Gadafi Overgav Sig på dag1; Domino-Marerid~
Fra : Bo Warming

Dato : 18-03-11 14:00

Gadafi Overgav Sig på dag1; Domino-Mareridt

Gør velmenerne nu det samme mod Kina og så Rusland

Velmenerne er jo modstandere af folks selvstændighed og deres sejr
over Gadafi er helt så uetisk som Hitlers over Polen

Fra : Lyrik

Dato : 18-03-11 07:46

On 18 Mar., 13:59, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> Gadafi Overgav Sig på dag1; Domino-Mareridt
,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Det er nogle mærkelige helte du samler på! Er du sikker på at dit
alterego ikke er uenig med dig?
Så er Japan helten. Så er det Kina. Så er det Kong Futse og nu
Gadaffi!

Hvem bliver din næste helt, ud over dit uopslidelige "Selv?"

Jo mere ufølsomme og psykopatiske dine helte-kandidater er, jo større
chance har de hos dig! Jesus er slet ikke noget for dig! Du kan roligt
melde dig ud af samtlige kirker og trossamfund. Jesus er jo en
svagpisser fuld af medfølelse, selv medfølelse med dig!! Så det har
Nietzche forlængst fortalt dig at man ikke kan stole på! Han har jo
bare medfølelse med dig for at dominere dig!

Næh Gadaffi!! Der har du en mand som er på bølgelængde med dig!
Manipulerende, beregnende, fuld af lort!

Jens

Fra : kk

Dato : 18-03-11 14:57

Lyrik udtrykte præcist:
> [...]
>
> Næh Gadaffi!! Der har du en mand som er på bølgelængde med dig!
> Manipulerende, beregnende, fuld af lort!

BINGO!

Fra : Bo Warming

Dato : 18-03-11 15:21

>BINGO!

Som muslimbekæmper har jeg aldrig hyldet Gadafi men brugt ham som
bevis på at Lyrik ikke er kristen og tilgivende

Øje for øje gør verden blind

Bekæmp synd ej synder

Fra : Bo Warming

Dato : 18-03-11 15:13

>Så er Japan helten. Så er det Kina. Så er det Kong Futse og nu
>Gadaffi!

Vedr Gadafi er det interesssant at han afslører sig som hadefuld
hævner uden forståelse for Jesus ønske om tilgivelse

Bekæmp synd, ej synder, skrev Gandhi der sammen med Glistrup og mig
forstod Jesus tilbunds

Gadafi er resultat af islamisk korpsånd

Du mindsker ikke terror ved at straffe HAM

Værdsæt a han kom til fornuft og overgav sig -

Dømmer du sidenhen Gqadafi som krigsforbryder siger erfaringen at
fremtiden fåe ikke færre tyranner og torturbødler og terrorister af
det

I et muslimsk halenegerland tar det tid fra Gadafi sir FRED og til
hans tropper nedlægger våbnene men afgørende er at vi kan stoppe dyre
fly før skatteyderpenge spildes

Fra : Lyrik

Dato : 18-03-11 08:27

On 18 Mar., 15:20, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Som muslimbek mper har jeg aldrig hyldet Gadafi men brugt ham som
> bevis p at Lyrik ikke er kristen og tilgivende
>
> je for je g r verden blind
>
> Bek mp synd ej synder

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det betyder ikke noget hvad jeg er eller ikke er. Det betyder noget at
Gadaffi kommer væk.

Ikke også Bo? Giv mig nu ret for en gangs skyld.

Hilsen
Jens

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 18-03-11 15:35

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse
On 18 Mar., 13:59, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> Gadafi Overgav Sig på dag1; Domino-Mareridt
Det Jo mere ufølsomme og psykopatiske dine helte-kandidater er, jo større
[...]

At Bo sympatiserer med Ghaddafi skyldes vel nok at han Ghaddafi er en Libysk
Glistrup, en mand der vil sprede lykke til flest mulige og de der ikke kan
modtage dette går en grum skæbne i møde. På samme måde som hvis Glistrup var
blevet statsminister så var de "egnede" blevet forgyldt medens de svageste
ville være gået en hård tid imøde.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-06-11 17:17

On Fri, 18 Mar 2011 15:34:31 +0100, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la@hotmail.com> wrote:

> [...]
>blevet statsminister så var de "egnede" blevet forgyldt medens de svageste

Jeg sympatiserer ikke med en muslim hvorom Søren Espersen har ret - en
afrikansk borgerkrig er ikke værd een dansk bombe

Der er gode ting i alle og Gadafi har ikke været den værst tænkelige
diktatorfor sit folk

Fra : Lyrik

Dato : 18-03-11 11:52

On 18 Mar., 15:34, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)" <l...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> blevet statsminister så var de "egnede" blevet forgyldt medens de svageste

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Fin analyse. vi er helt enige. Glistrup havde sat arbejdsløse i
gåsegang til køen ud for havregrødsautomaterne!
Bo føler sig truet når "de store-mænd-typerne" bliver afsat af
befolkningerne, der ikke ønsker at være pæoner i deres spil!

MvH
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 18-03-11 20:29

On Fri, 18 Mar 2011 10:52:00 -0700 (PDT), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>Bo føler sig truet når "de store-mænd-typerne" bliver afsat af
>befolkningerne, der ikke ønsker at være pæoner i deres spil!

Stabilitet er vigtig og vi kasserede ikke enevoldskonger før vi havde
stænderforsamlinger og så parlament

Tilsvarende bør muslimfjols Gadafi roses som det mindste onde indtil
de er alternativ til gadens parlament