Gaza. Så er den gal igen
Fra : Ivannof

Dato : 25-03-11 11:03

http://www.b.dk/globalt/gaza-sender-granater-ind-i-israel

Nu skal vi høre om hvor dumme israelerne er når de gengælder Hamas' "halvt
hundrede mortérgranater som kun forårsagede kun begrænsede materielle
skader."

Tænk hvis det var svenskerne, der strøede 50 mortérgranater ud over
Brønshøj, (hvor jeg bor). Hvor meget kaos bliver der ikke tilbage i hovedet
på beboerne i Brønshøj udover "de begrænsede materielle skader". Jeg kan
prøve at lade være med at tisse i bukserne af skræk for hvad der sker næste
gang. Det er nok sværere for skolebørnene.

Kunne de pestilensere ikke bare som udgangspunkt prøve at vise at det ER
dem, der er medlem af "Fredens Religion"?

Hilsen Ivan

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 25-03-11 11:48

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kunne de pestilensere ikke bare som udgangspunkt prøve at vise at det ER
> dem, der er medlem af "Fredens Religion"?

Hvis nu Israelerne for en gangs skyld ville reagere rimeligt og ikke
overreagere, jeg havde nær sagt som sædvanligt. Ja så var der en chance for
at tingene ville gå i sig selv i stedet for den evige eskeleren. BTW jeg
undrer mig over at MØ konflikten har interesse nu da radiokativiteten er
steget 10.000 gange!!! på Fuckoshima værket.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 25-03-11 11:55

On Fri, 25 Mar 2011 11:48:17 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> "Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis nu Israelerne for en gangs skyld ville reagere rimeligt og ikke
> overreagere, jeg havde nær sagt som sædvanligt.

Hvad mener DU er "rimelig" reaktion på at få smidt 50 mortergranater i
hovedet.?

Hvis palæstinenserne havde ladet være med at skyde med mortergranater, så
var der jo ikke sket noget.

> [...]
> undrer mig over at MØ konflikten har interesse nu da radiokativiteten er
> steget 10.000 gange!!! på Fuckoshima værket.

Et problem forsvinder sgu da ikke, bare fordi et andet problem dukker op.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 25-03-11 12:22

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> On Fri, 25 Mar 2011 11:48:17 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
>
> Et problem forsvinder sgu da ikke, bare fordi et andet problem dukker op.

Helt ærligt man jo tro at du har skrigende knald i kasketten

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 25-03-11 12:30

On Fri, 25 Mar 2011 12:22:26 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Helt ærligt man jo tro at du har skrigende knald i kasketten

Hvad du TROR er jeg da ligeglad med.

Hvorfor svarede du ikke på mit spørgsmål.?

Fra : hanzen

Dato : 25-03-11 13:15

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Helt ærligt man jo tro at du har skrigende knald i kasketten

Og så er det i virkeligheden dig selv der har det.
--

hilzen
hanzen

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 25-03-11 13:19

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse

> Og så er det i virkeligheden dig selv der har det.
>
> hilzen
> hanzen

Dine skriverier afslører at "virkeligheden" er noget du aldrig har været i
forbindelse med Hanzen.

Fra : hanzen

Dato : 25-03-11 14:26

> "hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse

> Dine skriverier afslører at "virkeligheden" er noget du aldrig har været i
> forbindelse med Hanzen.

Mener du hallalidioternes drømmeverden?

Fra : Bo Warming

Dato : 26-03-11 09:04

On Fri, 25 Mar 2011 11:55:08 +0100, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

> [...]
>var der jo ikke sket noget.

>Et problem forsvinder sgu da ikke, bare fordi et andet problem dukker op.

Nej og radioaktivitet er bagatelproblem sammenligned med gaza-vold mod
jødedydsmønstre

Flergangsdømte som muslimer må vi påføre smertende blistergas ind til
de løslader piratgidsler
Smerter har folk respekt for

og kollektiv straf blåstemples af koranan

Fra : kk

Dato : 25-03-11 12:11

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) forklarede den 25-03-2011:
> [...]
> undrer mig over at MØ konflikten har interesse nu da radiokativiteten er
> steget 10.000 gange!!! på Fuckoshima værket.

Vær du hellere glad for at Israel ikke gengældte på rimelig vis.!
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 26-03-11 05:42

Men er der et eneste lig på bordet, eller tegn på cancer endsige
strålesyge???

De overtroiske japanere fik USA gjort særlig hysteriske i 1945 men
dansk ambasade i Tokyo tager det klogt afslappet

Fra : Ivannof

Dato : 25-03-11 07:04

On 25 Mar., 11:48, "\( ` . P.N. . \)" <l...@hotmail.com> wrote:

> Hvis nu Israelerne for en gangs skyld ville reagere rimeligt og ikke
> overreagere, jeg havde n r sagt som s dvanligt. Ja s var der en chance for
> at tingene ville g i sig selv i stedet for den evige eskeleren. BTW jeg
> undrer mig over at M konflikten har interesse nu da radiokativiteten er
> steget 10.000 gange!!! p Fuckoshima v rket.- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Hmm. Lad mig se.

Hvad nu hvis Israel så - jamen hvad fanden - Israels militær er vel
uden for muren på eget territorium og kan ikke se hvad der er lige på
den anden side. Hvad nu hvis de finder 50 mortérgranater frem og
sender dem over muren uden at vide om de lander på mark, hus, have
eller hospital. Altså virkeligt tilfældigt. Lader tilfældet råde. Lige
som palæstinenserne gør.

Mon så ikke man ville kalde dem terrorister, som de retteligt er efter
definitionen, som er at man går efter civile mål i stedet for
målrettet efter militære mål. For at skræmme civilbefolkningen!

Jo, siger jeg. Det ville være terrorisme.

Hilsen Ivan

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 25-03-11 15:23

> [...]

målrettet efter militære mål. For at skræmme civilbefolkningen!

Jo, siger jeg. Det ville være terrorisme.

Jamen du har ret at gå efter civile er terrorisme, det er derfor vi
beskylder Israel for terrorisme, al den stund at 90% af de civile ofre er
Palæstinænsere der dræbes af den israelske stat.

Fra : Patruljen

Dato : 25-03-11 09:20

On 25 Mar., 11:55, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Hvad mener DU er "rimelig" reaktion på at få smidt 50 mortergranater i
> hovedet.?
>
> Hvis palæstinenserne havde ladet være med at skyde med mortergranater, så
> var der jo ikke sket noget.

Pudsigt. Her beskrives det omvendt. Man kunne ifølge denne kilde sige,
at hvis bare israelerne havde ladet være med at foretage flyangreb ind
i Gaza, så var der ikke sket noget.

Israeli air strikes draw Gaza rocket fire

Projectiles fired at Israel from Gaza Strip in apparent reprisal to
air raids on the Palestinian enclave.
A series of rockets have slammed into the Israeli port city of
Ashdod, just south of Tel Aviv, shortly after Israeli aircraft pounded
targets in Gaza, in an escalating conflict that has raised fears of a
new war.
http://english.aljazeera.net/news/middleeast/2011/03/2011324145153377198.html

Fra : Ivannof

Dato : 26-03-11 09:10

On 25 Mar., 16:20, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> Ashdod, just south of Tel Aviv, shortly after Israeli aircraft pounded
> targets in Gaza, in an escalating conflict that has raised fears of a

Du overstå måske at i samme artikel fra det arabiske AlJazeera stod
der:
-------------------
An Israeli defence spokeswoman confirmed the sorties, saying: "The air
force targeted two tunnels at the south of the Gaza Strip and a
terrorist target in Gaza."

The military said the strikes were a response to the recent barrage of
rockets.
------------
Sådan er der så meget!

Hilsen Ivan

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 26-03-11 16:28

On Sat, 26 Mar 2011 08:09:51 -0700 (PDT), Ivannof wrote:

> [...]
> terrorist target in Gaza."
>
> The military said the strikes were a response to the recent barrage of

Patruljen overser ALLE ubehagelige fakta.

Fra : Patruljen

Dato : 26-03-11 10:32

On 26 Mar., 16:09, Ivannof <ivan...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> An Israeli defence spokeswoman confirmed the sorties, saying: "The air
> force targeted two tunnels at the south of the Gaza Strip and a

Terrorist målet - som så var en transformator-station. Hvorefter El-
systemet brød sammen i store dele af Gaza.
Hvornår er en transformator station, der leverer EL til
civilbefolkningen blevet et terrorist mål?

> The military said the strikes were a response to the recent barrage of
> rockets.

Ja. Og til dette svarede Hamas:
Hamas spokesman Ismail Radwan said the shelling was in response to
recent Israeli airstrikes that killed militants. He warned Israel “not
to test Hamas’ response.”

O1.50 inde i klippet kan du se den type angreb, som Israel udfører
kontinuerligt.
http://www.youtube.com/watch?v=l0aEo59c7zU

Du må gerne forklare om du finder den type angreb iorden og i givet
fald, hvorfor ?

Herefter affyrede man henved 50 raketter mod Israel, hvor ingen omkom
- svaret var dette.

The Islamic Jihad militant group said it had carried out the earlier
attacks in reprisal for the killing of eight Palestinians near Gaza
City on Tuesday. Four of those killed were members of one family, and
included two children.
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-12851175

Ken Okeefe sendte video kort efter: http://www.youtube.com/watch?v=Cl1a1VhBVhc

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 26-03-11 18:02

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>systemet brød sammen i store dele af Gaza.
>Hvornår er en transformator station, der leverer EL til
>civilbefolkningen blevet et terrorist mål?

Smirnoff ser kun sagen igennem de Israelske briller, så en dialog har lange
udsigter.

Fra : Patruljen

Dato : 26-03-11 10:34

On 26 Mar., 16:28, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Patruljen overser ALLE ubehagelige fakta.

Drop nu dender livstrætte forurettede mine. Det er sgu kedeligt.

Det er ikke mig, SA-Mand, som konstant fremstiller den ene part, som
en forfulgt uskyldighed. Og derfor må overse alle ubehagelige fakta -
Det er denne gruppes højre-facistoide stratenrøvere, der eksponerer
den slags.

Fra : Patruljen

Dato : 27-03-11 05:34

On 26 Mar., 19:02, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)" <l...@hotmail.com> wrote:

> Smirnoff ser kun sagen igennem de Israelske briller, så en dialog har lange
> udsigter.

Der er ingen grund til at håbe på en dialog. Derfor behøver den slags
kyklop-vrøvl ikke at forblive uimodsagt -

Fra : Per Rønne

Dato : 25-03-11 12:19

Ivannof <ivannof@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Kunne de pestilensere ikke bare som udgangspunkt prøve at vise at det ER
> dem, der er medlem af "Fredens Religion"?

Der har været svage tegn på at Netanyahu vil være villig til at indgå
det nødvendige kompromis med palæstinenserne, og da Hamas er modstander
af enhver form for fred der ikke medfører Israels udslettelse og Kanaans
jødiske befolknings udslettelse (eller fordrivelse), sørger de for at
sætte en kæp i hjulet.

Som de gjorde da der sidste gang var realitetsforhandlinger mellem den
palæstinensiske ledelse på Vestbredden, og Kadima-regeringen. En serie
raketangreb mod civile israelske mål tvang israelerne til at invadere
Gaza-striben, og minsandten om ikke Hamas vandt propagandakrigen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 25-03-11 19:45

On Fri, 25 Mar 2011 11:03:21 +0100, "Ivannof" <ivannof@hotmail.com>
wrote:

>http://www.b.dk/globalt/gaza-sender-granater-ind-i-israel

Ville det være alt for ydmygende hvis Israel med metaldetektorer
hindrede at nogen gaza-husstand ejer andet af metal end en gryde og en
lille saks?

Bornholm ville ku klare sig med cykler af plast, Gaza også

Det er da bedre end hvad romerne havde gjort ved så genstridigt folk,
klippe en finger af alle.
Efter behørig advarsel med TV-debat og det er vigtigt så de lærer
civilisation

Hvis ikke Israel nosser sig sammen til noget drastisk, så ber de
næsten om de Gaza-granater

Step1 På lørdag skal alle vinduer stå åbent i alle huse og ellers
brændes de af.
Gennem alle vinduer indsmides smertende tåregas

Øje for øje gør verden blind - men kom med et bedre forslag

Giv hellere menneskerettigheder til rotter end til gazamennesker

Fra : Patruljen

Dato : 26-03-11 10:37

On 25 Mar., 19:45, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> [...]
>
> Øje for øje gør verden blind - men kom med et bedre forslag
>
> Giv hellere menneskerettigheder til rotter end til gazamennesker

Vor herre bevars -

Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-11 17:23

On Sat, 26 Mar 2011 09:36:41 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Vor herre bevars -

Noget så uvigtigt som at rotters DNA gør umuligt at få unger med
mennesker, bør ikke afgøre, om rotter skal have menneskerettigheder

Gazafolk er skadeligere end skadedyr, så hold afstand til pakket

Hvorfor give jødedræbere opholdsret hvor der er jøder?

Generelt holder danskere mere af deres kæledyr end af palæer - men de
dyr skal heller ikke have politiske rettigheder