|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Suspenderet efter etnisk udrensning i land~ Fra : J. Nielsen
 | 
 Dato :  18-03-11 09:58
 | 
 |  | http://kpn.dk/article2373094.ece
 “Vi har simpelthen bare ikke etniske minoriteter med. For det ville ikke
 være en engelsk landsby med dem. Det ville bare ikke fungere” udtalte
 Brian True-May i interviewet i tidsskriftet Radio Times.
 Parlamentsmedlem Keith Vaz fra Labour siger derimod: “Jeg synes
 True-Mays bemærkninger er frastødende. Beslutningen om at udelukke
 etniske minoriteter fra ”Midsomer Murders” giver ikke kun en skæv
 præsentation af det moderne Storbritannien, men afviser også den
 værdifulde rolle, etniske minoriteter spiller i berigelsen af vores
 samfund.”
 *************************************************************************************
  Den politiske korrekthed kender ingen grænser. Ingen kunne idag drømme
 om at lave en serie om Robin Hood, uden at rollelisten indeholder en
 bred vifte af etniske minoriteter - samt en eller flere usædvanligt
 selvstændige kvindelige rollemodeller. 
  Selv venter jeg blot på en genindspilning af Gøngehøvdingen, hvor Svend
 Gønge spilles af en neger. Svends tro følgesvend, Ib, skal naturligvis
 spilles af en etnisk dansker ( hvis man byttede rollerne om, ville det
 give nogle forkerte associationer)  Kulsoen kunne så være en billedskøn
 sigøjnerkvinde, der blot var et offer for sladderen og den jævne
 befolknings uforstand.
 -- 
 -JN-
            
             |  |  | 
  Mendoza (18-03-2011) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mendoza
 | 
 Dato :  18-03-11 15:16
 | 
 |  | 
 "J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i meddelelsen
 news:1m46o6p7nu73r8glivvd8fshq07cj5rm3d@4ax.com...
 > http://kpn.dk/article2373094.ece >
 > "Vi har simpelthen bare ikke etniske minoriteter med. For det ville ikke
 > være en engelsk landsby med dem. Det ville bare ikke fungere" udtalte
 > Brian True-May i interviewet i tidsskriftet Radio Times.
 >
 > Parlamentsmedlem Keith Vaz fra Labour siger derimod: "Jeg synes
 > True-Mays bemærkninger er frastødende. Beslutningen om at udelukke
 > etniske minoriteter fra "Midsomer Murders" giver ikke kun en skæv
 > præsentation af det moderne Storbritannien, men afviser også den
 > værdifulde rolle, etniske minoriteter spiller i berigelsen af vores
 > samfund."
 > *************************************************************************************
 >
 > Den politiske korrekthed kender ingen grænser. Ingen kunne idag drømme
 > om at lave en serie om Robin Hood, uden at rollelisten indeholder en
 > bred vifte af etniske minoriteter - samt en eller flere usædvanligt
 > selvstændige kvindelige rollemodeller.
 > Selv venter jeg blot på en genindspilning af Gøngehøvdingen, hvor Svend
 > Gønge spilles af en neger. Svends tro følgesvend, Ib, skal naturligvis
 > spilles af en etnisk dansker ( hvis man byttede rollerne om, ville det
 > give nogle forkerte associationer)  Kulsoen kunne så være en billedskøn
 > sigøjnerkvinde, der blot var et offer for sladderen og den jævne
 > befolknings uforstand.
 > -- 
 >
 > -JN-
 I Nyborg havde vi i en del år en julemand der var neger.
 Han var meget vellidt, både af børn og voksne, når han gik rundt i byens
 gader. 
            
             |  |  | 
  S.A.Thomsen (18-03-2011) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : S.A.Thomsen
 | 
 Dato :  18-03-11 16:09
 | 
 |  | 
 
            On Fri, 18 Mar 2011 15:15:31 +0100, Mendoza wrote:
 > "J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i meddelelsen
 > news:1m46o6p7nu73r8glivvd8fshq07cj5rm3d@4ax.com...
 >> http://kpn.dk/article2373094.ece >>
 >> "Vi har simpelthen bare ikke etniske minoriteter med. For det ville ikke
 >> være en engelsk landsby med dem. Det ville bare ikke fungere" udtalte
 >> Brian True-May i interviewet i tidsskriftet Radio Times.
 >>
 >> Parlamentsmedlem Keith Vaz fra Labour siger derimod: "Jeg synes
 >> True-Mays bemærkninger er frastødende. Beslutningen om at udelukke
 >> etniske minoriteter fra "Midsomer Murders" giver ikke kun en skæv
 >> præsentation af det moderne Storbritannien, men afviser også den
 >> værdifulde rolle, etniske minoriteter spiller i berigelsen af vores
 >> samfund."
 >> *************************************************************************************
 >>
 >> Den politiske korrekthed kender ingen grænser. Ingen kunne idag drømme
 >> om at lave en serie om Robin Hood, uden at rollelisten indeholder en
 >> bred vifte af etniske minoriteter - samt en eller flere usædvanligt
 >> selvstændige kvindelige rollemodeller.
 >> Selv venter jeg blot på en genindspilning af Gøngehøvdingen, hvor Svend
 >> Gønge spilles af en neger. Svends tro følgesvend, Ib, skal naturligvis
 >> spilles af en etnisk dansker ( hvis man byttede rollerne om, ville det
 >> give nogle forkerte associationer)  Kulsoen kunne så være en billedskøn
 >> sigøjnerkvinde, der blot var et offer for sladderen og den jævne
 >> befolknings uforstand.
 >> -- 
 >>
 >> -JN-
 > 
 > I Nyborg havde vi i en del år en julemand der var neger.
 > Han var meget vellidt, både af børn og voksne, når han gik rundt i byens
 > gader.
 Er du her fra byen.???    PS: Jeg kan ikke huske at der har været en sort julemand her i byen.
            
             |  |  | 
   Mendoza (18-03-2011) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mendoza
 | 
 Dato :  18-03-11 17:03
 | 
 |  | 
 "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
 news:165mqtse21knk$.lkfkm7qshh2z.dlg@40tude.net...
 > On Fri, 18 Mar 2011 15:15:31 +0100, Mendoza wrote:
 >
 >> "J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i meddelelsen
 >> news:1m46o6p7nu73r8glivvd8fshq07cj5rm3d@4ax.com...
 >>> http://kpn.dk/article2373094.ece >>>
 >>> "Vi har simpelthen bare ikke etniske minoriteter med. For det ville ikke
 >>> være en engelsk landsby med dem. Det ville bare ikke fungere" udtalte
 >>> Brian True-May i interviewet i tidsskriftet Radio Times.
 >>>
 >>> Parlamentsmedlem Keith Vaz fra Labour siger derimod: "Jeg synes
 >>> True-Mays bemærkninger er frastødende. Beslutningen om at udelukke
 >>> etniske minoriteter fra "Midsomer Murders" giver ikke kun en skæv
 >>> præsentation af det moderne Storbritannien, men afviser også den
 >>> værdifulde rolle, etniske minoriteter spiller i berigelsen af vores
 >>> samfund."
 >>> *************************************************************************************
 >>>
 >>> Den politiske korrekthed kender ingen grænser. Ingen kunne idag drømme
 >>> om at lave en serie om Robin Hood, uden at rollelisten indeholder en
 >>> bred vifte af etniske minoriteter - samt en eller flere usædvanligt
 >>> selvstændige kvindelige rollemodeller.
 >>> Selv venter jeg blot på en genindspilning af Gøngehøvdingen, hvor Svend
 >>> Gønge spilles af en neger. Svends tro følgesvend, Ib, skal naturligvis
 >>> spilles af en etnisk dansker ( hvis man byttede rollerne om, ville det
 >>> give nogle forkerte associationer)  Kulsoen kunne så være en billedskøn
 >>> sigøjnerkvinde, der blot var et offer for sladderen og den jævne
 >>> befolknings uforstand.
 >>> -- 
 >>>
 >>> -JN-
 >>
 >> I Nyborg havde vi i en del år en julemand der var neger.
 >> Han var meget vellidt, både af børn og voksne, når han gik rundt i byens
 >> gader.
 >
 > Er du her fra byen.???    >
 > PS: Jeg kan ikke huske at der har været en sort julemand her i byen.
 Ja, det er jeg.
 Det har været 1995-1998, eller der omkring, at der var en sort julemand i
 byen. 
            
             |  |  | 
    Mendoza (18-03-2011) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mendoza
 | 
 Dato :  18-03-11 17:15
 | 
 |  | 
 "Mendoza" <nogen@microsoft.com> skrev i meddelelsen
 news:4d838220$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >
 > "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
 > news:165mqtse21knk$.lkfkm7qshh2z.dlg@40tude.net...
 >> On Fri, 18 Mar 2011 15:15:31 +0100, Mendoza wrote:
 >>
 >>> "J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i meddelelsen
 >>> news:1m46o6p7nu73r8glivvd8fshq07cj5rm3d@4ax.com...
 >>>> http://kpn.dk/article2373094.ece >>>>
 >>>> "Vi har simpelthen bare ikke etniske minoriteter med. For det ville
 >>>> ikke
 >>>> være en engelsk landsby med dem. Det ville bare ikke fungere" udtalte
 >>>> Brian True-May i interviewet i tidsskriftet Radio Times.
 >>>>
 >>>> Parlamentsmedlem Keith Vaz fra Labour siger derimod: "Jeg synes
 >>>> True-Mays bemærkninger er frastødende. Beslutningen om at udelukke
 >>>> etniske minoriteter fra "Midsomer Murders" giver ikke kun en skæv
 >>>> præsentation af det moderne Storbritannien, men afviser også den
 >>>> værdifulde rolle, etniske minoriteter spiller i berigelsen af vores
 >>>> samfund."
 >>>> *************************************************************************************
 >>>>
 >>>> Den politiske korrekthed kender ingen grænser. Ingen kunne idag drømme
 >>>> om at lave en serie om Robin Hood, uden at rollelisten indeholder en
 >>>> bred vifte af etniske minoriteter - samt en eller flere usædvanligt
 >>>> selvstændige kvindelige rollemodeller.
 >>>> Selv venter jeg blot på en genindspilning af Gøngehøvdingen, hvor Svend
 >>>> Gønge spilles af en neger. Svends tro følgesvend, Ib, skal naturligvis
 >>>> spilles af en etnisk dansker ( hvis man byttede rollerne om, ville det
 >>>> give nogle forkerte associationer)  Kulsoen kunne så være en billedskøn
 >>>> sigøjnerkvinde, der blot var et offer for sladderen og den jævne
 >>>> befolknings uforstand.
 >>>> -- 
 >>>>
 >>>> -JN-
 >>>
 >>> I Nyborg havde vi i en del år en julemand der var neger.
 >>> Han var meget vellidt, både af børn og voksne, når han gik rundt i byens
 >>> gader.
 >>
 >> Er du her fra byen.???    >>
 >> PS: Jeg kan ikke huske at der har været en sort julemand her i byen.
 >
 > Ja, det er jeg.
 > Det har været 1995-1998, eller der omkring, at der var en sort julemand i
 > byen.
 Her er lidt nærmere oplysninger:
http://www.fyens.dk/article/382440:Nyborg--En-rigtig-roeverhistorie |  |  | 
     S.A.Thomsen (18-03-2011) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : S.A.Thomsen
 | 
 Dato :  18-03-11 19:44
 | 
 |  | 
 
            On Fri, 18 Mar 2011 17:15:21 +0100, Mendoza wrote:
 > "Mendoza" <nogen@microsoft.com> skrev i meddelelsen
 > news:4d838220$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >>
 >> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
 >> news:165mqtse21knk$.lkfkm7qshh2z.dlg@40tude.net...
 >>> On Fri, 18 Mar 2011 15:15:31 +0100, Mendoza wrote:
 >>>
 >>>> "J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i meddelelsen
 >>>> news:1m46o6p7nu73r8glivvd8fshq07cj5rm3d@4ax.com...
 >>>>> http://kpn.dk/article2373094.ece >>>>>
 >>>>> "Vi har simpelthen bare ikke etniske minoriteter med. For det ville
 >>>>> ikke
 >>>>> være en engelsk landsby med dem. Det ville bare ikke fungere" udtalte
 >>>>> Brian True-May i interviewet i tidsskriftet Radio Times.
 >>>>>
 >>>>> Parlamentsmedlem Keith Vaz fra Labour siger derimod: "Jeg synes
 >>>>> True-Mays bemærkninger er frastødende. Beslutningen om at udelukke
 >>>>> etniske minoriteter fra "Midsomer Murders" giver ikke kun en skæv
 >>>>> præsentation af det moderne Storbritannien, men afviser også den
 >>>>> værdifulde rolle, etniske minoriteter spiller i berigelsen af vores
 >>>>> samfund."
 >>>>> *************************************************************************************
 >>>>>
 >>>>> Den politiske korrekthed kender ingen grænser. Ingen kunne idag drømme
 >>>>> om at lave en serie om Robin Hood, uden at rollelisten indeholder en
 >>>>> bred vifte af etniske minoriteter - samt en eller flere usædvanligt
 >>>>> selvstændige kvindelige rollemodeller.
 >>>>> Selv venter jeg blot på en genindspilning af Gøngehøvdingen, hvor Svend
 >>>>> Gønge spilles af en neger. Svends tro følgesvend, Ib, skal naturligvis
 >>>>> spilles af en etnisk dansker ( hvis man byttede rollerne om, ville det
 >>>>> give nogle forkerte associationer)  Kulsoen kunne så være en billedskøn
 >>>>> sigøjnerkvinde, der blot var et offer for sladderen og den jævne
 >>>>> befolknings uforstand.
 >>>>> -- 
 >>>>>
 >>>>> -JN-
 >>>>
 >>>> I Nyborg havde vi i en del år en julemand der var neger.
 >>>> Han var meget vellidt, både af børn og voksne, når han gik rundt i byens
 >>>> gader.
 >>>
 >>> Er du her fra byen.???    >>>
 >>> PS: Jeg kan ikke huske at der har været en sort julemand her i byen.
 >>
 >> Ja, det er jeg.
 >> Det har været 1995-1998, eller der omkring, at der var en sort julemand i
 >> byen.
 > 
 > Her er lidt nærmere oplysninger:
 > 
 > http://www.fyens.dk/article/382440:Nyborg--En-rigtig-roeverhistorie Det er pudsigt at jeg ikke har hørt om den historie.
 Jeg er født og opvokset i Nyborg og har (bortset fra 1984-1991) boet her
 hele mit liv.
            
             |  |  | 
      DADK (18-03-2011) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : DADK
 | 
 Dato :  18-03-11 22:29
 | 
 |  | 
 
            S.A.Thomsen wrote:
 > Det er pudsigt at jeg ikke har hørt om den historie.
 > 
 > Jeg er født og opvokset i Nyborg og har (bortset fra 1984-1991) boet her
 > hele mit liv.
 Du tror altså ikke på julemanden?    |  |  | 
  \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (18-03-2011) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)
 | 
 Dato :  18-03-11 19:10
 | 
 |  | 
 "J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse 
 news:1m46o6p7nu73r8glivvd8fshq07cj5rm3d@4ax.com...
 > http://kpn.dk/article2373094.ece >
 > Selv venter jeg blot på en genindspilning af Gøngehøvdingen, hvor Svend
 > Gønge spilles af en neger. Svends tro følgesvend, Ib, skal naturligvis
 > spilles af en etnisk dansker ( hvis man byttede rollerne om, ville det
 > give nogle forkerte associationer)  Kulsoen kunne så være en billedskøn
 > sigøjnerkvinde, der blot var et offer for sladderen og den jævne
 > befolknings uforstand.
 > -- 
 >
 > -JN-
 Jae det er nye tider og de onde gamle dage er forbi. 
            
             |  |  | 
  DADK (18-03-2011) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : DADK
 | 
 Dato :  18-03-11 22:41
 | 
 |  | J. Nielsen wrote:
 
 >  Den politiske korrekthed kender ingen grænser. Ingen kunne idag drømme
 > om at lave en serie om Robin Hood, uden at rollelisten indeholder en
 > bred vifte af etniske minoriteter - samt en eller flere usædvanligt
 > selvstændige kvindelige rollemodeller.
 >  Selv venter jeg blot på en genindspilning af Gøngehøvdingen, hvor Svend
 > Gønge spilles af en neger. Svends tro følgesvend, Ib, skal naturligvis
 > spilles af en etnisk dansker ( hvis man byttede rollerne om, ville det
 > give nogle forkerte associationer)  Kulsoen kunne så være en billedskøn
 > sigøjnerkvinde, der blot var et offer for sladderen og den jævne
 > befolknings uforstand.
 
 Det er simpelthen dybt godnat. Jeg har faktisk tit filosoferet over, at
 engelske seriers store succes eller popularitet - som Inspector Barnaby,
 Miss Marple, Et Lægehus på landet, Små og store synder og hvad de hedder
 alle sammen - rent faktisk skyldes at de er et ekko fra en svunden tid.
 De fremstiller en homogen kultur, en historisk tradition, en engelsk
 landidyl også mange danskere finder attraktiv.
 
 Hvis man fyldte serierne op med indvandrere og inddrog fremmede kulturer
 ville de slet ikke være det samme, og slet ikke så populære.
 
 Men det giver rigtig nok sjove associationer, som med Gøngehøvdingen.
 Forleden hørte vi, at vi nu skal have flere handicappede med i serier og
 film, hvor de ikke er med kun som "handicappede".
 
 Ja, Pelle Erobreren kan da kun blive bedre hvis hovedrollen spilles af
 en spastisk lammet somalier fra Hvidovre.
 
 
 |  |  | 
  Vidal (19-03-2011) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Vidal
 | 
 Dato :  19-03-11 10:30
 | 
 |  | Den 18-03-2011 22:40, DADK skrev:
 
 > Ja, Pelle Erobreren kan da kun blive bedre hvis hovedrollen spilles af en
 > spastisk lammet somalier fra Hvidovre.
 
 LOL
 
 --
 Venlig hilsen,
 
 Villy Dalgaard
 
 
 |  |  | 
   @ (19-03-2011) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : @
 | 
 Dato :  19-03-11 13:52
 | 
 |  | On Sat, 19 Mar 2011 10:29:33 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:
 
 >Den 18-03-2011 22:40, DADK skrev:
 >
 >> Ja, Pelle Erobreren kan da kun blive bedre hvis hovedrollen spilles af en
 >> spastisk lammet somalier fra Hvidovre.
 >
 >LOL
 
 I Danmark kom der en serie så vidt jeg husker hed den livvagterne -
 
 i den havde man jo en udenlandsk kvindelig livvagt med udenlandske
 rødder -
 
 og så lavede man en historie med nogle fæle (højre)ekstremister som
 ville udeføre et attentat
 
 gad vide hvorfor man ikke tog afsæt i virkeligheden og lod historien
 omhandle et attentat på en tegner ?
 
 
 
 
 |  |  | 
    DADK (19-03-2011) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : DADK
 | 
 Dato :  19-03-11 19:51
 | 
 |  | 
 
            @ wrote:
 > On Sat, 19 Mar 2011 10:29:33 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:
 > 
 >> Den 18-03-2011 22:40, DADK skrev:
 >>
 >>> Ja, Pelle Erobreren kan da kun blive bedre hvis hovedrollen spilles af en
 >>> spastisk lammet somalier fra Hvidovre.
 >> LOL
 > 
 > I Danmark kom der en serie så vidt jeg husker hed den livvagterne -
 > 
 > i den havde man jo en udenlandsk kvindelig livvagt med udenlandske
 > rødder -
 > 
 > og så lavede man en historie med nogle fæle (højre)ekstremister som
 > ville udeføre et attentat 
 Jeg så helt tilfældigt lige præcis dette ene afsnit fordi min far 
 opfordrede mig til at se livvagterne. Mage til l***. Også den måde de 
 højreekstremistiske blev fremstillet på, som en slags sekt af 
 "almindelige mennesker" der sad ude på en båd i Øresund eller hvor det 
 var og klappede i bordet mv, som en slags kult. Medierne bugner af 
 positiv vinkling ift indvandrere, altid i offerrollen eller nogen med 
 særlige problemer og behov. Det er kun i Taxa og et par film jeg er 
 stødt ind i f.eks den kriminelle voldelige indvandrerknægt. I Lykke er 
 der rengøringskonen der uretmæssigt anklages for tyveri og bliver fyret.
 > 
 > gad vide hvorfor man ikke tog afsæt i virkeligheden og lod historien
 > omhandle et attentat på en tegner ?
 Man er sikkert bange for at blive anklaget for at fremstille 
 "stereotyper"    |  |  | 
  J. Nielsen (19-03-2011) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : J. Nielsen
 | 
 Dato :  19-03-11 16:04
 | 
 |  | On Fri, 18 Mar 2011 22:40:51 +0100, DADK <dadk@webspeed.dk> wrote:
 
 >Ja, Pelle Erobreren kan da kun blive bedre hvis hovedrollen spilles af
 >en spastisk lammet somalier fra Hvidovre.
 
 På tegnsprog, naturligvis. Det bliver en sen død... ;)
 --
 
 -JN-
 
 
 |  |  | 
   DADK (19-03-2011) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : DADK
 | 
 Dato :  19-03-11 19:53
 | 
 |  | J. Nielsen wrote:
 > On Fri, 18 Mar 2011 22:40:51 +0100, DADK <dadk@webspeed.dk> wrote:
 >
 >> Ja, Pelle Erobreren kan da kun blive bedre hvis hovedrollen spilles af
 >> en spastisk lammet somalier fra Hvidovre.
 >
 > På tegnsprog, naturligvis. Det bliver en sen død... ;)
 
 Nej, den er for tuk - men ift faren, han kan være helt almindelig blind
 dansker. Så kan der gå 24 afsnit hvor han halvdelen af tiden går rundt
 og siger "Pelle, Pelle - hvor er du Pelle", "Pelle, hvor er du"....
 
 
 |  |  | 
  ABJ (18-03-2011) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : ABJ
 | 
 Dato :  18-03-11 23:49
 | 
 |  | 
 "J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i meddelelsen 
 news:1m46o6p7nu73r8glivvd8fshq07cj5rm3d@4ax.com...
 > http://kpn.dk/article2373094.ece >
 > "Vi har simpelthen bare ikke etniske minoriteter med. For det ville ikke
 > være en engelsk landsby med dem. Det ville bare ikke fungere" udtalte
 > Brian True-May i interviewet i tidsskriftet Radio Times.
 >
 > Parlamentsmedlem Keith Vaz fra Labour siger derimod: "Jeg synes
 > True-Mays bemærkninger er frastødende. Beslutningen om at udelukke
 > etniske minoriteter fra "Midsomer Murders" giver ikke kun en skæv
 > præsentation af det moderne Storbritannien, men afviser også den
 > værdifulde rolle, etniske minoriteter spiller i berigelsen af vores
 > samfund."
 > *************************************************************************************
 Midsomer er et af de farligste steder i Verden, en mindre provinsby med over 
 220 mord på 14 år, det er virkeligt skræmmende, væsentlig værre end Oxford 
 of Ystad.
 Hvis der forekom etniske minoriteter i Midsomer, ville det være helt 
 uundgåeligt at nogle af dem var forbrydere, tænk hvilken forargelse det 
 ville vække hvis man derved antydede at det kunne forekomme. 
            
             |  |  | 
 |  |