Slår frihedens time kun i de mellemøstlige~
Fra : steen hjortsoe

Dato : 23-03-11 03:41

Det er ikke indlysende, at en så hastigt omsiggribende og dybtgående
politisk udvikling skulle kunne holde sig pænt og artigt inden for
Mellemøstens afstukne grænser.

Tværtimod synes det igangværende oprør mod NATO’s generalsekretær at
indikere en umiddelbart forestående fundamental omkalfatring af hele
Vestens sikkerhedspolitik.

Se også: http://www.contracopenhagen.com

Et opgør er på vej, der vil sprænge NATO’s rammer, bringe sandheden
frem og rette sig mod også det reelt eksisterende FE-diktatur og
tyrannerne i mange andre vestlige elektromagnetiske diktaturstater,
inkl. USA.

Steen Hjortsø

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-11 05:22

>tyrannerne i mange andre vestlige elektromagnetiske diktaturstater,

Hvilke diktaturer er bedre end Gadafis og hvilke er
"elektromagnetiske"

Alle er et fedt, hvis muslimske - lige meget antidemokrati

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 24-03-11 10:01

"steen hjortsoe" <steenhjortsoe@gmail.com> skrev i en meddelelse

Se også: http://www.contracopenhagen.com

Glimrende hjemmeside du har der.

[...]

Du har helt ret, men du overser de mange PET og FE agenter her i gruppen der
allerede nu bruger elektromagnetisk stråling imod de der formaster sig til
at modsige dem, bare tag den slemme mand Bruun og når vi nu er ved det der
emne, du snakkede om en strålepistol der kunne gøre kvinder seksuelt
ophidsede, den pistol vil jeg frygtelig gerne låne, leje, købe osv jeg håber
at du forstår mit problem.

MVH

Fra : Bo Warming

Dato : 28-03-11 00:35

On Wed, 23 Mar 2011 02:41:11 -0700 (PDT), steen hjortsoe
<steenhjortsoe@gmail.com> wrote:

> [...]
>frem og rette sig mod også det reelt eksisterende FE-diktatur og
>tyrannerne i mange andre vestlige elektromagnetiske diktaturstater,

Bringe hvilken SANDHED frem?

Berlusconi folk ynker Lampedusas befolkning der skal se på flygtninge
en masse blive returneret til hjemlande? Er syditalienere fri for
skadefryd? Sarkozy bygger pigtrådslejre med stadig mindre madrationer.

Usandhed om akraft har givet tyske grønne kæmpevalgsejr.

"Politik er ikke om at sige sandheden, men om at blive troet ".
Machiavelli

Ingen tror på diktaturer endsige "elektromagnetiske" nord for
Gadafi-land

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-03-11 09:45

On 03/28/2011 01:35 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
> Machiavelli
>
> Ingen tror på diktaturer endsige "elektromagnetiske" nord for

Men det er måske meget værre end diktatur når rød-grønne Fukushima
stråle-fantaster kommer til magten i Baden-Württemberg.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 29-03-11 20:44

On Mon, 28 Mar 2011 10:45:02 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Men det er måske meget værre end diktatur når rød-grønne Fukushima
>stråle-fantaster kommer til magten i Baden-Württemberg.

Kan hønsestrik-økoflipperne gøre rigeste delstat til den fattigste i
værste fald?

Er de muslim-lovers? Det var Joshka Fisher da ikke ?

Hitler ku pervertere en demokratisk forfatning - hvad er dit værst
tænkelig scenarie her - grønt flertal fra Bremen til ØvreSaksen og ?

Er tyskerne ikke så dygtige at de kan bevare produktoverlegenhed via
vindmøller?

At Fogh ku li Glistrup betyder ikke at Fogh er uundværlig, og at
Tyskland nu slet ikke vil håndhæve fly fri zoner er da OK

Tysk fattigdom gir dansk fattigdom men det er muslim-antal der
bekymrer mig mest

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-03-11 21:37

On 03/29/2011 09:43 PM, Bo Warming wrote:

> Kan hønsestrik-økoflipperne gøre rigeste delstat til den fattigste i
> værste fald?

Sikkert

http://en.wikipedia.org/wiki/German_Visa_Affair_2005

> Hitler ku pervertere en demokratisk forfatning - hvad er dit værst
> tænkelig scenarie her - grønt flertal fra Bremen til ØvreSaksen og ?

De vil nok ikke straks opføre sig som Fischers /Putzgruppe/
(Proletarische Union für Terror und Zerstörung) men de vil kunne
installere røde lejesvende overalt.

> Er tyskerne ikke så dygtige at de kan bevare produktoverlegenhed via
> vindmøller?

Vindmøllemarkedet er volatilt

> At Fogh ku li Glistrup betyder ikke at Fogh er uundværlig, og at
> Tyskland nu slet ikke vil håndhæve fly fri zoner er da OK

Relevans?

> Tysk fattigdom gir dansk fattigdom men det er muslim-antal der
> bekymrer mig mest

Naturligvis - og rød-grønne vil arbejde for Kalifatet.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-11 10:51

On Tue, 29 Mar 2011 22:37:14 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Vindmøllemarkedet er volatilt

>Relevans?

>Naturligvis - og rød-grønne vil arbejde for Kalifatet.

Tyske socialdemokrater har meget af ånden fra HCHansen og Stauning

tænkpå Helmuth Smith og Gerhard Schroeder var nok så antimuslimske som
muligt trnods USA