DK splittet snart,spår Uhrskov
Fra : Bo Warming

Dato : 29-03-11 08:45

DK splittet snart,spår Uhrskov - EXTRA PESSIMISTISK, EXTRA
VELDOKUMENTERET SKRIVER mORTEN uhrskov Jensen kronik i Poliyiken idag
om at EU, FN og MenneskeretDomstol er ved at stjæle suverænitet mht
grænsekontrol og statsborgerskab så extremt at al DF-strammer-bedrift
snart er annuleret?
Han er lidt kedelig - men har sjældent skrevet så væsentligt. Nedenfor
hans bekymring om IQ a la Sarazin i Tyskland, som jeg anser for
fnidder
Hvordan lærer vi af de grønne i BadanWürtemberg at opnå landslide valg
?
Kan ingen se at undgåelse af paralelsamfund er vigtigere end
akraftulykker?

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-03-11 10:25

On 03/29/2011 09:45 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
et uddannelsesniveau hos indvandrere og efterkommere fra
tredjeverdenslande, der vil modsvare det danske."

Men det er nok rigtigt at søstrene læser bedre end deres analfabetiske
brødre, men måske kun koran, som de kan halvt udenad.

Helmuth Nyborg og andre IQ-forskere kan også skære igennem velmeneres
virkelighedsfornægtelse ved simpelthen at konstatere at vi ingen gavn
har af folk fra lav-IQ lande - Fald i IQ vil afspejles direkte i BNP.

Kinas vidensrevolution vil gøre det endnu tydeligere, hvis de også får
fokus på kvaliteten.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 29-03-11 12:39

On Tue, 29 Mar 2011 11:25:07 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>har af folk fra lav-IQ lande - Fald i IQ vil afspejles direkte i BNP.
>
>Kinas vidensrevolution vil gøre det endnu tydeligere, hvis de også får

Muslimer er dumme og voldelige pga social arv = KORANEN og ikke pga
DNA

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-03-11 13:10

On 03/29/2011 01:38 PM, Bo Warming wrote:

> Muslimer er dumme og voldelige pga social arv = KORANEN og ikke pga
> DNA

Den diskussion gider jeg ikke BW - forstået?

Fra : Bo Warming

Dato : 29-03-11 14:15

>Den diskussion gider jeg ikke BW - forstået?

Hvis du var det eneste homosapiens med en mening om social arv, så var
det trist at den kloge Politiken-kroniks debattråd ville ende'

Men Kierkegaards gymnasielærer, Poul Martin Møller, sagde, at
ping-pong med STRØTANKER er et godt SURROGAT for DIALOG,
og mindsandten om ikke Kinas/verdens største ordsprogs-nedskriver har
en god replik

"Fra naturens hånd ligner mennesker hinanden, men frem gennem livet
udvikler de sig meget forskelligt." Kung- Fu-Tse

I årtusinder lærte embedsmænd hans aforismer udenad og tolkede og
debaterede dem, helt som man i Solkongens pariser-saloner gjorde La
Rochefoucaulds "Maximer" til en selskabsleg

"Afvisning af en ros er et ønske om at blive rost to gange." La
Rochefoucauld

Embedsmænd blev udvalgt pr eksamen og det var klogt.
Kejsermagt gik i arv - ikke fordi man troede på DNA-skabt lederevne
men fordi en forudsigelig arvefølge hinder borgerkrige

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-03-11 14:25

On 03/29/2011 03:15 PM, Bo Warming wrote:

> Hvis du var det eneste homosapiens med en mening om social arv, så var
> det trist at den kloge Politiken-kroniks debattråd ville ende'

Nej- du forstår intet - mellort blev din skæbne

Fra : Bo Warming

Dato : 29-03-11 15:37

On Tue, 29 Mar 2011 15:25:27 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Nej- du forstår intet - mellort blev din skæbne

Homer Simpson sir til konen "Der skal to til at lyve - en til at lyve
og en til at lytte"
Jeg sir til dig. "Der skal to til at INTET FORSTÅ
- en til at skrive uforståeligt (dig)
og en læser (mig)

"Den, for hvem livet er bitter alvor, kan ikke være humorist. Goethe

"   Man skal aldrig vove sig frem med en spøg, selv ikke den
uskyldigste og tilladeligste, undtagen over for folk med dannelse og
vid.       La Bruyére

Som en vanvittig mand, der udslynger gløder, pile og død, er den, der
sviger sin næste og siger: "Jeg spøger jo kun."      Salomons
Ordsprog. Det Gamle Testamente

The righteous one has no sense of humour.       Bertolt Brecht
1898-1956

OG OM DEN GODE HUMOR DER IKKE NEDRAKKER MEN GIVER FORSTÅELSE

"Det er morsomt fordi det er sandt. Homer Simpson

"   En spøg er gravskriften over en følelse.    Nietzsche
   En stor del af fornøjelsen ved vittigheder ligger, i at de
udfordrer fornuften.,Sigmund Freud
   Jeg tror, at humoren sidder mere i hovedet end i hjertet.
Tåber har ingen humor. Lee Remick
   Jesters do often prove prophets.Shakespeare