En hel Familie overfaldt gravid kvinde
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 29-03-11 09:16

http://ekstrabladet.dk/112/article1526880.ece

Det skulle have været en hyggelig gåtur i Marbæk Plantage i Sønderjylland
for en gravid kvinde og hendes søster. I stedet endte det med en tur på
hospitalet for kvinden, der er gravid i syvende måned.

Kommentar: ja det her er det lokale ros på slap line, bundskrabet af
danskersvin. Familiemafiaen der overfalder en gravid og hvem andre end
danske fattigrøve kunne synke så lavt.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-03-11 13:41

On Tue, 29 Mar 2011 10:15:57 +0200, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la@hotmail.com> wrote:

> [...]
>

>Kommentar: ja det her er det lokale ros på slap line, bundskrabet af
>danskersvin. Familiemafiaen der overfalder en gravid og hvem andre end

Engang ignorerede politiet husspetakler som dette og når søskende
barret ikke overfalder mig så - dem om det