OBS til alle
Fra : Ukendt

Dato : 29-03-11 05:55

http://www.jobindex.dk/cgi/showarchive.cgi?tid=h235425

Ovenstående er helt tydeligt ikke en aprilsnar, så denne post er lige et
venligt heads up til alle, om ikke at poste linket i forbindelse med en
aprilsnar om et par dage.

Fra : N_B.DK

Dato : 29-03-11 09:20

"Thomas M" <not_here> wrote in message
> [...]
>
> Ovenstående er helt tydeligt ikke en aprilsnar, så denne post er lige
> et venligt heads up til alle, om ikke at poste linket i forbindelse

http://groups.google.com/group/dk.politik/browse_thread/thread/df291d8446bfdacb/7bd9b3d9253ba449?hl=en&q=%22top+humor%22+group:dk.politik#7bd9b3d9253ba449

Hvad betyder tophumor?

Lidt skræmmende du i den grad gang på gang ønsker at udstille din dumhed,
(og ja man er sq dum, hvis man efter 2 år ikke har lært hvad ordet tophumor
betyder)

--
MVH. N_B_DK

Fra : DADK

Dato : 29-03-11 09:38

N_B.DK wrote:
> [...]
> (og ja man er sq dum, hvis man efter 2 år ikke har lært hvad ordet tophumor

Ja, lidt mystisk at tage en aprilsnar fra 2009 og så advare om at det
ikke er en aprilsnar.

Fra : N_B.DK

Dato : 29-03-11 10:03

"DADK" <dadk@webspeed.dk> wrote in message

> Ja, lidt mystisk at tage en aprilsnar fra 2009 og så advare om at det
> ikke er en aprilsnar.

Det han prøver at sige, er at jeg ikke fattede det var en aprilsnar, påtrods
af jeg skrev tophumor i enmelinien, det er nok også et svært ord for en
retarderet person.

--
MVH. N_B_DK

Fra : DADK

Dato : 29-03-11 10:57

N_B.DK wrote:
> [...]
> af jeg skrev tophumor i enmelinien, det er nok også et svært ord for en

OK, anede ikke det udsprang af en anden diskussion.

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-11 11:57

"DADK" skrev i meddelelsen

> OK, anede ikke det udsprang af en anden diskussion.

Læs den. Den er guld værd!

Fra : DADK

Dato : 29-03-11 11:59

Thomas M wrote:

> "DADK" skrev i meddelelsen

> Læs den. Den er guld værd!

OK, men hvor er den?

Fra : N_B.DK

Dato : 29-03-11 12:21

> OK, men hvor er den?

Jeg har allerede linket til den en gang, men her er den igen.

Fra : DADK

Dato : 30-03-11 17:26

N_B.DK wrote:
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> wrote in message
>
> Jeg har allerede linket til den en gang, men her er den igen.

> [...]
nå, ikke andet.

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-11 12:11

"N_B.DK" skrev i meddelelsen

>Lidt skræmmende du i den grad gang på gang ønsker at udstille din dumhed,
>(og ja man er sq dum, hvis man efter 2 år ikke har lært hvad ordet tophumor
>betyder)

Ha ha ha ha!

Ak ja, i den oprindelige tråd, lægger du totalt dead pan ud med dette
guldkorn:

"Aha så du mener at politikken allerede den 12 marts tog hul på
aprilsnar?" Hvorefter du linker til den rigtige historie om Den Lille
Havfrue.

Osse i 2009 styrede du max, når du forsøgte at redde ansigt.

Fra : N_B.DK

Dato : 29-03-11 12:22

> Osse i 2009 styrede du max, når du forsøgte at redde ansigt.

Ynkeligt du ikke er mand nok til at indrømme du var lidt for hurtigt ude med
riven, men det er vel hvad man kan forvente af en spade.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-11 10:25

"N_B.DK" skrev i meddelelsen

>Ynkeligt du ikke er mand nok til at indrømme du var lidt for hurtigt ude
>med riven, men det er vel hvad man kan forvente af en spade.

Lol!