Familieselvdestruktion og hjemisbiler!
Fra : Bo Warming

Dato : 28-03-11 01:16

Familieselvdestruktion og hjemisbiler!

Forældre tar deres 3-årige søn ud at gå en tur i Tranum, og han
forsvinder.Jeg har aldrig set en sådan tur, hvor ikke mindst een
forælder konstant gloede på deres afkom.

Svenske erfaringer siger at Rottefængeren fra Hameln der tiltrækker
børn er en Hjem-isbil med den karakteristiske klokkelyd. Så Hjemis
bilerne har en ekstratjans- - satte man klokker med samme lyd på
politis og frivilliges biler, ville den desperate bortkomne vel blive
tiltrukket i samme grad

Dansk familie der sejler ind i piratområde på ferie ,må ha set for
meget X-faktor, så intellligensen er skadet, og Tranum-familien kan
heller ikke være helt normal

At tyskerne stemmer grønt tyder også på værre inteligensbrist end,
hvad skabte demokratiets Hitlervalgsejr i 1933. Dur demokrati, når TV
og skoler er så fordummende? At man kalder NATO en forsvarsalliance,
når den længe har brugt mest kraft på angreb, gør heller ikke folk
kloge - er som at kalde brandvæsenet for pyromanivæsenet. Og en
noflyzone er, hvor tanks og evt diktator nedskydes!!!

Fra : kk

Dato : 28-03-11 09:03

Bo Warming formulerede mandag:
> [...]
> kloge - er som at kalde brandvæsenet for pyromanivæsenet. Og en
> noflyzone er, hvor tanks og evt diktator nedskydes!!!

Du kan tænke, hvad du vil, men at fremsætte den slags, er i høj grad
medvirkende til, at du med rette kan siges at have knald i låget!
Du burde holde dig for god til den slags!
mvh
kk

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 28-03-11 09:38

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> medvirkende til, at du med rette kan siges at have knald i låget!
> Du burde holde dig for god til den slags!

Sandheden lille mand.

Fra : kk

Dato : 28-03-11 11:47

Kurt H. Nedergaard har bragt dette til os:

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 28-03-11 14:53

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4d9048fe$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> "kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> Sandheden lille mand.

Kommer den fra dig og Bæ Warming ?

LOL

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 28-03-11 14:52

> [...]
> medvirkende til, at du med rette kan siges at have knald i låget!
> Du burde holde dig for god til den slags!

Ja det er fuldstændigt bimlende men det er der jo desværre ikke så meget nyt
i.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-03-11 20:12

On Mon, 28 Mar 2011 10:02:59 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Bo Warming formulerede mandag:

>Du kan tænke, hvad du vil, men at fremsætte den slags, er i høj grad
>medvirkende til, at du med rette kan siges at have knald i låget!
> Du burde holde dig for god til den slags!

Ingen på denne ng har knald i låget men hvis du præciserede hvilken af
mine mange pointer der mishager dig, så vil jeg præcisere min
begrundelse

Om det omsorgs uduelige Tranum-par viser det sig at moderen er skurk
og gjorde den 3-åriges flyverdragt til en spændetrøje , så han valgte
et modent, ufarligt gå-et-døgn-i-træk oprør

Skal mor og far betale erstatning til politi og hjemmeværn for de
unødvendige eftersøgnings udgifter familien har skabt?

Et smæk til dem ville motivere andre til at give deres unge en
mobiltelefon - og ikke sætte overtøjet på så det ikke kan tages af,
hvilket er lortet og voldeligt - uden at jeg ønsker revelsesrettens
ophævelse brugt mod dem

Børn skal altid have lov at bestemme eget tøj og egen sengetid og
meget andet

Fra : kk

Dato : 28-03-11 21:49

Bo Warming har bragt dette til os:

> [...]
> ophævelse brugt mod dem
>
> Børn skal altid have lov at bestemme eget tøj og egen sengetid og

Du HAR knald i låget!
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 28-03-11 23:42

Ellers er kun bleer tvangstøj som ikke kan tages af - men det er du
vild med - mindst mulig frihed for flest mulig?

>Du HAR knald i låget!
Mine 3 børn, speciallæge, cand.scient og pædagogstuderende har succes
fordi de bestemte alt selv tidligt incl sengetid og tøj

Fra : kk

Dato : 29-03-11 08:45

Bo Warming forklarede den 3/29/2011:

> [...]
> Mine 3 børn, speciallæge, cand.scient og pædagogstuderende har succes
> fordi de bestemte alt selv tidligt incl sengetid og tøj

OK, at du har været heldig med at få tre unger godt i vej betyder jo
ikke nødvendigvis at dine skøre ideer og påstande har gyldighed for
hele menneskeheden. Du ved jo godt at: Blind høne finder også korn!
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-11 06:26

On Tue, 29 Mar 2011 09:44:41 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

> [...]
>ikke nødvendigvis at dine skøre ideer og påstande har gyldighed for
>hele menneskeheden. Du ved jo godt at: Blind høne finder også korn!

Nej men det er tankevækkende at du ikke har eksempler på det modsatte
- at børn gavnes af overbeskyttelse

Og vi har netop i Vemmelev set at mor dræber ved at insistere på
overophedning af 3 årig pr elefanthue - som hang fast i legehus og kun
var mor-egoisme - for ingen forkøles i gårsdagens vejr af bare ører

Fra : Bertel Brander

Dato : 28-03-11 19:00

Den 28-03-2011 02:16, Bo Warming skrev:
> [...]
>
> Dansk familie der sejler ind i piratområde på ferie ,må ha set for
> meget X-faktor, så intellligensen er skadet, og Tranum-familien kan

Jeg er sikker på at det den ramte familie tænger mest til i
deres situation, er at en københavner, der bruger det meste
af sin tid på at eksperimentere med sin afføring og skrive
på usernet, fortæller dem at det er deres skyld at deres
barn er forsvundet. Jeg er også sikker på at redningsmandskabet
er glade for at denne verdensfjerne Glistup tilhænger kan give
dem gode råd.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-03-11 21:35

>barn er forsvundet. Jeg er også sikker på at redningsmandskabet
>er glade for at denne verdensfjerne Glistup tilhænger kan give
>dem gode råd.
Det er helt klart den nævenyttige mor jeg rådgiver, velvidende at hun
ikke læser denne ng

Men måske andre finder episoden interessant

Tranum-drømmernes ukinesiske opdragelse

Vestens børn på 3 år er meget modne og i tætkontakt med komplicerede
forældres magt-intriger
Vi lever ikke i nuet og i handlingen som kineserne, der fokuserer på
arbejde og resultater
Vi forbereder barnet på at gå i vore fodspor og realisere den moral og
livsstil som vi selv har haft problemer med.
Skænderier mellem børn og forældre opfylder megen tid
Tranum-drengen ville ikke have overtøj på.
Mor havde ikke tillid til hans dømmekraft og satte dynejakken på ham
med lynlåsen bagtil, så han ikke kunne få den af.
Hun burde ku ha indset det barbariske i sådan tvang og mistillid
I protest løb han hjemmefra et døgn og klarede det uprolematisk
Mor burde have lært ham selv at tage overtøjet af og på og vist ham
tillid og have styret udenom konflikt

"Vi lever aldrig,men er altid fyldt med forventninger til livet.
Voltaire(der var meget inspireret af Kina-kløgt).
"People in the West are always getting ready to live ChineseProverb

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-03-11 21:53

On 03/28/2011 10:35 PM, Bo Warming wrote:
> [...]
> I protest løb han hjemmefra et døgn og klarede det uprolematisk
> Mor burde have lært ham selv at tage overtøjet af og på og vist ham

Er disse småkonflikter og gemmelege ikke hvad der gør tilværelsen
interessant for de fleste. Er der noget andet kritisabelt end at mor
ikke havde intuition til rettidigt at se den lille iltre rødhårede
iscenesætters påfund.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 28-03-11 22:48

On Mon, 28 Mar 2011 22:53:21 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Er disse småkonflikter og gemmelege ikke hvad der gør tilværelsen
>interessant for de fleste.

Jo men hvis politi og hjemmeværn kostede 1 mio kr så lad forældrene
betale symbolske 1000 kr

Er der noget andet kritisabelt end at mor
>ikke havde intuition til rettidigt at se den lille iltre rødhårede
>iscenesætters påfund.

Børn skal lære ikke at være en pestilens, så lidt kan vi lære af
Konfutzes og Moses "Ær din far og din mor"

"   Beat your child once a day. If you don't know why, he
does.Chinese proverb
"Speak roughly to your little boy, and beat him when he sneezes: He
only does it to annoy, because he knows it teases.      Lewis
Carroll

Fra : Bo Warming

Dato : 29-03-11 09:28

> [...]
>interessant for de fleste. Er der noget andet kritisabelt end at mor
>ikke havde intuition til rettidigt at se den lille iltre rødhårede
Det er _meget_ kritisabelt hvis dum mor med sej unge kommer til at
dræbe ham ved at jage ham ud i vild polar øde nat-natur et farligt
sted
At Holgers naturlige evner opvejede mors destruktive vanvid, er måske
ikke tilfældet næste gang

At låse i spændetrøje som Holger ikke ku bevæge sig ordentligt i og
ikke tage af, er grotesk sadisme - værre end at tæve med spanskrør,
hvad ingen er død af.

Jeg ønsker INGEN sendt til psykologisk undersøgelse men skal det ske
så hellere denne extreme, hysteriske sadist-mor end de gængse

Mor var næsten morder - ingen kineser under kulturrevolutionen var så
ond

Var han faldet i et vandhul og frosset ihjel i løbet af 10 fortvivlede
nattetimer så er det torturaflivning a la korsfæstelse. Be real!
Mor ku ikke vide at hendes gøren sin 3 årige til quivitok kunne
overleves. Hun var så tanketom som en tysker, der stemte påHitler i
1933 dvs var aktiv betydningsfuld holocauster.
Resultater er ALT, fortsæt intet skrev Goethe

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-03-11 10:39

On 03/29/2011 10:28 AM, Bo Warming wrote:
> [...]
>
> At låse i spændetrøje som Holger ikke ku bevæge sig ordentligt i og
> ikke tage af, er grotesk sadisme - værre end at tæve med spanskrør,

Du er for kvindefjendsk til at se mors synsvinkel tror jeg. Og det er
ondskab værre end totalbombning af Libyen.
Holger har nu i 24 timer mærket mors favntag pr fjernkontrol, og får
bibelsk jubelscene om fortabt søn i belønning. Han vil herefter være myg
som et lam, og han og mor vil kunne køre konfliktløsning på lavere
niveau - uden spændetrøje. Mor er klog.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 29-03-11 22:41

On Tue, 29 Mar 2011 11:38:32 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
(aftalt spil? )

Dit kvalmende sukkersøde velmenerhumør idag gør mig utilpas

>Du er for kvindefjendsk til at se mors synsvinkel tror jeg. Og det er
>ondskab værre end totalbombning af Libyen.

Brainstorming er lidet forpligtende eller anvarspådragende

På den anden side mente Luther, at "man kan blive frelst alene ved
tro" og beslægtet er følgende

"Hele vor adel består i tanken - lad os derfor forsøge på at tænke
noget rigtigt - det er moralens grundsætning". Pascal.

Vemmelev -mor der idag gav sin dreng elefanthue på så han hang fast i
legehus og kvaltes , elskede ikke sin søn som min gjorde, for Goethe
siger at "resultaterne tæller og æren er intet"

Jeg er ikke shariadommer med ret til at stene dem jeg fordømmer men

" Sig hvis du tænker idag med ord så hårde som kanonkugler og sig
imorgen hvad imorgen tænker med hårde ord igen, også selvom det
modsiger hvad du sagde idag". Ralph W Emerson, Amerikansk filosof
1803-1882

>Holger har nu i 24 timer mærket mors favntag pr fjernkontrol, og får
>bibelsk jubelscene om fortabt søn i belønning.

Belønning for hvilken altruistisk indsats?

Vemmelev mor hvis velmenende underbevidsthed idag elskede til døde er
resultat af dansk velfærds-tidsånd som ikke er så lykkeskabende som
kinesernes

"Hvis vi kunne indse alt det onde, der udspringer fra godheden, ville
vi forstene". Luigi Pirandello

Idag var det ikke koldt nok til elefanthue så overdriv ikke din
mor-forgudelse - BEKÆMP PROBLEMERNE med modige synspunkter - det tør
du vedr muslimudvisning

Jeg har gode erfaringer med at udsætte mine børn for kalkulerede
risici og hvis de ville have en latterlig snobbe- elefanthue måtte de
spare op til den af deres lommepengene - giv børn udfordringer.

Jeg frøs i ansigtet på min skolevej men hvad ej nedbryder, det styrker
SÅ FORDØM OVERBESKYTTENDE MØDRE(mildt, overbærende, verbalt,
Jesusagtigt)

Den fortabte søn fik fedekalv men dydsmønsterbror fik intet for at
pukle lydigt

Jeg pukler og tar hvad kommer og klager ikke

Jeg elsker de overbeskyttende mødre så meget at jeg tugter dem med ord
som desværre ikke når dem

Den skønneste sjælevandring er at se sig opstå i et andet menneske,
skrev Goethe og min løn på jorden er håb om at påvirke velmenermødre
til ægte kærlighed - og velmener-sos'er til det samme

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-03-11 00:36

On 03/29/2011 11:41 PM, Bo Warming wrote:

> (aftalt spil? )
>

> Dit kvalmende sukkersøde velmenerhumør idag gør mig utilpas

Men hængning i legeskur liver dig vel lidt op.
Nøgen kom jeg af Moders Skød, og nøgen vender jeg did tilbage.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-11 06:39

On Wed, 30 Mar 2011 01:36:21 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Men hængning i legeskur liver dig vel lidt op.
>Nøgen kom jeg af Moders Skød, og nøgen vender jeg did tilbage.

Erkender du at din velmener-forherligelse gir dig medskyld i
Vemmelev-hængningen? VÆR KONSEKVENT
Gå imod det ros der arbejder for at vi alle dør i borgerkrig med Islam

Holger var den onde mors gidsel ved at han havde BevarEfterløn
facebookprofil og nu er Twitterstar for den selvhjælps-hadende
privatisering-hadende mor.
Privatiser flygninghjælp NU

For at køre børnegidslerne i stilling imod VKO har de for travlt til
at sikre egnebørns overlevelse - og dør barnet som foster så har
hospitalerne nu barnekremerig med rødblomst og blåbjørn ligklæder
efter køn (Pol idag) Du betaler for dyr fetich-begravelse i
velmenerhobby

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-03-11 08:40

On 03/30/2011 07:38 AM, Bo Warming wrote:

> Erkender du at din velmener-forherligelse gir dig medskyld i
> Vemmelev-hængningen? VÆR KONSEKVENT

Nej - Vemmelevdrengen ved vi ikke nok om - var det selvmord?

> [...]
>
> Holger var den onde mors gidsel ved at han havde BevarEfterløn
> facebookprofil og nu er Twitterstar for den selvhjælps-hadende

Holger har dominerende mor som fører på point i øjeblikket, men Holger
vil komme igen.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-11 10:33

On Wed, 30 Mar 2011 09:40:02 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Nej - Vemmelevdrengen ved vi ikke nok om - var det selvmord?

Småbørn kan finde på at vriste børnesikkert låg af konc. ammoniakvand
og drikke nok til at dø hvad ikke smager godt
Børneselvmord er extremt underrapporterede i DK
Og kan påstås alle at skyldes onde inkompetente forældres omsorgssvigt
fc facadesnobberi, man får jo børn pga statusbehov

>Holger har dominerende mor som fører på point i øjeblikket, men Holger
>vil komme igen.

Jeg er ikke uden håb om at stenbordet i Kronborg revner, når han
rejser sig og frigør det lange skæg og etnisk udrenser DK

Fra : Bo Warming

Dato : 01-04-11 05:42

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Nej - Vemmelevdrengen ved vi ikke nok om - var det selvmord?

50% ulykkesfuglmentalitet og 50% mor-ubetænksomhed - jeg fryser aldrig
om ørerne fordi det hærdede at mor ikke påtvang elefanthue - og den er
altså farlig i grenhytte

>Holger har dominerende mor som fører på point i øjeblikket, men Holger
>vil komme igen.

Hvis vi ku lære af kineserne ku DK komme igen Lav skat og nul
lovjungle forkæler job hos vore overmænd i Fjernøsten

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-04-11 10:01

On 04/01/2011 06:41 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
>>
> Hvis vi ku lære af kineserne ku DK komme igen Lav skat og nul
> lovjungle forkæler job hos vore overmænd i Fjernøsten

Kineserne kommer fra kommunistisk katastrofe-baggrund, men de røde her i
landet er formørkede beyond repair. Jeg tror det er mere sandsynligt at
typer som Heide og Kimse hænger sig i en elefanthue, end at de kan
trækkes hen til truget med oplysning og derpå få smag for sundt og
nærende foder.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 01-04-11 12:23

On Fri, 01 Apr 2011 11:00:36 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>typer som Heide og Kimse hænger sig i en elefanthue, end at de kan
>trækkes hen til truget med oplysning og derpå få smag for sundt og

Kineserne var aldrig røde - USA krævede det af dem da de fik Stalin
til at starte Koreakrig

Kun vedr stålteknologi var der planøkonomi - gademarkeder, retail var
altid totalt privatiseret

Når jeg en sjælden gang debaterer med Heide og Kimse så stryger jeg
MED håret i håb om at de ser lyset

Din foragt sælger ikke biletter

Beyond repair er ingen hjernevindinger - social arv er alt og den
laver vi med vore tastaturer

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-04-11 13:06

On 04/01/2011 01:22 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
> altid totalt privatiseret
>
> Når jeg en sjælden gang debaterer med Heide og Kimse så stryger jeg

Din evne til at se lys i det dybeste mørke burde kunne sælges som ny
militærteknologi.

> Din foragt sælger ikke biletter

Nøgternhed, BW

> Beyond repair er ingen hjernevindinger - social arv er alt og den
> laver vi med vore tastaturer

Den røde massepsykose har varet i godt 200, når man fraser slægtskab til
bonde- og slaveoprør. Men det er nok mere mem end socialarv. DNA spiller
nok også stor rolle for "lederskikkelser" i bæwæjelsen - arketypen: den
evige kværulant på ølkassen, gnavpot.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 01-04-11 17:02

On Fri, 01 Apr 2011 14:05:31 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Din evne til at se lys i det dybeste mørke burde kunne sælges som ny
>militærteknologi.

>Nøgternhed, BW

? ? ?

> [...]
>bonde- og slaveoprør. Men det er nok mere mem end socialarv. DNA spiller
>nok også stor rolle for "lederskikkelser" i bæwæjelsen - arketypen: den

Kværulant forrykte borderlines er ikke bevist arvelig - der er heller
ikke skitzoer

Se om du kan finde DNAbelæg i følgende

   Chefens øje er tit mere værd end et dusin ansattes hænder. P.
T. Barnum
   Der var aldrig et geni uden et stænk af galskab. Aristotle s
   Det geniale menneske er det , der har øje for det,
der ligger for fødderne af det .       Johann Mohr
   Man siger, at geni består af en ubegrænset evne til at gøre
sig umage. Arthur Conan Doyle
   Talent kan eventuelt trives i Hollywood. Aldrig genialitet.
Evelyn Waugh
   Talent kan sammenlignes med en skytte, der kan ramme de mål,
andre kan se. Geniet, derimod, rammer de mål, rammer de mål, andre
ikke kan se. Arthur Schopenhauer Geniet er ej blot et resultat
af naturanlæg; det avles også af skæbnen.
   Den intelligente som er stolt over sin store intelligens
ligner fangen, der er stolt over sin store celle.      Simone
Weil
   Den kloge er langsom i sin tale og hurtig i sin handling.
Konfucius
Gud er død. Højere, stærkere, mere sejrssikre, mere vel til mode,
uden krumspring og retlinede i liv og sjæl, leende løver må der
komme. Nietzsche
Store mænd er næsten altid onde mænd.    Lord Acton
   Store mænd føler sig aldrig store. Små mænd føler sig aldrig
små.   Kinesisk ordsprog

   Improvement makes straight roads; but the crooked roads
without improvement are roads of genious.      Willliam Blake
Inden i ethvert gråt hverdagmenneske findes der en lille glad Mozart.
Brasse Brannstrom
   "Store mennesker er nøglen til ALLEs velfærd". Brandes
   "Wagner er stor, for at vi alle kan blive store" Nietzsche

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-04-11 18:12

On 04/01/2011 06:01 PM, Bo Warming wrote:

> ? ? ?

> Kværulant forrykte borderlines er ikke bevist arvelig - der er heller
> ikke skitzoer
>
> Se om du kan finde DNAbelæg i følgende

Du er jo kørt helt af sporet. Jens Bech må kalde dig til orden nu!

Fra : Bo Warming

Dato : 02-04-11 02:56

>Du er jo kørt helt af sporet. Jens Bech må kalde dig til orden nu!

Din overlødige tvangtanke om at psykose kan påvirkes af DNA - uover
via udseendet - har du aldrig kunne bakke op med link eller data eller
logik eller andet

Jens Bech = Lyrik er langt modigere og forstandigere end dig og har
turde besøge mig og har været hjemmehjælper så han ved lidt om sosu
og psykose

Men han er rablende autoritetstro når han hævder at træk og slip har
bekæmpet epidemier, hvilket han ikke kan forklare

Han kan ikke kalde noget til orden - og hvad betyder det ord vedr
usenet-debat hvor man ikke kan overdøve eller snakke i munden på
hinanden. Internet er ALTID kaldt til orden, OVERALT og i alle
retninger. Ordstyrere ved møde har hammer hvis lyd skal stoppe alle
decibel fra struber. Men Ordstyrere på nettet kan groft censurere og
lukke konti og udelukke fra en diskussionsgruppe, så de er ikke
moderatorer men censorer evt truende eller varslende debatdræbere med
mishag mod visse debatanter

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-04-11 09:44

On 04/02/2011 03:55 AM, Bo Warming wrote:

> Din overlødige tvangtanke om at psykose kan påvirkes af DNA - uover
> via udseendet

Ha ha

Fra : Bo Warming

Dato : 29-03-11 12:37

>At låse i spændetrøje som Holger ikke ku bevæge sig ordentligt i og
>ikke tage af, er grotesk sadisme - værre end at tæve med spanskrør,
>hvad ingen er død af.

Frihedsberøvende tortur er, hvad lydige mig udsatte mine børn for, når
jeg småsyngende lagde dem på puslebordet og strammede dem ind i en
engangsble, som beordret af moderen

Især min datter sprællede de første tyve gange meget vildt for ikke
at bevare nøgenhedens frihed og om vinteren kunne varmende tøj
godtages (evt. bedes om) at de to spæde, men ble var klart værre end
bukser - altid

At slæbe rundt med klodset ble med våd lort og pis i, er pinagtigt og
voksne er ufølsomme bæster når de tænker - "Hvad der var godt nok til
mig i den alder, er godt nok til babyen!

Barnet fornemmer intuitivt at i frihed kan det værge for sig, men i
håndjern el lign er der fare på færde.

Respekter urørlighedszoner og sunde instinkter

En vindjakke lynlåst bag ryggen er tilsvarende ufølsomt, meningsløst
og skadeligt - men en snobbedum mor har måske lært tridket af en
veninde og syns , at det er smart at undertrykke barnet og vise, hvem
har magten

Mor-adfærden var ikke så uskyldig som TV gir det ud for.

""Enhver lemlestelse af mennesket, er uigenkaldelig" Albert Camus

Ekstrabladet 29.3 fortæller at drengen var plaget af varme pga den på
ryggen sammenlynede Dun-jakke. Det startede kl 1045 og på det
tidspunkt sad jeg i min have på Nørrebro i bar ovarkrop fordi der er
læ - men diset. Vestjylland havde klart solskin, blå himmel, men lidt
mere brise

Hvordan ku moren have mistillid til sit barns dømmekraft mht at det
svedte? Sadisme? Forældre er velmenere, så ja.

Moderns enese risiko var en forkølelse. Perfektionisme er en grim
ting.
Hun var spejderfører for de især ældre børn
Hun burde vide at har et barn fået lov at fryse nok, så godtager det
overtøj _uden_ fysisk TVANG

Og man dør ikke af at fryse i solen

Fra : Bertel Brander

Dato : 28-03-11 21:58

Den 28-03-2011 22:35, Bo Warming skrev:
> Det er helt klart den nævenyttige mor jeg rådgiver, velvidende at hun
> ikke læser denne ng
>
> Men måske andre finder episoden interessant

Der er bestemt mange der finder "episoden" interessant,
men næppe mange der finder dine skrivebordsteorier værd
at beskæftige sig med.

> [...]
> med lynlåsen bagtil, så han ikke kunne få den af.
> Hun burde ku ha indset det barbariske i sådan tvang og mistillid

Lægen der tilså Holger mente at jakken havde været med til
at rede Holgers liv. Der er al mulig grund til at tro at
en voksen er bedre til at vurdere påklædning end en på 3.

> I protest løb han hjemmefra et døgn

Han løb væk, indtil han blev fundet. Et barn på 3 er ikke
i stand til at komme hjem, efter have været væk et døgn.

>og klarede det uprolematisk

Ved et lille mirakel overlevede drengen, uden varige men.

> Mor burde have lært ham selv at tage overtøjet af og på og vist ham
> tillid og have styret udenom konflikt

Set i bakspejlet burde man have set bedre efter barnet, men
uheld sker.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-03-11 23:16

On Mon, 28 Mar 2011 22:57:58 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Der er bestemt mange der finder "episoden" interessant,
>men næppe mange der finder dine skrivebordsteorier værd
>at beskæftige sig med.

Tal for dig selv og læs Martin Larsens indlæg. Han er ikke "mange" men
måske toppen af et isbjerg.

Hvorfor kommenterer du så detaljeret i dette indlæg hvis ikke du fandt
mine "teorier værd at beskæftige sig med"

Du selvmodsiger dig jo værre end nogen skitzo

>Lægen der tilså Holger mente at jakken havde været med til
>at rede Holgers liv. Der er al mulig grund til at tro at
>en voksen er bedre til at vurdere påklædning end en på 3.

Holger indså at når han var tvunget ned i en ulidelig varm
SS-tortur-dynejakke så var 24timers marathon på sin plads så den ku
gøre gavn hvad mor ikke havde belæg for at tro den kunne komme til
under den korte planlagte spejdertur
Mødre overbeskytter og søger at gøre børn dumme

>Han løb væk, indtil han blev fundet. Et barn på 3 er ikke
>i stand til at komme hjem, efter have været væk et døgn.

>Ved et lille mirakel overlevede drengen, uden varige men.

Takket være egen uspolerede intuition pissede Holger vellykket på
ekspertvældet

>Set i bakspejlet burde man have set bedre efter barnet, men
>uheld sker.
Især når røde Bondo regerer skolerne

Og man skal opdrage børn til at gavne fællesskabet og ikke være
egoist-tosse som Holger var

   Beat your child once a day. If you don't know why, he
does.Chinese proverb

Holger;; Hvorfor skal jeg have den lumre dynejakke på så jeg ikke kan
klatre og lege?
Mor: Fordi *jeg* fryser, hvis du ikke har den på.!

Holger havde også overlevet helt uden tøj, men havde så vandret lidt
hurtigere. Lægen forstod ikke hvornår kulde dræber for han er en dansk
velfærdslæge uden frilufts og polar erfaring

Råbte Holger hjælp? Nej han nød sit martyrium og sin helt naturlige
normale selvjulpenhed

Snobbe-Mor har købt dynejakken for at imponere sine veninder OG SÅ
SKAL DEN BRUGES

   We justify our vices, compromises and snobberies by
protesting: 'It's for the children's sake.'       Anton Chekhov

Fra : Bertel Brander

Dato : 29-03-11 00:20

Den 29-03-2011 00:16, Bo Warming skrev:

> [...]
>
> Hvorfor kommenterer du så detaljeret i dette indlæg hvis ikke du fandt
> mine "teorier værd at beskæftige sig med"

Jeg beskæftiger mig kun med dit indlæg for at fortælle
at dine synspunkter er fjollede og uinteressante.

> [...]
> SS-tortur-dynejakke så var 24timers marathon på sin plads så den ku
> gøre gavn hvad mor ikke havde belæg for at tro den kunne komme til

Jeg minder lige om at Holger er 3 år gammel.

> [...]
> egoist-tosse som Holger var
>
>    Beat your child once a day. If you don't know why, he

Det er heldigvis ulovligt at udøve vold mod børn i Danmark.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-03-11 04:52

On Tue, 29 Mar 2011 01:19:46 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Jeg beskæftiger mig kun med dit indlæg for at fortælle
>at dine synspunkter er fjollede og uinteressante.

Hvordan har du det med dit mislykkede mudderkast`?
Tak for det. Det sætter mine overlegne Rousseuske og Glistrupske
budskaber i relief - dårlig reklame er bedre end ingen, sagde Simon
Spies

>Jeg minder lige om at Holger er 3 år gammel.

Og alligevel viste han de professionelles værdiløshed og det ædle
vilde barns intuition og overlegenhed
Morhysteri skabte problemet .. Sejt privatiseret lappeskrædderi
rettede skuden op. Og ikke pga en statslig centralilseret
indsatsleder- men en rigmand med egen hest som sked på fagfolks vås
om at nationens samlede hunde sku ha forret og have eneret på at
brillere udenfor stierne

"Een kaptajn på skuden er bedst" sagde Holberg og Hitler -
førerprincippet vandt
Ekspertstaten sattte sig selv på hjul og stejle
Mor-overforsigtighed fik et fortjent grundskud

>Det er heldigvis ulovligt at udøve vold mod børn i Danmark.

Og det er næppe klogt . Kina har vist ikke haft en molbohappening som
den i Tranum fordi børn arbejder lydigt og ikke pæses frem til
asocialt autonomoprør

Er det sundt at give børn en ufortjent halvgudstatus, som Vesten gør?

Fordi min kones nevøer i Tokyo ikke får lommepenge så samler de
insekter i marmeladeglas og sælger dem til kammerater og og er mere
individualistiske og fri og selvstændige end danske børn, for det fri
marked er rod til al trivsel

Det var med til at inspirere til min leg med fluemaddiker i lort, som
dog ikke er så flotte som kakerlakker, knælere og vandrende pinde ,
sommerfugle og græshopper

"Den som guderne vil ødelægge, giver de succes i
barndommen"(ordsprog,Rom, år nul), og Holgertyper blir nok let
megalomant skitzofrene patienter , når den tidlige forgudelse ikke
fortsætter i voksenlivet - og alle bæredygtige job er i Kina

Fra : Bo Warming

Dato : 01-04-11 05:32

<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Jeg beskæftiger mig kun med dit indlæg for at fortælle
>at dine synspunkter er fjollede og uinteressante.

>Jeg minder lige om at Holger er 3 år gammel.

>Det er heldigvis ulovligt at udøve vold mod børn i Danmark.

Når den under blå himmel overophedede Holger smider jakken kl 1045, så
nul straf,

Når han første gang er ulydig og udsætter sig for risiko, så lussing
så han forstår at som 3 årig skal man være lydig når fare på færde

Frostnat i terræn med vandhuller ku ha dræbt

Speak roughly to your little boy, and beat him when he sneezes: He
only does it to annoy, because he knows it teases.      Lewis
Carroll(Forfatter til Alice i Eventyrland, pædofil og perfekt
forælder)

Danskere har altid brugt vold behersket mod egne børn så Søren Krarup
har ret i at revselsesforbuddet bør ophæves

Risiko for forkølelse går mødre op i for at føle sig betydningsfulde -
støt dem IKKE

Fra : Bo Warming

Dato : 04-04-11 08:02

<bertel@post4.tele.dk> wrote:

> [...]
Du så hvor massivt medierne fandt vindjakkehistorien interessant

Og hun blev nødt til at lyve at drengen havde omvendt dag og kunne
lide påspænding af overtrøj så han ikke selv kunne aftage - helt
utænkeligt

Fra : kk

Dato : 28-03-11 21:50

Bertel Brander har bragt dette til verden:

Vel talt, fremmede!!
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 28-03-11 23:36

at det er deres skyld at deres

Jeg er også sikker på at redningsmandskabet

>Vel talt, fremmede!!
>mvh
>kk

Hvis skyld synes DU det var at Holger flygtede farligt?

Fra : kk

Dato : 29-03-11 08:59

Bo Warming skrev den 29-03-2011:

> at det er deres skyld at deres
>
> Jeg er også sikker på at redningsmandskabet

> Hvis skyld synes DU det var at Holger flygtede farligt?

Som tidligere nævnt i tråden, så sker den slags - uden at der
nødvendigvis er tale om nogens skyld. Med andre ord: Sådag gør små
knægte eller piger når de "ka' selv".
Når voksne gør det hedder det "At danne erfaringsgrundlag".
Nu ved jeg godt, at du ikke er enig, så derfor må du hellere nøjes med
at lege med din afføring!
mvh
kk :/

Fra : Bo Warming

Dato : 29-03-11 13:02

>Vel talt, fremmede!!

Hvor var Glisrup verdensfjern?

Fra : Bo Warming

Dato : 28-03-11 22:16

> [...]
>af sin tid på at eksperimentere med sin afføring og skrive
>på usernet, fortæller dem at det er deres skyld at deres

Kan du give medskyld til andre end familien selv, at mor provokerer
skænderi om tøj, så ungen flygter???

Gør du noget mere samfundsgavnligt end at tænke højt på usenet?
En hobby behøver ikke redde verden. Vigtigst er at jeg ikke skader
nogen

Du mener vist at der er noget sindsygt i at være unormal?
Jo at jeg tror at kunne forbedre verden ved at tænke og agere klogt og
delagtiggøre andre i det er da lidt komisk.
Men man har ikke andet sjov end det msn selv laver. Vi er allesammen
tossede
Du og jeg har del i en samfunds-neurose men på forskellig vis.
På det fri marked afgøres hvad VIRKELIG skaber trivsel og her gir
kineserne os begge to baghjul
Jeg håber før min død at famle mig frem til forståelse af hvad vi kan
lære af Kina og skrive genial kort bog om det - med citater som
hovedindhold
Derfor værdsætter jeg al efter bold kritik af mine afprøvninger af
pointer

Fra : Bertel Brander

Dato : 28-03-11 22:31

Den 28-03-2011 23:16, Bo Warming skrev:

> Kan du give medskyld til andre end familien selv, at mor provokerer
> skænderi om tøj, så ungen flygter???

En mor ved bedre end et barn på 3, hvilket tøj der er
bedst, moderen "provokerede" ikke. Uheld sker, børn
bliver væk hver eneste dag, her var det lidt værre
end ellers. Der er ingen grund til at tro at nogen
har handlet uforsvarligt.

> Gør du noget mere samfundsgavnligt end at tænke højt på usenet?

Jeg har f.eks. et arbejde, det anser jeg for at være
samfundsgavnligt, og det giver familien brød på bordet.

> Du mener vist at der er noget sindsygt i at være unormal?

Næ, jeg mener at det er normalt at være unormal og
det er unormalt at være normal.

> Jo at jeg tror at kunne forbedre verden ved at tænke og agere klogt og
> delagtiggøre andre i det er da lidt komisk.

Man kan da bestemt forbedre verden ved at delagtiggøre
andre i sine tanker, men det betyder ikke at verden
automatisk bliver bedre af at man brainstormer alt for
vidtløftigt.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-03-11 23:32

On Mon, 28 Mar 2011 23:30:49 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>En mor ved bedre end et barn på 3, hvilket tøj der er
>bedst, moderen "provokerede" ikke. Uheld sker, børn

Får du penge af mor-indusrien for at lyve sådan reklame?

>bliver væk hver eneste dag, her var det lidt værre
>end ellers. Der er ingen grund til at tro at nogen
>har handlet uforsvarligt.

Det ER uforsvarligt ikke at udvise rettidig omhu. Uagtsom drab er som
mord mht resultat, lidt ynkværdigt mht fortsæt.

>Jeg har f.eks. et arbejde, det anser jeg for at være
>samfundsgavnligt, og det giver familien brød på bordet.

Jeg har ved at leve på en sten som gymnasielærer & vegetar i årtier
købt hus beregnet til 4 og da alle elsker at bo på Nørrebro udlejer
jeg til 9
Også samfundsgavnligt , ikke ?
Melmumificering af lort tager ikke 0,1 % af døgnets timer

> [...]
>andre i sine tanker, men det betyder ikke at verden
>automatisk bliver bedre af at man brainstormer alt for

Men afgør du eller jeg bedst hvad er passende vidtløftigt for BW ?

Det er _mig_ der er indeni BW-kroppen.

Fra : Bertel Brander

Dato : 29-03-11 00:26

Den 29-03-2011 00:31, Bo Warming skrev:

> Får du penge af mor-indusrien for at lyve sådan reklame?

Jeg fortæller blot hvordan verden hænger sammen.

> Det ER uforsvarligt ikke at udvise rettidig omhu.

Jeg gentager lige: "Uheld sker." Der er intet der tyder på
at forældrene har gjort noget uforsvarligt.

> Jeg har ved at leve på en sten som gymnasielærer& vegetar i årtier
> købt hus beregnet til 4 og da alle elsker at bo på Nørrebro udlejer
> jeg til 9

Så vidt jeg ved er du blevet erklæret uarbejdsdygtig og
har som følge deraf fået pension i mange år. Det er vist
mere pensionen du ernærer dig ved, end udleje af den
skrotbunke der befinder sig på Bjelkes Allé.

> Men afgør du eller jeg bedst hvad er passende vidtløftigt for BW ?

Du afgør selvfølgelig hvad du mener er bedst for dig at skrive,
jeg kan kun tilkendegive at jeg mener at det er noget formørket
vrøvl.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-03-11 12:50

On Tue, 29 Mar 2011 01:26:05 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Jeg fortæller blot hvordan verden hænger sammen.

>Jeg gentager lige: "Uheld sker." Der er intet der tyder på
>at forældrene har gjort noget uforsvarligt.

>Så vidt jeg ved er du blevet erklæret uarbejdsdygtig og

Jeg blev fyret af et par røde gymnasiers rektorer men arbejdsprøvning
er ikke sket - hvilke kilder har du - en fjer der blir fem høns?

>har som følge deraf fået pension i mange år. Det er vist
>mere pensionen du ernærer dig ved, end udleje af den
>skrotbunke der befinder sig på Bjelkes Allé.

Det gir ca det samme, ofte mest i leje

>Du afgør selvfølgelig hvad du mener er bedst for dig at skrive,
>jeg kan kun tilkendegive at jeg mener at det er noget formørket
>vrøvl.

Nogle meddeler sådant pr facts og logik, du pr muddermast

MIT FORSLAG = BOLD EJ MAND
oO

Mor bør lade ungen fryse og minde om det ubehag så han frivilligt
vælger overtøjy

TVANeG er uværdigt mor er skurken der var lige ved at myrde uagtsomt
Hun provokerede snobbet at når dyrt tøj købt, sku det bruges for
hendes egoismes skyld

Hun pro

Fra : Johnny Andersen

Dato : 29-03-11 13:02

>"Bo Warming" skrev i meddelelsen

>Jeg har ved at leve på en sten som gymnasielærer & vegetar i årtier
>købt hus beregnet til 4 og da alle elsker at bo på Nørrebro udlejer
>jeg til 9

Nu lyver du igen, Bo.
Du har boet i huset siden du var i trediverne.

Citat fra en artikel om dig: "Bo Warming er 62 år og har boet i huset på
Bjelkes Allé på Nørrebro i over halvdelen af sit liv".

Forklar venligst hvordan du "har ved at leve på en sten som gymnasielærer &
vegetar i årtier
købt hus beregnet til 4"?

Link til hele artiklen: http://magasinetcitat.dk/portraet/warming.html

>Det er _mig_ der er indeni BW-kroppen.

Ja, heldigvis er det ikke os andre!

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 29-03-11 15:00

On Tue, 29 Mar 2011 14:01:42 +0200, "Johnny Andersen"
<netsat_99@yahoo.dk> wrote:

>Nu lyver du igen, Bo.

Fortæl om hvor du har oplever inkonsistens og evt misinformation

>Du har boet i huset siden du var i trediverne.

Marts 1977 købte jeg nederste halvdel af huset Jeg var da 31 år

>Citat fra en artikel om dig: "Bo Warming er 62 år og har boet i huset på
>Bjelkes Allé på Nørrebro i over halvdelen af sit liv".

De journalistelev der i 2009 skrev det, regner rigtigt
1977-2009 er 32 år dvs mer end 31

>Forklar venligst hvordan du "har ved at leve på en sten som gymnasielærer &
>vegetar i årtier
>købt hus beregnet til 4"?

Hver af ejerlejlighederne er typisk til to voksne - men jeg har haft
både børneflokke og ekskoner og op til 8 lejere på en etage(min kones
kineser-venner)

>Link til hele artiklen: http://magasinetcitat.dk/portraet/warming.html

Indtil 1993 da jeg giftede mig japansk, var jeg gymnasielærer og
vegetar og afbetalte gæld i den øverste ejerlejlighed og havde netop
gjort den nederste gældfri
1990 valgte jeg INTENST at leve på en sten ved at jeg flyttede ned i
kælderen og indledte min vellykkede karriere med at være bolighaj.
idet en familie lejede min stuelejlighed og opsatte hyggelige
kakkelovne i den

Efter bryllup hvor jeg havde købt HELE huset udlejede jeg de 3 af de
4 etager som min kone og jeg ikke beboede

Forklar hvor du har fantasier om løgn og hvad du er yderligere
nysgerrig om?

Findes der ædlere virke end at nyttiggøre udbud og efterspørgsel
naturlovene og afhjælpe boligmangel idet man spiller med åbne kort?

At jeg har hævet den mindst tænkelige førtidspension nogle år, er ikke
uhæderligt når jeg i hele mit voksne liv har kæmpet med næb og klør
for at få nedsat al overføringsindkomst

"Når man ser hvor mange invalidepensionister vi har, skulle man tro at
der var gået en atomkrig over landet Glistrup

   Demokratiets ondeste led er dem, der sidder i vores
revalideringscentre. De gør skade for de socialt handicappede.
Glistrup

Fra : Bo Warming

Dato : 29-03-11 13:00

On Mon, 28 Mar 2011 19:59:41 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

> [...]
>barn er forsvundet. Jeg er også sikker på at redningsmandskabet
>er glade for at denne verdensfjerne Glistup tilhænger kan give

Lytter familien til dig og EB, så myrder de næste år og gør Vestens
lifescript færdigt

Lytter de til Glisrups tankegang fx mig undgås mor-vold og uagtsomt
drab

Martin Larsen har ret i at folk elsker skærmydsler men rettidig omhu
er at holde sine børn i live og - som jeg - aldrig lade uheld ske, som
er rigtig farlige

JEg lod i en sommerferie min søn på 6 rejse med to hashrygende lejere
tl ØdegaardsVerige uden mig og derfor har han nu arrangeret
forskningsrejser til Cenralasien som andre cand.scienter i biologi
ikke tør og skal holde foredrag for dronningen og får måske legat

Det var chancerytteri men meningsfuldt

Mor i Tranum der rager konflikter til sig hun ikke ku overskue var
ikke meningsfuldt risikosøgende

Fra : Bo Warming

Dato : 29-03-11 23:04

>Jeg er sikker på at det den ramte familie trænger mest til i
>deres situation, er at en københavner, der bruger det meste
>af sin tid på at eksperimentere

De trænger til min verbale spamking - videresend til Holgers
Facebookprofil, så gør DU DIT, så de ikke kommer til at dræbe næste
barn som de næsten gjorde i søndags

Velmeneren Martin Larsen syns jeg er ondere end Gadafi-

Han fatter ikke at
"Sten og sokke kan brække dine ben, men ord kan aldrig såre" (børnerim
fra middelalderen)