Klage over lyvende lurer-politi. Til polit~
Fra : Bo Warming

Dato : 22-03-11 06:09

Klage over lyvende politi.
Sendes til
politidirektøren/justitsministeriet/politiklagenævnet/Rigspolitichefen
, hvis ikke gode råd om anden instans
Kl 3 den 22.3. 2011 hørte jeg brandbiler og da politiet for nylig
har beordret demontering af plankeværkskunst så min have
undtagelsesvis har præg af losseplads med meget brandbart og
plankeværket er af letantændeligt træ, for jeg ud på fortovet.
En politimand beordrede mig ind i haven pga bukseløshed, som han
grundløst kritiserede, og han oplyste mig _ikke_, at branden VAR
slukket og ikke var hos nabo men nabos nabo

Jeg var som altid tækkelig påklædt, idet et forklæde hænger ned foran
de lægeordinerede blebukser, som jeg bærer pga et sygdomsproblem, men
da jeg efter sekundhurtigt at have påført mig alm sommershorts
henvendte jeg mig til den samme formodentlig indsatsleder, hævdede
denne, at han havde set penis, hvilket var umuligt pga nævnte
dækkende to lag tekstil (hvis blebuksers uigennemsigtige
papirmateriale kan kaldes tekstil)
Hermed klages over utidig indblanding i tøjsmag på offentligt fortov -
tilmed i mørke, hvor ingen ku ha set penis , hvis jeg havde været
nøgen. Af min snak med politiet fremgik, at man anså mig for psykisk
afvigende , hvilket jeg har talrige overlægepapirer om, at jeg IKKE
er. Jeg er pensioneret gymnasielærer og fraskilt familiefar med
samboende japansk sygeplejerske-ekskone og talrige lejere, der ligesom
kvarterets butiksejere er totalt tolerante overfor, at jeg ikke bærer
konforme normale lange bukser - og det ville de også være, hvis de var
ukendt med somatik-sygdomsforklaringen på den lægeordinerede
nødvendige påklædning.
Politiet har for to måneder siden ringet til og talt med min
praktiserende læge om min opsigtsvækkende tøj-mode, og denne har
utvetydigt til politiet afvist alt om ,at jeg skulle være senil
eller personlighedsforstyrret - lægen har ved besøg i mit hjem udtrykt
den tolerance, som alle offentlig ansatte incl politiet bør mestre. -
og især kl 3 en mørk nat, hvor de er tilkaldt til en helt anden
opgave.
Betjenten insisterede, at "han havde set min penis og det var ikke
noget smukt syn"
Jeg er ikke bekendt med om nogen betjent i et kort øjeblik har
placeret til hoved i fodhøjde og lyst op under "skottekilten" men kun
derved er det tænkeligt, at nogen har set en kvadratcentimeter penis
hud, fordi jeg netop var jaget ud af søvnen og ikke havde soigneret
blebuks model AbriFlez XL1 som er min "receptpligtige medicin" og
leveret af kommunen

Mit forslag til betjenten om at fotografere, så han kan diskutere
bevisforholdene med sin chef, besvaredes med foragt om, at "det havde
han ikke brug for" og en sådan modvilje mod at dokumentere faktuelle
forhold klages hermed over.

Jeg føler mig personligt forulempet og krænket ved , at en betjent med
en helt anden opgave har overskud til at forsøge at få et blik af min
penis
Jeg sender hermed derfor dette også til Rigspolitiets personalekontor

Dette opleves som grænsende til blufærdighedskrænkelse, så jeg beder
politiet undersøge sagen

Mvh BW

BEDRE UDKAST?
Er nedenstående udkast bedre på noget punkt???

Klage over lyvende lurer-politi. Til politidirektøren
Kl 3 den 22.3. 2011 hørte jeg brandbiler og da politiet for nylig
har beordret demontering af plankeværkskunst så min have
undtagelsesvis har præg af losseplads med meget brandbart og
plankeværket er at letantændeligt træ, for jeg ud på fortovet.
En politimand beordrede mig ind i haven, som han grundløst
[...]

henvendte jeg mig til den samme formodentlig indsatsleder, og denne
løj at han havde set penis, hvilket var umuligt pga nævnte dækkende to
lag tekstil (hvis blebuksers uigennemsigtige papirmateriale kan kaldes
tekstil)
Hermed klages over utidig indblanding i tøjsmag på offentligt fortov -
tilmed i mørke, hvor ingen ku ha set penis , havde jeg været nøgen. Af
min snak med politiet fremgik, at man anså mig for psykiatrisk
[...]
Politiet har ringet og talt med min praktiserende læge om min
opsigtsvækkende tøj-mode, og han har utvetydigt til politiet afvist
våset om ,at jeg skulle være personlighedsforstyrret - lægen har ved
[...]
Jeg er ikke bekendt med om nogen lurer-betjent i et kort øjeblik har
placeret til hoved i fodhøjde og lyst op under "skottekilten" men kun
derved er det tænkeligt, at han har set en kvadratcentimeter penis
hud, fordi jeg netop var jaget ud af søvnen og ikke havde soigneret
blebuks model AbriFlez XL1 som er min "receptpligtige medicin" og
leveret af kommunen og analog med de lykkepiller der ifølge
beskæftigelsesministeren er betingelse for sygedagpenge.
Mit forslag til betjenten om at fotografere, så han kan diskutere
bevisforholdene med sin chef, besvaredes med foragt om at "det havde
han ikke brug for" og med en sådan modvilje mod dokumentation, er
han jo en ulykkesfugl i korpset mht skabelse af justitsmord.