"Iran, Syrien, større trussel end Libyen"
Fra : /John

Dato : 24-03-11 18:02

Israel vil gerne ha' muget ud i det mentale østen:

'Når I nu alligevel er i nabolaget med jeres isenkram, ka' I så ikke li'e
slå en smut forbi Iran og Syrien og gi' dem en røvfuld?'

"Disse to regimer slår flere borgere ihjel, end det libyske regime"

"når nu Vestens kampfly er på vingerne, bør de samtidig rette sigtekornet
mod Syrien og Iran, for de lande udgør en endnu større trussel mod
verdensfreden ... siger Israels udenrigsminister":

http://politiken.dk/udland/ECE1234000/israel-til-vesten-angrib-iran-og-syrien-naar-i-er-paa-vingerne/?cmpid=ni1063

Ja, ret meget godt er der vel ikke at sige om Iran og Syrien.

John

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 24-03-11 19:45

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
> [...]
> mod Syrien og Iran, for de lande udgør en endnu større trussel mod
> verdensfreden ... siger Israels udenrigsminister":

Og Israel er ikke en trussel mod verdensfreden?? Invasionen af Iraq var i
høj grad tilskyndet af den jødiske lobby i USA. 700.000 døde og nu er det
smovserne der mener at Iran og Syrien er en trussel!!.

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-03-11 20:29

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
img3gl$25h$1@speranza.aioe.org:

> Og Israel er ikke en trussel mod verdensfreden?? Invasionen af Iraq
> var i høj grad tilskyndet af den jødiske lobby i USA. 700.000 døde og
> nu er det smovserne der mener at Iran og Syrien er en trussel!!.

Jeg får sådan en ubændig trang til at gøre ét eller andet, når du skriver
"smovserne", Flemse. Een gang mere, og jeg lægger din tidligere historie ud
på nettet.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 24-03-11 22:20

> [...]
> "smovserne", Flemse. Een gang mere, og jeg lægger din tidligere historie

Ærligt talt er alt det der pro-semitisme ikke lidt latterligt, jeg tror
næppe at du (af alle) kan bilde nogen ind at du er såret. Se foreks farcen
om Hollywood skuespilleren Charlie Sheen, han bliver beskyldt for at være
antisemit bare fordi han laver grin med en jøde, der skal jo snart intet til
førend de gode græder og vi andre ler

http://www.youtube.com/watch?v=tvlxe-KbaR8&feature=relmfu

Fra : Ivannof

Dato : 25-03-11 07:20

On 24 Mar., 19:44, "\( ` . P.N. . \)" <l...@hotmail.com> wrote:

> Og Israel er ikke en trussel mod verdensfreden?? Invasionen af Iraq var i
> h j grad tilskyndet af den j diske lobby i USA. 700.000 d de og nu er det
> smovserne der mener at Iran og Syrien er en trussel!!.

Den jødiske lobby hører hjemme i USA. Ikke i israel.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 25-03-11 15:27

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> smovserne der mener at Iran og Syrien er en trussel!!.

Den jødiske lobby hører hjemme i USA. Ikke i israel.

Endnu et indlæg hvor Smirnoff illustrerer at han end kan læse normalt,
eller har de fået PC på Bodegaen.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 25-03-11 15:29

> [...]
> smovserne der mener at Iran og Syrien er en trussel!!.

Den jødiske lobby hører hjemme i USA. Ikke i israel.

Undskyld der skulle stå

Endnu et indlæg hvor Smirnoff illustrerer at han end ikke kan læse, eller
har de fået PC på Bodegaen

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-11 20:05

bevæbnede er ikke civile

Israel har ret i at vore fly bør rette deres våben mod Iran og Syrien
Gadafi myrder jo ikke civile.
Når folk griber til våben mod det lovlige regime, er de ikke civile
Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N