Triste og forstemmende udtalelser fra Rusl~
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 20-03-11 14:40

Rusland og Kina fordømmer de Internationale angreb på Libyen. Det er uhyre
negativt at disse to lande bakker op om en verdens mest kyniske diktatorer i
stedet for at opfordre til at man går skridtet videre og jager Gadaffi hvor
han end måtte findes med henblik på at tilfangetage ham og få svinet sat for
international domstol. Den mand er alt for farlig for hele verden at have
siddende i fri dressur noget som helst sted i verden, han hører hjemme i et
fængsel sammen med alle de andre krigsforbrydere.

Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Bo Warming

Dato : 20-03-11 14:51

On Sun, 20 Mar 2011 14:40:27 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Rusland og Kina fordømmer de Internationale angreb på Libyen. Det er uhyre
>negativt at disse to lande bakker op om en verdens mest kyniske diktatorer

Man "bakker ikke op" hvis man ignorerer og sparer bomberne til et
værdigt mål

Gadafi har ikke angrebet DK - fokuser på Somalia
Hvad han gør ved sine egne, rager ikke os.

Fra : ABJ

Dato : 20-03-11 16:09

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i meddelelsen news:itnhp.28076$yR1.3203@newsfe03.iad...
> Rusland og Kina fordømmer de Internationale angreb på Libyen. --
> Kim Larsen

De tænker vel hvorårdet bliver deres tur til sanktioner på grund af
forfølgelse af anderledes tænkende´.

Fra : /John

Dato : 20-03-11 16:15

"ABJ" <akselj@pcwelt-premium.de> skrev i en meddelelse

> De tænker vel hvorårdet bliver deres tur til sanktioner på grund af
> forfølgelse af anderledes tænkende´.

Meget præcist udtrykt.

Til gengæld stemte de ikke _imod_ en no-fly-zone.

John

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-03-11 16:40

ABJ <akselj@pcwelt-premium.de> skrev i meddelelsen
4d8618a0$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> De tænker vel hvorårdet bliver deres tur til sanktioner på grund af
> forfølgelse af anderledes tænkende´.

Hahahaha. Du mener - når vi beslutter at boykotte import af russisk naturgas
og kinesisk producerede iPhones?

Er du dum i virkeligheden, eller er det kun på usenet, du fremtræder sådan?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ABJ

Dato : 20-03-11 16:55

> Er du dum i virkeligheden, eller er det kun på usenet, du fremtræder
> sådan?
>
> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.

Det glæder mig at du er nødt til at spørge, der er aldrig nogen der har
været i tvivl om hvor klog du er.

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-03-11 17:20

ABJ <akselj@pcwelt-premium.de> skrev i meddelelsen
4d86234a$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Det glæder mig at du er nødt til at spørge, der er aldrig nogen der
> har været i tvivl om hvor klog du er.

Øh, der er der nu. Mange gange endda. Ikke mig selv, selvfølgelig...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 20-03-11 18:28

> Det glæder mig at du er nødt til at spørge, der er aldrig nogen der
> har været i tvivl om hvor klog du er.

Nej det er der fandme ikke, han er 80 % dummere end vådt bølgepap.
Ufatteligt at han er i stand til at gå oprejst.

Fra : kk

Dato : 20-03-11 19:33

Følgende er skrevet af Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de):

-uden at støtte på forbenene!
mvh
kk :oÞ

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 21-03-11 11:03

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> Følgende er skrevet af Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
> Datemas.de):

> -uden at støtte på forbenene!
> mvh
> kk :oÞ

Nemlig.

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-03-11 17:28

On 03/20/2011 02:40 PM, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
wrote:
> [...]
> han end måtte findes med henblik på at tilfangetage ham og få svinet sat for

Hov, hov lille Kimsesnuskebasse - hvad siger AHW mon til det?

Her har vi nogle af dine andre store idoler:

Hugo Chávez, the Venezuelan president - have lined up to condemn the
military strikes. The presidents of Bolivia and Nicuragua, Evo Morales
and Daniel Ortega, joined him in denouncing the attacks as being aimed
at getting hold of Libya's oil. Fidel Castro, ex-president and father of
Cuba's revolution, also chimed in, saying the attacks represent western
capitalist excess doing its worst.

Mvh
Martin

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 20-03-11 18:50

> [...]
> verden at have siddende i fri dressur noget som helst sted i
> verden, han hører hjemme i et fængsel sammen med alle de andre

Har du et link til disse fordømmelser fra de to lande - det
virker nemlig søgt, når de begge undlod at nedlægge veto i SR.
Jeg gad nok kende deres bevæggrunde hvis udtalelserne er sande-
det er bestemt ikke uigennemtænkt at undlade et veto - noget må
stikke under som det altid gør i storpolitik- jeg støtter i
øvrigt at man får ham bragt for en international domstol
(Gadaffi), men mon ikke han er dømt på forhånd? Jeg har også
indtrykket af at han er en skummel diktator der piner og plager
libyerne - måske endda i samme kategori som Saddam Hussain, men
jeg ville nu afvente indtil jeg havde set et anklageskrift. Går
det som med Hussain, vil han få dødsstraf bliver han dømt i
Libyen, og det er jeg ikke under nogen omstændigheder tilhænger
af. Jeg tror at der findes et mere nuanceret billede end som så,
idet jeg er bange for at det billede vi har af Gadaffi som den
gale diktator måske i højere grad er skabt af Vesten med USA i
spidsen, end der nødvendigvis er dækning for i virkeligheden. Men
jeg erkender at det ikke ser godt ud.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 20-03-11 19:18

On Sun, 20 Mar 2011 18:50:20 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> - måske endda i samme kategori som Saddam Hussain, men
> jeg ville nu afvente indtil jeg havde set et anklageskrift. Går
> det som med Hussain,

Jeg håber ikke at Arne underviser i historie. Han ved jo ikke engang hvad
Iraks diktator hed. ))

(1 stavefejl kan smutte, men 2 gange SAMME fejl, er uvidenhed)

Fra : DADK

Dato : 21-03-11 11:49

S.A.Thomsen wrote:

> Jeg håber ikke at Arne underviser i historie. Han ved jo ikke engang hvad
> Iraks diktator hed. ))

Man skal virkelig gøre sig umage for ikke at have stødt ind i Rusland,
Kinas og den Arabiske Ligas fordømmelser eller bekymringer. Ikke høre,
ikke se..

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-03-11 12:35

On 03/21/2011 11:49 AM, DADK wrote:

> Man skal virkelig gøre sig umage for ikke at have stødt ind i Rusland,
> Kinas og den Arabiske Ligas fordømmelser eller bekymringer. Ikke høre,
> ikke se..

Mon ikke partidisciplinen får AHW bragt til orden?

Mvh
Martin

Fra : hr. Wilstrup

Dato : 28-03-11 15:35

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Mon ikke partidisciplinen får AHW bragt til orden?

I modsætning til dig, er jeg ikke medlem af noget parti - så når du er så
optaget af disciplin, så skyldes det sikkert at der i dit nazistparti ikke
overlades noget til tilfældighederne når det altså drejer sig om de små
smæk i måsen som du og Jonni Hansen fra Greve sikkert ynder at give
hinanden.

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-03-11 15:50

On 03/28/2011 04:34 PM, hr. Wilstrup wrote:

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> I modsætning til dig, er jeg ikke medlem af noget parti - så når du er

Vil det sige at du nu forsager kommunismen og alle dens gerninger og al
dens væsen?

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-11 17:52

"Martin Larsen"
> Vil det sige at du nu forsager kommunismen og alle dens gerninger og al
> dens væsen?

Det tror jeg ikke du skal regne med!
I disciplinen "forstokkethed" tager Stalinisten, Wannabe-bødlen og
Folkemordsfornægteren 1. præmien!

Fra : hr. Wilstrup

Dato : 05-04-11 20:52

"Monsør Eyvind" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i meddelelsen

> "Martin Larsen"
>
> Det tror jeg ikke du skal regne med!
> I disciplinen "forstokkethed" tager Stalinisten, Wannabe-bødlen og
> Folkemordsfornægteren 1. præmien!

Tja, når nazibødlen, holocaustfornægteren og Wannabe-voldsforbryderen Eyvind
slår sig løs, så vises der ingen nåde

Fra : hr. Wilstrup

Dato : 05-04-11 20:49

> Vil det sige at du nu forsager kommunismen og alle dens gerninger og al
> dens væsen?

Næ, hvordan slutter du dog det?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 31-03-11 22:23

"hr. Wilstrup" <nixen@bixen.noway> skrev i en meddelelse
> [...]
> nazistparti ikke overlades noget til tilfældighederne når det altså
> drejer sig om de små smæk i måsen som du og Jonni Hansen fra Greve

Jeg er bange for at Martinse-bassen har svigtet dem ovre i Greve og har
forelsket sig hovedkulds i Muammar Gaddafi. Hvad der har forårsaget den nye
blomstrende kærlighed ved jeg ikke men han er i øjeblikket nærmest ikke til
at tale med uden at samtalen meget hurtigt skal handle om Muammar Gaddafi,
men sådan er det vel med nyforelskede personer.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : hr. Wilstrup

Dato : 28-03-11 15:33

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

Nedenstående er - undtagelsesvis -skrevet til kontanthjælpsbumsen, S.A.
Thomsen, men indirekte via Davids forvrøvlede indlæg. De er nemlig to alen
ud af samme dårlige stykke.

KontanthjælpsThomsen - det er så sandelig godt at du ikke underviser i
dansk - eller underviser overhovedet siden du ikke er i stand til at læse
indenad. Jeg ved udmærket godt hvad Iraks præsident hed - det jeg gør er at
sammenligne med handlingen i det land da man fandt Hussain og konstaterede
at det gav dødsstraf. På samme måde tror jeg at man vil henrette Gadaffi
hvis man får fingrene i ham. Så hvad er det liige du ikke fatter,
Kontanthjælpsbums?`
Når jeg ikke svarer dig direkte, skyldes det at du er i mit filter -for jeg
gider dig ærlig talt ikke.

Og jo - jeg underviser i historie og gør det godt -jeg underviser også i
samfundsfag - derfor ved jeg ikke så lidt mere end dig om disse ting,
kontanthjælpsthomen, og jeg ved fx at det ikke er særlig væsentligt med
navne på ledere fordi disse skiftes ud med jævnlige mellemrum -og disse
navne indgår heller ikke i noget eleverne skal kunne til afgangsprøverne. I
modsætning til dig ved jeg en hel del om historie og om hvad eleverne skal
kunne - og navnestof af den art du forsøger at håne mig for ikke at kunne,
indgår ikke i det jeg skal undervise i.
Jeg håber så sandelig ikke at du har børn, for så må de da være ilde faren
med en far som dig der ikke gider at sætte dig det mindste ind i sagerne før
du farer op fra kontanthjæpssofaen for at klynke over hvor dårlige vi andre
er til vores metier.

Og så til dig, David - du er et fjols når du skriver:

> Man skal virkelig gøre sig umage for ikke at have stødt ind i Rusland,
> Kinas og den Arabiske Ligas fordømmelser eller bekymringer. Ikke høre,
> ikke se..

Sikke da noget vås -jeg beder blot om at få den nøjagtige ordlyd -andet og
mere er der ikke i det. Jeg undrer mig over at to lande der har veto-ret i
SR ikke har benyttet denne veto, når de nu er så meget imod angrebet. Det -
og ikke andet - bad jeg om. Det får du straks til at lyde som om jeg ikke er
klar over hvad de pågældende lande har ytret sig om, men jeg har - i
modsætning til dig - tænkt mig at søge kilder der er mere kritiske over for
det man hører i danske medier end som så.

Du burde forsøge noget nyt: fx at læse tingene igennem inden du kommenterede
dem. Nu står du igen med bukserne nede om fødderne og leger ekshibitionist -
ingen sag er for lille til at du skal kommentere den når det gælder
mig -uheldigvis for dig er det nu sådan at du heller ikke når mig til
skosålerne, men derfor kan du jo spilde tiden med gentagne gange at forsøge
at finde ud af hvor mit svage punkt er - synd, makker -du ramte forbi igen
igen.

Fra : Sire DADK

Dato : 28-03-11 16:29

hr. Wilstrup wrote:

> [...]
> om, men jeg har - i modsætning til dig - tænkt mig at søge kilder der
> er mere kritiske over for det man hører i danske medier end som så.

Jamen god fornøjelse. Der vil åbne sig et helt nyt land for dig, og du
vil sikkert blive svært overrasket. Nu har du jo holdt dig til dig selv
som kilde hele livet igennem, så at du her i dit livs efterår begynder
at trække på andre end dig selv og dine idiosynkrasier er nærmest
imponerende.

> [...]
> når mig til skosålerne, men derfor kan du jo spilde tiden med gentagne
> gange at forsøge at finde ud af hvor mit svage punkt er - synd, makker

Åbenbart ikke. Jeg ramte plet. Det vidner dit svar om, som du selv
skriver er foranlediget igennem en andens svar. Selvom jeg er
killfiltret og du ikke læser mine indlæg svarer du på dem alligevel per
proxy. Haha.

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-11 18:00

"Sire DADK"
> Åbenbart ikke. Jeg ramte plet. .......................

YES, Sire!

Fra : hr. Wilstrup

Dato : 05-04-11 20:57

"Sire DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> kilde hele livet igennem, så at du her i dit livs efterår begynder at
> trække på andre end dig selv og dine idiosynkrasier er nærmest

Jeg har altid søgt kilder til de begivenheder der sker i verden - at du ikke
har opdaget det, skyldes naturligvis fordi du ikke er og aldrig har været
interesseret i sandheden, når den er ubekvem for dig.

> Åbenbart ikke. Jeg ramte plet.

Du taler som den blinde om farverne - du vil altid tro at du rammer plet
uanset hvad realiteterne er. Det er blot dig i en nøddeskal

Det vidner dit svar om, som du selv
> skriver er foranlediget igennem en andens svar. Selvom jeg er killfiltret
> og du ikke læser mine indlæg svarer du på dem alligevel per proxy. Haha.

Tja. Nu får jeg mulighed for at svare dig direkte - men tro mig - det varer
ikke længe, for du er blot tidspilde - og fordi jeg er i et venligt lune, så
får du her et direkte svar - men lige så tit du kan ændre dit nick, lige så
tit kan jeg blokere dig, og det er hurtigere end at indstille nyhedslæseren
til en ny person.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 28-03-11 16:35

On Mon, 28 Mar 2011 16:32:53 +0200, hr. Wilstrup wrote:

> [...]
> indenad. Jeg ved udmærket godt hvad Iraks præsident hed - det jeg gør er at
> sammenligne med handlingen i det land da man fandt Hussain

Han hed IKKE "Hussain", Fjotte. Det er tredie gang du skriver forkert.

> og konstaterede
> at det gav dødsstraf. På samme måde tror jeg at man vil henrette Gadaffi
> hvis man får fingrene i ham. Så hvad er det liige du ikke fatter,
> Kontanthjælpsbums?`

At du ikke ved at han IKKE hed "Hussain". Han var jo en vigtig person i den
nyrere verdenshistorie.

Din evne til at tilegne dig ny viden, stoppede måske i 1960'erne, da du røg
hjernen væk.?

> Når jeg ikke svarer dig direkte, skyldes det at du er i mit filter -for jeg
> gider dig ærlig talt ikke.

Hvorfor i alverden svarer du mig så, fjols.? ))

> [...]
> navne på ledere fordi disse skiftes ud med jævnlige mellemrum -og disse
> navne indgår heller ikke i noget eleverne skal kunne til afgangsprøverne.

Det var dog den jammerligste undskyldning jeg har hørt længe.

> modsætning til dig ved jeg en hel del om historie og om hvad eleverne skal
> kunne - og navnestof af den art du forsøger at håne mig for ikke at kunne,
> indgår ikke i det jeg skal undervise i.

Hvorfor bliver du så VED med at skrive forkert, selv efter du er blevet
rettet.? Er det fordi du konsekvent nægter at erkende dine egne fejl, når
de bliver påvist af en "højrefløjser".? ))

> [...]
> du farer op fra kontanthjæpssofaen for at klynke over hvor dårlige vi andre

LOL. Jeg har 3 lykkelige børn, der er glade for at deres far ikke er et så
faktaresistent fjols som dig. )

Fra : hr. Wilstrup

Dato : 05-04-11 21:10

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Han hed IKKE "Hussain", Fjotte. Det er tredie gang du skriver forkert.

Åh, gør det nogen forskel om jeg staver ham som Hussain eller Hussein?
Manden er jo død! Du kan være vis på at jeg næppe glemmer at stave dit navn
kontanthjælpsthomsen - det er skidt at stave forkert gang på gang når det
gælder danske ord, men hvis man staver et navn forkert, som jo i dette
tilfælde er et udtryk for hvordan man transkriberer fra et fremmed sprog
(her arabisk), vil det altid være lidt tvivlsomt hvad der er korrekt.

> At du ikke ved at han IKKE hed "Hussain". Han var jo en vigtig person i
> den
> nyrere verdenshistorie.

Herrejemini - er det væsentligt om han staves på den ene eller anden måde?
På arabisk kan man transkribere på forskellig måde - du var jo ikke i tvivl
om hvad jeg mente, vel? Du kan måske arabisk siden du er så bombesikker på
at hans navn skrives med e eller a når det transkriberes? Eller du tror
måske at det er indholdet i meddelelsen det drejer sig om?
Jeg kan i hvert fald sige dig at dit navn, kontanthjælps-Thomsen også kan
staves på flere måder - men indholdet bliver dog det samme.

> Din evne til at tilegne dig ny viden, stoppede måske i 1960'erne, da du
> røg
> hjernen væk.?

Jeg har aldrig røget noget som helst - hvis det havde været tilfældet, havde
jeg sikkert lidt samme skæbne som dig og været på kontanthjælp fordi jeg
ikke orkede at gå på arbejde. Nu har jeg et godt job og er ikke som dig
arbejdssky. Når jeg går på efterløn gør jeg det med god samvittighed da jeg
har tjent mit brød ved ærligt arbejde og ikke ligget samfundet til byrde
sådan som du.

> Hvorfor i alverden svarer du mig så, fjols.? ))

Når jeg undtagelsesvis ser dine indlæg, så svarer jeg naturligvis på dine
mest tåbelige indlæg - men jeg må konstatere at alle dine indlæg ER
tåbelige, så jeg tvivler på at du får flere svar fra mig.

> Det var dog den jammerligste undskyldning jeg har hørt længe.

Undskyldning? Jeg har ikke brug for nogen undskyldning - det er realiterne
jeg skriver om, men det vil du naturligvis heller ikke forholde dig til -
det kan du jo slet ikke.

> [...]
> når
> de bliver påvist af en "højrefløjser".? ))

Jeg har ingen grund til at fæste nogen lid til dine rettelser. Desuden kom
du bare med en tom påstand om at jeg ikke vidste hvad manden hed. Det er jo
atter en af dine opdigtede løgne - jeg ved godt hvem Saddam Hussein var - og
det var det du påstulerede at jeg IKKE vidste fordi jeg ifølge dig skrev
hans navn med a i stedet for e. Det var dog en lam undskyldning for at rode
dig ud i noget du ikke har forstánd på.

> LOL. Jeg har 3 lykkelige børn, der er glade for at deres far ikke er et så
> faktaresistent fjols som dig. )

Ja, hjernevaskede børn - de lærer hurtigt at man ikke skal spøge med far
eller fortælle ham at han er et dovent svin der ikke gider at arbejde, for
så vanker der.
Stakkels børn.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 05-04-11 23:16

On Tue, 5 Apr 2011 22:10:12 +0200, hr. Wilstrup wrote:

> Åh, gør det nogen forskel om jeg staver ham som Hussain eller Hussein?
> Manden er jo død! Du kan være vis på at jeg næppe glemmer at stave dit navn
> kontanthjælpsthomsen

LOL. Det kunne du ikke engang finde ud af.

> [...]
> tilfælde er et udtryk for hvordan man transkriberer fra et fremmed sprog
> (her arabisk), vil det altid være lidt tvivlsomt hvad der er korrekt.

Ynkelig bortforklaring. Du kan ikke engang indrømme at du tog fejl, selvom
det er klart for enhver at du tog fejl.

> Herrejemini - er det væsentligt om han staves på den ene eller anden måde?

Er du ikke lærer.? Skal eleverne ikke lære at stave korrekt.?

> [...]
> at hans navn skrives med e eller a når det transkriberes? Eller du tror
> måske at det er indholdet i meddelelsen det drejer sig om?

Samme ynkelige bortforklaring.

> Jeg kan i hvert fald sige dig at dit navn, kontanthjælps-Thomsen også kan
> staves på flere måder - men indholdet bliver dog det samme.

Og ALLE dine måder er forkerte.

> [...]
> har tjent mit brød ved ærligt arbejde og ikke ligget samfundet til byrde

LOL. Når du bliver presset, er det sikkert at der hver eneste gang kommer
en svada af løgne og tilsvininger fra din side. Du er simpelthen for nem.

> Når jeg undtagelsesvis ser dine indlæg, så svarer jeg naturligvis på dine
> mest tåbelige indlæg - men jeg må konstatere at alle dine indlæg ER
> tåbelige, så jeg tvivler på at du får flere svar fra mig.

LOL. Du har lige skrevet "jeg gider dig ærlig talt ikke", men du kommer
tilbage gang på gang for at få dine smæk. )))

> Undskyldning?

Ja. Du bruger som undskyldning, at det er ligegyldigt at eleverne ikke
lærer de korrekte ting, så længe de ikke bliver eksamineret i det.

>Jeg har ikke brug for nogen undskyldning - det er realiterne
> jeg skriver om, men det vil du naturligvis heller ikke forholde dig til -
> det kan du jo slet ikke.

LOL. Du er til grin.

> Jeg har ingen grund til at fæste nogen lid til dine rettelser.

LOL. Jeg ramte plet. ALLE ved at Saddam Hussein staves på den måde, men du
nægtet at erkende det FORDI det er en 'højrefløjser' der retter dig. ))

> Desuden kom
> du bare med en tom påstand om at jeg ikke vidste hvad manden hed.

Når du 3 gange staver forkert (og på samme måde), så er det da rimeligt at
påstå, det ikke bare er en slåfejl, men uvidenhed.

> Det er jo
> atter en af dine opdigtede løgne - jeg ved godt hvem Saddam Hussein var

Men alligevel vidste du ikke hvordan hans navn skulle staves. )

> [...]
> hans navn med a i stedet for e. Det var dog en lam undskyldning for at rode

Det er IKKE mig der hele tiden påstår at vide alt.

> [...]
> eller fortælle ham at han er et dovent svin der ikke gider at arbejde, for

Ynkeligt at du hver gang smider omkring dig med løgne og
persontilsvininger, når du har malet dig selv op i et hjørne.

Måske skyldes det misundelighed over at andre har et liv. ?

Fra : DADK

Dato : 06-04-11 10:24

S.A.Thomsen wrote:
> [...]

Ja, hvorfor dog skrive Lennon når man kan skrive Lenin eller Lennox.
Manden er jo død.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 06-04-11 14:23

On Wed, 06 Apr 2011 11:23:59 +0200, DADK wrote:

> Ja, hvorfor dog skrive Lennon når man kan skrive Lenin eller Lennox.
> Manden er jo død.

Præcis.

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-03-11 20:39

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev den 20-03-2011
14:40:
> Rusland og Kina fordømmer de Internationale angreb på Libyen. Det er uhyre
> negativt at disse to lande bakker op om en verdens mest kyniske diktatorer...

Det er da noget klynk. Hvis det internationale samfund virkelig gad
gøre noget ved kyniske diktatorer, så er der andre lande som er langt
værrere end Libyen.
Gaddafi er så tilpas en lille modstander, at naturligvis kan den
operation overståes uden de store armbevægelser.

Det er handler da om, at man ikke gider flygtningestrømmen fra Afrika
ind til Europa og andre interesser af selvisk karakter.

Du må da ikke tro, at det er af næstekærlig til undertrykte befolkninger
man sender militæret ind.
Det er sgu da først, når vestlige interesser bliver truet, at der bliver
gjort noget.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 20-03-11 23:16

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> befolkninger man sender militæret ind.
> Det er sgu da først, når vestlige interesser bliver truet, at der

Jamen alt det der er vi 100 % enige om. Selvfølgelig er det hykleri. Men jeg
mener at præmissen for hele den her militære aktion er drønforkert. Det
handler ikke kun om at beskytte den libyske civilbefolkning men om helt at
fjerne Gaddafi, død eller (helst) levende (og sat for en domstol). Det er
rigtigt at han er en lille "spiller" internationalt men hans kynisme er helt
i top ti blandt alverdens diktatorer og der skal ikke ret mange muskler til
at lave et spektakulært terrorangreb. Alle typer af ABC-våben kan komme i
spil i forbindelse med terror. Glem ikke at Gaddafi har lavet et
terrorangreb på et fly. Efter denne her omgang kan han finde på det som er
langt værre. Han er alt for farlig at have gående løs noget som helst sted i
verden. Han skal bare væk og helst hurtigst muligt, det er mit udgangspunkt.