Saudi-tropper hjælper Bahrain
Fra : Martin Larsen

Dato : 14-03-11 23:12

Saudi-tropper hjælper Bahrain med at holde styr på optøjer.
http://english.aljazeera.net/news/middleeast/2011/03/2011314124928850647.html

Men hvorfor sender EU ikke AWACS og hjælper oprørerne med no-flight-zone
Har EU-eliten taget LSD og helt mistet jordforbindelsen? - Ja jeg tror
det desværre - ihvertfald det sidste.

Mvh
Martin

Fra : /John

Dato : 15-03-11 03:23

> Har EU-eliten taget LSD og helt mistet jordforbindelsen?

Nejnej; de bavler bare løs som de plejer, når problemer skal løses.

"Mødet i aften mellem G8-landenes udenrigsministre førte ikke til en
tilnærmelse parterne imellem på spørgsmålet om en flyveforbudszone. Rusland
og Tyskland er skeptiske over for et sådant militærskridt":

http://politiken.dk/udland/ECE1223455/g8-landene-er-ikke-taettere-paa-enighed-om-flyveforbud/

Nå, men det haster vel heller ikke så meget med et forbud. USA vil godt være
med i et flyveforbud, men vil ikke lede det.

Hvis vi blander os vil hele den muhammedanske verden plus deres hjernedøde
vestlige medløbere (de såkaldte nyttige idioter) fra nu af og til dommedag
hyle op om, at vesten blander sig for at stjæle libyernes olie, og dén sang
er både USA og EU godt trætte af.

Når nu Gaddafi har nakket de sidste byer, hvad vil han så gøre?

Hans konti i udlandet er frosset, Libyen er omfattet af massive sanktioner,
og produktionen af olie er stort set stoppet. Hvordan vil han kunne brødføde
sit folk?

Gaddafi er i fuld gang med at male sig selv op i et hjørne, og eneste vej ud
for ham er, at han pakker sin rejsetandbørste.

John

Fra : Bo Warming

Dato : 15-03-11 04:53

Obama har forført dem
At holde Kina væk fra Libyen-olien er the name of the game - men
Løkkes LSD-hjerne er om flamme-citron-frihedskæmperne og de ny
arabiske frihedsmennesker som plusli har lært af Carsten Niebuhr at
integration er godt og assimilation er nazi

>Hans konti i udlandet er frosset, Libyen er omfattet af massive sanktioner,
>og produktionen af olie er stort set stoppet. Hvordan vil han kunne brødføde
>sit folk?

Der er 37 andre diktatorer man lige så godt ku stjæle formuen fra pr
indefrysning

og
flyfri- eller benzinmotorfri zone er lidt sent når landet idag kan
beherskes fra kamelryg
Pøblens sidste kalashnikov og flakkanon er konfiskeret i overmorgen

>Gaddafi er i fuld gang med at male sig selv op i et hjørne,
Han er enehersker igen, ser det ud til

Fra : Bo Warming

Dato : 15-03-11 05:19

>tilnærmelse parterne imellem på spørgsmålet om en flyveforbudszone. Rusland
>og Tyskland er skeptiske over for et sådant militærskridt":

To vigtige lande. Der bakkes helhjertet op af Kina,Italien, Tyrkiet så
DK og Obama er ret alene i verden

FN kræver E N I G H E D

Løkke våser at han og Obama tror drenge på gaden vl få job hvis Gadafi
væk

Da vi fik demokrati havde borgerskabet leget med stænderforsamlinger
og industri DER VIRKEDE så Rigsdag ku få RY for at have bidraget til
det Estrupske wirtshaftswunder

Sønderjyllandspatriotisme var også ultravigtigt

antigadafi-pøblen har intet sådant

TRO IKKE MEDIERNE - kun brandfolk døde i Tjernebyl og af brand ej
stråling

Japan kan tåle ti Tjernobyler uden tab af liv (ti leukæmipatienter er
ALLERVÆRSTTÆNKELIG SCENARIE)
De tålte tusinder af jordskælvsdøde i Kobe - langt værre
------------
Stavnbåndets succesrige ophævelse 1789 stod vi også på skuldrene af i
1948

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-03-11 11:35

On 03/15/2011 03:23 AM, /John wrote:

> [...]
> og produktionen af olie er stort set stoppet. Hvordan vil han kunne brødføde

Han kan sagtens sælge sin olie. Og han vil kunne genere EU ganske
alvorligt ved at hjælpe negre i små joller over Middelhavet.
Og EU og USA som har stjålet pengene, vil selvfølgelig ikke være stedet
hvor man placerer investeringer i fremtiden. Kina og Sydøstasien vil
vinde på dette.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 15-03-11 17:04

On Tue, 15 Mar 2011 11:34:44 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
RAGER DET OS ?

> [...]
>Og EU og USA som har stjålet pengene, vil selvfølgelig ikke være stedet
>hvor man placerer investeringer i fremtiden. Kina og Sydøstasien vil
Vesten kan leve uden investeringer fra Gadafi og olie fra ham

Negre i små joller får en advarsel om sænkning og dernæst evt sænkning

Arabisk Liga kan selv bekæmpe deres trosfælle,
_hvad rager Gadafi os?_

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-03-11 17:45

On 03/15/2011 05:04 PM, Bo Warming wrote:

> dommedag

> RAGER DET OS ?

> Vesten kan leve uden investeringer fra Gadafi og olie fra ham
>
> Negre i små joller får en advarsel om sænkning og dernæst evt sænkning

Styr din papvin! - det tror du vel ikke på?

Fra : Bo Warming

Dato : 15-03-11 18:04

On Tue, 15 Mar 2011 17:45:25 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Styr din papvin! - det tror du vel ikke på?

Er dk.politik pludselig kun til pragmatisk realpolitik.?
Så er alle dine indlæg off topic
Selvfølgelig bør debat fokusere på billig bondefornuft og hvordan vi
slipper af med velmener-konventioner
Betyder Pind ikke en ny æra?

Skål i Candela - en fremragende unoaked chardonay med skrueprop fra
Argentina fra Vignoble som desværre er flyttet til DalleValle,
Krystalgade

Fra : Bo Warming

Dato : 15-03-11 05:28

On Mon, 14 Mar 2011 23:11:41 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Saudi-tropper hjælper Bahrain med at holde styr på optøjer.
>http://english.aljazeera.net/news/middleeast/2011/03/2011314124928850647.html
>
>Men hvorfor sender EU ikke AWACS og hjælper oprørerne med no-flight-zone

Der er vist NATO og ikke EU der ejer det isenkram
>Har EU-eliten taget LSD og helt mistet jordforbindelsen?

Nej de ved lige hvad de gør og at holde kineserne ude af Libyen ER
KLARET for Beijing har ikke Washingtons diplomatiske fingerspitzgefühl

At skyde gråspurve med Awacs - det er for langt ude

Måske the name of the game er at oversvømme EU med
nordafrikanerflygtninge - Løkke er her som Helle - Obamas ord er lov

Fra : Bo Warming

Dato : 15-03-11 17:13

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Saudi-tropper hjælper Bahrain med at holde styr på optøjer.
>http://english.aljazeera.net/news/middleeast/2011/03/2011314124928850647.html

Saudierne er ikke blevet angrebet men fører Hitleragtig uprovokeret
angrebskrig mod nabolands oprørere - dem om det

Den region har en Arabisk Liga som har bedt Vesten angribe Gadafi

Når de selv kan angribe naboland, kan de vel også tage sig af
libyerproblemer

Det kribler i USAfingre for at anvende AWACS men så er vi Hitleragtige
aggressorer

Et er at vi skubber en ven i armene på Kina, noget andet er at give
Kina skyts om at vi er uetiske og kun Kina respekterer folkeret

FN er en bølleklub som vi ikke bør røre men lad os hyggesnakke med
Kina om snusfornuft vedr de aktuelle ikke-hastende Libyen-problemer

Fra : kk

Dato : 15-03-11 17:21

Martin Larsen sendte dette med sin computer:
> [...]
> Har EU-eliten taget LSD og helt mistet jordforbindelsen? - Ja jeg tror det

AWACS fly, kan ikke forhindre Gadaffis kampfly i at gå på vingerne - de
kan kun, ved hjælp af radar kigge langt ind over f. eks. Libyisk
luftrum, og evt kontrollere og advare egne fly.
Jeg kan sagtens forstå den vestlige skepsis overfor et flyveforbud over
Libyen. Det vil være overordentlig vanskeligt at håndhæve, af flere
grunde:
Libyen er et MEGET stort landområde.
Gadaffi har MANGE kampfly.
... som først skal neutraliseres!
Han har adskillige flyvepladser, og flere ligger så langt inde i
Libyen, at de ikke kan nås fra f. eks Italien uden tankning undervejs,
medmindre man bruger USA's strategiske bombefly, eller noget
tilsvarende.

Prøv at gå på Google Eart, og kig godt efter i den Libyiske ørken. Der
er adskillige flyvepladser med lange (ca.3km) startbaner - og mange fly
af mange forskellige typer. Meget interessant og skræmmende!
mvh
kk

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-03-11 17:56

On 03/15/2011 05:20 PM, kk wrote:
> [...]
> Libyen. Det vil være overordentlig vanskeligt at håndhæve, af flere grunde:

Jeg ser at min pointe ikke når igennem på trods af ironitegn.

Min pointe var egentlig kun at påpege især EU's skizo politik.
De har sendt hangarskibe og AWACS til Libyen, men ikke til fx Saudi
Arabien, Oman, Yemen eller Bahrain.

Jeg er ikke den der anbefaler indblanding, men jeg undrer mig stærkt
over hvor det udemokratiske EU får sin politik fra. Er det fra afdankede
marxister og maoister (Barroso)?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 15-03-11 18:18

>De har sendt hangarskibe og AWACS til Libyen, men ikke til fx Saudi
>Arabien, Oman, Yemen eller Bahrain.

Ligaen omfatter også Somalia hvor morderpirater har kidnappet danskere

Somalia ber og nu om hjælp til trosfælleriots i Libyen

Sku vi ikke samle 30 somaliske pushere op fra Istedgade og se at få
udvelkslet dem med de kidnappede danskere, før vi efterkommer Ligaens
dyre ønske.
USA har netop givet livstidsstraffe til Somalipirater som de fangede

>marxister og maoister (Barroso)?

Mao sprang ud som konfuzianer på sine gamle dage
Så klog blir Barroso aldrig

Ville Mao have åbnet sit lands grænser for et land uden
etbarnspolitik?
"Alle vanskelige ting udspringer af noget der er let og alle store
ting udspringer af noget der er småt."Kunfutze

Fra : DADK

Dato : 16-03-11 05:18

Martin Larsen wrote:

> [...]
>
> Jeg er ikke den der anbefaler indblanding, men jeg undrer mig stærkt
> over hvor det udemokratiske EU får sin politik fra. Er det fra afdankede

Skizo-dadk melder sig under fanerne. Jeg forstår det heller ikke. Det er
nærmest sindssygt det de har gang i. Komplet uden omtanke og perspektiv,
udover det er enormt hyklerisk. Er helt enig i dine argumenter.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-03-11 17:56

On Tue, 15 Mar 2011 17:20:38 +0100, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

> [...]
>er adskillige flyvepladser med lange (ca.3km) startbaner - og mange fly
>af mange forskellige typer. Meget interessant og skræmmende!

EU må have for mange penge, når vi vil kaste os ud i noget der er
skræmmende og ikke berører os akut

Natur-freaks har ondt af når dyrearter forsvinder

Danmark har fået en ny - mårhunden

Den var ikke her i min barndom

Straks vil økologerne have den jagtet og udryddet
Uvigtigt?
Ja men ikke så uvigtigt som at gøre Sahara delvis flyfri

Jeg tror det er billigere og sjovere at jagte mårhunde

Fra : Bo Warming

Dato : 16-03-11 04:35

> [...]

>Han har adskillige flyvepladser, og flere ligger så langt inde i
>Libyen, at de ikke kan nås fra f. eks Italien uden tankning undervejs,

Arabisk Liga presser på for noflyzone

De har ikke tilbudt selv at bidrage fx med kamelstyrker og tanks mod
de nærmeste flyvepladser

Så de lokker os i en Taquiafælde og vi bliver så forhadt som i Irak og
Afghanisan krigene

Gadafis håb er at vi bider på krogen og skaber sammenhold mod os i
hans splittede folk - der til den tid har glemt at Arabisk Liga bad om
vort angreb

Fra : Bo Warming

Dato : 16-03-11 04:44

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Men hvorfor sender EU ikke AWACS og hjælper oprørerne med no-flight-zone
>Har EU-eliten taget LSD og helt mistet jordforbindelsen? - Ja jeg tror
Hej Martin - er du blevet velmener på dine gamle dage

Hvilken interessse har vi i det eventyr, som du ivrer for?

En god muslim er en død muslim, ka du mene, men så lad os gøre
Afghastan-eventyret færdig først og bombe mennesker og ikke
flyinstallationer

Det er ikke militært, Islam truer DK.

"Erstat Cirkus Mili med en telfonsvarer"var klog snak - ser vi nu igen

Men er du god til at forstå AWACS-finesser så fokuserer du på deres
brug