Svineri m lort og isotop oftest ufarligt
Fra : Bo Warming

Dato : 17-03-11 00:57

Svineri m lort og isotop oftest ufarligt
Der er magt i fjendebilledoverdrivelser.
Mor fryser hvis hendes unge ikke har flyverdragten på og hun VIL
bevægehæmme ham for "ellers lungebetændelse"
Alle japanere i min svogers husstand nær Sendai tvinges til at flytte
syd for Tokyo selvom de fleste ikke skal have flere børn og ikke er i
leukæmi-risikogruppe

USA skabte efter Hiroshima en hysterisk frygt for radioaktivite og
mødre skammer børn ud hvis ikke stuerene, for retten til at forbyde
gir magt og magt korrumperer
Narko burde være tilladt for alle men USA vil have alibi til megen
politiansættelse så de foragter målet "Størst mulig lykke for flest
mulig"
Mit hjem lugter lidt incl af lort og vupti oplever magthavere et
kæmpeproblem som om der var FRISK dvs smittefarlig lort og ikke kun
indtørret og som om de blev tvunget til at spise af gulvet
Faregrænser for stråling er vildt overdrevne , for så kan du betale
penge under bordet for at få dispensation
Det bliver gyldne tider for dem der administrerer forbud - af alle
slags

Fra : Bo Warming

Dato : 17-03-11 05:17

On Thu, 17 Mar 2011 00:56:45 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

>Svineri m lort og isotop oftest ufarligt
>Der er magt i fjendebilledoverdrivelser.
Der er så meget magt at folk gøres sindsyge af angstskabere,
handlelammere, fx psykiatere, terapeuter andre forsigtigpetere

How much pain have cost us the evils which have never happened. Thomas
Jefferson
   I farens stund kender frygten ingen nåde.       Julius
Cæsar
   Redd mand frier ikke vakre møer.      Danske
Ordsprog
   The torment of precautions often exceeds the dangers to be
avoided. It is sometimes better to abandon one's self to destiny.
Pinsler ved forsigtighed overgår de farer, der skal undgås - ofte er
det bedre at overlade sit selv til skæbnen. Napoleon I - Medlidenhet
med alle" - det ville bety hardhet og tyranni overfor 7deg, kjære
neste! -Nietzsche
ANFMhåkm   De ere ligeså gode katte, der forjage, som fange
musene.      Danske Ordsprog
anfmmr   Med frygt begynder, hvad der ender i ærefrygt.       Elazar
Benyoëtz
anfmusanfma   One should always have one's boots on, and be ready
to leave.      Montaigne, Michel de (1533-1592)
ANFMusanfma   The first and great commandment is, Don't let them
scare you.      Elmer Davis
ANFMusANFMa   The only thing I am afraid of is fear.      Arthur
Wellesey, Duke of Wellington
ANFMusanfmFrykt er ofte en spåmand, ofte en løgner.      Danske
Ordsprog
ANFMusanfmkl    Den, der tager pistol med til kortspil, behøver slet
ikke at bruge den - bare de andre ved, at han har den      Aksel
Larsen
musneRs   We poison our lives with fear of burglary and shipwerck and,
ask anyone, the hose is never burgled and the ship never goes down.
Jean Anoulh
   Ligesom vinen forgærer til eddike, forvandles seksualitet til
angst. Sigmund Freud

   "Alt som gør os passive, gør os til kastebold mellem vore
følelser."Nietzsche
   Når jeg ikke længere arbejder, er det ude med mig. Friederich
von Schiller
The dread of evil is a much more forcible principle of human actions
than the prospect of good. John A. Locke
      How much pain have cost us the evils which have never
happened.       Thomas Jefferson
   Angsten minder - venligt men bestemt - om at Lidenskab,
Redelighed og Mod til at se sig selv i øjnene, er og forbliver det
afgørende" Søren Kierkegaard