Velmener-idioter på Kbh Rådhus i fri
Fra : Martin Larsen

Dato : 11-03-11 00:04

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1517101.ece
"Et stort flertal på Københavns Rådhus besluttede onsdag, at racistiske
barer skal miste deres alkoholbevilling, hvis de holder etniske
minoriteter ude."

Dette er vel kun en lille forsmag på det terrorregime som man vil kunne
vente hvis den rød-islamiske-front kommer til magten.

Og man må beklageligvis konstatere at kun DF stemte imod. tsk tsk

Mvh
Martin

Fra : Kurt Lund

Dato : 11-03-11 00:07

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote

> [...]
> "Et stort flertal på Københavns Rådhus besluttede onsdag, at racistiske
> barer skal miste deres alkoholbevilling, hvis de holder etniske

Selvfølgelig. Tiden for racisme er udløbet, vi skal vel ikke tilbage til de
holdninger KKK stod og står for.

--
Kurt Lund

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-03-11 00:28

On 03/11/2011 12:06 AM, Kurt Lund wrote:
> "Martin Larsen"<mlarsen@post7.tele.dk> wrote

> Selvfølgelig. Tiden for racisme er udløbet, vi skal vel ikke tilbage til de
> holdninger KKK stod og står for.

Det her er ikke KKK, men rød-fascister og medløbere.

En ting bliver ikke til racisme blot fordi rød-fascismen excellerer i
Orwellsk nysprog.

Fra : DADK

Dato : 11-03-11 09:25

Kurt Lund wrote:
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote

> Selvfølgelig. Tiden for racisme er udløbet, vi skal vel ikke tilbage til de
> holdninger KKK stod og står for.

Som jeg lige kan forstå det bliver det omvendt bevisbyrde, og vil bare
ramme i flæng - og vil alt andet end lige medføre positiv særbehandling.

For nu kan barer ikke udelukke kendte urolige individder, flokke af
bandemedlemmer osv - hvis altså de er muslimer. Resten vil man kunne
afvise som før. Det vil jo ikke gælde barer der "blot" afviser danskere,
og hvordan beviser man at en afvisning skyldes frygt for knivstikkeri,
narkosalg og ikke racisme?

I det hele taget en fuldkommen tåbelig beslutning

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-03-11 11:14

On 03/11/2011 09:25 AM, DADK wrote:

> [...]
> narkosalg og ikke racisme?
>
> I det hele taget en fuldkommen tåbelig beslutning

Ja, og så er det ikke nævnt at det idioterne på rådhuset faktisk siger
er, at alle der er blevet dømt for noget tvivlsomt og ligegyldigt skal
have en tillægsstraf af byrødderne med forbud mod at drive deres erhverv.

Og hvis perker-bander giver ordensmæssige problemer, så skal bevillingen
også mistes iflg bevillingslovens §12,6

Mvh
Martin

Fra : DADK

Dato : 12-03-11 00:58

Martin Larsen wrote:

> Ja, og så er det ikke nævnt at det idioterne på rådhuset faktisk siger
> er, at alle der er blevet dømt for noget tvivlsomt og ligegyldigt skal
> have en tillægsstraf af byrødderne med forbud mod at drive deres erhverv.

Det ER en tillægsstraf. Man kunne i ekstreme tilfælde sådan set godt
gøre sådan noget, ligesom når man 27 gange er taget i at have rotter
rendende rundt i maden osv, men der er jo klart omvendt bevisbyrde.
Afviser man pga racisme, fordi de er dårlige kunder, fordi man ellers
vil miste kunder osv. At have en kvote på flokke af arabiske mænd er sgu
ikke anderledes end at have styr grimme, folk der er dårligt klædt,
fulde mennesker, folk man mistænker for narko - whatever, man kan jo
læse at Horesta slet og ret siger at diskoteker med mange indvandrere
mister danske kunder, der jo gtrods alt er det økonomiske fundament.

Så nu kan man vælge at miste omsætning fordi man ikke må bestemme sit
eget klientel, eller miste hele sin omsætning hvis man prøver.

Fra : Per Rønne

Dato : 12-03-11 11:48

DADK <dadk@webspeed.dk> wrote:

> Så nu kan man vælge at miste omsætning fordi man ikke må bestemme sit
> eget klientel, eller miste hele sin omsætning hvis man prøver.

Mig bekendt er afvisningen begrænset til indvandrerdrenge der kommer i
flok.

Indvandrerdrenge der kommer alene, eller sammen med danske drenge,
afvises ikke i nattelivet.

Indvandrerdrenge der har deres egne (indvandrer)piger med afvises heller
ikke - men kommer de da nogensinde med deres egne piger?

Indvandrerpiger afvises aldrig, heller ikke når de kommer i flok.

Det viser i en nøddeskal hvori problemet ligger. Det islamiske miljø
bryder sig ikke om at dets piger kommer i nattelivet, og
indvandrerdrengene skal derfor når de kommer dér til at score /danske/
piger, som de så i øvrigt typisk opfatter som ludere.

Jeg vil dog tro at indvandrerdrengene uden særlige problemer vil kunne
komme på følgende steder i København:

<http://www.spring-ud.dk/steder.htm

På landsplan:

<http://www.spring-ud.dk/stederframe.htm>

Men det er naturligvis stadig sådan, at sidder man en hel aften eller
nat igennem og spytter i samme kop kaffe eller glas sodavand, så er man
ikke særligt velkommen. Der skal drikkes, og det der skal drikkes skal
indeholdende en ganske uislamisk mængde ethylalkohol ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : DADK

Dato : 19-03-11 22:27

Per Rønne wrote:

> [...]
> ikke særligt velkommen. Der skal drikkes, og det der skal drikkes skal
> indeholdende en ganske uislamisk mængde ethylalkohol ...

Per Erik Rønne, er du ikke snart blevet træt af at repetere
forudsætningen for en debat som et nyt indslag i debatten?

Fra : Lyrik

Dato : 11-03-11 02:40

On 11 Mar., 00:04, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:
> [...]
> "Et stort flertal p K benhavns R dhus besluttede onsdag, at racistiske
> barer skal miste deres alkoholbevilling, hvis de holder etniske
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Altså spritknejper vil racistisk ikke lukke muslimer ind? Disse
drikker ikke alkohol, så hvorfor vil de ind? Hvis de vil ind og drikke
alkohol, kan de ikke være rettroende muslimer, men assimilerede
indvandrere. Alkoholen holder fundamentalister væk!
Når folk er assimilerede, hvorfor skal de så holdes udenfor? Jeg kan
kun se en grund. De er alligevel muslimer som sniger sig ind i et
alkoholisk miljø, for at kigge på piger. Fordi de ikke vil konsumere
alkohol bidrager de ikke kraftigt til knejpens omsætning. De sidder og
spytter i en sodavand!
Derfor prøver knejpen at diskriminere dem! Det de diskriminerer, er
kunder der ikke køber sprit i dyre domme!

Så mister knejpen retten til at servere alkohol! Derefter vil
rettroende muslimer flokkes om det nye sted, der altså er blevet et
nyt sted fordi de ikke kunne sælge sprit til assimilanter.
Stedet er kommet under nye forhold. Sobre folk fra forskellige etniske
og religiøse grupper vil samles i det spritfri miljø, der vil finde
nye produkter at sælge. Spændende softdrinks, can-can-piger og andet.

Starten til en tiltrængt fornyelse af konceptet.

Jens

Fra : N_B.DK

Dato : 11-03-11 12:30

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> wrote in message
> Derfor prøver knejpen at diskriminere dem! Det de diskriminerer, er
> kunder der ikke køber sprit i dyre domme!

Stol ALDRIG på en person der ikke drikker alkohol.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ivannof

Dato : 11-03-11 04:32

On 11 Mar., 10:40, Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:
> [...]
> nye produkter at sælge. Spændende softdrinks, can-can-piger og andet.
>
> Starten til en tiltrængt fornyelse af konceptet.

Hvorfor er der ingen, der tænker på følgende: Det er muslimske MÆND,
der gerne vil på diskotek og andre steder. Der er ingen muslimske
kvinder med!

Så, hvis de opfører sig ordentligt, og der er der mange, der gør -
selv om de er muslimer, så mangler vi de lækre muslimske kvinder med
deres lange sorte hår, som jeg da godt kunne tænke mig at byde op til
dans og lidt snav i en mørk krog. (Undskyld er jeg ved at komme for
langt ud her?)

Så Jens - det kan godt være at man "går i byen for at drikke", men
idéen med at gå i byen for de fleste ugifte mennesker, er at møde
nogle af det andet køn. Spritten kan bruges til at drikke sig mod til
(velkendt stof for almindelige danskere).

Dillemmaet for en værthusholder er så følgende. Jo, selvfølgelig vil
han gerne sælge øl, men for at det er interessant for folk at opsøge
hans sted, skal der være en nogenlunde ligelig kønsfordeling. Det
ødelægger de muslimske MÆND, fordi de aldrig har muslimske kvinder
med. Så hvad vil muslimske mænd i det danske forlystelsesliv? De vil
ud og snave danske "ludere". Det kan de nemlig ikke med deres
jævnaldrende trosfæller (undtagen i dybeste hemmelighed). Så det er
hvad muslimske mænd gør før de stifter familie med kommende kone mor
og far har fundet til dem. At de kalder de danske kvinder for ludere
stammer fra deres frustration over at det vil være helt uoverkommeligt
at få deres familiære bagland med på at have en dansk kone/kæreste.

Skal danske diskoteker og andet natteliv være varmestuer for seksuelt
frustrerede mænd af "anden etnisk herkomst"? Ja, det skal de. For
andet vil være diskrimination. Vorherre på lokum!

Hilsen Ivan