Elfenbenskystens negre uinteressante
Fra : Martin Larsen

Dato : 23-03-11 01:00

Ca 500000 negre på flugt fra vold i Elfenbenskysten interesserer ikke
verdenssamfundet.
Det er en glemt humanitær katastrofe, og ingen gider svare når FN beder
om hjælp. Der mangler svarende til ca 2 krydsermissiler til hjælp.
Kongernes konge Gadaffi stjæler al glamour og medietække.
http://www.bbc.co.uk/news/world-africa-12827243

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 23-03-11 02:23

On Wed, 23 Mar 2011 00:59:35 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>om hjælp. Der mangler svarende til ca 2 krydsermissiler til hjælp.
>Kongernes konge Gadaffi stjæler al glamour og medietække.
Ulandsproblem er OVERBEFOLKNING

Også i Libyen selvom de har olie at importere tjenere for

Af to onder - hellere bomb end hjælp for al hjælp er skadelig

Fra : kk

Dato : 23-03-11 08:11

Følgende er skrevet af Bo Warming:

> Ulandsproblem er OVERBEFOLKNING
>
> Også i Libyen selvom de har olie at importere tjenere for
>

> Af to onder - hellere bomb end hjælp for al hjælp er skadelig

Sikkert, man kunne jo starte med at inddrage din førtidspension!
mvh
kk :oÞ

Fra : Bo Warming

Dato : 23-03-11 08:34

On Wed, 23 Mar 2011 08:11:23 +0100, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Følgende er skrevet af Bo Warming:

>Sikkert, man kunne jo starte med at inddrage din førtidspension!
>mvh

Jeg har aldrig kaldt den berettiget, men måske jeg er den der med mine
7000 kr pr md får MINDST og derfor gir de mig af medlidenhed
hjemmehjælp oven i,

Jeg er desuden bolighaj , derfor så lav pension

Du er misundelig - ja det var et kup at købe Nørrebros s bedste hus

Fra : kk

Dato : 23-03-11 09:25

Bo Warming kom med denne ide:

> Jeg har aldrig kaldt den berettiget, men måske jeg er den der med mine
> 7000 kr pr md får MINDST og derfor gir de mig af medlidenhed
> hjemmehjælp oven i,

Det e næppe særlig kompliceret af fraskrive sig sin pension. Skulle det
imidlertid være forbundet med alt for store vanskeligheder, kunne du jo
blotsende pengene til f.eks. Frelsens Hær - du kan oven i købet trække,
hvad der er over kr. 500,- fra i skat!>

> Du er misundelig - ja det var et kup at købe Nørrebros s bedste hus

Jeg har set billeder af dit hus, og jeg er ikke i ringeste grad
misundelig - men du har ikke set mit!
God bedring, og hold nu stumpen i ave, bare så du ikke får børnehaven
til at grine!
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 23-03-11 14:43

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-11 16:07

> [...]

>misundelig - men du har ikke set mit!
>God bedring, og hold nu stumpen i ave, bare så du ikke får børnehaven
At ku få folk til at grine og tjene på det, som Thomas Eje , gad jeg
godt.
Et få folk til at grine ved at være til grin er næstbedst!

"Hvis vi alle turde være mere latterlige,
ville vi holde mere af hinanden."Dostojevsky ("Idioten") 1821-81

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-11 16:15

> [...]

>misundelig - men du har ikke set mit!
>God bedring, og hold nu stumpen i ave, bare så du ikke får børnehaven
"Dem der får andre til at le, har plads i paradiset", skrives i
Koranen

Der dog også hvæser

"Himmel og jord og alt, hvad derimellem er - tror I, det er skabt for
løjers skyld? " Koranen

Paradis pr selvmordsbombning tiltaler mig ikke, men pr latter - why
not?

Måske jomfru-kvoten er lavere - time will show

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-11 16:08

> [...]

>Følgende er skrevet af Bo Warming:

>Sikkert, man kunne jo starte med at inddrage din førtidspension!
Hvor ofte har du betalt penge tilbage som du har fået lovligt men
egentlig ikke fortjent?