Os, der ændrer moden, er helte
Fra : Bo Warming

Dato : 19-03-11 12:36

Os, der ændrer moden, er helte

At smagsdommerne top-matriarkat dvs mode- og designer-dronninger ikke
ka lide afklædthed er fordi kvinder ønsker at have - og har - magt
over mænd.
Mænd skal ikke tro de er noget og ikke tro at kan bare bevæge sig mod
nudisme uden tilladelse
Der ønskes sikre job i tekstilindustrien til venner og veninder, og
hvis mænd drømmer om afklædte kvinder, kan kvinder bedre gøre sig
kostbare.
Ligemageriet i samfundet kræver dermed også, at mænd ikke må blotte
sig særlig meget
Jo mere folk med mod tør vise vejen frem og gå barfodet og i nederdel,
jo mere vil andre indse at "det er ikke livsfarligt" og turde
eksperimentere på hjemmebane, i det små, mellem venner.

"Måtte jeg vælge i den stabel bøger, som udkom hundrede år efter min
død, ved De så, hvad for en jeg ville tage... En modejournal - for at
se hvordan kvninderne klædte sig hundrede år efter min død. For disse
klude ville fortælle mig mere om fremtidens menneskehed end alle
filosoffer, romanforfattere, prædikanter og videnskabsmænd. Anatole
France
"Kvinder underkaster sig villigt moden. De ved, at emballagen må
skifte, hvis indholdet stadig skal være interessant. Noel Coward
"Kvindens nøgenhed er klogere end filsofiens lære.   Max Ernst.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-03-11 12:41

On Sat, 19 Mar 2011 12:35:43 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>skifte, hvis indholdet stadig skal være interessant. Noel Coward
>"Kvindens nøgenhed er klogere end filsofiens lære.   Max Ernst.

At skabe afveksling ved at turde nederdel skubber verden mod større
afveksling og dermed større lykke