problemer med opdateringer
Fra : Michael Thomsen

Dato : 10-08-01 11:41

Hejsa

Jeg har netop smidt styresystemet WinMe ad helvede til, og har derefter
installeret Win98. Mit problem er nu, at Win98 kun indeholder version 4.0 af
Explorer og Outlook Express.

Hvordan opdaterer jeg disse? Jeg har prøvet på microsoft.com, men dette
virkede ikke. Er der et sted hvor man kan hente Explorer og Outlook Express
i fuld version, eller kan man købe dem?

Et andet problem er, at jeg gemte mine mails på CD, før jeg formaterede
computeren. De ligger som dbx filer, men de filer som Outlook Express bruger
nu, er .idx.

Hvordan får jeg mine mails over i Outlook, og skal jeg eventuelt vente
indtil jeg har fået opdateret programmet?

På forhånd mange tak

Michael T.

Fra : J.C. Voss

Dato : 10-08-01 11:55

Michael Thomsen <michael.thomsen@mail.dk> wrote:

> Hvordan opdaterer jeg disse? Jeg har prøvet på microsoft.com, men dette
> virkede ikke. Er der et sted hvor man kan hente Explorer og Outlook Express
> i fuld version, eller kan man købe dem?

De er begge gratis:
Internet Explorer 5.5
<http://tucows.net.uni-c.dk/preview/193761.html>

Outlook Express:
<http://tucows.net.uni-c.dk/preview/194179.html>

--
Jonas @ 11°56° ------------------------------
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk> | Remember Occam's razor? |

Fra : Michael Thomsen

Dato : 10-08-01 11:59

Super, tak

Fra : Michael Thomsen

Dato : 10-08-01 13:04

Det lykkedes ikke alligevel!

Når installationsprogrammet er ca. 80% færdig, stopper den og siger at den
ikke kan hente de sidste komponeneter. Herefter begynder den at hente en fil
på ca. 230 kb. Denne fil kan dog ikke bruges til noget, da den kræver IE5
for at ville starte.

Er der nogle superhjerner derude som lige kan regne den ud?

mvh
Michael

Fra : AKN

Dato : 10-08-01 13:48

køb K computers sidste månedsblad explorer5.5 ligger på cdèn og opdater
derfra bare et forslag

Fra : Madsen

Dato : 10-08-01 15:32

> [...]

> på ca. 230 kb. Denne fil kan dog ikke bruges til noget, da den kræver IE5

Hvorfor ikke bare bruge Windows Update?
Start > Indstillinger > Windows Update.

Alternativet er at hente versionen her:
<http://www.microsoft.com/downloads/search.asp?LangID=3&LangDIR=DA>
Hvis det vel at mærke er en dansk udgave af Win98. Hvis ikke, så
skift sprogversion ude til venstre

Mht. DBX-filerne fra OE så vent med at importere dem til du kører
med samme version af OE som da du kørte WinME.
Så burde det virke. Jeg kunne i hvert tilfælde sagtens importere
meddelelser fra en OE5.5 fra Win98SE til Win2000 med samme
version.

Datatid har også altid den nyeste version af Internet Explorer på
deres forside-cd.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.