Mon det er starten på at folket bevæbner s~
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-03-11 17:04

Politiet har jo givet op for længst med hensyn til at komme borgeren til
hjælp når der er brug for det. Det hele bliver fedtet ind i
ressource-mangel. Men husk venner, der er skam tid til at politiet drysser
rundt ude på Christiania for et snuppe et par gram hash i ny og næ, en
virkelig fantastisk indsats for samfundet (ih guder hvor det rager mig).

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38438868%3aet-%C3%A5rs-f%C3%A6ngsel-for-pistol-under-sengen.html

Hvad med en lille rask lovændring, så hæderlige samfundsborgere som bare
ønsker at varetage egen sikkerhed selv, kan få lov til at have våben i eget
hjem ? Nu hvor vi i Danmark åbenbart ikke kan udstyres med et
tilstrækkeligt politi, så ville det da være en god nødløsning.

I stedet for sætter man hæderlige folk, som ikke er kendt af politiet, et år
i fængsel for at have en pistol under sengen. Det er en dom helt ude af
proportion efter min mening.

Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 24-03-11 23:30

Den 24-03-2011 17:04, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:
> [...]
> i fængsel for at have en pistol under sengen. Det er en dom helt ude af

Som folk i jura gruppen med jævne mellemrum fortæller, så har jura og
sund fornuft intet med hinanden at gøre.

Love laves af politikere, og med det niveau børnehaven på Christiansborg
lægger for dagen, kan det vel kun blive værre.

Kan være at det er derfor de er så forhippede på at overlade den
politiske magt til EU.. på den måde skal de kun forvalte love, og kan
ikke stilles som ansvarlige for lortet.

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 25-03-11 07:47

On Thu, 24 Mar 2011 23:29:31 +0100, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@REMOVEyahoo.com> wrote:

> [...]
>
>Kan være at det er derfor de er så forhippede på at overlade den
>politiske magt til EU.. på den måde skal de kun forvalte love, og kan

Vigtigere drivkraft er Bruxelles-stillinger - alle ved at ingen har
juridisk ansvar for demokratisk beslutning

Skal Rønn betale af egen lomme til palæer?