Stasi udbygger i DK
Fra : Martin Larsen

Dato : 13-03-11 11:56

Overvågningskontorer

Ja ja, der er pine død mange store og små lobbyist-organisationer, der
som Dokumentations- og rådgivningscentret for racediskrimination, DRC,
har forvandlet sig til grumme overvågningskontorer, hvor de ansatte hver
dag møder på arbejde for at kaste sig over dagens aviser, tv-bånd og
internettet i håb om at finde en dansk racist, som kan begrunde deres
egen institutions fortsatte eksistens.

Emsigt arbejder de på at angive egne landsmænd. Modellen er en historisk
copy-cat af DDR´s Stasi- apparat. DRC kan ikke undvære hvide racister.

Den selvejende institutionen lever økonomisk af racister samt formodede
racist-sympatisører, for uden racister, intet vellønnet direktør- eller
lederjob, ingen karrieremuligheder. Morten Kjærum er f.eks. en værre en.

Som tidligere direktør for Institut for Menneskerettigheder, har Kjærum
gjort karriere som rejsende i racisme og fået snuppet et internationalt
topjob som chef for EU’s Agentur for Grundlæggende Rettigheder.

Et fint, fint agentur, som har afløste det så summende lystige
Europæiske Center for Overvågning af Racisme og Fremmedhad (EUMC), hvis
formål var at tvinge massernes bevidsthed i én retning.

Annoncering efter anmeldere

Det er en sær verden. På DRC´s hjemmeside annoncerer instituttet stadig
efter anmeldere, gerne anonyme

Mere på:
http://www.sappho.dk/blog/266/Jeg-har-en-racist-liggende-under-sengen.htm

Fra : Bo Warming

Dato : 13-03-11 18:17

On Sun, 13 Mar 2011 11:55:37 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Annoncering efter anmeldere
>
>Det er en sær verden. På DRC´s hjemmeside annoncerer instituttet stadig

Problemet er lovens forbud, ikke anmelderne eller andet Stasi

Overvågning i sig selv er ytringsfrihed og OK, men en lov der holder
med landets fjender bør ophæves

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-03-11 18:51

On 03/13/2011 06:17 PM, Bo Warming wrote:

> Problemet er lovens forbud, ikke anmelderne eller andet Stasi
>
> Overvågning i sig selv er ytringsfrihed og OK, men en lov der holder
> med landets fjender bør ophæves

Det er nok ikke den smarteste begrundelse for at den bør fjernes. Den
bør simpelthen fjernes, fordi det er klart at loven er blevet til et
/politisk redskab/ for røde/velmeneres, STASI, og så naturligvis fordi
oplyste mennesker lige siden Spinoza, går ind for ytringsfrihed.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 13-03-11 22:53

On Sun, 13 Mar 2011 18:51:29 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>/politisk redskab/ for røde/velmeneres, STASI, og så naturligvis fordi
>oplyste mennesker lige siden Spinoza, går ind for ytringsfrihed.

Ja ,den dag Spinoza udgav sin første bog i Amsterdam, stod muslimerne
i skyggen af en kultur med en oplysningstid som
overgår alle muslim-filosoffer og islamiske akademikere som 1,3 mia
muslimer og deres forfædre har præsteret

Han var flygtet med sin far fra den spanske inkvisition og hans
jødiske trosfæller søgte at myrde ham fordi han var ateist og ikke
skjulte det, og tyske fyrster tiggede ham om at tage mod vellønnet job
hos dem, men han sleb linser og tjente nok til luksusliv - i det
skjulte og opfandt panteismen og dermed romantikken

Baruch de Spinoza 1632-1677 hollandsk filosof
Spinoza beskriver den skadefro medfølelse og udeltagende ondskab . -
hvordan grusomhed kobledes til festlighed i europæisk byliv.: "Det gør
godt at se på lidelse , men endnu bedre er at skabe lidelse- det er en
hård sætning, men en gammel, mægtig menneskelig hovedsætning.

"Gud er ikke en dukkefører, der griber ind i tingene"Spinoza = den
vigtigste "opfinder" af både deisme og panteisme.
"I have striven not to laugh at human actions, not to weep at them,
not to hate them, but to understand them.Baruch Spinoza
Hvis trianglerne skulle skaffe sig en Gud, ville de gøre ham
trekantet.      Baruch Spinoza
   Jo mere mennesker gør det, som gavner dem selv, desto mere
bliver mennesker til gavn for hinanden.   Baruch Spinoza

"En sindsbevægelse der er en lidelse, ophører med at være en lidelse ,
så snart vi gør os en klar og tydelig forståelse af den. Spinoza.

Ved god forstår jeg der, hvorom vi med sikkerhed ved, at det vil være
nyttigt for os. Spinoza-utilitarisme

"Det ligger i bevidsthedens natur at den søger at opfatte tingene fra
et vist TIDSLØST synspunkt. Spinoza
"Statens mål er ikke at beherske menneskene eller holde dem i ave ved
frygt, men snarere at befri hvert menneske for frygt.Baruch de Spinoza
"God, in other words, Nature.Baruch Spinoza
"Man is a social animal. Baruch Spinoza
FRA GRIMBERGS VERDENSHISTORIES UDVALG AF SPINOZA-AFORISMER: -

"Virkelig salighed rummes i den intellektuelle kærlighed til gud"
"Løft sindet og se altig i evighedes synsvinkel, så dør al
ufuldkommenhed væk"
"At hade er at erkende sin egen angst og underlegenhed, for man ville
aldrig hade en fjende, som man ved man kan besejre"
"Samvittighed er noget, der kun dukker op, når vi har handlet tåbeligt
og ikke opnået det tilsigtede resultat" Spinoza
"Den som angrer er dobbelt ulykkelig"
"At hjælpe en ulykkelig er en fornuftshandling, som ikke behøver
støtte af medlidenheden"
"Gør vel og vær glad - under nødvendighedens synsvinkel, på trods af
at fri vilje næppe eksisterer""
"Ikke fordømme, men forstå - og prøve at hjælpe"
"Gør som lægen der ikke nøjes med at stille en dignoase, men også
prøver at finde et middel mod sygdommen, for menneskets værste sygdom
er netop deres passivitet."
"Alt som gør os passive, gør os til kastebold mellem vore følelser."
"Godt er hvad udvikler fulkommenhed, lad derfor den vise vederkvæge
sig med god mad og drikke, med vellugt og skønne blomster, skuespil,
musik og alt, hvad han ellers kan nyde uden at skade andre - men
størst er lykken ved den intellektuelle kærlighed til Gud."

"Som fra en bjergtop, uforstyrret af verdens larm, ser Spinoza ned på
tilværelsens vrimmmel"

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 13-03-11 20:38

> [...]
>
> Annoncering efter anmeldere
>
> Det er en sær verden. På DRC´s hjemmeside annoncerer instituttet

Hvad med kommuner som opfordrer folk til at angive deres naboer for
socialbedrageri, den slags angiveri er helt i orden, ikke,
Martinse-basse-manse ? Jeg venter i spænding på dit svar.

Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : N_B.DK

Dato : 13-03-11 21:46

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
wrote in message news:C29fp.20450$hP6.14184@newsfe19.iad
> Hvad med kommuner som opfordrer folk til at angive deres naboer for
> socialbedrageri, den slags angiveri er helt i orden, ikke,

Nej det er det fandme ikke, ja social snyderi er noget pis, men det stikker
samfund som staten/kommunerne skaber er langt langt værre.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 13-03-11 22:09

"N_B.DK" <nbdk.dk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej det er det fandme ikke, ja social snyderi er noget pis, men det
> stikker samfund som staten/kommunerne skaber er langt langt værre.

Det er vi helt enige om. Jeg kunne aldrig drømme om at angive folk for sådan
noget. Der skal langt mere alvorlige ting til som for eksempel
børnemishandling eller spritkørsel.

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-03-11 21:49

On 03/13/2011 08:38 PM, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
wrote:

> Hvad med kommuner som opfordrer folk til at angive deres naboer for
> socialbedrageri

Det kunne du jo lave en trådstart med Kimsebasse - og så bør du lære at
tale høfligt, hvis du vil have svar.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 13-03-11 22:11

> Det kunne du jo lave en trådstart med Kimsebasse - og så bør du lære
> at tale høfligt, hvis du vil have svar.

Jamen jeg taler da altid høfligt til dig, Martinse-basse-manse. Og jeg
venter stadig meget spændt på dit svar.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 14-03-11 21:07

skrev i meddelelsen news:ypafp.19985$d46.120@newsfe07.iad...
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen jeg taler da altid høfligt til dig, Martinse-basse-manse. Og jeg
> venter stadig meget spændt på dit svar.

Det er nu temmelig grinagtigt at netop Martin-basse-mansen taler om at
tale høfligt her i gruppen.

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-03-11 21:14

On 03/14/2011 09:07 PM, Arne H. Wilstrup wrote:

> Det er nu temmelig grinagtigt at netop Martin-basse-mansen taler om at
> tale høfligt her i gruppen.

Synes De virkelig hr Hertzsprung

Fra : Bo Warming

Dato : 14-03-11 16:05

On Sun, 13 Mar 2011 21:48:50 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det kunne du jo lave en trådstart med Kimsebasse - og så bør du lære at
>tale høfligt, hvis du vil have svar.

At anmelde er socialt gavnligt så socialbedrageri mindskes

at tale høfligt er at gå efter mand ej bold

helt i samme spildagtige grad som ordrig mudderkastning