Fest i Gaza
Fra : /John

Dato : 12-03-11 21:21

Gaza's modige muhammedaner- "helte" for fuld udblæsning.

"Five members of an Israeli family living in the West Bank were stabbed to
death in their home Friday night, sparking an Israeli protest to the United
Nations. Police said a man broke into the house in Itamar and stabbed a
husband and wife and three of their children aged 11, 3 and a 3-month-old,
Haaretz reported. Two other children in the house, 2 and 4, were uninjured,
police said. The slayings were discovered by the couple's 12-year-old
daughter when she returned home around midnight":
http://www.upi.com/Top_News/World-News/2011/03/12/Israeli-family-of-5-stabbed-to-death/UPI-47021299937869/

Efter så'n en "heltedåd" skal der dæl'me festes:

"Rafah residents hand out candy following murder of parents, three children
in West Bank settlement of Itamar":
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4041106,00.html

John

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-03-11 21:31

On 03/12/2011 09:21 PM, /John wrote:
> [...]
>
> Efter så'n en "heltedåd" skal der dæl'me festes:
>
> "Rafah residents hand out candy following murder of parents, three children

De pali'er er ikke mennesker og bliver det aldrig

Mvh
Martin

Fra : /John

Dato : 12-03-11 21:38

> De pali'er er ikke mennesker og bliver det aldrig

Åbenbart ikke, og så er det endda ikke Gaza, som jeg fejlagtigt skrev, men
Vestbredden, der vel betragtes som mere 'fredelig'.

John

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 12-03-11 22:08

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> Åbenbart ikke, og så er det endda ikke Gaza, som jeg fejlagtigt skrev, men
> Vestbredden, der vel betragtes som mere 'fredelig'.
>
> John

Lad os nu ikke glemme at 90% af alle civile ofre i Palæstina konflikten er
Palæstinænsere. Den tragiske ulykke er endnu ikke opklaret på trods af dette
er John med flere allerede ude med riven, det er jo en Palæstinænser helt
klart ikke, men det kan jo også være en smovser der gik amok.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 12-03-11 22:38

On Sat, 12 Mar 2011 22:08:00 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> [...]

> er John med flere allerede ude med riven, det er jo en Palæstinænser helt
> klart ikke, men det kan jo også være en smovser der gik amok.

Kan du ikke holde dit racistiske pis for dig selv.?

Fra : Kurt Lund

Dato : 12-03-11 23:11

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote >>> "Martin Larsen"

> Ulykke.???????

> Kan du ikke holde dit racistiske pis for dig selv.?

Så er det vist på tide, at du læser hvad Martin skrev: "De pali'er er ikke
mennesker og bliver det aldrig"

Dermed ikke sagt at PN er et hak bedre.

--
Kurt Lund

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 12-03-11 23:48

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Så er det vist på tide, at du læser hvad Martin skrev: "De pali'er er ikke
> [...]

Jamen jeg mener da bestemt at Palæstinænserne er mennesker. Hvad angår
John, SA manden og alle de andre er jeg derimod i tvivl

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 12-03-11 23:55

On Sat, 12 Mar 2011 23:48:17 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> "Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen jeg mener da bestemt at Palæstinænserne er mennesker. Hvad angår
> John, SA manden og alle de andre er jeg derimod i tvivl

Og du fortsætter bare med dit racistiske pis.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 13-03-11 08:23

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Og du fortsætter bare med dit racistiske pis.

Jamen SA mand jeg glæder mig til den dag hvor du og din nye bonkammerat DADK
falder bliver forarget når nogle af gruppen mange racister kalder
Palæstinænsere for "Muhamedanere" i stedet for det de er frihedskæmpere.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 13-03-11 09:12

On Sun, 13 Mar 2011 08:23:02 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Jamen SA mand jeg glæder mig til den dag hvor du og din nye bonkammerat DADK
> falder bliver forarget når nogle af gruppen mange racister kalder
> Palæstinænsere for "Muhamedanere" i stedet for det de er frihedskæmpere.

Frihedskæmpere.???

Hamas er ikke andet end en flok psykopatiske terrorister, der undertrykker
deres egen befolkning. Fatah er ikke meget bedre, bare mere korrupte.

De kunne få deres frihed og deres egen stat i morgen, hvis de bare opførte
sig ordentligt.

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-11 12:05

"S.A.Thomsen"
> Frihedskæmpere.???
> Hamas er ikke andet end en flok psykopatiske terrorister, der undertrykker
> deres egen befolkning. Fatah er ikke meget bedre, bare mere korrupte.

Prøv;
http://www.google.com/images?as_q=HAMAS&hl=da&output=search&tbs=isch%3A1&btnG=Google-s%C3%B8gning&as_epq=&as_oq=nazi+heil&as_eq=&imgtype=&imgsz=&imgw=&imgh=&imgar=&as_filetype=&imgc=&as_sitesearch=&as_rights=&safe=images&as_st=y&biw=1268&bih=635
Hvis du ikke kan bruge/copy/paste ovenstående link så brug;
http://www.google.com/imghp?hl=da&tab=wi
og copy/paste >Hamas nazi or heil< ind i søgelinien!
og du vil se hvad det for "frihedskæmpere" vi snakker om!

> De kunne få deres frihed og deres egen stat i morgen, hvis de bare opførte
> sig ordentligt.

Og det har de kunnet siden 1947, men så skal de jo begynde at
arbejde, og det er noget man gennem generationer IKKE har været
vant til, sååååå......
Og hvordan skulle de palæstinensiske ledere så få fyldt deres bugnende
oversøiske bankkonti?

Mvh Eyvind

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 13-03-11 12:17

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse

> "S.A.Thomsen"
>
> Prøv;

<Snip en masse lort fra dk.snak.mudderkastning>

Ja og især hvis de bøjede nakken for overmagten.

> Og det har de kunnet siden 1947, men så skal de jo begynde at
> arbejde, og det er noget man gennem generationer IKKE har været
> vant til, sååååå.....

Tænk jeg har ellers mødt Israelere der fortalte mig at Israel helt er bygget
af Palæstinænserne, fordi jøder laver ikke sådant arbejde, var der nogen der
sagde racist her!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helt ærligt tag dog og fis hjem til
dk.snak.mudderkastning hvor du hører hjemme, du sænker niveauet her i
gruppen er du klar over det.
..

Fra : N_B.DK

Dato : 13-03-11 12:26

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> wrote in message
> du sænker niveauet her i gruppen er du klar over det.

Har du da patent på det?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-11 13:13

"N_B.DK"
> Har du da patent på det?

Nej da, Flemming har indtil flere der hjælper ham med det.
Kendetegnende er at de er faktaresistente og de hylder voldelige
(fascistoide) og/eller naziheilende organisationer.
F.eks. Flemmings forbilled stalinisten AHW - Flemming er pt.
fascineret af Den Store Leder Kim Il-sung og Den Kære Leder
Kim Jong-il! Afdøde far og snart afdøde søn der har opbygget
en religiøs kult omkring dem selv, der får Papa- og Baby Doc til
at ligne søde skoledrenge.
Historien vil SELVFØLGELIG indhente dem, som historien ALTID
har indhentet kriminelle folkeforførende og folkedræbende diktatorer!
Flemming er en trollende klaphat, der ikke aner op og ned på noget
som helst!!!
Og SELVFØLGELIG vil historien også indhente ham m. fl. (AHW f.eks.)
Det bliver pinligt at se på når det sker!!!

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 13-03-11 16:40

On Sun, 13 Mar 2011 12:17:13 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> <Snip en masse lort fra dk.snak.mudderkastning>

Kom virkeligheden for tæt på.?

> Ja og især hvis de bøjede nakken for overmagten.

Det er da ikke at "bøje nakken for overmagten", at få sin egen suveræne
stat.

> Tænk jeg har ellers mødt Israelere der fortalte mig at Israel helt er bygget
> af Palæstinænserne,

Og meget af Danmark er bygget af polakker. Det har ikke en skid med
racisme at gøre.

> fordi jøder laver ikke sådant arbejde, var der nogen der
> sagde racist her!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DU er vist den eneste racist herinde.

> Helt ærligt tag dog og fis hjem til
> dk.snak.mudderkastning hvor du hører hjemme, du sænker niveauet her i
> gruppen er du klar over det.

Kan du ikke selv fise derover, så vi andre kan slippe for dit racistiske
pis.?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 12-03-11 23:54

On Sat, 12 Mar 2011 23:10:46 +0100, Kurt Lund wrote:

> Så er det vist på tide, at du læser hvad Martin skrev: "De pali'er er ikke
> mennesker og bliver det aldrig"

Jeg læser ikke Martin Larsens indlæg for tiden.

> Dermed ikke sagt at PN er et hak bedre.

PN er suverænt den største racist herinde.

Fra : /John

Dato : 13-03-11 00:37

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Ulykke.???????

'Overlagt mord' er vist et bedre dækkende udtryk.

John

Fra : DADK

Dato : 13-03-11 02:19

S.A.Thomsen wrote:

> Ulykke.???????

Helt klassisk. Spørger du Fathi El-Abed fra dansk palæstinensisk
venskabsforening vil han sikkert kalde det "drengestreger". Det plejer
han, når palier slår jøder ihjel.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 13-03-11 15:11

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Helt klassisk. Spørger du Fathi El-Abed fra dansk palæstinensisk
> venskabsforening vil han sikkert kalde det "drengestreger". Det plejer
> han, når palier slår jøder ihjel.

Jeg har mødt Fathi El-Abed fra dansk palæstinensisk venskabsforening til et
møde i Hitztb-ut Tahrir og han gik kraftigt i rette med arrangørene han er
på ingen måde en ekstremist.

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-11 15:49

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)"
> Jeg har mødt Fathi El-Abed fra dansk palæstinensisk venskabsforening til
> et møde i Hitztb-ut Tahrir og han gik kraftigt i rette med arrangørene han
> er på ingen måde en ekstremist.

Jamen så er det godt at du er!

Fra : DADK

Dato : 16-03-11 05:58

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> [...]
> møde i Hitztb-ut Tahrir og han gik kraftigt i rette med arrangørene han er

Nej, han kalder bare det at man skyder folk ned nytårsdag i et propfyldt
butikscenter for "en drengestreg".

Fra : DADK

Dato : 16-03-11 06:01

DADK wrote:

> Nej, han kalder bare det at man skyder folk ned nytårsdag i et propfyldt
> butikscenter for "en drengestreg".

Jeg er locked and loaded, begår snart nogle drengestrenger.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 16-03-11 10:33

> Nej, han kalder bare det at man skyder folk ned nytårsdag i et propfyldt
> butikscenter for "en drengestreg".

Undskyld men den mand jeg mødte i den sorte diamant var fredelig som et lam,
ku du ikke lige.linke til den udtalelse, i det jeg har svært ved at se for
mig at den mand udtaler noget sådant.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 16-03-11 12:17

On Wed, 16 Mar 2011 10:32:33 +0100, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Undskyld men den mand jeg mødte i den sorte diamant var fredelig som et lam,
> ku du ikke lige.linke til den udtalelse, i det jeg har svært ved at se for
> mig at den mand udtaler noget sådant.

http://politiken.dk/indland/ECE622544/venskabsforening-beklager-skuddene-paa-fyn/

citater:

"»Lad os få alle fakta på bordet. Det er ret afgørende at finde ud af, om
det en dreng fra en utilpasset familie, der har lavet en kriminel
drengestreg, eller om det er en politisk motiveret«, siger Fathi El-Abed."

"»Jeg har fået af vide, at de to har opført sig provokerende - også over
for de andre handlende. De har blandt andet haft en kæmpe davidstjerne«,
siger Fathi El-Abed."

Er det nu "provokerende" at have en davidsstjerne.???

Fra : DADK

Dato : 19-03-11 21:02

S.A.Thomsen wrote:

> [...]
> siger Fathi El-Abed."
>
> Er det nu "provokerende" at have en davidsstjerne.???

Åbenbart. Og at tømme en 9mm-revolver i et propfyldt indkøbscenter mod 3
personer nytårsdag kan godt være "drengestreger". Gerningsmanden fik i
øvrigt 10 års fængsel. Fathi er ekstremist og bindegal. Han har også
beskyldt pressen for at tage på "zionistiske kurser" og meget mere.
Perlerækken er alenlang, det var ikke en enlig svale (for at bruge
klicheer i flæng)

Fra : DADK

Dato : 19-03-11 20:59

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Undskyld men den mand jeg mødte i den sorte diamant var fredelig som et lam,
> ku du ikke lige.linke til den udtalelse, i det jeg har svært ved at se for
> mig at den mand udtaler noget sådant.

Det har andre gjort for mig. Jeg er i øvrigt ret sikker på at Osama Bin
Laden og George Bush personligt er fredelige som lam.

Fra : DADK

Dato : 13-03-11 02:17

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> "/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> Lad os nu ikke glemme at 90% af alle civile ofre i Palæstina konflikten er
> Palæstinænsere.

Vi skal vel heller ikke glemme at 100% af selvmordsterroristerne,
kvindeundertrykkerne, informationsundertrykkerne osv er palæstinensere.

Den tragiske ulykke er endnu ikke opklaret på trods af dette
> er John med flere allerede ude med riven, det er jo en Palæstinænser helt
> klart ikke, men det kan jo også være en smovser der gik amok.

Ikke når selv et tremåneders spædbarn dræbes. Det er tydeligvis en
racistisk terrorhandling udført af en palæstinenser.

Fra : Jesper

Dato : 13-03-11 03:11

/John <nogen@pladderballe.ok> wrote:

> [...]
>
> "Rafah residents hand out candy following murder of parents, three
> children in West Bank settlement of Itamar":

Lovlig frihedskamp mod en ulovlig besættelsesmagt:

FN Sikkerhedsrådsresolution 446:

1. Determines that the policy and practices of Israel in establishing
settlements in the Palestinian and other Arab territories occupied since
1967 have no legal validity and constitute a serious obstruction to
achieving a comprehensive, just and lasting peace in the Middle East;
--
Jesper
Få det ud af verden:

Fra : DADK

Dato : 13-03-11 04:57

Jesper wrote:

> [...]
> 1967 have no legal validity and constitute a serious obstruction to
> achieving a comprehensive, just and lasting peace in the Middle East;

Så dette diktat fra diktaturernes kaffeklub, FN, er altså årsag til at
palæstinensere ikke kan opføre sig ordentligt i Danmark? Al det med
Golanhøjderne osv er det rene pjat. Israel blev angrebet og indtog så de
strategisk vigtige områder de blev angrebet fra. Hvis araberne en dag på
en alvorlig facon tilbyder reel og varig fred, tror jeg da at Israel
hellere end gerne afgiver denne stenørken, som så i mellemtiden er
blevet opdyrket, irrigeret og beboeliggjort.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-03-11 10:11

On Sun, 13 Mar 2011 04:57:24 +0100, DADK <dadk@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>hellere end gerne afgiver denne stenørken, som så i mellemtiden er
>blevet opdyrket, irrigeret og beboeliggjort.

Og hvis Israel beholder mest muligt land, fordi muslimvold har givet
dem alibi til de, så er det surt show for palæerne som må søge land
hos trosfæller fx i SaudiArabien

Islam holdt med den WW1-tabende part og mistede Jerusalem og omegn ved
freden derefter i 1919

Så jøderne besætter ikke de har vundet helt som russerne i Kaliningrad
har vundet tysk land

Krig er krig og taber du så mister du land

Tyrkerne allierede sig med Tyskland i 1914 og det var dumt og ondt og
straffes fortsat retfærdigt

Fra : Jesper

Dato : 13-03-11 11:10

DADK <dadk@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> hellere end gerne afgiver denne stenørken, som så i mellemtiden er
> blevet opdyrket, irrigeret og beboeliggjort.

Undskyld, men hvad laver jøderne på palestinensisk jord med deres
ulovlige bosættelser?

Og så var det ikke palestinenserne der startede konflikten: Det var de
zionistiske jøder i 1879. De trængte sig på i palestinensisk beboet
territorium og det førte til opstand blandt palestinenserne allerede i
1936.
Siden da har zionisterne taget palestinensisk land efter salamimetoden.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 13-03-11 11:18

> [...]
> 1936.
> Siden da har zionisterne taget palestinensisk land efter salamimetoden.

Uha nu må du ikke forstyrre DADK og de danske racister med fakta, du sku jo
nødig ødelægge deres fantasiverden.

Fra : DADK

Dato : 13-03-11 14:37

Jesper wrote:

> Undskyld, men hvad laver jøderne på palestinensisk jord med deres
> ulovlige bosættelser?

"Palæstinensisk jord"? Hvad laver palæstinensere på dansk jord?

> [...]
> 1936.
> Siden da har zionisterne taget palestinensisk land efter salamimetoden.

Jeg vil ikke kommentere på dette, eftersom jeg muligvis så vil komme til
at bruge udsagn jeg senere vil fortryde at have brugt.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 13-03-11 15:06

> Jeg vil ikke kommentere på dette, eftersom jeg muligvis så vil komme til
> at bruge udsagn jeg senere vil fortryde at have brugt.

Ja for DADK svarer ikke når de historiske kendsgerninger går imod hans
holdninger.

Fra : Jesper

Dato : 13-03-11 15:07

DADK <dadk@webspeed.dk> wrote:

> "Palæstinensisk jord"? Hvad laver palæstinensere på dansk jord?

Hvis de nu havde deres eget land, så kunne vi sende dem hjem igen.

> Jeg vil ikke kommentere på dette, eftersom jeg muligvis så vil komme til
> at bruge udsagn jeg senere vil fortryde at have brugt.

Mendog!

Fra : DADK

Dato : 13-03-11 15:21

Jesper wrote:

> Hvis de nu havde deres eget land, så kunne vi sende dem hjem igen.

Jamen det har de allerede. Desværre anerkender Hamas ikke FN's
konvention om nedbringelse af antallet af statsløse, og i Gazas
forfatning står jo direkte at eksilpalæstinensere ikke må vende hjem.

Men jeg tager dig på ordet. Når der en dag kommer en "rigtig"
palæstensisk stat, så bør vi udvise de mange palæstinensere som har
kriminalitet som erhverv og seksuelle overgreb som tidsfordriv.

Fra : Jesper

Dato : 13-03-11 16:27

DADK <dadk@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> palæstensisk stat, så bør vi udvise de mange palæstinensere som har
> kriminalitet som erhverv og seksuelle overgreb som tidsfordriv.

HELT enig!

Fra : /John

Dato : 13-03-11 04:14

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> Vestbreddens modige muhammedaner- "helte" for fuld udblæsning.

Billeder.

"I entered and saw that another boy survived, a two-year-old. He was lying
next to his bleeding parents, shaking them with his hands and trying to get
them to wake them up, while crying."

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4041237,00.html

John

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 13-03-11 08:21

> [...]
> next to his bleeding parents, shaking them with his hands and trying to
> get them to wake them up, while crying."

Jamen John jeg glæder mig til den dag hvor og din nye bonkammerat DADK
falder i svime når et jødisk F16 bomber en beboelses ejendom i Gaza og
udsletter 10-15 mindreårige børn.

Fra : kk

Dato : 13-03-11 09:00

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯):
> [...]
> i svime når et jødisk F16 bomber en beboelses ejendom i Gaza og udsletter

Det er, beklageligvis, hvad der kan ske, når dine venner, de muslimske
kujoner, gemmer sig bag ved kvinder og børn! :-@
mvh
kk

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 13-03-11 09:35

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯):

> Det er, beklageligvis, hvad der kan ske, når dine venner, de muslimske
> [...]

Undskyld men prøv at forestille dig at den mand der netop har myrdet en hel
familie bliver fanget og når han kommer i retten så siger han? jamen jeg
måtte da myrde deres børn fordi de gemte sig bag ved børnene!!! Der er sgu
ingen normale mennesker der kan acceptere sådan en tankegang, med andre ord
kk du er syg oven i hovedet.

Fra : kk

Dato : 13-03-11 11:40

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) har bragt dette til verden:
> [...]
> ingen normale mennesker der kan acceptere sådan en tankegang, med andre ord

Jeg er glad for at det er DIG som kalder mig syg i hovedet!
Der er nogle ting, vedrørende kamphandlinger v.s. Genevekonventioner og
moral i øvrigt, som du ikke har fået rigtigt ind i dit forkvaklede
muhamedanske hoved.
Du skriver:

"Der er sgu ingen normale mennesker der kan acceptere sådan en
tankegang".

At du bilder dig ind at du være normal, viser blot, hvem af os to der
er mest syg i hovedet!.
mvh
kk

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 13-03-11 11:44

> [...]
>
> At du bilder dig ind at du være normal, viser blot, hvem af os to der er

Hvis du mener at drab på børn er acceptabelt blot for at de Israelske
soldater kan skyde ubevæbnede demonstranter, så er du sgu syg i hovedet.
EOD.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-03-11 10:04

On Sun, 13 Mar 2011 08:20:57 +0100, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Jamen John jeg glæder mig til den dag hvor og din nye bonkammerat DADK
>falder i svime når et jødisk F16 bomber en beboelses ejendom i Gaza og

Trist at disse børns forældre hader egne børn så de slår dem ihjel ved
at bombe Israel med forudsigeligt antimuslimsk resultat

Der er intet at kritisere jøderne for her

Fra : Lyrik

Dato : 16-03-11 04:08

On 16 Mar., 10:32, "\( ` . P.N. . \)" <l...@hotmail.com> wrote:

> Undskyld men den mand jeg m dte i den sorte diamant var fredelig som et lam,
> ku du ikke lige.linke til den udtalelse, i det jeg har sv rt ved at se for
> mig at den mand udtaler noget s dant.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Han var mere afbalanceret idet han udtalte:

[...]

Hele indlægget kan læses her:http://politiken.dk/indland/
article622544.ece

Han kaldte det ikke for en drengestreg, men mente at sagen skulle
trævles op for at finde motivet.

Dog kan man klandre ham for at kalde en davidstjerne en "provokation."
Men vi ved jo at symboler kan optræde som provokation, hvis de bliver
præsenteret ude af den normale sammenhæng.
Hvis jeg mødte op med et stort kristent kors i et indkøbscenter ville
det jo være en provokation. Hvis det hang på toppen af en kirke ville
det falde ind i omgivelserne.

MvH
Jens

Fra : Lyrik

Dato : 16-03-11 07:20

On 16 Mar., 12:16, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> siger Fathi El-Abed."
>
> Er det nu "provokerende" at have en davidsstjerne.???

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ikke i min gode vens jødiske hjem. Men i dit villakvarter ville det
nok vække opsigt. Eller i et indkøbscenter, der ville det virke
mærkeligt. Man kunne vel heller ikke stille halvmåne-symboler op i
stor størrelse i et indkøbscenter uden det ville vække opsigt.
Indkøbscentre er ikke hverken moskéer eller synagoger. Det nærmeste de
kommer religiøsitet er juleudstillinger og tilsvarende optræden. Det
er dansk og hører til her. Det har noget med julehandel og
indkøbscenter at gøre. Ja selv et Luciaoptog kunne de presse ind uden
nogen ville tage anstød af det. Men næppe et grædemurs-optrin med
rokkende "krølle-bøller". Eller et "tæppeknæfalds-optrin" med
stærke J-alla-råb!

MvH
Jens

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 19-03-11 21:03

On Wed, 16 Mar 2011 06:20:01 -0700 (PDT), Lyrik wrote:

> [...]
> mærkeligt. Man kunne vel heller ikke stille halvmåne-symboler op i
> stor størrelse i et indkøbscenter uden det ville vække opsigt.

Opsigt måske, men provokerende, nej.

<snip resten>

Fra : DADK

Dato : 19-03-11 21:08

S.A.Thomsen wrote:

> Opsigt måske, men provokerende, nej.

Og ve den der brugte det som undskyldning for at skyde folk ned på klods
hold.