Japaner-overtro om radioaktive personer(Po~
Fra : Bo Warming

Dato : 25-03-11 09:52

Japaner-overtro om radioaktive personer(Pol25.3)
Spiser du en kæmpedosis af jodtabletter, der er radioaktivt
udstrålende, vil der kunne måles øget udstråling fra din krop
Men at du sover i ske med en eller anden partner i halvdelen af
døgnets timer de næste år, betyder ikke at partneren får nævneværdig
risiko for kræft eller andet
Ikke mere end du øger risiko ved at flytte fra Jylland til Bornholms
uranrige klipper.
Japanerne havde under USA-besættelsen censur mod al medieoplysning om
a-bombe ofres skader. USA-velmenere krævede det, helt som den tids
læger skånede kræftramte patienter for diagnose-"dødsdom" og fortiede.
Derfor opstod overtro om at brandfolk, der henter et bestrålet offer,
risikerer kædereaktion i sig selv og dermed sygdom.
Derfor sker urimelig udstødning og diskriminering af den slags vedr
ofre fra Fugoshima i dag , skriver Politiken

Jehovas vidner risikerer at få børn tvangsfjernet hvis barnet har
sygdom som læger ønsker behandlet med blodtransfusion og forældrene
nægter.
Den formynderi bør i hast forbydes når barnet er 15 hvis det
foretrækker egne forældre
Fortidens udstødelse af pariaer var selvforstærkende ved at de ofte
søgte sammen og havde samme sygdomme og VAR smittfarlige for andre.
Moderne kvantitativ videnskab bør gå i clinch med sådanne klart
forkerte fordomme både om sekt-sundhed og atom-stråling.

Tilsvarende bør en ansvarlig politichef diskvalificere sin betjent
hvis han har fordom mod fx en person, hvorom der går rygter om
blotteri. Målet bør være mur og nagelfast videnskabelighed

Fra : kk

Dato : 25-03-11 10:33

Bo Warming har bragt dette til verden:
> [...]

> hvis han har fordom mod fx en person, hvorom der går rygter om
> blotteri. Målet bør være mur og nagelfast videnskabelighed

Du forsømmer vist ingen lejlighed til at pille i din navle!
mvh
kk >:|

Fra : Bo Warming

Dato : 25-03-11 10:54

On Fri, 25 Mar 2011 10:33:12 +0100, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Bo Warming har bragt dette til verden:

>Du forsømmer vist ingen lejlighed til at pille i din navle!
>mvh
>kk >:|

Jeg er sandhedsridder og et godt sted at starte er hvor man har dyb
indsigt pr egne erfaringer

Fra : Bo Warming

Dato : 25-03-11 12:17

> [...]

>Bo Warming har bragt dette til verden:

>Du forsømmer vist ingen lejlighed til at pille i din navle!

Du plejer ikke at forsømme lejlighed til hån om at jeg viser stump
frem

Har noget jeg skriver rykket ved din skepsis mod mig?

Jeg kan lide opmærksomhed vedr EMNE = BOLD fx vidners pålidelighed

Hvis jeg navlepiller er det for en god sags skyld - mere åbenhed og
bedre retsvæsen

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 25-03-11 13:06

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> Bo Warming har bragt dette til verden:

> Du forsømmer vist ingen lejlighed til at pille i din navle!
> mvh
> kk >:|

Det er et af symptomerne på hans lidelse.

Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-11 18:08

Blotteri-bekvemmelighed > Re: Japaner-overtro om radioaktive
personer(Pol25.3 )

Når vi har lov mod blotteri så bør den bruges fx mod ekshibitionister
der evt på Strøget skræmmer turister væk med erigerede pikke
og pædagoger der går i enrum med mindreårig og lader fremvisning af
penis være optakt til kriminelle kærtegn

>Det er et af symptomerne på hans lidelse.

Der er ingen lidelse i at være ekshibitionist, siger fagfolk

Nogen får udløsning og opstemthed ved vellykket provokation , siger
min nyeste psykiarilærebog , og de bør ignoreres

Jeg er altid ligeglad med folks tanker om mit udseende men prioriterer
bekvemmelighed
og ingen har på offentlig sted set kønsorgan på mig

At fremvise erektion forekommer end ikke i nudistlejre.

Jeg kender en ung smuk naturist der opnår at skore jævnaldrende og
yngre piger ved at turde nøgenhed hvor forbudt

Kulturugen 2009 havde komsammen for naturistforeninger som Sten
Hegeler holdt foredrag for og jeg var sammen med ham, førnævnte slanke
naturist og 200 andre nøgne især fede pensionister men det sagde mig
intet
Der var nogle unge smukke døtre med og ingen fik erektion af det

De danske to naturistforeninger ønskede engang friere love men fører
sig ikke frem effektivt og strides

I Tyskland er det effektiv og populær bevægelse (Freies Körper Kultur
og Frankrig har mange naturistklubber og lejre.

På et tilfældigt hotel hvor min norske søn og jeg ferierede i Berlin
solede gæster sig nøgne på taget som en helt naturlig ting - sejt.

Rousseau var pioner mht tilbage til naturen og
wandervogel-massebevægelse - altså fin dyb EU kultur