Politiet fotograferede nederdel omsider, 2~
Fra : Bo Warming

Dato : 23-03-11 08:17

Politiet fotograferede nederdel omsider, 22.3kl9+ Klage

Ved 8-tiden 22.3 2011 var der sol på min genbos fortov Bjelkes Alle
43, men ikke i min have og jeg satte mig på et medbragt vattæppe på
sydenden af matrikens plæne med benene på offentligt fortov, netop det
sted fjernest tænkeligt fra børnehaven, som politiet har anbefalet
mig at bruge, dengang børnehaven klagede over, at jeg læste avis
nærmere børnehaven i nr 45. Da jeg efter et kvarter havde læst mit
Ekstrablad og der var sol i min egen have trak jeg vattæppet omkring
mig og gik de ti skridt tilbage til min have
Efter 5 min kom en sværm betjente ind ad min havegang og meldte at et
specialhold af kolleger ville snart komme og forhøre mig.
Jeg afventede dette, idet jeg ringede efter en bisidder der ankom
midt i forhøret.
De især kvindelige forhørsbetjente indledte med at tage 3 fotos af mig
stående, og på et af den gætter jeg, at man har kunne se bag et
nedhængende tungt, smalt forklæde en kvart penis og en anelse
testikel være utildækket .Min vindjakke var knælang, så kun ved at
beordre mig i særlig vinkel, kunne de omsider opnå foto, de var
tilfreds med.
Og hvor jeg sørgede for at den lægeordinerede blebuks var delvis
synlig.
Idet jeg rejste mig fra det solbeskinnede avislæsested hos børnehavens
nabo, hørte jeg en drengestemme råbe . "Det er ham der går uden
bukser"
Stemmen lød nedladende/hoverende/pralende henvendt til jævnaldrende -
2-3 stk så jeg i tårntoppen)
Han stod på et i vinteren nyopført fleretagers legetårn som
overraskede mig ved at muliggøre spionage langt ind på nabos lange
plæne (afstand 30 m diagonalt fra tårntop til mig.
I forhøret oplystes at to voksne påstod at have set glimt af penis og
det må være forældre, der havde afleveret deres børn og returnerede
alene nær mig. De har vist en sms-kæde til hurtig alarmering af
politi, når nogen ser håb om omsider at få uskyldige mig dømt.).
En ikke-fotograferende politikvinde omtalte min penis som pik, hvilket
jeg fandt blufærdighedskrænkende sammenholdt med at en kollega ,
indsatsleder under natten episode påstod, at han kl 3 på uoplyst
fortov havde set mit lem og meddelt "det var ikke noget kønt syn" -
han var tilkaldt i helt anden sammenhæng, men havde mest overskud til
med håndpålæggelse at landsforvise mig fra det offentligt fortov, der
er del af min egen matrikel!