Gaddafis søn: Alt er ovre om 48 timer
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 16-03-11 12:02

Fra : Patruljen

Dato : 16-03-11 05:05

On 16 Mar., 12:02, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)" <l...@hotmail.com> wrote:
> http://politiken.dk/udland/ECE1225342/gaddafis-soen-alt-er-ovre-om-48...
>
> Så er det ude med terroristerne i Libyen.

Hvad skal der, i din optik, til før du kan anerkende et folkeligt
oprør?

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 16-03-11 12:29

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så er det ude med terroristerne i Libyen.

Hvad skal der, i din optik, til før du kan anerkende et folkeligt

Jeg troede at alle var enige om at vi ikke ved hvem eller hvilke grupper der
står bag. Der er de der hårdnakket hævder at Al-Queda står bag. Hvis vesten
vil redde det oprør, ja så skal de til at trække fingeren ud og komme i gang
i en fart.

Fra : Patruljen

Dato : 16-03-11 05:58

On 16 Mar., 12:28, "\( ` . P.N. . \)" <l...@hotmail.com> wrote:

> Hvad skal der, i din optik, til f r du kan anerkende et folkeligt
> opr r?
>
> Jeg troede at alle var enige om at vi ikke ved hvem eller hvilke grupper der
> st r bag. Der er de der h rdnakket h vder at Al-Queda st r bag. Hvis vesten
> vil redde det opr r, ja s skal de til at tr kke fingeren ud og komme i gang
> i en fart.

Men nu svarer du jo ikke på den bold, jeg kaster over til dig - PN.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 16-03-11 13:28

> [...]
>
> Så er det ude med terroristerne i Libyen.

Hvad skal der, i din optik, til før du kan anerkende et folkeligt

At de kan vinde!!!, at de ikke kører til fronten ubevæbnede, for der at
blive slagtet af kamphelikoptere.Det er ikke nok at gøre oprør man må også
kunne vinde ellers er det blot spild af liv.

Jeg kender Ghaddafi som en generøs person, da en mine bekendte sammen et par
venner skrev til Ghadaffi at de var et par danske muslimer der savnede et
sted hvor de kunne bede og studere Koranen, sendte Ghaddafi penge, jeg
husker ikke lige beløbet men han sendte dem en sum penge, så de kunne købe
en villa i Valby. Desværre holdt troen kun en kort periode, så solge de
villaen igen og beholdt pengene. Jeg overvejer at skrive til Libyens leder
og spørge om han vil støtte den gode sag når sanktionerne engang er ophørt.

Fra : J. Nielsen

Dato : 16-03-11 17:16

On Wed, 16 Mar 2011 13:28:20 +0100, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la@hotmail.com> wrote:

>Jeg overvejer at skrive til Libyens leder
>og spørge om han vil støtte den gode sag når sanktionerne engang er ophørt.

Kunne du ikke samtidigt skrive til Den Kære Leder og få ham til at rydde
lidt op blandt rosset?

http://www.liveleak.com/view?i=2c4_1300140200

Det var ikke liiige det område turistbussen kørte igennem, vel?
--

-JN-

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 16-03-11 17:35

"J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lidt op blandt rosset?
>
> http://www.liveleak.com/view?i=2c4_1300140200
>
> Det var ikke liiige det område turistbussen kørte igennem, vel?

Hvad fanden bilder du dig ind! at diske op med Sydkoreansk propaganda.
Nazi svin !!

Fra : DADK

Dato : 16-03-11 17:42

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> "J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad fanden bilder du dig ind! at diske op med Sydkoreansk propaganda.
> Nazi svin !!

Her kommer begrebet "sandheden er ofte ilde hørt" virkelig til sin ret
P.N, tror godt man kan nuancere lidt over Nordkorea, men at det er
et skønt lykkeland for den forarmede befolkning generelt, den uden for
teaterkulissen Pyongyang, det hersker der vist ikke tvivl om.

Fra : J. Nielsen

Dato : 21-10-11 17:55

<la@hotmail.com> wrote:

> [...]
>og spørge om han vil støtte den gode sag når sanktionerne engang er ophørt.

Hva' så, Flemse. Fik du nogensinde skrevet til Ga'Daffy..?
--

-JN-

Fra : P.N.

Dato : 21-10-11 18:31

> [...]
> :
>
> Hva' så, Flemse. Fik du nogensinde skrevet til Ga'Daffy..?

Ja det er forskrækkeligt med dette modbydelige drab på åben skærm, dette
minder mig om at verden består af de skrækkeligste mennesker.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 16-03-11 13:28

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 16-03-11 12:06

On Wed, 16 Mar 2011 12:02:05 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> http://politiken.dk/udland/ECE1225342/gaddafis-soen-alt-er-ovre-om-48-timer/
>
> Så er det ude med terroristerne i Libyen.

Rejser Gadaffi da.?

Fra : Bo Warming

Dato : 17-03-11 19:03

<la@hotmail.com> wrote:

>http://politiken.dk/udland/ECE1225342/gaddafis-soen-alt-er-ovre-om-48-timer/
>

>Så er det ude med terroristerne i Libyen.

Ja oprørerne er nok værre end Gadafi var da han var værst

Men Obamas dikkende lammehale, Løkke, er nu parat tilat
præcisionsbombe Gadafis tanks og selv hvis det er bluf kan Bengazi
kampene nu let vare over 48 timer

Fra : Bo Warming

Dato : 19-03-11 00:29

<la@hotmail.com> wrote:

>http://politiken.dk/udland/ECE1225342/gaddafis-soen-alt-er-ovre-om-48-timer/
>

>Så er det ude med terroristerne i Libyen.

Er det Gadafislænget du associerer med terror?

Måske Gadafi var ung og magtesløs dengang hans embede fik ry for
Lockerbie-terrormordene

Måske oprørerne som vore fly skal kæmpe for, vil indføre langt værre
anti-vantro-terror end hvad Gadafi stod for

Jeg frygter at fx Frankrig inat udraderer libyske
varslingsinstallationer
Ikke fordi jeg har medynk med Libyens helligkrigere.
Men om 30 år har DK måske muslimsk flertal i befolkningen men ikke på
tinge
Jeg frygter at precedens for FN-indblanding i interne affærer bliver
boosted af flysadisternes krigsliderlighed som fester dissse dage

Helle ævler p.t. at vi ikke vil finde os i Gadafivold

Men ingen har beviser på en sådan vold

Helle siger vor militære Flycirkus i Nordafrika snart hjælper civile.
Gør de?

Godt at Åen tvinger udenrigsministeren til at lave forpligtende regler
for hvornår vort Cirkus Mili skal føre angrebskrig

Løkke citerer nu Obama med beundring "Gadafi har tabt sin legitimitet
som leder" og han hylder kravet at Gadafi skal åbne for vand og strøm
til kriminelle hvis byer han generobrede for at bevise at hanikke er
folkemorder
Kan nogen finde en logik i at mangel på vand i hanerne og strøm i
ledningerne er "folkemord"?