Knut er død !
Fra : Peter Heide

Dato : 19-03-11 17:51

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1522209.ece

syntes der er vigtigere ting end danmark er gået i krig mod Libyen. Det
bliver jo sikkert en dunrende succes og lur mig ikke om Lars Løkke udskriver
valg kort tid efter.

Knut er død. Højst sandsynligt en stress-relateret død. Det var en meget
nutte bjørn og må give stof til eftertanke , sammenhold og et muligt
fakkeloptog ?

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 19-03-11 18:21

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Knut er død. Højst sandsynligt en stress-relateret død. Det var en meget
> nutte bjørn og må give stof til eftertanke , sammenhold og et muligt

Mit hjerte er fyldt med sorg over den sørgelige nyhed.
Stakkels Knut.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 19-03-11 18:40

Den 19-03-2011 17:51, Peter Heide skrev:
> [...]
>
> Knut er død. Højst sandsynligt en stress-relateret død. Det var en meget
> nutte bjørn og må give stof til eftertanke , sammenhold og et muligt

Ja, det er en sørgelig historie!

Skræmmende at det rører mig mere end politikere der ikke kan sende folk
i krig hurtigt nok før et valg, men det arme kræ har jo aldrig fået lov
at vælge.

- cep

Fra : DADK

Dato : 19-03-11 19:37

Claus E. Petersen wrote:

> Ja, det er en sørgelig historie!
>
> Skræmmende at det rører mig mere end politikere der ikke kan sende folk
> i krig hurtigt nok før et valg, men det arme kræ har jo aldrig fået lov
> at vælge.

Til det sidste enig. Man burde forbyde zoologiske haver. Jeg kan
virkelig ikke fordrage dem - det er en hån mod dyr og mennesker, en
reminiscens. Figenbladet med avlsarbejde og sikring af truede dyrearter
giver jeg ikke meget for, det kan man sagtens gøre uden at dyrene lever
deres liv i små buer, medens 100.000 ildelugtende mennesker defilerer
forbi dem dagligt.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 19-03-11 22:43

Den 19-03-2011 19:36, DADK skrev:

> [...]
> giver jeg ikke meget for, det kan man sagtens gøre uden at dyrene lever
> deres liv i små buer, medens 100.000 ildelugtende mennesker defilerer

Fed ide med sociologiske haver.. "Til højre ser i 7 mænd sidde på hug og
tisse mens 3 kvinder råber hånende tilråb til dem om deres kønsfællers
undertrykkelse af kvinder igennem den nedskrevne historie. Det er
medlemmer af KAP fra ca 1976. Sådan gjorde de dengang"...

"Til højre ses et kollektiv.. ham der sidder i hjørnet og er "skæv" kan
vi endnu ikke offentliggøre navnet på, men hans navn er en del af pensum
for 4¨de klasse i historie, og så må i sørme selv gætte..tihi"

nååh.. "zoologiske". undskyld.

- cep

Fra : DADK

Dato : 19-03-11 23:35

Claus E. Petersen wrote:

> [...]
> undertrykkelse af kvinder igennem den nedskrevne historie. Det er
> medlemmer af KAP fra ca 1976. Sådan gjorde de dengang"...

Haha. Du har læst Claire Bretcher, der har lavet samme joke, bare med
mænd der angler efter bestemte kvindetyper, f.eks deres afdøde bedstemor.

> [...]
> vi endnu ikke offentliggøre navnet på, men hans navn er en del af pensum
> for 4¨de klasse i historie, og så må i sørme selv gætte..tihi"

Du kan nå det endnu. Thylejren er så vidt jeg ved stadig åben for
besøgende. Du bør dog ikke bevæge dig ud i åbent terræn på egen hånd

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 19-03-11 23:49

> Haha. Du har læst Claire Bretcher, der har lavet samme joke, bare med
> mænd der angler efter bestemte kvindetyper, f.eks deres afdøde bedstemor.

Nope, det kommer fra en TV dokumentar i DR, med en mand med en sort
maske der fortalte om "de gode gamle dage" i hans studentertid :)

- cep

Fra : DADK

Dato : 19-03-11 19:33

Peter Heide wrote:
> [...]
>
> Knut er død. Højst sandsynligt en stress-relateret død. Det var en meget
> nutte bjørn og må give stof til eftertanke , sammenhold og et muligt

Ja, ryd forsiden! Og det gjorde visse medier nærmest også

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-03-11 19:33

On 03/19/2011 05:51 PM, Peter Heide wrote:
> [...]
>
> Knut er død. Højst sandsynligt en stress-relateret død. Det var en meget
> nutte bjørn og må give stof til eftertanke , sammenhold og et muligt

Et fakkeltog for godhedsindustriens snarlige død?

Det er jo et eksempel på at Knuts moder, som forkastede ungen fordi den
var et skravl, kunne se klarere end alverdens godhedsindustri at Knut
aldrig ville blive til en livsduelig isbjørn.

Mvh
Martin

Fra : Kert Rats

Dato : 19-03-11 19:57

> [...]
> var et skravl, kunne se klarere end alverdens godhedsindustri at Knut
> aldrig ville blive til en livsduelig isbjørn.

Knut kan vel meget passende indgå i ZOO's fødekæde som en lækkerbisken for
havens øvrige kødædende beboere.
Men det er der nok en forordning, der forhindrer. Smiley-ordningen, måske?

Venligst

Kert Rats

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-03-11 20:25

On 03/19/2011 07:57 PM, Kert Rats wrote:
> [...]
> havens øvrige kødædende beboere.
> Men det er der nok en forordning, der forhindrer. Smiley-ordningen, måske?

De skal så passe lidt på A-hypervitaminosis - hvis Knut har spist sæler
- hvad han måske nok ikke har...

Mvh
Martin

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 20-03-11 00:30

Den 19/03/11 17.51, Peter Heide skrev:

> Knut er død. Højst sandsynligt en stress-relateret død. Det var en meget
> nutte bjørn og må give stof til eftertanke , sammenhold og et muligt
> fakkeloptog ?

Øv ... stakkels dyr

Fra : Peter Heide

Dato : 21-03-11 03:00

update : http://www.liveleak.com/view?i=192_1300651354

Knut blev helt klart ikke forgiftet. Nogenlunde den samme reaktion når et
mennesker får et hjerteslag. Spasmer og smerter i armen og dér efter auf
wiedesehen.

RIP Knut