Ingen oprørere med forbindinger
Fra : Bo Warming

Dato : 19-03-11 05:41

Ingen oprørere med forbindinger
Igen og igen ses i TV forårets demokratike oprører som vore bomber nu
skal beskytte fordi """de bombes af Gadafis fly""". Efter bombning af
tyske byer havde næsten alle forbindinger på
Det har stået på længe men ingen har forbindinger . TOTALT LØGN?

Som vi så ved Nyrnberg rallies styres masserne let af hypnotisk præk
o.a. løgn
Napoleon(grisenes Stalin i fabelbogen "Animal Farm" ) had commanded
that once a week there should be held something called a "Spontaneous
Demonstration". George Orwell 1903 - 1950

*ALLE LYVER*, KULTUR BYGGER DELVIS PÅ BEDRAGE-EVNE   "All men are
born truthful and die liars Vauvenargues, Luc De Clapiers De
(1717-1745)
   The biggest liar in the world is "They Say". Douglas Malloch
   Man kan ikke tænke sig, at fornuften skulle blive populær.
Goethe.

KORANEN HAR LOGIK DER STYRER ALLE MUSLIM-MASSER   Undersåtternes
rationalitet er altid de regerendes våben. Zygmunt Bauman

Skoler dyrker logik, folkeforførere dyrker religion og følelser:
"   Så vidt jeg husker, findes der ikke ét eneste ord i
evangelierne, der priser forstanden." Bertrand Rusell

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 19-03-11 06:18

Den 19-03-2011 05:40, Bo Warming skrev:
> [...]
> that once a week there should be held something called a "Spontaneous
> Demonstration". George Orwell 1903 - 1950

Det du ser i TV er jo så langt fra sandheden som det næsten er muligt.

Faktisk har jeg intet bud på hvor "sandheden" findes, men jeg har en
fornemmelse af løgn og fortielse overalt hvor nogle taler på vegne af
nogle andre..

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 19-03-11 08:39

On Sat, 19 Mar 2011 06:18:15 +0100, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@REMOVEyahoo.com> wrote:

> [...]
>
>Faktisk har jeg intet bud på hvor "sandheden" findes, men jeg har en
>fornemmelse af løgn og fortielse overalt hvor nogle taler på vegne af

Da nazier i Tyskland 1933 blev enige om at skrive i aviser at jøder i
Påsken drikker blodet frakristne børn de har dræbt, oplevedes det som
sandhed af nogle

Jeg mener at Gadafi er såmeget offer og menneske som jøderne var og
man har pligt til at være djævlens advokat hvis man holder af sandhed.

"Lad *sandheden* åbenbares, om så livet skal gå under". Nietzsche og
Horats, der fortsatte "vov at vide"

Oprørerne lyver at de har skudt et Gadafifly ned og det er vist på TV

HVIS gadafi havde sendt fly op, ville USA satelitter vide det og
medierne ville varsko villig-alliance-angreb

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 19-03-11 09:29

> [...]
>
> HVIS gadafi havde sendt fly op, ville USA satelitter vide det og
> medierne ville varsko villig-alliance-angreb

Jeg så det selv på LIVE TV og oprørene ejer ingen fly såe det er reelt nok.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-03-11 11:03

On Sat, 19 Mar 2011 09:29:10 +0100, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la@hotmail.com> wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg så det selv på LIVE TV og oprørene ejer ingen fly såe det er reelt nok.

Eller Ægypten har opsendt et kassabelt fly så oprørerne ku skyde det
ned - lad os se om piloten identificeres eller vragrester men PAS PÅ
FUP

Der er også folk på ng der har set selvportræt af van Gogh med bind
om øret og tror det er bevis BY ASSOCIATION på at han selv skar 1 stk
øre af Tsk tsk

Manipulation med billeder er nemmere end med tekstbudskaber
Verden vil bedrages

Fra : Bo Warming

Dato : 19-03-11 12:59

<la@hotmail.com> wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg så det selv på LIVE TV og oprørene ejer ingen fly såe det er reelt nok.

DU TAGER FEJL, oprørerne ejer fly og det er et af dem der blev skudt
ned, så Gadafi er ikke så inkompetent som påstået (kilde TV2 news)

Fra : DADK

Dato : 19-03-11 10:56

Claus E. Petersen wrote:

> Det du ser i TV er jo så langt fra sandheden som det næsten er muligt.

Det ser ellers temmelig alvorligt ud det man ser på TV lige nu, både TV2
News og på Al-Jazeera (som TV2 News også sender fra, øv at Al-Jazeera
ryger ud som prøvekanal i april, har faktisk vænnet mig til den, den er
virkelig fremragende, men helt sikkert har de også en dagsorden)

Man ser masser af røgskyer fra raketter, artilleri mv.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 19-03-11 13:25

Den 19-03-2011 10:55, DADK skrev:

> [...]
> virkelig fremragende, men helt sikkert har de også en dagsorden)
>
> Man ser masser af røgskyer fra raketter, artilleri mv.

Prøv at SE nyheder, helt uden lyd.. det er en lidt speciel oplevelse :)

- cep

Fra : DADK

Dato : 19-03-11 19:40

Claus E. Petersen wrote:

> Prøv at SE nyheder, helt uden lyd.. det er en lidt speciel oplevelse :)

Det gør jeg faktisk tit, helt med vilje, i den slags situationer.
Det er ud fra devisen om at kommentatorsporet "forstyrrer" indtrykket.
Det manipulerer underbevidstheden til at "ville" fortolke det man ser på
en bestemt måde. Ligesom du kan se et billede som forestiller et eller
andet, og så læse en billedtekst nedenunder der fortæller dig hvad det
skal forestille. I nogle tilfælde vil man fortolke billedet helt
forskelligt om der er billedtekst med eller ej.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 20-03-11 14:04

"Claus E. Petersen" <snurrberget@REMOVEyahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Faktisk har jeg intet bud på hvor "sandheden" findes, men jeg har en
> fornemmelse af løgn og fortielse overalt hvor nogle taler på vegne af

Det første offer i en krig er jo som bekendt altid sandheden.

Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Patruljen

Dato : 20-03-11 13:03

On 19 Mar., 05:40, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> Ingen opr rere med  forbindinger
> Igen og igen ses i TV for rets demokratike opr rer som vore bomber nu
> skal beskytte fordi """de bombes af Gadafis fly""". Efter bombning af
> tyske byer havde n sten alle forbindinger p
> Det har st et p l nge men ingen har forbindinger . TOTALT L GN?

Jeg ved ikke om du så deadline igår aftes?

Der sad en jurist med speciale i folkeretten og fortalte at han nødigt
ville ødelægge en god fest. Men at han fandt det ganske problematisk
at identificere kæmpende oprørere udstyret automatvåben, kampvogne,
kanoner og fly som uskyldige civile, der skulle beskyttes. Og det er
jo fuldstændigt korrekt -

Nu fik jeg dette tilsendt fra Norman Finkelstein. Og jeg vil sige at
klippet er - ganske tankevækkende:

George Galloway on Wests Libya intervention (19Mar11)
http://www.youtube.com/watch?v=Zk2u-pvOpcc&feature=player_embedded