Vadmanden agurk på Inf
Fra : Martin Larsen

Dato : 21-03-11 19:02

Dagens griner:
Se Vadmanden gå helt agurk i læserkommentaren.
Det er ikke kun "her hos højrefjolserne" han har vanskeligt ved at
gebærde sig:
http://www.information.dk/262817

Mvh
Martin

Fra : N_B.DK

Dato : 21-03-11 19:29

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> Dagens griner:
> Se Vadmanden

Han er LANGT over sidste slagdato.

http://i.ytimg.com/vi/QZ63bqvobvg/0.jpg

--
MVH. N_B_DK

Fra : Vidal

Dato : 21-03-11 20:26

Den 21-03-2011 19:28, N_B.DK skrev:
> "Martin Larsen"<mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
>
> Han er LANGT over sidste slagdato.
>
> http://i.ytimg.com/vi/QZ63bqvobvg/0.jpg

Dine analyser er som altid særdeles dybe.

Synes du ikke også, han er for grim til at kunne mene
noget? Eller hans skæg måske er lidt for pjusket til,
man kan tage ham alvorligt. Eller måske er han for skaldet
til at blive taget seriøst?

Vil du ikke forklare lidt om det?

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : N_B.DK

Dato : 21-03-11 21:12

"Vidal" <vidal@home.dk> wrote in message
> Vil du ikke forklare lidt om det?

Hvorfor? du fatter det alligevel ikke, når du bliver lidt ældre, er du i
præcis samme liga som han er.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Vidal

Dato : 21-03-11 21:48

Den 21-03-2011 21:11, N_B.DK skrev:
> "Vidal"<vidal@home.dk> wrote in message

> Hvorfor?

Hvorfor ikke? Det kan være, det ikke er så dumt, som
det lyder. Jeg mener, det er da en mulighed.

> du fatter det alligevel ikke, når du bliver lidt ældre, er du i
> præcis samme liga som han er.

Stort set alle, kommer til at se ældre ud med alderen,
dig selv inklusive. Alder afspejler ikke folks egnethed.

Per Vadmand ligger kilometer over dig intellektuelt.

Men post et billede af dig selv, så kan vi tage den derfra.

--
Venlig hilsen

Vidal

Fra : N_B.DK

Dato : 21-03-11 22:22

> Per Vadmand ligger kilometer over dig intellektuelt.

Det skjuler han godt.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Vidal

Dato : 21-03-11 22:34

Den 21-03-2011 22:22, N_B.DK skrev:
> "Vidal"<vidal@home.dk> wrote in message
>
> Det skjuler han godt.

Det er jo netop det, jeg påpeger. De fleste af hans indlæg
afspejler det.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 22-03-11 07:11

On Mon, 21 Mar 2011 22:33:42 +0100, Vidal wrote:

> Det er jo netop det, jeg påpeger. De fleste af hans indlæg
> afspejler det.

LOL. De fleste af Vadmands indlæg viser et gammelt virkelighedsfjernt
rødfjols, der stadig befinder sig mentalt i 1968.

Fra : Vidal

Dato : 22-03-11 10:05

Den 22-03-2011 07:11, S.A.Thomsen skrev:

>>> news:4d87b98b$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> LOL. De fleste af Vadmands indlæg viser et gammelt virkelighedsfjernt
> rødfjols, der stadig befinder sig mentalt i 1968.

Nu er det ikke bare PVs indlæg, jeg sigter til, de hører
da hjemme i det røde felt, men også de øvrige ting, vi har
set fra hans hånd. Det burde jeg selvfølgeligt have nævnt
med det samme.

Har du ikke selv læst /Felix/ eller Valhalla-serien? Det er ikke
en dummert, der skriver dem.

Men det nytter nok ikke diskutere videre, når du forsvarer NBDKs
ære, kan man nok ikke stille yderligere op.

Så EOD inden islam dukker op som hovedargument, som det jo
vanligt gør med dig.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 22-03-11 10:16

On Tue, 22 Mar 2011 10:05:00 +0100, Vidal wrote:

> [...]
> med det samme.
>
> Har du ikke selv læst /Felix/ eller Valhalla-serien? Det er ikke

Kender dem ikke.

> Men det nytter nok ikke diskutere videre, når du forsvarer NBDKs
> ære, kan man nok ikke stille yderligere op.

Er det nu pludselig at "forsvare NBDKs ære", at sige dig imod.?

> Så EOD inden islam dukker op som hovedargument, som det jo
> vanligt gør med dig.

Flot fodskud.

Det er IKKE mig der hele tiden blander muslimer og islam ind i
diskussionen, hvor de ikke hører hjemme.

Du burde holde lidt bedre styr på, hvem der siger/mener hvad og ikke bare
"klistre" de samme negative holdninger på ALLE der siger dig imod, ligesom
Wilstrup gør.

Fra : Vidal

Dato : 22-03-11 11:04

Den 22-03-2011 10:15, S.A.Thomsen skrev:

> Kender dem ikke.

Jeg ved godt, jeg har sagt EOD, men kender du virkeligt
ikke Valhalla-serien??? Det er vel den mest kendte danske
tegneserie i nyere tid. Verden er af lave ... Eller også
er jeg bare ved at blive for gammel. Måske begge dele?

http://www.petermadsen.info/pages/vh/valhalla.html

> Er det nu pludselig at "forsvare NBDKs ære", at sige dig imod.?

Det er jo dit forsvar af synspunktet, hvis man ligner er
ældre, skaldet herre, så er ens synspunkter ikke gældende,
vi taler om. Eller hvad diskuterer du?

Mit synspunkt var, at man ikke kan gøre for man bliver gammel,
men man kan selv gøre noget, hvis man er for fed.

> Flot fodskud.

Økseskaft.!?.?.&.¤.#. For nu at udtrykke det på en måde, du kan
appreciere. ;-(

> Det er IKKE mig der hele tiden blander muslimer og islam ind i
> diskussionen, hvor de ikke hører hjemme.

Jo, det er det.

> Du burde holde lidt bedre styr på, hvem der siger/mener hvad og ikke bare
> "klistre" de samme negative holdninger på ALLE der siger dig imod, ligesom
> Wilstrup gør.

Jeg har vanskeligt ved at se stærkt højredrejede eller venstredrejede
synspunkter, som noget positivt.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-03-11 11:19

On 03/22/2011 11:03 AM, Vidal wrote:

> Jeg ved godt, jeg har sagt EOD, men kender du virkeligt
> ikke Valhalla-serien???

Børn på 8-10 år har fortjent bedre. Kaptajn Mickey eller Battler Britton
fx.

Mvh
Martin

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 22-03-11 11:20

On Tue, 22 Mar 2011 11:03:58 +0100, Vidal wrote:

> [...]
> tegneserie i nyere tid. Verden er af lave ... Eller også
> er jeg bare ved at blive for gammel. Måske begge dele?

Som sagt. Jeg kender dem ikke.

> Det er jo dit forsvar af synspunktet, hvis man ligner er
> ældre, skaldet herre, så er ens synspunkter ikke gældende,
> vi taler om. Eller hvad diskuterer du?

Jeg har på intet tidspunkt kommenteret Vadmands udseende. Jeg skrev at han
lød som en sur gammel mand.

> Mit synspunkt var, at man ikke kan gøre for man bliver gammel,

At man ikke mentalt følger med tiden, er selvvalgt, med mindre det skyldes
sygdom.

> men man kan selv gøre noget, hvis man er for fed.

Ikke altid. Dine fordomme om tykke mennesker er meget udbredte, men stadig
lige forkerte.

> Økseskaft.!?.?.&.¤.#. For nu at udtrykke det på en måde, du kan
> appreciere. ;-(

Du beskylder mig for at blande islam ind i diskussionen, samtidig med at du
selv gør det. ))

> Jo, det er det.

Nix, men du er da velkommen til at dokumentere din påstand, HVIS du kan.

> Jeg har vanskeligt ved at se stærkt højredrejede eller venstredrejede
> synspunkter, som noget positivt.

Hvad har det med sagen at gøre.???

Det der DIG der generaliserer, hvilket intet har med højre/venstre at gøre.

Det svarer til Vadmands "ALLE der generaliserer, er idioter". )))

Fra : DADK

Dato : 22-03-11 12:11

Vidal wrote:

> [...]
> tegneserie i nyere tid. Verden er af lave ... Eller også
> er jeg bare ved at blive for gammel. Måske begge dele?

Jeg gad ikke engang samle på den. Teknisk flot og alt det der, men i
grunden uinteressant. Næh, "Egene" er den bedste seriøse danske
tegneserie nogensinde, og Poeten og Lillemor naturligvis slavisk
lokumlæsning, også her i 2011

Fra : Vidal

Dato : 22-03-11 12:26

Den 22-03-2011 12:11, DADK skrev:

> Jeg gad ikke engang samle på den. Teknisk flot og alt det der, men i grunden
> uinteressant. Næh, "Egene" er den bedste seriøse danske tegneserie nogensinde,

Findes/tegnes den faktisk stadigvæk? Det er meget længe siden
jeg har set den.

> og Poeten og Lillemor naturligvis slavisk lokumlæsning, også her i 2011

Og på den er Per Vadmand faktisk også forfatter.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : DADK

Dato : 22-03-11 12:34

Vidal wrote:

> Findes/tegnes den faktisk stadigvæk? Det er meget længe siden
> jeg har set den.

Det hele blev udgivet i en antologi for nogle år siden, lad mig lige
tjekke, 1999 - isbn 87-7297-535-0 (er gammel tegneseriesamler) den er
ligesom Prins Valiant, men foregår bare i Danmark i bronzealderen, hvis
nogen ikke ved det.

> Og på den er Per Vadmand faktisk også forfatter.

Han har også oversat et utal af tegneserier fra både fransk og engelsk.
+500, drevet sit eget tegneserieforlag osv. Men det gør ikke hans
håbløse marxistiske holdninger bedre

Fra : Vidal

Dato : 22-03-11 12:46

Den 22-03-2011 12:34, DADK skrev:

> Men det gør ikke hans håbløse marxistiske holdninger bedre

Han er langt oppe i det røde felt, men det gør ham jo ikke
nødvendigvis til en idiot.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : DADK

Dato : 22-03-11 14:36

Vidal wrote:

> Han er langt oppe i det røde felt, men det gør ham jo ikke
> nødvendigvis til en idiot.

Overhovedet ikke. Den antologi jeg nævnte hedder i øvrigt "Og det var
Danmark". Per Vadmand har selv skrevet og tegnet tegneserier, f.eks har
han i "Gale Streger vol 5", bedrevet en ufatttelig forsimplet tegnet og
skrevet historie om racisme og diskrimination : "Jantelovens 5 bud". Det
er lidt morsomt når man tænker på hvor meget Per Vadmand for en 5-9 år
tilbage prøvede at overbevise folk om hvordan han og andre med de
rigtige meniunger var mere end "os".

Fra : N_B.DK

Dato : 04-04-11 12:17

> Han er langt oppe i det røde felt, men det gør ham jo ikke
> nødvendigvis til en idiot.

Årh jo det gør det skam.

--
MVH. N_B_DK

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 23-03-11 10:27

"N_B.DK" <nbdk.dk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "Vidal" <vidal@home.dk> wrote in message
>
> Det skjuler han godt.
>
> --
> MVH. N_B_DK

Sammenlignetmed dig er Bo Warming en intellektuel gigant.

Fra : Jesper

Dato : 21-03-11 23:53

Vidal <vidal@home.dk> wrote:

> Per Vadmand ligger kilometer over dig intellektuelt.

Bare ærgeligt at hans fødder ikke kan nå jorden
--
Jesper
Få det ud af verden:

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-03-11 12:36

"Vidal" <vidal@home.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dig selv inklusive. Alder afspejler ikke folks egnethed.
>
> Per Vadmand ligger kilometer over dig intellektuelt.

Det er nu heller ikke så svært, selv en chimpanse er klogere end No_Brain.

> Men post et billede af dig selv, så kan vi tage den derfra.

Det tror jeg ikke at vi skal ønske os.

LOL

Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-03-11 21:25

Vidal <vidal@home.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

> noget? Eller hans skæg måske er lidt for pjusket til,
> man kan tage ham alvorligt. Eller måske er han for skaldet

Du mener - lidt li'ssom Thyra Frank? Eller gælder der helt særlige regler
for Jesus-freaks, når politiske modstanderes udseende skal blandes ind i
debatten?

> Vil du ikke forklare lidt om det?

Og så kan vi passende tage DIN forklaring bagefter.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 21-03-11 21:43

Den 21-03-2011 21:25, Jens Bruun skrev:
> [...]
> for Jesus-freaks, når politiske modstanderes udseende skal blandes ind i

Alderdom kan man ikke gøre for.

> Og så kan vi passende tage DIN forklaring bagefter.

Den har du så fået nu.

--
Venlig hilsen

Vidal

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-03-11 21:58

Vidal <vidal@home.dk> skrev i meddelelsen
4d87b86d$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Alderdom kan man ikke gøre for.

Så uplejet skæg og udseende som en neanderthaler er alderdomsbetinget?

> Den har du så fået nu.

Ja. Du er denne gruppes allerstørste hykler. Og dertil en løgnhals.
Tillykke.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 21-03-11 22:36

Den 21-03-2011 21:57, Jens Bruun skrev:
> Vidal<vidal@home.dk> skrev i meddelelsen
> 4d87b86d$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Så uplejet skæg og udseende som en neanderthaler er alderdomsbetinget?

Nu kender jeg ikke hans udseende i hel figur. Men man kan
da godt se, han ikke er 16 år mere. I gamle dage ville man
helt sikkert have syntes, hans udseende afspejler visdom.

> Ja. Du er denne gruppes allerstørste hykler. Og dertil en løgnhals.
> Tillykke.

Min kritik af Liberal Alliance er ikke rette mod dig
personligt.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : N_B.DK

Dato : 21-03-11 22:41

> Nu kender jeg ikke hans udseende i hel figur. Men man kan
> da godt se, han ikke er 16 år mere. I gamle dage ville man
> helt sikkert have syntes, hans udseende afspejler visdom.

I gamle dage troede folk også på nisser, at fiolk kunne gå på vandet og
ligneden hjernedøde ting.

> Min kritik af Liberal Alliance er ikke rette mod dig
> personligt.

Nej den er rettet mod Thyra Franks udseende.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Vidal

Dato : 21-03-11 23:10

Den 21-03-2011 22:40, N_B.DK skrev:
> "Vidal"<vidal@home.dk> wrote in message
>
> I gamle dage troede folk også på nisser, at fiolk kunne gå på vandet og
> ligneden hjernedøde ting.

Såvidt jeg kan læse, ved du mere om det, end mig.

> Nej den er rettet mod Thyra Franks udseende.

Slet ikke. Men nu da hun er et offentlig fruentimmer burde
hun tabe sig 50-60 kg. Skal hun være sundhedsminister?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 22-03-11 07:15

On Mon, 21 Mar 2011 23:10:20 +0100, Vidal wrote:

> Slet ikke. Men nu da hun er et offentlig fruentimmer burde
> hun tabe sig 50-60 kg.

Hvorfor i alverden skulle hun dog det.?

Må man (i din verden), som offentlig person, ikke være overvægtig.?

> Skal hun være sundhedsminister?

Hvorfor ikke. Kropsstørrelse har intet med intelligens at gøre.

Fra : Vidal

Dato : 22-03-11 09:51

Den 22-03-2011 07:14, S.A.Thomsen skrev:

> Hvorfor i alverden skulle hun dog det.?

Jeg kan godt lide kvinder, der ikke er for magre. Men
har du nogen ide om, hvordan kvinder i Thyra Franks
vægtklasse ser ud, uden tøj?

http://jupito.de/wp-content/uploads/2008/06/adipositas.jpg

> Må man (i din verden), som offentlig person, ikke være overvægtig.?

> Hvorfor ikke. Kropsstørrelse har intet med intelligens at gøre.

Et af Danmarks sundhedsproblemer er overvægt. Hun vil simpelthen
være et dårligt forbillede.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 22-03-11 10:07

On Tue, 22 Mar 2011 09:50:57 +0100, Vidal wrote:

> Jeg kan godt lide kvinder, der ikke er for magre. Men
> har du nogen ide om, hvordan kvinder i Thyra Franks
> vægtklasse ser ud, uden tøj?

Det er da komplet irrelevant.

> http://jupito.de/wp-content/uploads/2008/06/adipositas.jpg

De skal da bare rulles i mel.

> Et af Danmarks sundhedsproblemer er overvægt. Hun vil simpelthen
> være et dårligt forbillede.

Hun kunne jo evt. have et problem med stofskiftet. Det aner du INTET om.

Desuden er det hjernedødt at vurdere politikere udfra deres udseende.

Fra : DADK

Dato : 22-03-11 10:28

S.A.Thomsen wrote:

> Hun kunne jo evt. have et problem med stofskiftet. Det aner du INTET om.
>
> Desuden er det hjernedødt at vurdere politikere udfra deres udseende.

Det virker ikke at bedømme på deres viden eller intelligens, åbenbart,
så hvorfor ikke udseende? I øvrigt er hun da gigantisk, Thyra Frank,
tror aldrig jeg har set større kvinde, det var jo helt grotesk at se
hende ved siden af Samuelsen.

Fra : Vidal

Dato : 22-03-11 10:48

Den 22-03-2011 10:07, S.A.Thomsen skrev:

> Desuden er det hjernedødt at vurdere politikere udfra deres udseende.

HVorfor. Alle bedømmer da andre på deres udseende. Det var
jo det jeg gjorde indsigelse mod, da din ven nbdk fandt
det passende.

Hendes udseende er /selvvalgt/ . Hun kan den dag i dag begynde
at ændre det og måske tabe 40 kg inden valgkampen.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 22-03-11 10:52

On Tue, 22 Mar 2011 10:48:01 +0100, Vidal wrote:

> HVorfor. Alle bedømmer da andre på deres udseende. Det var
> jo det jeg gjorde indsigelse mod, da din ven nbdk fandt
> det passende.

"min ven".???

> Hendes udseende er /selvvalgt/ . Hun kan den dag i dag begynde
> at ændre det og måske tabe 40 kg inden valgkampen.

Det aner du (og jeg for den sags skyld) absolut INTET om. Det kan være hun
har en stofskifte-sygdom.

Det er ikke alle tykke mennesker, der er selvvalgt tyk.

Fra : Vidal

Dato : 22-03-11 11:10

Den 22-03-2011 10:52, S.A.Thomsen skrev:

> "min ven".???

> Det aner du (og jeg for den sags skyld) absolut INTET om. Det kan være hun
> har en stofskifte-sygdom.
>
> Det er ikke alle tykke mennesker, der er selvvalgt tyk.

KZ-lejrene beviste, at hvis folk ingen mad får, så bliver
de tynde. Ingen kirtel- eller andre sygdomme kan ændre på det.

Jeg har læst, at lykkepiller kan gøre det vanskeligt at styre
kostindtaget, så folk på dem, bliver ofte for kraftige.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 22-03-11 11:21

On Tue, 22 Mar 2011 11:09:45 +0100, Vidal wrote:

> [...]
>
> Jeg har læst, at lykkepiller kan gøre det vanskeligt at styre
> kostindtaget, så folk på dem, bliver ofte for kraftige.

At snakke udenom er du god til.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-03-11 12:45

> [...]
>
> Hendes udseende er /selvvalgt/ . Hun kan den dag i dag begynde
> at ændre det og måske tabe 40 kg inden valgkampen.

Hun skal nok snarere tabe sig op i mod 100 kg for at få den rette kampvægt.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-03-11 12:43

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det er da komplet irrelevant.

> De skal da bare rulles i mel.

> Hun kunne jo evt. have et problem med stofskiftet.

Det har alle overvægtige jo dybest set et eller andet sted men de fleste kan
sagtens tabe sig alligevel.

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-03-11 14:17

On 03/24/2011 12:43 PM, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
wrote:
> "S.A.Thomsen"<s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det har alle overvægtige jo dybest set et eller andet sted men de fleste kan
> sagtens tabe sig alligevel.

Det godt at høre at du er frontløber med det liberale "hun ligger som
hun har redt" - Lad os få skat på overvægtige ligesom på rygere..

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 25-03-11 00:29

> Det godt at høre at du er frontløber med det liberale "hun ligger som
> hun har redt" - Lad os få skat på overvægtige ligesom på rygere..

Det er jo allerede på vej, Martinse-basse-manse, der kommer jo afgift på
fedt til den store guldmedalje. Regeringen har jo som målsætning at gøre alt
hvad der er usundt dyrere og det der er usundt er alt hvad der er fedt
og/eller sukker i. Det er der da ikke noget nyt i.

Fra : Martin Larsen

Dato : 25-03-11 01:42

On 03/25/2011 12:29 AM, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
wrote:
> [...]
> hvad der er usundt dyrere og det der er usundt er alt hvad der er fedt
> og/eller sukker i. Det er der da ikke noget nyt i.

Sukkerafgifter er en ting rød stue har indført for flere årtier siden og
som de hele tiden gerne vil forhøje, og det rammer både tykke og tynde,
fattig som rig, Kimseboy.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 24-03-11 14:18

On Thu, 24 Mar 2011 12:43:11 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Det har alle overvægtige jo dybest set et eller andet sted men de fleste kan
> sagtens tabe sig alligevel.

Har du (også) fordomme overfor tykke mennesker.?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-03-11 12:41

> Hvorfor i alverden skulle hun dog det.?

Fordi at det livsfarligt at være så fed som hun er, at hun er offentligt
kendt er ikke noget argument.

Fra : DADK

Dato : 21-03-11 22:47

Vidal wrote:

> [...]
> helt sikkert have syntes, hans udseende afspejler visdom.

> Min kritik af Liberal Alliance er ikke rette mod dig

Det ville også se forfærdeligt ud, hvis LA rent faktisk bestod af Jens
Bruun-typer. Du ved halvdumme, overmaniske, uflinke, forstyrrende enhver
debat osv. Jeg har hørt Jens Bruun selv flere gange ansøgte om
kandidatur, men blev vraget hver gang af ledelsen. Det kunne forklare
hans store vrede og at han ikke kan skrive et eneste indlæg eller svar
til andre personer uden at svine dem til. Han hader nu hele
menneskeheden. Er blevet misantrop. I stedet for at forbedre sig selv er
det alle de andres skyld. Nok et gennemgående tema i hans liv. Nu vil
han bekæmpe "alle"..

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 21-03-11 22:04

Den 21/03/11 21.25, Jens Bruun skrev:

> Du mener - lidt li'ssom Thyra Frank? Eller gælder der helt særlige regler
> for Jesus-freaks, når politiske modstanderes udseende skal blandes ind i
> debatten?

Touché

/Kim

Fra : Vidal

Dato : 21-03-11 22:33

Den 21-03-2011 22:03, Kim Frederiksen skrev:

> Touché

Hvordan er du berørt?

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 21-03-11 21:28

On Mon, 21 Mar 2011 20:26:11 +0100, Vidal <vidal@home.dk> wrote:

> [...]
>noget? Eller hans skæg måske er lidt for pjusket til,
>man kan tage ham alvorligt. Eller måske er han for skaldet

DEt er Vadmand der er snob og går op i facader

Vadmand elsker at afvise mine synspunkter alene fordi jeg i 1991 gik
ind i venstreorienteret kontor hvor han var, og samlede med succes
underskrifer for Glistrups Trivselsparti og Vadmand mente jeg lugtede
af BW og ikke af deodorant

Fra : Patruljen

Dato : 21-03-11 16:18

On 21 Mar., 22:40, "N_B.DK" <nbdk...@gmail.com> wrote:
> "Vidal" <vi...@home.dk> wrote in message

> I gamle dage troede folk ogs p nisser, at fiolk kunne g p vandet og
> ligneden hjerned de ting.

> Nej den er rettet mod Thyra Franks udseende.

Nja. Hun er i samme vægtklasse som Dalsgaard. Hvis han lå og brægede i
standkanten ringede nogen formentlig til Zooogisk museum og fortalte,
at de snart kunne få et nyt hval-skelet til kollektionen. Det er
faktisk sært at han beklager sig over andres overvægt - men igen. det
er tilsyneladende en kristen standard at have mindst 3 af dem. En til
sigselv, en til andre kristne - og en til alle de andre

Fra : N_B.DK

Dato : 22-03-11 08:35

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> er tilsyneladende en kristen standard at have mindst 3 af dem. En til
> sigselv, en til andre kristne - og en til alle de andre

Har heldigvis ikke set V.D, men ville ikke bliver overrasket over hvis han
var en blanding af de 2.

--
MVH. N_B_DK

Fra : DADK

Dato : 21-03-11 20:20

Martin Larsen wrote:
> [...]
> Se Vadmanden gå helt agurk i læserkommentaren.
> Det er ikke kun "her hos højrefjolserne" han har vanskeligt ved at

I starten tror man det er en finurlig joke "Og husk: Alle, der
generaliserer, er idioter", men han mener det jo faktisk.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 21-03-11 21:24

On Mon, 21 Mar 2011 20:20:26 +0100, DADK wrote:

> I starten tror man det er en finurlig joke "Og husk: Alle, der
> generaliserer, er idioter", men han mener det jo faktisk.

LOL. Den er faktisk ret morsom.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 21-03-11 20:46

On Mon, 21 Mar 2011 19:01:45 +0100, Martin Larsen wrote:

> [...]
> Se Vadmanden gå helt agurk i læserkommentaren.
> Det er ikke kun "her hos højrefjolserne" han har vanskeligt ved at

LOL. Han er sgu en sur gammel mand.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-03-11 21:24

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>Se Vadmanden gå helt agurk i læserkommentaren.
>Det er ikke kun "her hos højrefjolserne" han har vanskeligt ved at

Per V skriver som man nu kan når man er belastet med socialistisk
social arv

Tilgiv , thi de vide ikke hvad de gøre sagde den storsindede
korsfæstede kllogt

Selv Lyrik har jeg et overbærende forhold til - han er jo ikke muslim,
selvom det kan ligne

Var de ikke født her og vor forpligtigelse ku man overveje udvisning
fordi uintegrabel psyke

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-03-11 21:28

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

> Se Vadmanden gå helt agurk i læserkommentaren.
> Det er ikke kun "her hos højrefjolserne" han har vanskeligt ved at

Per Vadmand mener seriøst, at køn og kønsforskelle er en social
konstruktion. Manden er - og har altid været - i fjolsernes superliga.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.