"Ingen racister i vore gader".Derfor terro~
Fra : Bo Warming

Dato : 12-03-11 12:32

   Kære beskikkede advokat.
Jeg har uimodsagt i ugevis sendt dig argumentation for at vi snarest
på skrift og i retten skal insistere at kølleangrebet var terror. Mit
mål er at bruge sagen som talerstol OG få erstatning, dit mål er ikke
kun erstatning.
Efter at du på politistationen ikke havde anden modsigelse end at
Westergaard er internationalt kendt, vil jeg insistere at vi stærkest
muligt og snarest muligt og med kopi til mig gør gældende, at faren
for at terrorisere danske debatører til tavshed var værre, hvis
kølleangrebet var vellykket end hvis økse-angrebet mod Kurt var
vellykket
På mit plankeværk har stået i årtier ISLAM ER UDANSK
Kurts bombe-i-turban kan oversættes til præcis samme budskab: Islam er
udansk.

Autonome skriger "Ingen racister i vore gader".
Min "køllesvingende angriber" kendte mig ikke, men vidste at hendes
venner var enige om at racister som jeg bør ikke overleve i "vore
gader".
Det er en stærk pointe, at hvis tort og svie for læsion på ben skal
erstattes med ½ mio for Kurt, så det samme for mig. Vi er begge
idealstiske ikoner for ytringsfrihed og ramtes således begge uskyldigt
af vold.
Politiet der nedgør volden mod mig til "ulovlig våbenbesiddelse kun"
har ikke fattet at terror er terror og skal straffes hårdt - lad os få
den pointe frem, før Kurt taber i Landsretten vedr sit terroraspekt.
Røveren der medbringer mordvåben og lemlester. fordi butiksindehaveren
gør modstand, klarer ikke frisag ved at "jeg kom ikke for at dræbe"
Autonomkvinden kom for med et mordvåben at modarbejde min
ytringsfrihed og bør ikke klare frisag på at hun var diffust uafklaret
om hvor aggressivt hun ville bruge et medbragt redskab, der slet ikke
var ideelt til plankeværkshærværk. Hun var terrorist men uafklaret om
redskabets selvforsvars og/eller mord og/eller hærværksaspekt, helt
som røveren, der kommer til at myrde pga. uforudset offer-reaktion og
svinger brækjernet utilsigtet farligt.

Kurt var offer for terror - og jeg er

Fra : Bo Warming

Dato : 12-03-11 17:24

Det var sensationel nyskabende jura at øksemands angreb på
Westergaards toiletdør blev af byret kaldt TERROR

Især hvis den holder ved landsret må det mangedoble tortsvieerstatning
til mig vedr helt analogt politisk vold mod mig