Dronningen i Afghanistan: Godt gået!
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 24-03-11 23:25

Jeg må sige at jeg er ganske overordentligt positivt overrasket over at
Hendes Majestæt tilsyneladende lige i egen høje person har været på
besøg hos de danske soldater i Afghanistan: Ikke bare er der selvsagt
den potentielle livsfare, hun respektindgydende modigt udsætter sig selv
for ved at besøge en kigszone, men dertil også stærk sandsynlighed for
at den vrangvilligt vrælende republikanske venstrefløj med blandt andre
den infame Zenia Stampe i spidsen så meget desto mere plat vil misbruge
dette politisk i deres bestræbelser på at få hende og familien afsat for
selv at kunne lege "Kammerat Napoleon"...

http://www.b.dk/globalt/dronningen-har-besoegt-krigszone

Ganske imponerende hjertevarm gestus af en siddende regent, synes jeg,
og vi har da vist endnu til gode at se f.eks. Storbritanniens Dronning
Elizabeth tage ned og besøge SINE "drenge og piger" dernede! ;-D

Anders Peter Johnsen

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 24-03-11 23:38

Den 24-03-2011 23:25, Anders Peter Johnsen skrev:
> [...]
> og vi har da vist endnu til gode at se f.eks. Storbritanniens Dronning
> Elizabeth tage ned og besøge SINE "drenge og piger" dernede! ;-D

Jeg er principielt imod kongehuset og det at der sidder en gruppe
mennesker som er født til Danmarks højeste aktiveringsydelse, uanset om
de rent faktisk er aktive, men i Margrethe har vi efter min mening en
regent med stil.
Det bliver nok mere problematisk når hun stiller sutskoene.

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 25-03-11 01:24

On Thu, 24 Mar 2011 23:38:22 +0100, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@REMOVEyahoo.com> wrote:

> [...]
>mennesker som er født til Danmarks højeste aktiveringsydelse, uanset om
>de rent faktisk er aktive, men i Margrethe har vi efter min mening en
En stil skabt af spindoktorer

>Det bliver nok mere problematisk når hun stiller sutskoene.

Spindokterene vil blive Fredes og skabe ham en endnu mere fornem og
moderne stil

Jeg tror Margrethe var nødt til at føje nogle bodyguards som ønskede
en rejse til Kabul og DERFOR var hun der

Fra : N_B.DK

Dato : 25-03-11 00:26

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVETHISwebspeed.dk> wrote in
message news:4d8bc4d1$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>se f.eks. Storbritanniens Dronning
> Elizabeth tage ned og besøge SINE "drenge og piger" dernede! ;-D

Efter sigende vil hun jo end ikke se hendes kommende svigerdatters forældre
for til brylluppet.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-11 08:07

"N_B.DK" skrev i meddelelsen

>Efter sigende vil hun jo end ikke se hendes kommende svigerdatters forældre
>for til brylluppet.

Efter sigende er du Nicholas Bryde, og troller for at få opmærksomhed. Ikke
engang Australien vil ha' dig.

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 25-03-11 13:11

Thomas M wrote:
> "N_B.DK" skrev i meddelelsen

> Efter sigende er du Nicholas Bryde, og troller for at få
> opmærksomhed. Ikke engang Australien vil ha' dig.

Vel ikke drengen på facebook - Nicholas Bryde?

Så passer ham hers udseende bedre til de stupide meninger.

http://da-dk.facebook.com/people/Nick-Bryde/610328750

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-03-11 19:39

Thomas M <not_here> skrev i meddelelsen
4d8c3f33$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Efter sigende er du Nicholas Bryde, og troller for at få
> opmærksomhed. Ikke engang Australien vil ha' dig.

N_B.DK har ved mindst én tidligere lejlighed afsløret, hvem han er. Og der
er ikke Nicholas Bryde. Hvis du gider bruge tid på det, "Thomas M", kan jeg
anbefale dig at kigge på headere fra N_B.DK sidste år fra tiden kort efter,
hvor diskussionen om han var Bryde, var aktuel. Dér dummede han sig nemlig
(sandsynligvis i forbindelse med maskinskift og/eller skift af nyhedslæser.
Jeg kan afsløre så meget, at han hedder Brink til efternavn.

Og du dummer dig med garanti også på ét eller andet tidspunkt, "Thomas M".
Og så er bliver DIN sande identitet med garanti offentliggjort hér. Vi, der
spiller med åbne kort, slipper helt for at bekymre os om dén slags dumheder.
Vi kan helt og aldeles fokusere på ikke at dumme os med dét, vi rent faktisk
skriver. Er der en klokke, der begynder at ringe, "Thomas M", eller skal vi
Bohr'e lidt videre i atomkraft hhv. kvantemekanik og/eller Godwin?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 25-03-11 19:57

Den 25/03/11 19.38, Jens Bruun skrev:

> Jeg kan afsløre så meget, at han hedder Brink til efternavn.

LOL! Nej, det gør han (heller) ikke.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-03-11 15:44

Kim Frederiksen <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i meddelelsen
4d8ce57e$0$23757$14726298@news.sunsite.dk:

> LOL! Nej, det gør han (heller) ikke.

Så Brinck da. Jeg gider ikke bruge tid på at finde det relevante indlæg
frem, hvor han havde sin "civile" email-adresse med i headeren. Det kan
"Thomas M" bruge SIN tid til. Så dummer han sig da ikke på usenet så længe.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : kk

Dato : 25-03-11 06:45

Efter mange tanker skrev Anders Peter Johnsen:
> [...]
> har da vist endnu til gode at se f.eks. Storbritanniens Dronning Elizabeth
> tage ned og besøge SINE "drenge og piger" dernede! ;-D

Absolut enig!
mvh
kk l-)

Fra : DADK

Dato : 25-03-11 07:54

Anders Peter Johnsen wrote:
> [...]
> og vi har da vist endnu til gode at se f.eks. Storbritanniens Dronning
> Elizabeth tage ned og besøge SINE "drenge og piger" dernede! ;-D

Jeg blev ganske overrasket. Og kom til at tænke på : Hvor mange gange
har Villy Søvndal, Frank Aaen, Zenia Stampe, Johanne Schmidt og de
øvrige Afghanistaneksperter egentlig besøgt de danske soldater?

Fra : Bo Warming

Dato : 25-03-11 19:53

- Hvor mange gange
>har Villy Søvndal, Frank Aaen, Zenia Stampe, Johanne Schmidt og de
>øvrige Afghanistaneksperter egentlig besøgt de danske soldater?

Skal soldaterne have en gave så lad dem vælge mellem biletter til
ovennævne eller til en kongelig eller bilettens pris incl bodyguards
mm

De vælger det sidste, hvis der stemmes hemmeligt om det.

Dronningen optræder for medierne, ikke for vore jenser