Krigsliderlige medier vil bomBe trods ove~
Fra : Bo Warming

Dato : 18-03-11 14:48

   TV2 skærmtroldene har ikke skygge af grund til at tvivle på
Gadafi-overgivelsen

Men de blir ved at anbefale intensiveret aflivning af libyere og
fantasere om snu planer med ægyptiske fly der skal gå i ryggen på
libyerne trods våbenhvile MMYRD, MYRD, MYRD, MYRD - er danske
statsmediers afslørende moralMYRD, MYRD, MYRD, MYRD - er danske
statsmediers afslørende moral½½½

Fra : Lyrik

Dato : 18-03-11 07:55

On 18 Mar., 14:47, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> statsmediers afsl rende moral  MYRD, MYRD, MYRD, MYRD - er danske
> statsmediers afsl rende moral   MYRD, MYRD, MYRD, MYRD - er danske
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Du behøver ikke lukke mere lort ud. Latrinen er fyldt! Avispapiret
venter, fat kagerullen og drys et lag mel!

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 18-03-11 15:28

Og det gælder også den morderiske Lyrik

>Du behøver ikke lukke mere lort ud. Latrinen er fyldt! Avispapiret
>venter, fat kagerullen og drys et lag mel!

Det interessante i Din reaktion på en moderne kristen synsvinkel på
Gadafi, er at du ønsker straf som om det genopliver Gadafis soldaters
ofre

Jesus har ingen undtagelse i sit syn på syndere og straf - kast første
sten hvis du selv er ren

Se frem og drop had

Der skal ikke findes et menneske jeg ledes ved eller hader var
Glisrups og Niezsches meget krisne moral

Hvad får man ud af at tilsværte fjendebillede?

Fra : Bo Warming

Dato : 18-03-11 23:56

On Fri, 18 Mar 2011 06:54:53 -0700 (PDT), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

>,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
>Du behøver ikke lukke mere lort ud. Latrinen er fyldt! Avispapiret
>venter, fat kagerullen og drys et lag mel!

Lyrik ønsker bombning af Libyernes førstemand
Jeg siger "undersøg om våbenhvileløfte holdes.
Min videnskabelighed kalder Lyrik for lort og insisterer på at bryde
de ti bud og myrde

Hvorfor hader Lyrik kristen moral og afslører sin etik der strider mod
kulturkristendommens grundlove?

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 18-03-11 15:21

> [...]
> statsmediers afslørende moral MYRD, MYRD, MYRD, MYRD - er danske
> statsmediers afslørende moral MYRD, MYRD, MYRD, MYRD - er danske

Vi er i krig, fjenden står i landet på indeværende tidspunkt.
Det varede ikke længe så bliver de støre byer bombe.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-03-11 15:38

On Fri, 18 Mar 2011 15:20:34 +0100, "Kurt H. Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse

>Vi er i krig, fjenden står i landet på indeværende tidspunkt.
>Det varede ikke længe så bliver de støre byer bombe.

DF har ret i at Gadafiborgerkrig rager ikke DK
Islam truer os ikke militært men pga vort eget selvhad og ynk -
bekæmp velmenerpartierne og godhedsindustrien