Humanitær katastrofe i Elfenbenskysten
Fra : Martin Larsen

Dato : 20-03-11 01:17

http://english.aljazeera.net/video/africa/2011/03/2011319164523643189.html

Ti tusinder på flugt i Elfenbenskysten!

Laurent Gbagbo nægter at gå af ligesom Gadaffi.

Her kunne korsridder-koalitionen også hjælpe Al Qaeda til magten...

Mvh
Martin

Fra : DADK

Dato : 20-03-11 07:09

Martin Larsen wrote:
> [...]
>
> Laurent Gbagbo nægter at gå af ligesom Gadaffi.
>
> Her kunne korsridder-koalitionen også hjælpe Al Qaeda til magten...

Jeppe Kofoed, TV2 News 17.03.2011, ca kl 08.00 - "Vi har en moralsk og
folkeretslig forpligtelse til at stoppe det folkemord og overgreb på
menneskeheden der foregår i disse timer og døgn"

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 20-03-11 09:08

Jamen vi kan slet ikke vente, længe leve korsridder-koalitionen!

Fra : Bo Warming

Dato : 20-03-11 10:31

On Sun, 20 Mar 2011 07:09:09 +0100, DADK <dadk@webspeed.dk> wrote:

>Jeppe Kofoed, TV2 News 17.03.2011, ca kl 08.00 - "Vi har en moralsk og
>folkeretslig forpligtelse til at stoppe det folkemord og overgreb på
>menneskeheden der foregår i disse timer og døgn"

"folkeretslig" ?

Ja og et retskrav på en universitetsuddannelse i DK via gruppeeksamen
og ansættelse pr kvoteordning....

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-03-11 12:37

On 03/20/2011 07:09 AM, DADK wrote:

> Jeppe Kofoed, TV2 News 17.03.2011, ca kl 08.00 - "Vi har en moralsk og
> folkeretslig forpligtelse til at stoppe det folkemord og overgreb på
> menneskeheden der foregår i disse timer og døgn"

Ja, det kan sikkert blive rigtigt blodigt når korsfarerne får sendt
våbenforsyninger til oprørerne. De drab oprørerne så vil begå, vil ikke
være rigtige drab, men menneskehedens selvforsvar mod en ulovlig
regering ;-/

I Ægypten ser jeg at vælgerne har sluttet op om Det Muslimske
Broderskab's opfordring til at stemme ja til den nye forfatning. Så der
har vi begyndelsen til en ny sharia-stat (islamic principles).

Mvh
Martin

Fra : DADK

Dato : 21-03-11 05:00

Martin Larsen wrote:

> [...]
> Broderskab's opfordring til at stemme ja til den nye forfatning. Så der
> har vi begyndelsen til en ny sharia-stat (islamic principles).

Ja, man er i hvert fald komplet tonedøv hvis man tror MB's parti ikke
vil få masser af stemmer og masser af indlydelse. Jeg gætter lidt det er
derfor El-Baredei alligevel stiller op som præsidentkandidat.