Lyriks løgnerslængs had mod de 10 bud
Fra : Bo Warming

Dato : 19-03-11 08:20

   Kristendom er at opføre sig mod andre på anstændig vis som
man selv håber at blive tacklet

Lyriks sadisthad mod Gadafi er så aggressivt og uindføleligt at han
ikke anerkender kristensommens og Jesu ord om at begrænse dømmesyge

Lyriks mentor er vel Obama, der skider på FN-konventionens krav om
våbenhvile og kun det.

Obama tolker våbenhvile som, at Gadafi skal trække sig tilbage fra
byer han har befriet fra Al-Quedaoprørerne og han skal skaffe
elektricitet og vand til deres hus - hvilket jo intet har at gøre med
våbenhvile

Men Lyriks hadende idol siger at det er ikke til forhandling.
Lyrik er som Hitler og ønsker MAGT ER RET skal gælde

USA ved at de er stærkest og så ignorerer de alle løfter og al
anstændighed og ordholdenhed

Mon Obama er bare en anelse kulturkristen eller kun muslim?

Fra : kk

Dato : 19-03-11 09:26

Bo Warming frembragte:
> [...]
> anstændighed og ordholdenhed
>
> Mon Obama er bare en anelse kulturkristen eller kun muslim?

Du er da altid modsat de fleste andre også uanset om du har forstand på
det som diskuteres. :-?

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 19-03-11 09:56

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> Bo Warming frembragte:

> Du er da altid modsat de fleste andre også uanset om du har forstand på
> det som diskuteres. :-?

Bo Warming analysere situationen og kommer til et resultat at skopudseren
der sidder i det hvide hus er på Al-Quedaoprørernes side fordi han er
muslim.
Men dig du lader dig manipulere af journalistisk venstre. Du pisser også i
modvind.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-03-11 10:58

Fra : Bo Warming

Dato : 19-03-11 10:57

On Sat, 19 Mar 2011 09:26:16 +0100, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Bo Warming frembragte:

>Du er da altid modsat de fleste andre også uanset om du har forstand på
>det som diskuteres. :-?

Om jeg har forstand på det, afgøres af om et mod-indlæg rammer en
fact-fejl eller et svagt punkt i et af mine logiske ræsonementer, fra
præmis via deduktion eller induktion til konklusion
Når fx efter indlæg som dit jeg fremstår som usårlig, så øges
sandsynlighed for at jeg har ret.

Hvad flertallet mener, har måske betydning for partier og sælgere og
modehuse, men ikke her

Fra : Bo Warming

Dato : 21-03-11 05:34

Den der tier samtykker

Lyrik erkender at hade de ti bud og drab og løgn
bifalder han - helt som Obama

Dæmoniser ikke Gadafi - ærlighed varer længst

Sføli er han ikke vor ven - men heller ikke værre end Mubarak og snese
af andre diktatorer