Obama-USA har mistet retningssansen
Fra : Martin Larsen

Dato : 22-03-11 18:48

Eller som Glick fra Jerusalem Post skriver: USA er gået dybt ind i
strategisk demens.

Og admiral Mike Mullen har ikke kunnet forklare hverken mål eller
strategisk rationale,

Richard Myers, a key player in the invasion of Iraq in 2003. On CNN's
"State of the Union," he said that the administration needed to outline
its long-term goals in Libya.

"My assumption would be that Admiral Mullen and the president and the
secretary of state are working this issue very hard, but we haven't
heard that articulated," he said.

De arbejder hårdt på at finde en forklaring...

Lørdagens afstemning i Ægypten var en stor sejr for det Muslimske
Broderskab. Den cementerede sharia som den primære rettesnor for
lovgivning og fastsatte en tidlig valgdato i september, som gør det
vanskeligt for nye partier at nå at profilere sig.

Et 2007 US Militært Akademi studie af al Qaeda i Irak indikerede at
Libyen var største bidragyder per capita. Al Queda oprørerslederen Abu
Yahya al Libi kom har tidligere stået bag oprør i Benghazi.

http://www.jpost.com/Opinion/Columnists/Article.aspx?id=213195

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 22-03-11 20:34

>lovgivning og fastsatte en tidlig valgdato i september, som gør det
>vanskeligt for nye partier at nå at profilere sig.

Hvis groft og direkte snyd med stemmesedler afgør valg i muslimlande,
så er det vel ikke afgørende om ny partier har marts-september = 7
måneder til at profilere sig eller et helt år

Internationale valgobservatører kan vist aldrig tjække hovedparten af
valgsteder og valg-urner vedr både stemmeseddeluddeling, tjæk om hvor
mange gange hver vælger stemmer, og om optællerne kommer til at
tilføje et nul hist og her.

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-03-11 21:35

On 03/22/2011 08:34 PM, Bo Warming wrote:

> Hvis groft og direkte snyd med stemmesedler afgør valg i muslimlande,
> så er det vel ikke afgørende om ny partier har marts-september = 7
> måneder til at profilere sig eller et helt år

Vi er i slutningen af marts, så 5 måneder ca.

> [...]
> valgsteder og valg-urner vedr både stemmeseddeluddeling, tjæk om hvor
> mange gange hver vælger stemmer, og om optællerne kommer til at

Det gælder ethvert land.
Men fx jeg kunne nemt give opskrift på snydesikkert system, men man er
ikke interesseret.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 23-03-11 01:24

Jeg er.

Elektroniske fingeraftryk?

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-03-11 11:06

On 03/23/2011 01:23 AM, Bo Warming wrote:

> Jeg er.

Det er da lidt kortere end Descartes.

Fremadstormende Indien, som ikke er hæmmet af et-parti diktatur, bruger
fx EVM electroniske stemme maskiner. Men jeg vil lade afstemning ske via
internet resten evt brevstemme.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 23-03-11 22:36

On Wed, 23 Mar 2011 11:06:05 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det er da lidt kortere end Descartes.

"Jeg er" er sføli shorthand for "Jeg er interesseret" og ikke
velmener-association fjoget renaissancefilosofi fra et af videnskabens
skadedyr og storløgnere
- ordonanisten Descartes skadelighed overgås kun af Newtons og
Einsteins

>Fremadstormende Indien, som ikke er hæmmet af et-parti diktatur, bruger
>fx EVM electroniske stemme maskiner. Men jeg vil lade afstemning ske via
>internet resten evt brevstemme.

Indien vil aldrig nærme sig Kinas AdamSmith succes, fordi britiske
velmerere belastede dem med demokratiets tossegodhed og ingen
etbarnspolitik

Vil du sende så mange lovforslag som Sveits til folkeafstemning og
skal et parlament som det indiske formulere lovtekst-valgmulighederne?
Jeg så gerne at man gav fuldmagt til forskellige ledere vedr
forskelligen emner og ikke kun fuldmagt til forskellige partiers
pakkeløsning

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-03-11 23:08

On 03/23/2011 10:35 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Vil du sende så mange lovforslag som Sveits til folkeafstemning og
> skal et parlament som det indiske formulere lovtekst-valgmulighederne?

Ja, vi skal i retning af Schweiz, som jo fx har bedre demokrati vedr
muhammedanerinvasion..

> Jeg så gerne at man gav fuldmagt til forskellige ledere vedr
> forskelligen emner og ikke kun fuldmagt til forskellige partiers
> pakkeløsning

Jeg vil gerne have folket inddraget, mere glasnost.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-11 04:52

On Wed, 23 Mar 2011 23:08:24 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Ja, vi skal i retning af Schweiz, som jo fx har bedre demokrati vedr
>muhammedanerinvasion..

Men Sveits og EU har intet med trådstarten at gøre. Findes der
muslimdemokrati uden valgsvindel? Tyrkiet?

>Jeg vil gerne have folket inddraget, mere glasnost.

Trådstarten var om muslimbyer og der er al glasnost prosharia

De hader mindretal, kristne, vantro og deres stemmeafgivning rager
ikke os - selvom der er gode takter i Indien

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-03-11 10:52

On 03/24/2011 04:51 AM, Bo Warming wrote:

> Men Sveits og EU har intet med trådstarten at gøre. Findes der
> muslimdemokrati uden valgsvindel? Tyrkiet?

Nej - disse tilbagestående klan- , stamme- , pædo- og æresdrabssamfund
ligner ikke noget fra Vesten og kommer ikke til det de første 100 år.

> Trådstarten var om muslimbyer og der er al glasnost prosharia

Fortæl venligst ikke mig, hvad min trådstart er om. Glasnost kunne have
stoppet negeren i det hvide hus for krigseventyr.

The president does not have power under the Constitution to unilaterally
authorize a military attack in a situation that does not involve
stopping an actual or imminent threat to the nation."
– Barack Obama, December 20, 2007

> De hader mindretal, kristne, vantro og deres stemmeafgivning rager
> ikke os - selvom der er gode takter i Indien

Nej, men når velmenere er så glade for at inddrage Muhammedanien i et
kosmopolitisk broder- og søsterskab, så må vi jo spille lidt med på den
falske melodi for at kunne kontakte dem.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 22-03-11 20:40

Retningssans har Japan når de kun giver stemmeret og statsborgerskab
til fremmede der har forsørget sig selv i årtier

Mistede vi ikke retningssansen i 80erne og vi lever højt på at være
heldige

Når kampråbet gjalder fra imamerne har vi en ny situation.

Fra : Lyrik

Dato : 23-03-11 06:28

On 22 Mar., 18:47, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:
> Eller som Glick fra Jerusalem Post skriver: USA er g et dybt ind i
> strategisk demens.
>
> Og admiral Mike Mullen har ikke kunnet forklare hverken m l eller
> strategisk rationale,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

jeg vil gerne komme med min...

USA fattes penge!!!
Det var lige præcis det Obama pointerede:"USA vil ikke gå foran, fordi
vi ikke vil betale hovedomkostningerne!"

Hvor svært kan det være at forstå det??

Jeg synes det er klart-lige ud af landevejen!
Hvorfor dog ikke lade Frankrig få lidt gloire? Lad dem som er villige
tage slæbet.

MvH
Jens

Fra : Isachsen

Dato : 23-03-11 16:29

Lyrik wrote:

> [...]
> Det var lige præcis det Obama pointerede: "USA vil ikke gå foran,
> fordi
> vi ikke vil betale hovedomkostningerne!"

Det de helt sikkert ikke vil, er å bære belastningen av enda en tvilsom
invasjon - basert på et som sedvanligt tvilsomt påskudd.
Men de like sikkert vil, er å overta et investeringsmodent Libya og dets
olje.

Isachsen

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-11 04:59

On Wed, 23 Mar 2011 16:28:54 +0100, " Isachsen" <tavekkorigi@c2i.net>
wrote:

> [...]
>invasjon - basert på et som sedvanligt tvilsomt påskudd.
>Men de like sikkert vil, er å overta et investeringsmodent Libya og dets
Ja. Og i mange år vil Gadafi o.a. fra Libyen ikke ku få olien solgt
og så får USAs venner mere for deres olie og Kina holdes ude fra at
hjælpe libyerne