Lene, nu med medieopbakning
Fra : Bo Warming

Dato : 25-03-11 23:12

Lene, nu med medieopbakning
Pludselig er hun ikke ferieministeren.
Hun gør, hvad USA dvs medierne vil, så hun roses
Hun siger salvelsesfuldt at krig skal være sidste udvej - men griber
al for hurtigt til den mod Gadafi hvis borgerkrigsfjende kaldes
"civile" selvom de er bevæbnede.
Mærkeligt at hun roses, selvom hun begår Bushs . Nixons og Johnsons
værste dumheder ved start af uoverskuelig krig
Uden landtropper kan vi kun lave ligegyldigt hærværk.

Men drevne amerikanere taler med to tunger og skaber en uoverskuelig
og måske meget langvarig og dyr krig.

Fra : Martin Larsen

Dato : 25-03-11 23:30

On 03/25/2011 11:11 PM, Bo Warming wrote:
> [...]
> Uden landtropper kan vi kun lave ligegyldigt hærværk.
>
> Men drevne amerikanere taler med to tunger og skaber en uoverskuelig

Og jeg er ved at blive syg af BBC propaganda når de siger at
korsfarer-koalitionen ikke dræber.

I slutningen af 30'erne dræbte spaghettierne halvdelen af befolkningen i
Cyrenaika - Er Gadaffi i nærheden af en promille af det tal.....

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 26-03-11 04:31

On Fri, 25 Mar 2011 23:29:50 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>I slutningen af 30'erne dræbte spaghettierne halvdelen af befolkningen i
>Cyrenaika - Er Gadaffi i nærheden af en promille af det tal.....

Og i Congo havde belgierne aflivet 8 mio sorte for at få
gummiplantager op at stå, skriver Hannnah Arendt.
Briternes adfærd overfor lokalbefolkninger var tilsvarende for
økonomisk konkurrence var hård og Singapore havde opnået gummimonpol
hvis ikke belgierne havde nyttiggjort det britiske Maxim-maskingevær i
deres folkemord
Mussolini bombede og hans søn nød at se landsbyens sorte blomst folde
sig ud når de løb i alle retninger , skrev han i et digt....

Jeg håber DF trænger igennem med at Dansk Forsvar skal tjene danskeres
interesser - det bør de ku vinde valg på,
Tyskernes krigsskepsis er beundringsværdig, men hvad mon
delstatsvalgene vil sige om Angela Merkels rysten sig i USA-tøjret
Uffe Elleman fordømmer tysk nølen....

Det altafgørende i denne krig er vist, at Kina skal holdes væk fra
libysk olie - gadepøblen i Tripoli (og København mm) kan de kloge
altid narre

Løkke er viklet ind i samme USA-vildledninger som dem Merkel kæmper
mod
Hans besøg hos Obama betyder nok at han er endnu mere nikkedukke og
dikkende lammehale?

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-03-11 12:11

On 03/26/2011 04:30 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
> mod
> Hans besøg hos Obama betyder nok at han er endnu mere nikkedukke og

Løkke lider vist af negrofili. Han lignede en lille skoledreng der
skulle have en dukse-præmie af "change we can believe in"-negeren.

Kun DF har en lille smule ide om et selvstændigt DK, men lod sig
desværre rive med af krigslider-hysteriet.

EU får i år store problemer med at erkende at Middelhavslandes økonomi
ikke kører i samme tempo som det protestantiske Nord, også selvom man
gør meget for at undergrave økonomisk rationalitet med
muhammedanerimport. Libyen kan blive en afledning, men det kan godt
blive en ondartet afledning.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 26-03-11 15:07

On Sat, 26 Mar 2011 12:11:04 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>gør meget for at undergrave økonomisk rationalitet med
>muhammedanerimport. Libyen kan blive en afledning, men det kan godt

Da vi ikke er kloge nok til at sig HAPS vedr olien, kan der ikke komme
noget godt fra det land

Løkkes problem vedr USA handler ikke om negroid shoshineboys
hjernevindinger

DEt er vist gode nok til at adlyde jewish mamas i NewYork, der efter
sigende sidder på magten

Løkke har overtaget en USA-kurs som rummer næsten ingen selvstæn
dighed til os - men en masse fordele for os

Før krigen styredes vi at tyskerkurs

Nu er vi en dikkende lammehale til USA
Vi ku godt slappe lidt af mht vor behagesyge og spille lidt kostbare

Vort renome gør os guld værd for USA

"At være dansker indebærer, at man har et ekstra pas til en god
modtagelse endre steder i verden. "   Margrethe II af DK

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-03-11 16:17

On 03/26/2011 03:06 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> "At være dansker indebærer, at man har et ekstra pas til en god
> modtagelse endre steder i verden. "   Margrethe II af DK

Det gjaldt måske før de islamofile velmenere fik magt til selvhadende at
tilsvine DK ved enhver lejlighed.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-03-11 16:52

On Sat, 26 Mar 2011 16:16:38 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det gjaldt måske før de islamofile velmenere fik magt til selvhadende at
>tilsvine DK ved enhver lejlighed.

Det gir respekt - desværre - at udvise falsk beskedenhed og andet
selvhad
Så dronningeordet er fortsat gældende - siger bl.a. min berejse søn
der undlader dannebrogsflag på sin bagage, for ikke at være FOR
pralende

"He who does not think too much of himself, is much more esteemed than
he imagines".Goethe

Det politisk korrekte selvhad om at være beskeden , driver min søn så
vidst at han ikke pralede af at blive kaldt i audiens hos dronningen
men understregede besøgets indholdsløshed og han lod sin søster ringe
til mig om det
Desværre giver det næppe de karrierefordele, man ku håbe