'1984' i tredje
Fra : steen hjortsoe

Dato : 10-03-11 20:07

Et '1984' i tredje ?
Ja, prøv at se her: http://contracopenhagen.com

Der må da være sprunget et par sikringer, 'var ? Hvor er FE, som
skulle have forhindret, at sådan noget udansk svineri nogensinde
opstod i Danmark ?

Steen Hjortsoe

Fra : Bo Warming

Dato : 11-03-11 05:15

On Thu, 10 Mar 2011 19:07:01 -0800 (PST), steen hjortsoe
<steenhjortsoe@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Der må da være sprunget et par sikringer, 'var ? Hvor er FE, som
>skulle have forhindret, at sådan noget udansk svineri nogensinde
DET DER KAN REDDE DK
er ikke FE eller Pind men at DF styrkes, så Pind blir V-formand og
sætter magt bag sine vage assimilerings-dagsordner

Fra : NoTrabajo

Dato : 11-03-11 12:35

> DET DER KAN REDDE DK
> er ikke FE eller Pind men at DF styrkes, så Pind blir V-formand og
> sætter magt bag sine vage assimilerings-dagsordner

DF styrer! Husk at stemme DF på valgdagen. Kun en tåbe frygter ikke islam.
--
NoTrabajo

Fra : Bo Warming

Dato : 11-03-11 13:39

   Googling som characterwitness>Re: '1984' i tredje

>DF styrer! Husk at stemme DF på valgdagen. Kun en tåbe frygter ikke islam.

Og fordi Jeg (og Glistrup ) var de første advarere mh Islam er et mord
på mig mere terror mod ytringsfriheden end et mord på JP-darlingen
Kurt Vestergaard.
Vi har Simon Spiesagtigt skabt en langtidsholdbar herostratisk
berømmelse som overgår en tegners døgnflueberømmelse
Jeg ku trække charachterwitness i retten som ville ku argumentere og
mene at et mord på mig afskrækker fra at bruge ytringsfrihed mer end
et mord på en tegner der tegnede hvad ordren lød på
Men ved at google hadesiderne om mig kan man se at en effektiv,
original kendtniseffekt er opbygget via læserbreve, internetindlæg,
TV-optræden mm i 30 år
Det er ikke blær men retspleje-argumentation for det viser at politiet
er ude efter mig at de ifølge forhør igår har tilsidesat at der er
offentlig påtale ved mordforsøg og de har kun sigtet den autonome
voldsperson for ulovlig våbenbesiddelse(køllen som hun søgte at flække
mit knæ med)

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-03-11 14:24

steen hjortsoe <steenhjortsoe@gmail.com> skrev i meddelelsen
a891d84a-8076-4e88-b9bf-04ea6fd22436@s18g2000prg.googlegroups.com:

> [...]
>
> Der må da være sprunget et par sikringer, 'var ? Hvor er FE, som
> skulle have forhindret, at sådan noget udansk svineri nogensinde

De har travlt med at overvåge dig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 11-03-11 23:30

On Fri, 11 Mar 2011 14:24:00 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>steen hjortsoe <steenhjortsoe@gmail.com> skrev i meddelelsen
>a891d84a-8076-4e88-b9bf-04ea6fd22436@s18g2000prg.googlegroups.com:

>De har travlt med at overvåge dig.

Det er en skandale a de ikke fokuserer på at overvåge muslimer

Fra : Jesper

Dato : 11-03-11 20:31

> [...]

> Der må da være sprunget et par sikringer, 'var ? Hvor er FE, som
> skulle have forhindret, at sådan noget udansk svineri nogensinde

Ja, propperne i dit hoved er sprunget: Tag din medicin. Den i æskerne
med røde trekanter på!
--
Jesper
Få det ud af verden: