Obama-ledet børnekorstog
Fra : Martin Larsen

Dato : 23-03-11 13:23

Hvorledes var det nu for 799 år siden?

Stefan (Étienne) erklærede, at Gud havde kaldt ham til Fører for et
Korstog af Børn.
Omgivet af store Skarer af Børn, Mænd og Kvinder kom han til Marseille,
hvor Korsfarerne Indskibedes paa 7 Skibe, af hvilke 2 strandede, Resten
af Deltagerne solgtes som Slaver ved Ankomsten til Ægypten.

De færreste kommentatorer ser ut til å ha noen klar oppfatning om hvor
veien går videre for Egypt. Den senere tidens hendelser sammenlignes
både med Berlinmurens fall i 1989 og revolusjonen i Iran i 1979. Hvor
tror du Bat Ye'or landet er på vei nå?

Vi er på vei til det siste, er jeg redd, for Det muslimske
brorskapet er den eneste velorganiserte og strukturerte bevegelsen med
klare mål og en internasjonal maktbase. Det virker også som den har nær
ubegrenset tilgang på finansiering. Jeg er av den oppfatning at enhver
sammenligning med vestlige revolusjoner er meningsløs, fordi vi har å
gjøre med et shariasamfunn som fungerer innenfor en politisk
virkelighetsoppfatning som avviser grunnlaget for vårt eget. Jeg har
også med stor sorg merket meg at angrepene og mordene på kopterne har økt.
http://www.document.no/2011/03/bat-yeor-brorskapet-vil-islamisere-moderniteten-ikke-modernisere-islam/

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-11 05:40

-brorskapet-vil-islamisere-moderniteten-ikke-modernisere-islam/

Du gør ting filosofiske og overdrevent komplicerede, -

- så hvis jeg fornemmede en karikatur af mig, ville jeg følge mig
truffet

Børnekorstog var komiske

Obama ligeså

Jo din analogi holder vand....