Kinas lærerige tabubrud Ned med ynk,nag og~
Fra : Bo Warming

Dato : 22-03-11 07:15

Kinas lærerige tabubrud Ned med ynk,nag og hemmelighedskræmmeri
Vestens selvmordskurs skabtes da Jesu ynkede de svage og uden betaling
udførte placebo-helbredelse som vore læger ikke har evner til
Desuden lagde han de rige for had med sine udfald mod "ussel mammon"
og derfor ser vi ære i fritid, pjæk, hviledag og svaghed, mens
kineserne gir os baghjul i handelskrige.
Vi er slaver af den hellig fagbevægelses krav om ikke at arbejde under
tariffen men kinesere lader børn og voksne adlyde markedslove om udbud
og efterspørgsl så de får alt produceret hurtigt, billigt, højkvalitet
og uden bureaukrati
Vor ytringsfrihed er smadret af magthavere, der hylder de tabuer og
tarifer, som de modige, nytænkende kinesere bryder
Dr Viktorias opiumskrig overgik Hitlers holocaust i ondskab og virkede
ligesom den mod hensigten. Ligesom jøder styrkedes af kz-martyrium, så
blev briternes smadring af kejsermagtens biblioteker en chokkur der
fik kineserne til at overgå Vestens indusri-mirakel og lære af Japans
befolkningsbegrænsning
For ikke at alle spændende job skal lande i Fjernøsten har jeg samlet
citater med vestlig bondefornuft, som måske i tide kan få os tilbage i
vindersporet, både mht den farlige og usympatiske Islam
og den sunde udfordring konfuzianismen
De skævøjede er ikke overmennesker og DNA er uvæsentligt, men deres
sociale arv gør dem vennesæle og effektive - som vi var engang

Fra : Lyrik

Dato : 22-03-11 04:07

On 22 Mar., 07:15, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> De skævøjede er ikke overmennesker og DNA er uvæsentligt, men deres
> sociale arv gør dem vennesæle og effektive - som vi  var engang
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Så du som hele tiden plejer dit ego og forlanger at alle fokuserer på
det og hører alle dets historier, du er gået fra Fremskridtspartiet
over til Mao-kommunismen?
Du hylder kollektivisterne!
Du hylder dem som ikke på egen hånd kan tage et initiativ? Men som
skal hen til flokken og have det konfirmeret først?

Véd du egentlig hvad du går ind for og hvad du fordømmer? Er det ikke
bare en slags "Bajads" du er? Du ved som "faderen" i "Brødrene
Karamassov" af Dostojevski!

Det du går ind for er, at du hele tiden står på scenen og laver dit
show. Du er en fortidens "Casper Christensen" Du smører dig gerne ind
i lort, bare det kan få showet til at fortsætte!

Det du går ind for er "Bo Warming showet!"

Nogle er hovedet og andre er halen! Vestens kristne kultur er hovedet
og Kina og Japan er halen. Jo mere de basker, jo længere frem kommer
vesten! Sådan er det Bo! Kig dig i spejlet-læg ny make-up, tag din
nystrøgne nederdel på og dans som "Henry the horse, danses the
walse!"
The Bo Warming show must go on!

MvH
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 22-03-11 15:11

On Tue, 22 Mar 2011 03:07:01 -0700 (PDT), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Så du som hele tiden plejer dit ego og forlanger at alle fokuserer på
>det og hører alle dets historier, du er gået fra Fremskridtspartiet

Kina og Japan har en koordinerende korpsånd så det ligner kommunismens
planøkonomi - men det er ikke dyre bureaukrater i hovedstaden der er
styrende kommisærer.
Det er denkonfuzianske ånd i hvert individ

>Du hylder dem som ikke på egen hånd kan tage et initiativ? Men som
>skal hen til flokken og have det konfirmeret først?
Intet jeg skriver kan tolkes andet end individualistisk
>Véd du egentlig hvad du går ind for og hvad du fordømmer? Er det ikke
>bare en slags "Bajads" du er? Du ved som "faderen" i "Brødrene
>Karamassov" af Dostojevski!

Nåede aldrig gennem den mursten men fortæl kort om den "Bajads".

>Det du går ind for er, at du hele tiden står på scenen og laver dit
>show. Du er en fortidens "Casper Christensen" Du smører dig gerne ind
>i lort, bare det kan få showet til at fortsætte!
Lort gør jeg tørt, lugtløst, mumificeret og jeg nyder Klovn men ikke
Casper

Jeg går ind for Glistrup-politik og ingen har kunne påvise
selvmodsigelse i den

>Det du går ind for er "Bo Warming showet!"
Det er klart at man styrer nogle af sine debatindlæg så man får lidt
response men hovedparten af mine indlæg søger slet ikke popularitet
men er filosofisk-psykologiske

>Nogle er hovedet og andre er halen! Vestens kristne kultur er hovedet
>og Kina og Japan er halen. JoD mere de basker, jo længere frem kommer

Dengang Kina opfandt trykpresse,papir, kompas og krudt var de hovedet

Via karavanevej civliserede de os.
Så tog vi teten og opfnadt dampmaskine, plast og computer
Men vor infame opiumskrig tvang dem til nu at overhale os via Adam
Smith liberalisme

>vesten! Sådan er det Bo! Kig dig i spejlet-læg ny make-up, tag din
>nystrøgne nederdel på og dans som "Henry the horse, danses the
>walse!"

Hverken make up eller walse har nogensinde været mig og nederdelene
stryges aldrig

Der var INTET du ku modsige i min trådstart?

Fra : Bo Warming

Dato : 28-03-11 06:30

> [...]

>Så du som hele tiden plejer dit ego og forlanger at alle fokuserer på
>det og hører alle dets historier, du er gået fra Fremskridtspartiet

Kineserne ser alt i årtusindernes synsvinkel og var aldrig
kommunister(planøkonomer med nulkløgt som stalinisternes) udover den
planøkonomi som Koreakrigssamarbejdet med USSR krævede.
Glisrups minimalstat er maoistisk - lavt skattetryk og få offentlige
ansatte og mål=størst mulig lykke for flest.
Sådan tænkte også Peter Freuckens eskimoer i 1930 når de i efteråret
dræbte familiens yngste halvdel af børnene fordi de uventet små
madlagre ellers ville blive udtømt i vinterens løb
Kulturrevolutionens folkemord handlede også om at hellere sku en elite
overleve end alle dø. Især Maos fjender døde og derved opnåedes
stabilitet så upopulær men velsignelsesrig etbarnspolitik ku
gennemtrumfes, og da Kina slap af med en uproduktiv, madforbrugende
nasserøvs-klods om benet - som eskimoerne - havde de pludselig
investeringsmulighed så indusrien ku overgå vores på fler og fler
handelskrigsområder.
Minimalstaten var ikke kun om om få love og statsansatte - også om at
etbørnsfamilier gør deres kæledægge til leverandør af fornemt
børnearbejde, så de ku underbyde os i pris og overgå os i kvalitet
Modigt brød Maos efterfølger tabuer mod mord på parasitter - for man
myrdede undertiden barn nr 2 ved fødslen
Fjolser ser et skråplan mht at når et mord tillades på A , så lettes
adgang til det næste påB. Men som ses af det land Kina mer og mer
efterligner, Japan, så vil konfuzianere uvægerlig overgå os i
lovlydighed bl.a. nul vold.
Men det er da klogt at holde korruption og narkosalg ned ved at
dødsdømme og fra dødsgang høste organer til salg til rige
vesterlændinges transplantation på kinesiske klinikker
Størst mulig lykke for flest er Kinas og var Glistrups mål i et og
alt.
Vestens slingrekurs har skabt værre aflivninger end Mao's, for
opiumskrig. Gadafi-nedslagtninger, Gadafimodstandernes nedslagtninger
osv havde ingen klog, altruistisk , langsigtet bagtanke - det havde
kulturrevolutionens
Jeg har anbefalet etbarnspolitik kina-style for Libyen og det er
blevet indvendt at de er olierige., så e ikke behøver det. Nej ikke på
kort sigt. Men på langt sigt ku landsfaderGadafi har bundet sig til
Kina så de havde hjulpet ham til bæredygtig udvikling kina-style for
udvalgte stammer.USA har det fint med at ulande holdes tilbage af
ulandshjælp og frygter at Kina skaffer dem langsigtet paradis ala
han-kinesernes og derfor stoppede USA med nuværende krig, at Gadafi
skiftede til Kina som samarbejdspartner og olie-kunde