sige nej* hvis pædofilangreb

Jeg holdt mig på 50 m afstand så den de spurgte troede de var alene

De bestod mine stadig sværere eksamener
> [...]
>kærlighed samtidigt?
>
>Eller lignende? Eller så du anderledes på det dengang?

Jeg har i brainstormingssammenhæng været djævlens advokatg forat når
datteren blev mobbet i skolen og ønskede at gå i mors fodspor som
luder så skrev han hvad hun dikterede til Den Blå Avis

Ved en fejl så min datter porno og afviste at jeg slukkede men nærmere
dine bizarre tanker er jeg ikke kommet

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-11 16:44

"Vidal"
> Jeg skulle selvfølgeligt har strøet ord som normal, yngelpleje
> flertal osv ind i indlægget i denne gruppe. Men man når ikke
> altid at tage Fanden i ed.

!
Nå, det mener du?

Mvh Eyvind

Fra : Bo Warming

Dato : 29-03-11 22:55

> [...]
>års barn ud alene i en mose.
>
>Ved uheld er det heller ikke nødvendigvis et tegn på det

et "tegn" jo -
- et bevis, nej

Det der skal ske det sker - den skæbnetro er anerkendelse af
uforståelige faktorer som vi bør PRØVE at forstå

   Ingen mand er klog nok til at vide al den ondskab, han gør.
Francois de la Rochefoucauld

   The most irreparable vice is to do evil without knowing it.
Charles Baudelaire

What is evil? - Whatever springs from weakness.Nietzsche Friedrich
W.(1844-1900)German Philosopher
Ondskabsfuldhed er sjælden. De fleste er for optaget af sig selv til
at være sadister
Man gør aldrig det onde så fuldstændig og godt, som når man gør det
med en god samvittighed. Blaise Pascal

Ondet trives aldrig bedre, end når der står et ideal foran det. Karl
Kraus

" Jeg bebrejder ikke min tid at den er ond, men at den er ussel.
Kierkegaard

"Ubekymrede, spottelystne,voldslystne - således vil visdommen os, thi
den er en kvinde og elsker altid kun krigsmænd. Nietzsche
(derfor spotter jeg )

   Vi har en ondskab i os, der kan få det til at isne. Emerson
   "Der er uhyggelig kort fra æsteticisme til barbari. Thomas
Mann
   If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
Voltaire

Intet rammer noget menneske, som vedkommende ikke fra naturens side er
rustet til at bære. Marcus Aurelius

   Kloge mænd forstår at betragte alt, hvad de gør, som
fornuftigt, også selv om de er tvunget af omstændighederne til at
handle, som de har gjort. Niccoló Niccolo
Machiavelli(1469-1527)

Fornuftens drømme skaber uhyrer . Goya, så pas på fornuft om at
"dunjakke og elefanthue holder sund"

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-03-11 00:12

On 03/29/2011 11:54 PM, Bo Warming wrote:

> Fornuftens drømme skaber uhyrer . Goya, så pas på fornuft om at
> "dunjakke og elefanthue holder sund"

Ved vi om det var en dansk dreng på 3 år der hængte sig i elefanthue?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-11 06:42

On Wed, 30 Mar 2011 01:11:58 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Ved vi om det var en dansk dreng på 3 år der hængte sig i elefanthue?

Sagen falder lige så meget tilbage på Velmener-Martin der vil stemme
efter hoveder HVIS DET ER TYRKBARN

For Tyrkmødres taqia består i at de efterligner danske mødres
overbeskyttelse for derved at smigre os til appeasementpolitik overfor
Islam

Fra : N_B.DK

Dato : 30-03-11 08:07

"Vidal" <vidal@invalid.dk> wrote in message
> Børn skal behandles med omtanke og kærlighed og det
> er ikke et generelt tegn på kærlighed at sende et tre-
> års barn ud alene i en mose.

Hvem har sendt et 3 årigt barn alene ud i en mose?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-11 13:53

On Wed, 30 Mar 2011 09:06:32 +0200, "N_B.DK" <nbdk.dk@gmail.com>
wrote:

>"Vidal" <vidal@invalid.dk> wrote in message
>
>Hvem har sendt et 3 årigt barn alene ud i en mose?

Holgers mors extremt sindsyge underbevidsthed har sendt ham på flugt
hvor der var mange vandhuller i klitplantagen og farlige sådan.

MEn med manglende frihed til at svinge frit med armene (pga mors
torturtøj) , valgte han klogt at blive på vejene - EB har kort idag

Hundeførerformanden er dybt skitxo - lige da en privatmand til hest
havde overgået hans horder, garanterede han at alt privat og
uorganiseret hjælp var velkomment. Han var moderens lydige slave og
hun havde rost ALLE

Nu opdigter han at hvis de skide amatører havde været forvist fra
regionen så havde landets politistationers mange hunde fundet Holger
EEN TIME TIDLIGERE END RYTTEREN ! ! !!

Fra : Patruljen

Dato : 31-03-11 05:21

On 31 Mar., 12:27, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> mandshjerte nok til at trække din latterlige påstand om, at ingen forældre
> med vilje udsætter deres børn for dødelige farer?

Nu må du ikke forstyrre Villy Dalsgaard, når han endnu engang har
lavet en imaginær "menings-måling."
Han er ikke glad for den slags realitetskorrigering - og galopperer
hellere ud i 150 indlæg om alt muligt andet end at gøre en indrømmelse
-

Fra : Patruljen

Dato : 31-03-11 06:00

On 31 Mar., 13:29, Vidal <vi...@invalid.dk> wrote:

> Jeg skulle selvfølgeligt har strøet ord som normal, yngelpleje
> flertal osv ind i indlægget i denne gruppe. Men man når ikke
> altid at tage Fanden i ed.

Mange forældre har en anden fortolkning af, hvad der er normalt end
gennemsnittet af befolkningen. Det er eksempelvis heller ikke normalt
at kristne må indoktrinere deres afkom til et kristent livssyn. Ikke
desto mindre tror jeg at du vil finde det helt normalt. Mange gange
tager forældre (bevidst eller ubevidst) udgangspunkt i, hvad de selv
har været udsat for -

Alt det kan du læse om, bl.andet hvis du finder en bog frem om
transaktions-analysen.
http://www.denstoredanske.dk/Krop,_psyke_og_sundhed/Psykologi/Psykodynamik,_terapiformer_og_begreber/transaktionsanalyse

> For at gøre det lidt konkret for mit tungnemme intellekt, hvilke
> af de grupper du nævner, kan du identificere din egen adfærd med.

Fordi du ikke kan identificere dig med en særlig gruppe af forældre -
Betyder det så, at _ingen_ gør, som du?
Nope. Der er utvivlsomt mange normale forældre, som ikke vil kunne
identificere sig med, hvordan du har handlet, mon ikke

Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-11 13:45

DEr er logisk konsekvens og konsistens i mine indlæg men ikke i
Martins
- ikke altid

På et _bevidst_ plan bør det arbejde for at alle stemmer DF evt LA

Vi bør genindføre kinesisk førerprincip og forældre ejer 100% deres
børn

Det glemte Holgers mor der næsten begik uagtsomt manddrab

At vi hjælper uforpligtende og frivilligt og politi sender hunde, er
petitesse. Mor sku ikke ha ladt sin yngel af syne et sekund - en
treårig kan i en lang kold nat mellem vandhuller dø

Holger sku hun ha opdraget til ikke at lade ansvarlige af syne

Min far og mine spejderførere var glistrupske kinesere med
førerprincip på plads, men alt sejler i velfærdsDanmark nu

Man kan optræne og afprøve at den lille nuKAN, men uden afprøvning er
man ulykkesfugl

Fra : Patruljen

Dato : 31-03-11 13:07

On 31 Mar., 20:01, Vidal <vi...@invalid.dk> wrote:

> Nej, det er trivielt at begynde at tale mod min påstand.
> Alle har et yngelplejeinstinkt overfor deres børn.

Hyppighed af: Fysisk: 30 pr. million, 1 dødsfald om året.
http://retsmedicin.au.dk/fileadmin/www.retsmedicin.au.dk/uddannelse/eksamensopgaver/eksamensopgave_S2010.pdf

----------- SNIP (Villy Dalsgaards almindelige udenomsvrøvl) SNAP

Fra : Patruljen

Dato : 31-03-11 13:35

> Nej, det er trivielt at begynde at tale mod min påstand.
> Alle har et yngelplejeinstinkt overfor deres børn.

> [...]

Denne hører også med.
Jeg tror at enhver børnehave-pædagog er pinligt bevidste om, at når de
har 50 unger i deres institution betyder det, at de har 2.5 unger i
forhold til gennemsnittet i Danmark, som er udsat for seksuelle
overgreb.

Skal vi ikke bare konkludere, at din henvisning til "yngelpleje-
instinkter - rent praktisk kan dække lidt vel forskellige instinkter
ved samme lejlighed?

Fra : Bo Warming

Dato : 01-04-11 05:21

On Thu, 31 Mar 2011 12:35:17 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]

>Skal vi ikke bare konkludere, at din henvisning til "yngelpleje-
>instinkter - rent praktisk kan dække lidt vel forskellige instinkter

Statens lovjungle og sosu-ansættelsesoverflødighed afsporer de
instinkter der normalt hindrer selvhad og skade på egne børn i at gå
over gevind

Hvis vi som på et Thyra Frank plejehjem lar dem har kæledyr og ryge så
bliver folk ikke destruktivt sindsyge

Det var muslimer der hældte æts-sovs i øjet på eget barn - Koranen er
ond og umuliggør integration

Fra : Vidal

Dato : 01-04-11 07:39

Den 01-04-2011 06:21, Bo Warming skrev:

> Hvis vi som på et Thyra Frank plejehjem lar dem har kæledyr og ryge så
> bliver folk ikke destruktivt sindsyge

Her er vi enige.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 01-04-11 12:17

On Fri, 01 Apr 2011 08:38:45 +0200, Vidal <vidal@invalid.dk> wrote:

>Her er vi enige.

Hvorfor ikke også la dem tylle Bailye i det omfang institutionens
eller den gamles budget rækker?

Du frygter de ikke kommer i himlen, mindes jeg

Fra : Vidal

Dato : 01-04-11 12:25

Den 01-04-2011 13:17, Bo Warming skrev:

> Hvorfor ikke også la dem tylle Bailye i det omfang institutionens
> eller den gamles budget rækker?

Jamen, hvorfor ikke.

> Du frygter de ikke kommer i himlen, mindes jeg

Nej. Kristendommen er, så vidt jeg ved den eneste religion,
hvor det er anbefalelsesværdigt at drikke alkohol.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 02-04-11 03:29

On Fri, 01 Apr 2011 13:24:56 +0200, Vidal <vidal@invalid.dk> wrote:

>Jamen, hvorfor ikke.

>Nej. Kristendommen er, så vidt jeg ved den eneste religion,
>hvor det er anbefalelsesværdigt at drikke alkohol.

Skift usenet-navn

Vidal og Lyrik er jo enslydende

Undskyld - det var Lyrik , der afviste Thyras druk-utugt der sku
berøve Frederiksberg-pensionisterne deres frelse

Men Jesus ellerGT anbefaler aldrig vin el andet sprittet¨

De nævner at overklasse i festhumør undgik det smittefarlige
brøndvand og drak vin

At nadver PÅ JESU TID skete med et eller andet tyndt rødvinssprøjt
betyder ikke at saftevand frarådes eller der skal indkøbes dyr
alkoholfri vin hvis afholdenhed er på mode i menigheden

Jøder var for dumme til dyrke andet end korn, oliven og vindruer
dengang, men du er demagogisk opfindsom når du så hævder at vin er
ANBEFALELSESVÆRDIG

Da du næppe er alkoholiker, kan jeg ikke gætte dit motiv til det vås

Kan nadver ikke ske med alm brød hvis ikke bibelsk usyret brød haves`?

Fra : Vidal

Dato : 02-04-11 08:27

Den 02-04-2011 04:29, Bo Warming skrev:

> Skift usenet-navn

Nej, jeg er på vej tilbage til anonymitetens mørke. Jeg har
lige skiftet fysisk adresse og så synes jeg det er en god
lejlighed til ikke at profilere mig så stærkt mere under
eget navn mere.

Jeg må erkende, jeg har undervurderet internet-tossernes
hensigter og galskab. Jeg vil helst ikke bringe min familie
i farezonen, derfor hedder jeg fra nu af Vidal og min adresse
er ikke længere umiddelbart tilgængelig for offentligheden.

> Vidal og Lyrik er jo enslydende

Slet ikke, det finder du nemt ud af.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 04-04-11 04:46

On Sat, 02 Apr 2011 09:26:42 +0200, Vidal <vidal@invalid.dk> wrote:

> [...]
>i farezonen, derfor hedder jeg fra nu af Vidal og min adresse
>er ikke længere umiddelbart tilgængelig for offentligheden.

Ja min særlige svipser mht jeres navne er ikke vigtig og sku nogen
skifte så JensBeck=Lyrik der jo er åben om navnefalskhed

Fra : @

Dato : 02-04-11 09:14

On Tue, 29 Mar 2011 14:39:09 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

>   Holgers mor sku har mindet sønnen om de gange, han var blevet
>forkølet pga dunjakke-forglemmelse

man bliver ikke forkølet af at glemme en jakke,

man bliver forkølet ved smitte med virus

>Hun undertrykte sin søn pr tøjtvang og var tæt på et meget indirekte
>"uagtsomt drab"

en jakke er noget drenge SKAL have på når mor fryser