/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Rød blok stormer frem i meningsmålingerne
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 10-03-11 17:09

Rød blok er over 100 mandater i en af målingerne og det endda inden at de
nordatlantiske mandater er talt med (halvdelen af dem plejer at gå til rød
blok).

Den seneste måling fra Voxmeter giver rød blok 98 mandater:
Den seneste måling fra Greens giver rød blok 100 mandater:

http://politiken.dk/politik/meningsmaaleren/

Det negative er dog at Liberal Alliance går frem også. Men mon ikke at dette
lille lorteparti går tilbage når det går op for folk hvad det er for noget
ubrugelig bras af en omgang benhård betonliberalisme at de står for.

Mon Lars Lykke er i gang med at nedpakke statsministerkontoret ? Det er jo
altid godt at være i god tid med tingene.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com




 
 
S.A.Thomsen (10-03-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 10-03-11 17:22

On Thu, 10 Mar 2011 17:09:08 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Rød blok er over 100 mandater i en af målingerne og det endda inden at de
> nordatlantiske mandater er talt med (halvdelen af dem plejer at gå til rød
> blok).
>
> Den seneste måling fra Voxmeter giver rød blok 98 mandater:
> Den seneste måling fra Greens giver rød blok 100 mandater:

Jeg mides da ellers at du KUN stoler på Gallup.

> http://politiken.dk/politik/meningsmaaleren/
>
> Det negative er dog at Liberal Alliance går frem også. Men mon ikke at dette
> lille lorteparti går tilbage når det går op for folk hvad det er for noget
> ubrugelig bras af en omgang benhård betonliberalisme at de står for.

Mon ikke det liberale er grunden til at det går frem for dem.? Der er
rigtig mange (incl. mig) der er godt og grundigt træt af socialisme light.

Kim Larsen \(på AltB~ (10-03-2011)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 10-03-11 17:27

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:eaztdex4chnt$.1pj67y1jdhapb.dlg@40tude.net
> On Thu, 10 Mar 2011 17:09:08 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com
> eller Datemas.de) wrote:
>
>> Rød blok er over 100 mandater i en af målingerne og det endda inden
>> at de nordatlantiske mandater er talt med (halvdelen af dem plejer
>> at gå til rød blok).
>>
>> Den seneste måling fra Voxmeter giver rød blok 98 mandater:
>> Den seneste måling fra Greens giver rød blok 100 mandater:
>
> Jeg mides da ellers at du KUN stoler på Gallup.

Det er korrekt. Jeg tager Gallup for næsten pålydende men de andre
analyse-institutter giver da et pejlemærke om hvor udviklingen går hen af.
Men så pålidelige og professionelle som Gallup bliver de nok aldrig.

>> http://politiken.dk/politik/meningsmaaleren/
>>
>> Det negative er dog at Liberal Alliance går frem også. Men mon ikke
>> at dette lille lorteparti går tilbage når det går op for folk hvad
>> det er for noget ubrugelig bras af en omgang benhård
>> betonliberalisme at de står for.
>
> Mon ikke det liberale er grunden til at det går frem for dem.? Der er
> rigtig mange (incl. mig) der er godt og grundigt træt af socialisme
> light.

Jo men der jo ikke ret mange som er så højrerabiat som du er. LA har en
unaturligt høj vælger-andel. Det ville næsten svare til at Enhedslisten lige
pludselig blev større end DF (med DF´s nuværende mandat-antal).

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



kk (10-03-2011)
Kommentar
Fra : kk


Dato : 10-03-11 19:32

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) kom med følgende:
> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> news:eaztdex4chnt$.1pj67y1jdhapb.dlg@40tude.net
>> On Thu, 10 Mar 2011 17:09:08 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com
>> eller Datemas.de) wrote:
>>
>>> Rød blok er over 100 mandater i en af målingerne og det endda inden
>>> at de nordatlantiske mandater er talt med (halvdelen af dem plejer
>>> at gå til rød blok).
>>>
>>> Den seneste måling fra Voxmeter giver rød blok 98 mandater:
>>> Den seneste måling fra Greens giver rød blok 100 mandater:
>>
>> Jeg mides da ellers at du KUN stoler på Gallup.
>
> Det er korrekt. Jeg tager Gallup for næsten pålydende men de andre
> analyse-institutter giver da et pejlemærke om hvor udviklingen går hen af.
> Men så pålidelige og professionelle som Gallup bliver de nok aldrig.
>
>>> http://politiken.dk/politik/meningsmaaleren/
>>>
>>> Det negative er dog at Liberal Alliance går frem også. Men mon ikke
>>> at dette lille lorteparti går tilbage når det går op for folk hvad
>>> det er for noget ubrugelig bras af en omgang benhård
>>> betonliberalisme at de står for.
>>
>> Mon ikke det liberale er grunden til at det går frem for dem.? Der er
>> rigtig mange (incl. mig) der er godt og grundigt træt af socialisme
>> light.
>
> Jo men der jo ikke ret mange som er så højrerabiat som du er. LA har en
> unaturligt høj vælger-andel. Det ville næsten svare til at Enhedslisten lige
> pludselig blev større end DF (med DF´s nuværende mandat-antal).

Det forekommer temmelig forbløffende, at du med dine fremragende
politiske analyser, ikke er nævnt som værende spindoktor for et af
partierne i rød stue!
mvh
kk



S.A.Thomsen (11-03-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 11-03-11 02:02

On Thu, 10 Mar 2011 17:27:12 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

>>> Det negative er dog at Liberal Alliance går frem også. Men mon ikke
>>> at dette lille lorteparti går tilbage når det går op for folk hvad
>>> det er for noget ubrugelig bras af en omgang benhård
>>> betonliberalisme at de står for.
>>
>> Mon ikke det liberale er grunden til at det går frem for dem.? Der er
>> rigtig mange (incl. mig) der er godt og grundigt træt af socialisme
>> light.
>
> Jo men der jo ikke ret mange som er så højrerabiat som du er.

Hvad er der "højrerabiat" ved mig.?

> LA har en
> unaturligt høj vælger-andel.

Hvordan kan den være "unaturlig" høj.?

> Det ville næsten svare til at Enhedslisten lige
> pludselig blev større end DF (med DF´s nuværende mandat-antal).

Hvorfor dog det.?

Enhedslisten kæmper om stemmerne med de andre socialistiske partier,
hvorimod LA reelt er de eneste på banen, når det drejer sig om de liberale
vælgere.

Peter Heide (10-03-2011)
Kommentar
Fra : Peter Heide


Dato : 10-03-11 20:22


"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i meddelelsen news:FI6ep.30305$Pg4.19642@newsfe22.iad...
> Rød blok er over 100 mandater i en af målingerne og det endda inden at de
> nordatlantiske mandater er talt med (halvdelen af dem plejer at gå til rød
> blok).
>
> Den seneste måling fra Voxmeter giver rød blok 98 mandater:
> Den seneste måling fra Greens giver rød blok 100 mandater:
>
> http://politiken.dk/politik/meningsmaaleren/
>
> Det negative er dog at Liberal Alliance går frem også. Men mon ikke at
> dette lille lorteparti går tilbage når det går op for folk hvad det er for
> noget ubrugelig bras af en omgang benhård betonliberalisme at de står for.


Det er rigtige gode nyheder du kommer med. Jeg bliver i ekstra godt humør
hver gang blå blok får en sviende lussing .

Noget lort med LA. Deres landsmøde gav associationer til filmen The Wall.
Med Samuelsen som Pink:

http://horrornews.net/19536/film-review-pink-floyds-the-wall-1982/the-wall-7/

Håber at nogle af tosserne i partiet snart bliver lukket ud af buret, så de
kan dumme sig lidt.


Vidal (10-03-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 10-03-11 22:07

Den 10-03-2011 20:22, Peter Heide skrev:

> Håber at nogle af tosserne i partiet snart bliver lukket ud af buret, så de kan
> dumme sig lidt.

Denne gang, i modsætning til sidste, er der garanteret
udleveret drejebøger, som kandidaterne skal følge og
ikke bevæge sig udenfor.

Så det er nok for meget at håbe på.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Peter Heide (10-03-2011)
Kommentar
Fra : Peter Heide


Dato : 10-03-11 22:39


"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
news:4d793d65$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Den 10-03-2011 20:22, Peter Heide skrev:
>
>> Håber at nogle af tosserne i partiet snart bliver lukket ud af buret, så
>> de kan
>> dumme sig lidt.
>
> Denne gang, i modsætning til sidste, er der garanteret
> udleveret drejebøger, som kandidaterne skal følge og
> ikke bevæge sig udenfor.
>
> Så det er nok for meget at håbe på.

Det kan være Samuelsen klare det helt selv. Magen til en idiot at høre på i
TV-avisen hér kl. 21. Han er fandme styg !


Vidal (11-03-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 11-03-11 07:30

Den 10-03-2011 22:39, Peter Heide skrev:
>
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> news:4d793d65$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Den 10-03-2011 20:22, Peter Heide skrev:
>>
>>> Håber at nogle af tosserne i partiet snart bliver lukket ud af buret, så de kan
>>> dumme sig lidt.
>>
>> Denne gang, i modsætning til sidste, er der garanteret
>> udleveret drejebøger, som kandidaterne skal følge og
>> ikke bevæge sig udenfor.
>>
>> Så det er nok for meget at håbe på.
>
> Det kan være Samuelsen klare det helt selv. Magen til en idiot at høre på i
> TV-avisen hér kl. 21. Han er fandme styg !
>
Ja, der fik Klaua kam til sin hat.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Kim Frederiksen (10-03-2011)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 10-03-11 23:18

Den 10/03/11 22.06, Vidal skrev:
> Den 10-03-2011 20:22, Peter Heide skrev:
>
>> Håber at nogle af tosserne i partiet snart bliver lukket ud af buret,
>> så de kan
>> dumme sig lidt.
>
> Denne gang, i modsætning til sidste, er der garanteret
> udleveret drejebøger, som kandidaterne skal følge og
> ikke bevæge sig udenfor.
>

Du er jo syg

Vidal (11-03-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 11-03-11 07:32

Den 10-03-2011 23:18, Kim Frederiksen skrev:
> Den 10/03/11 22.06, Vidal skrev:
>> Den 10-03-2011 20:22, Peter Heide skrev:
>>
>>> Håber at nogle af tosserne i partiet snart bliver lukket ud af buret,
>>> så de kan
>>> dumme sig lidt.
>>
>> Denne gang, i modsætning til sidste, er der garanteret
>> udleveret drejebøger, som kandidaterne skal følge og
>> ikke bevæge sig udenfor.
>>
>
> Du er jo syg

Fordi jeg roser Anders Samuelsen? Måske.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Vidal (11-03-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 11-03-11 07:38

Den 10-03-2011 23:18, Kim Frederiksen skrev:
> Den 10/03/11 22.06, Vidal skrev:

>> Denne gang, i modsætning til sidste, er der garanteret
>> udleveret drejebøger, som kandidaterne skal følge og
>> ikke bevæge sig udenfor.
>>
>
> Du er jo syg

Du skal lige selv se indslaget:

http://www.youtube.com/watch?v=Rx-EaYd-08w

Ca. 3 minutter inde.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

N_B.DK (11-03-2011)
Kommentar
Fra : N_B.DK


Dato : 11-03-11 08:22

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message
news:4d79c347$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> Den 10-03-2011 23:18, Kim Frederiksen skrev:
>> Den 10/03/11 22.06, Vidal skrev:
>
>>> Denne gang, i modsætning til sidste, er der garanteret
>>> udleveret drejebøger, som kandidaterne skal følge og
>>> ikke bevæge sig udenfor.
>>>
>>
>> Du er jo syg
>
> Du skal lige selv se indslaget:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=Rx-EaYd-08w
>
> Ca. 3 minutter inde.

Haha hvor har A.S dog ret, men sjovt som det netop er A.S der hænges ud som
pjækker og lignende. når f.eks Helle T har en fraværds % på omkring 90, det
betyder sjovt nok intet....

--
MVH. N_B_DK



S.A.Thomsen (11-03-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 11-03-11 08:37

On Fri, 11 Mar 2011 07:38:00 +0100, Vidal wrote:

> Den 10-03-2011 23:18, Kim Frederiksen skrev:
>> Den 10/03/11 22.06, Vidal skrev:
>
>>> Denne gang, i modsætning til sidste, er der garanteret
>>> udleveret drejebøger, som kandidaterne skal følge og
>>> ikke bevæge sig udenfor.
>>>
>>
>> Du er jo syg
>
> Du skal lige selv se indslaget:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=Rx-EaYd-08w
>
> Ca. 3 minutter inde.

Det er da Anders Samuelsen der giver DR tørt på.

Klippet viser tydeligt at DR er en rød propagandasender.

N_B.DK (11-03-2011)
Kommentar
Fra : N_B.DK


Dato : 11-03-11 09:09

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message
news:1a6uud3vvzuo1.9ty52neojv8n$.dlg@40tude.net
> Det er da Anders Samuelsen der giver DR tørt på.
>
> Klippet viser tydeligt at DR er en rød propagandasender.

Bare fordi de ikke kontaktede de 2 med aller størst fravær? (Helle T og
Villy Bragg)? nej det er da bare en forglemmelse fra deres side.

--
MVH. N_B_DK



Vidal (11-03-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 11-03-11 09:52

Den 11-03-2011 08:36, S.A.Thomsen skrev:
> On Fri, 11 Mar 2011 07:38:00 +0100, Vidal wrote:
>
>> Den 10-03-2011 23:18, Kim Frederiksen skrev:
>>> Den 10/03/11 22.06, Vidal skrev:
>>
>>>> Denne gang, i modsætning til sidste, er der garanteret
>>>> udleveret drejebøger, som kandidaterne skal følge og
>>>> ikke bevæge sig udenfor.
>>>>
>>>
>>> Du er jo syg
>>
>> Du skal lige selv se indslaget:
>>
>> http://www.youtube.com/watch?v=Rx-EaYd-08w
>>
>> Ca. 3 minutter inde.
>
> Det er da Anders Samuelsen der giver DR tørt på.
>
> Klippet viser tydeligt at DR er en rød propagandasender.

Ligesom TV2 er en rød propagandasender?

http://www.youtube.com/watch?v=LcUwtr_1wVg&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=YvpnfNFUikE

Anders Samuelsen kører frem som en anden Berlusconi, dog
heldivis uden dennes magt.

For jer er sandheden kommunistisk, ja måske endda islamo-
og rødfascistisk.

Det er uholdbart, hvis man kun må vise nyheder, der er positive
over for de liberale. Pas på med, hvad I ønsker, I risikerer at
få det.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

N_B.DK (11-03-2011)
Kommentar
Fra : N_B.DK


Dato : 11-03-11 10:13

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message
news:4d79e2cd$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> Det er uholdbart, hvis man kun må vise nyheder, der er positive
> over for de liberale. Pas på med, hvad I ønsker, I risikerer at
> få det.

Kan du ikke lige linke til det DR indslag om at Helle T er den med størt
fravær? jeg synes ikke lige kan kan finde det indslag, og det burde jo være
der hvis man da ønsker at give et korrekt billede af "vores" politikere.

--
MVH. N_B_DK



S.A.Thomsen (11-03-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 11-03-11 10:43

On Fri, 11 Mar 2011 10:13:18 +0100, N_B.DK wrote:

> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message
> news:4d79e2cd$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>> Det er uholdbart, hvis man kun må vise nyheder, der er positive
>> over for de liberale. Pas på med, hvad I ønsker, I risikerer at
>> få det.
>
> Kan du ikke lige linke til det DR indslag om at Helle T er den med størt
> fravær? jeg synes ikke lige kan kan finde det indslag, og det burde jo være
> der hvis man da ønsker at give et korrekt billede af "vores" politikere.

Præcis.

Hvis man vil kritisere en politiker for "fravær", hvilket er reelt nok, så
bør man også vise hvad andre har af fravær, så man kan sammenligne dem.

Det som DR gjorde var jo reelt at kritisere en (som de ikke kan lide) for
et "stort" fravær, men totalt overse at dem de godt kan lide, har et fravær
der er langt større. Det er simpelthen ikke seriøst.

De kunne f.eks. have fortalt hvem der havde de 3 største og mindste
fraværsprocenter. SÅ ville man have haft noget at sammenligne med.

S.A.Thomsen (11-03-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 11-03-11 10:38

On Fri, 11 Mar 2011 09:52:24 +0100, Vidal wrote:

> Den 11-03-2011 08:36, S.A.Thomsen skrev:
>> On Fri, 11 Mar 2011 07:38:00 +0100, Vidal wrote:
>>
>>> Den 10-03-2011 23:18, Kim Frederiksen skrev:
>>>> Den 10/03/11 22.06, Vidal skrev:
>>>
>>>>> Denne gang, i modsætning til sidste, er der garanteret
>>>>> udleveret drejebøger, som kandidaterne skal følge og
>>>>> ikke bevæge sig udenfor.
>>>>>
>>>>
>>>> Du er jo syg
>>>
>>> Du skal lige selv se indslaget:
>>>
>>> http://www.youtube.com/watch?v=Rx-EaYd-08w
>>>
>>> Ca. 3 minutter inde.
>>
>> Det er da Anders Samuelsen der giver DR tørt på.
>>
>> Klippet viser tydeligt at DR er en rød propagandasender.
>
> Ligesom TV2 er en rød propagandasender?

TV2 er langt mere neutral.

> http://www.youtube.com/watch?v=LcUwtr_1wVg&feature=related

Et afbalanceret indslag, der giver begge sider tid til at udtrykke deres
meninger. Og Anders Samuelsen sætter IGEN journalisten til vægs.

Bare fordi man er "kendis" er ikke ensbetydende med at man ikke aner noget
om politik.

> http://www.youtube.com/watch?v=YvpnfNFUikE

Igen giver TV2 tid til A.S. så han kan forklare sin side af sagen.

Journalister skal selvfølgelig være kritisk over for alle politikere, men
seriøse nyhedsmedier giver politikerne mulighed for at forklare sig.

> Anders Samuelsen kører frem som en anden Berlusconi, dog
> heldivis uden dennes magt.

Den sammenligning er simpelthen FOR langt ude.

> For jer er sandheden kommunistisk, ja måske endda islamo-
> og rødfascistisk.

Hvad snakker du om.???

Er det ikke "rødfascistisk", når Københavns Kommune vil lukke de værtshuse,
der ikke har de "rigtige" meninger om multikultur.?

Eller når de forbyder leverpostej og frikadeller i offentlige
institutioner.?

Det står da "etniske" frit for at åbne et værtshus, hvis de ikke føler sig
velkomne på de værtshuse der allerede eksisterer.

> Det er uholdbart, hvis man kun må vise nyheder, der er positive
> over for de liberale.

TV2 er da ikke mere positive overfor liberale, end for socialister. De skal
være kritiske overfor ALLE politikere og ikke som DR, der KUN er kritisk
overfor højrefløjen.

> Pas på med, hvad I ønsker, I risikerer at
> få det.

Jeg ønsker mere magt til folket og mindre magt til staten og det er IKKE
venstrefløjen, der er garanten for det.

Vidal (11-03-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 11-03-11 10:54

Den 11-03-2011 10:37, S.A.Thomsen skrev:
> On Fri, 11 Mar 2011 09:52:24 +0100, Vidal wrote:
>
>> Den 11-03-2011 08:36, S.A.Thomsen skrev:
>>> On Fri, 11 Mar 2011 07:38:00 +0100, Vidal wrote:
>>>
>>>> Den 10-03-2011 23:18, Kim Frederiksen skrev:
>>>>> Den 10/03/11 22.06, Vidal skrev:
>>>>
>>>>>> Denne gang, i modsætning til sidste, er der garanteret
>>>>>> udleveret drejebøger, som kandidaterne skal følge og
>>>>>> ikke bevæge sig udenfor.
>>>>>>
>>>>>
>>>>> Du er jo syg
>>>>
>>>> Du skal lige selv se indslaget:
>>>>
>>>> http://www.youtube.com/watch?v=Rx-EaYd-08w
>>>>
>>>> Ca. 3 minutter inde.
>>>
>>> Det er da Anders Samuelsen der giver DR tørt på.
>>>
>>> Klippet viser tydeligt at DR er en rød propagandasender.
>>
>> Ligesom TV2 er en rød propagandasender?
>
> TV2 er langt mere neutral.
>
>> http://www.youtube.com/watch?v=LcUwtr_1wVg&feature=related
>
> Et afbalanceret indslag, der giver begge sider tid til at udtrykke deres
> meninger. Og Anders Samuelsen sætter IGEN journalisten til vægs.

Det sete afhænger åbenbart af øjet, der ser.

> Bare fordi man er "kendis" er ikke ensbetydende med at man ikke aner noget
> om politik.
>
>> http://www.youtube.com/watch?v=YvpnfNFUikE
>
> Igen giver TV2 tid til A.S. så han kan forklare sin side af sagen.

Men når DR er gør det, som vi så det i aftes, så er det
en rødfascistisk sag?

> Journalister skal selvfølgelig være kritisk over for alle politikere, men
> seriøse nyhedsmedier giver politikerne mulighed for at forklare sig.

Gør DR ikke det? Det kunne du da se i aftes. Han fik endda
meget lang tid.

>> Anders Samuelsen kører frem som en anden Berlusconi, dog
>> heldivis uden dennes magt.
>
> Den sammenligning er simpelthen FOR langt ude.


>> For jer er sandheden kommunistisk, ja måske endda islamo-
>> og rødfascistisk.
>
> Hvad snakker du om.???

Det er vel det, du giver udtryk for, bestandigt.

> Er det ikke "rødfascistisk", når Københavns Kommune vil lukke de værtshuse,
> der ikke har de "rigtige" meninger om multikultur.?

Jeg kender ikke sagen nok til at udtale mig om det. Men
rødfascistisk er det næppe.

> Eller når de forbyder leverpostej og frikadeller i offentlige
> institutioner.?

Hehe. Er det også rødfascistisk? Du er altså uforlignelig.


> Det står da "etniske" frit for at åbne et værtshus, hvis de ikke føler sig
> velkomne på de værtshuse der allerede eksisterer.

Ja, vi længes til Alabama/USA i 50'erne, hvor folk måtte lære
deres plads at kende, hvis de ikke ville op og hænge i det
nærmeste træ. Det var ægte liberalisme, som vi kan lide den, ikke?

>> Det er uholdbart, hvis man kun må vise nyheder, der er positive
>> over for de liberale.
>
> TV2 er da ikke mere positive overfor liberale, end for socialister. De skal
> være kritiske overfor ALLE politikere og ikke som DR, der KUN er kritisk
> overfor højrefløjen.

Det er jo direkte løgn.

>> Pas på med, hvad I ønsker, I risikerer at
>> få det.
>
> Jeg ønsker mere magt til folket og mindre magt til staten og det er IKKE
> venstrefløjen, der er garanten for det.

Nej, det er den borgerlige regering, ikke? Det har vi jo lige
set demonstreret gennem de sidste ti år.

Det må have været et sandt åndehul for dig.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

N_B.DK (11-03-2011)
Kommentar
Fra : N_B.DK


Dato : 11-03-11 11:12

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message
news:4d79f14d$0$36574$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> Men når DR er gør det, som vi så det i aftes, så er det
> en rødfascistisk sag?

Du kan jo starte med at forklare hvorfor man vælger en af de politikere med
mindst fravær, når man vil sætte fokus på netop fravær?

Men måske de allerede havde aftalt mèd Helle og Villy at de skulle deltage,
men de udeblev som de normalt gør?

--
MVH. N_B_DK



S.A.Thomsen (11-03-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 11-03-11 13:19

On Fri, 11 Mar 2011 10:54:12 +0100, Vidal wrote:

>>> http://www.youtube.com/watch?v=YvpnfNFUikE
>>
>> Igen giver TV2 tid til A.S. så han kan forklare sin side af sagen.
>
> Men når DR er gør det, som vi så det i aftes, så er det
> en rødfascistisk sag?

DR gav ham jo ikke tid til at forklare sin side.

>> Journalister skal selvfølgelig være kritisk over for alle politikere, men
>> seriøse nyhedsmedier giver politikerne mulighed for at forklare sig.
>
> Gør DR ikke det? Det kunne du da se i aftes. Han fik endda
> meget lang tid.

Nej, journalisten afbrød ham hele tiden.

>>> Anders Samuelsen kører frem som en anden Berlusconi, dog
>>> heldivis uden dennes magt.
>>
>> Den sammenligning er simpelthen FOR langt ude.
>
>>> For jer er sandheden kommunistisk, ja måske endda islamo-
>>> og rødfascistisk.
>>
>> Hvad snakker du om.???
>
> Det er vel det, du giver udtryk for, bestandigt.

Hvad i alverden vrøvler du om.???

>> Er det ikke "rødfascistisk", når Københavns Kommune vil lukke de værtshuse,
>> der ikke har de "rigtige" meninger om multikultur.?
>
> Jeg kender ikke sagen nok til at udtale mig om det. Men
> rødfascistisk er det næppe.

Mener du ikke at det er 100% forkert at fratage folk deres levebrød, hvis
de ikke lader kommunen bestemme hvem de skal lukke ind i deres private
ejendom.?

>> Eller når de forbyder leverpostej og frikadeller i offentlige
>> institutioner.?
>
> Hehe. Er det også rødfascistisk? Du er altså uforlignelig.
>

Er det ikke rødfascistisk, at de røde politikere skal bestemme hvad dine
børn må spise.?

>> Det står da "etniske" frit for at åbne et værtshus, hvis de ikke føler sig
>> velkomne på de værtshuse der allerede eksisterer.
>
> Ja, vi længes til Alabama/USA i 50'erne, hvor folk måtte lære
> deres plads at kende, hvis de ikke ville op og hænge i det
> nærmeste træ. Det var ægte liberalisme, som vi kan lide den, ikke?

Du er simpelthen for tåbelig at høre på. det er da også mig der suverænt
bestemmer hvem jeg vil lukke ind i mit private hjem. Hvorfor skal
værtshusejere ikke have den samme ret.?

>>> Det er uholdbart, hvis man kun må vise nyheder, der er positive
>>> over for de liberale.
>>
>> TV2 er da ikke mere positive overfor liberale, end for socialister. De skal
>> være kritiske overfor ALLE politikere og ikke som DR, der KUN er kritisk
>> overfor højrefløjen.
>
> Det er jo direkte løgn.

Nej.

>>> Pas på med, hvad I ønsker, I risikerer at
>>> få det.
>>
>> Jeg ønsker mere magt til folket og mindre magt til staten og det er IKKE
>> venstrefløjen, der er garanten for det.
>
> Nej, det er den borgerlige regering, ikke? Det har vi jo lige
> set demonstreret gennem de sidste ti år.

Den nuværende regering er socialdemokratisk (light).

> Det må have været et sandt åndehul for dig.

Du vil åbenbart kun jokke rundt i ligegyldigt fnidder.

Vidal (11-03-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 11-03-11 16:15

Den 11-03-2011 13:18, S.A.Thomsen skrev:
> On Fri, 11 Mar 2011 10:54:12 +0100, Vidal wrote:
>
>>>> http://www.youtube.com/watch?v=YvpnfNFUikE
>>>
>>> Igen giver TV2 tid til A.S. så han kan forklare sin side af sagen.
>>
>> Men når DR er gør det, som vi så det i aftes, så er det
>> en rødfascistisk sag?
>
> DR gav ham jo ikke tid til at forklare sin side.

Han fik chancen mange gange, men ville hellere tale
om noget andet.

>>> Journalister skal selvfølgelig være kritisk over for alle politikere, men
>>> seriøse nyhedsmedier giver politikerne mulighed for at forklare sig.
>>
>> Gør DR ikke det? Det kunne du da se i aftes. Han fik endda
>> meget lang tid.
>
> Nej, journalisten afbrød ham hele tiden.

Det gjorde han ikke, men han forsøgte jo at få
ham til at svare på spørgsmålet. Det var AS ikke spor
glad for at få lejlighed til.

>>>> Anders Samuelsen kører frem som en anden Berlusconi, dog
>>>> heldivis uden dennes magt.
>>>
>>> Den sammenligning er simpelthen FOR langt ude.
>>
>>>> For jer er sandheden kommunistisk, ja måske endda islamo-
>>>> og rødfascistisk.
>>>
>>> Hvad snakker du om.???
>>
>> Det er vel det, du giver udtryk for, bestandigt.
>
> Hvad i alverden vrøvler du om.???

Fascist-dit og fascist-dat undtaget om de rigtige
fascister. Politisk kan du næppe kende forskel på
Mussolini og Stalin. Efterhånden er det en flok
politiske analfabeter her i gruppen. Skal du ikke
have sammenlignet Helle Thorning med Jonny. Det ligger
da lige for ad den linje din politiske forståelse bevæger
sig.

>>> Er det ikke "rødfascistisk", når Københavns Kommune vil lukke de værtshuse,
>>> der ikke har de "rigtige" meninger om multikultur.?
>>
>> Jeg kender ikke sagen nok til at udtale mig om det. Men
>> rødfascistisk er det næppe.
>
> Mener du ikke at det er 100% forkert at fratage folk deres levebrød, hvis
> de ikke lader kommunen bestemme hvem de skal lukke ind i deres private
> ejendom.?

Der er en enorm forskel på, om man synes noget er forkert
eller om det er fascistisk. Ikke for dig, naturligvis, men
for de fleste andre.

>>> Eller når de forbyder leverpostej og frikadeller i offentlige
>>> institutioner.?
>>
>> Hehe. Er det også rødfascistisk? Du er altså uforlignelig.
>>
>
> Er det ikke rødfascistisk, at de røde politikere skal bestemme hvad dine
> børn må spise.?

Hvor er rødfascimen defineret. Det er jo et selvopfundet
udtryk. Sikkert ikke af dig, men du synger jo som sædvanligt
bare med på sangen.

>>> Det står da "etniske" frit for at åbne et værtshus, hvis de ikke føler sig
>>> velkomne på de værtshuse der allerede eksisterer.
>>
>> Ja, vi længes til Alabama/USA i 50'erne, hvor folk måtte lære
>> deres plads at kende, hvis de ikke ville op og hænge i det
>> nærmeste træ. Det var ægte liberalisme, som vi kan lide den, ikke?
>
> Du er simpelthen for tåbelig at høre på.

Du forstår velsagtens ikke, hvad jeg mener? Bliver det
tilladt at segregere i et liberalt samfund? Kunne man
forestille sig, der bliver specielle sæder i biografen
til muslimer? Alt andet ville jo være rødfascistisk, hvis
biografejeren ikke selv må bestemme, hvem der skal sidde
hvor.

> det er da også mig der suverænt
> bestemmer hvem jeg vil lukke ind i mit private hjem. Hvorfor skal
> værtshusejere ikke have den samme ret.?

Jeg tror, det er ulovligt at bo på et værtshus, altså
at bruge det som privatbolig.

>>>> Det er uholdbart, hvis man kun må vise nyheder, der er positive
>>>> over for de liberale.
>>>
>>> TV2 er da ikke mere positive overfor liberale, end for socialister. De skal
>>> være kritiske overfor ALLE politikere og ikke som DR, der KUN er kritisk
>>> overfor højrefløjen.
>>
>> Det er jo direkte løgn.
>
> Nej.

Jo. Har du ikke set undersøgelsen om emnet?

>>>> Pas på med, hvad I ønsker, I risikerer at
>>>> få det.
>>>
>>> Jeg ønsker mere magt til folket og mindre magt til staten og det er IKKE
>>> venstrefløjen, der er garanten for det.
>>
>> Nej, det er den borgerlige regering, ikke? Det har vi jo lige
>> set demonstreret gennem de sidste ti år.
>
> Den nuværende regering er socialdemokratisk (light).

Jaja, tralala. En rødfascistisk borgerlig regering, fordi
socialdemokrater pr. definition er rødfascister. Kan du
virkeligt ikke selv høre hvor latterlige dine definitioner
og din politiske forståelse er?

>> Det må have været et sandt åndehul for dig.
>
> Du vil åbenbart kun jokke rundt i ligegyldigt fnidder.

Og du vil kun jokke rundt i dumheder.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Jens Bruun (11-03-2011)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 11-03-11 18:43

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4d7a3c8e$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Fascist-dit og fascist-dat undtaget om de rigtige
> fascister. Politisk kan du næppe kende forskel på
> Mussolini og Stalin.

Det kan også være svært. De er gjort af helt samme tankegods.

> Efterhånden er det en flok
> politiske analfabeter her i gruppen.

Ja, men så er det da godt, at DU holder fanen højt.

>> Mener du ikke at det er 100% forkert at fratage folk deres levebrød,
>> hvis de ikke lader kommunen bestemme hvem de skal lukke ind i deres
>> private ejendom.?
>
> Der er en enorm forskel på, om man synes noget er forkert
> eller om det er fascistisk.

Det behøver der faktisk ikke at være, Villy Dalsgaard. Faktisk har de to
ting ikke nødvendigvis noget med hinanden at gøre, så det er rent trolleri
at sætte det op på dén måde.

> Ikke for dig, naturligvis, men
> for de fleste andre.

Tal nu bare for dig selv.

>> Er det ikke rødfascistisk, at de røde politikere skal bestemme hvad
>> dine børn må spise.?
>
> Hvor er rødfascimen defineret. Det er jo et selvopfundet
> udtryk. Sikkert ikke af dig, men du synger jo som sædvanligt
> bare med på sangen.

Det er dig, der nægter at se realiteterne i øjnene. Om fascismen har rød,
brun eller grøn slagside er 112% ligegyldigt. Resultatet er det samme.

> Du forstår velsagtens ikke, hvad jeg mener? Bliver det
> tilladt at segregere i et liberalt samfund? Kunne man
> forestille sig, der bliver specielle sæder i biografen
> til muslimer? Alt andet ville jo være rødfascistisk, hvis
> biografejeren ikke selv må bestemme, hvem der skal sidde
> hvor.

Hvorfor er det lige, en biografer ikke selv må bestemme, hvem der må være
kunder i butikken? Hvorfor er det, du mener, at statsmagten skulle være
bedre til at afgøre dén slags? Synes du, historien viser, at statsmagten er
speciel god til at vurdere, hvordan mennesker for enhver pris skal leve
deres liv?

Hvorfor ikke lade det være op til individet at beslutte, om man ønsker at
frekventere en biograf, der segrererer? Hvis alle deler din holdning, lukker
en sådan biograf jo hurtigt. Og hvorfor egentlig stoppe dér? Hvorfor må
statsmagten bestemme, at en biograf- eller diskoteksejer ikke må sortere i
sine kunder, men (endnu ikke) bestemme, hvem der skal have adgang til dine
og mine middagsselskaber?

>> det er da også mig der suverænt
>> bestemmer hvem jeg vil lukke ind i mit private hjem. Hvorfor skal
>> værtshusejere ikke have den samme ret.?
>
> Jeg tror, det er ulovligt at bo på et værtshus, altså
> at bruge det som privatbolig.

Svar nu bare på spørgsmålet, troll.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Vidal (11-03-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 11-03-11 21:33

Den 11-03-2011 18:42, Jens Bruun skrev:
> Vidal<vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> 4d7a3c8e$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>
>> Fascist-dit og fascist-dat undtaget om de rigtige
>> fascister. Politisk kan du næppe kende forskel på
>> Mussolini og Stalin.
>
> Det kan også være svært. De er gjort af helt samme tankegods.

Det er netop det, jeg mener. Med de nye terminologier
mister folk evnen til at skelne. Det er vejen til at
inducere politikerlede.

>> Efterhånden er det en flok
>> politiske analfabeter her i gruppen.
>
> Ja, men så er det da godt, at DU holder fanen højt.

Jeg står til rådighed døgnet rundt, stort set, i den gode
sags tjeneste.

>>> Mener du ikke at det er 100% forkert at fratage folk deres levebrød,
>>> hvis de ikke lader kommunen bestemme hvem de skal lukke ind i deres
>>> private ejendom.?
>>
>> Der er en enorm forskel på, om man synes noget er forkert
>> eller om det er fascistisk.
>
> Det behøver der faktisk ikke at være, Villy Dalsgaard.

Sådan er der jo så meget.

> Faktisk har de to
> ting ikke nødvendigvis noget med hinanden at gøre, så det er rent trolleri
> at sætte det op på dén måde.

Og det er den opsætning, jeg protesterer i mod.

>> Ikke for dig, naturligvis, men
>> for de fleste andre.
>
> Tal nu bare for dig selv.

Så længe jeg har kendt dine synspunkter, har du jo ikke
været noget nær et politisk centrum. Så jeg taler gerne
for dig også og du er naturligvis ikke inkluderet i den
gruppe, der hedder, 'de fleste andre'. Langtfra!

>>> Er det ikke rødfascistisk, at de røde politikere skal bestemme hvad
>>> dine børn må spise.?
>>
>> Hvor er rødfascimen defineret. Det er jo et selvopfundet
>> udtryk. Sikkert ikke af dig, men du synger jo som sædvanligt
>> bare med på sangen.
>
> Det er dig, der nægter at se realiteterne i øjnene. Om fascismen har rød,
> brun eller grøn slagside er 112% ligegyldigt. Resultatet er det samme.

Så for dig er den seneste borgerlige regering altså
også rødfascistisk? Eller en anden farve?

>> Du forstår velsagtens ikke, hvad jeg mener? Bliver det
>> tilladt at segregere i et liberalt samfund? Kunne man
>> forestille sig, der bliver specielle sæder i biografen
>> til muslimer? Alt andet ville jo være rødfascistisk, hvis
>> biografejeren ikke selv må bestemme, hvem der skal sidde
>> hvor.
>
> Hvorfor er det lige, en biografer ikke selv må bestemme, hvem der må være
> kunder i butikken? Hvorfor er det, du mener, at statsmagten skulle være
> bedre til at afgøre dén slags?

Det handler selvfølgeligt om lighed.

> Synes du, historien viser, at statsmagten er
> speciel god til at vurdere, hvordan mennesker for enhver pris skal leve
> deres liv?

Nej, jeg ser da også spændt frem til /superliberalisten/ Søren
Pinds adfærd den kommende til, er det bare mundsvejr med ham
eller begynder han faktisk at bestemme, hvad der er godt for andre.

> Hvorfor ikke lade det være op til individet at beslutte, om man ønsker at
> frekventere en biograf, der segrererer? Hvis alle deler din holdning, lukker
> en sådan biograf jo hurtigt. Og hvorfor egentlig stoppe dér? Hvorfor må
> statsmagten bestemme, at en biograf- eller diskoteksejer ikke må sortere i
> sine kunder, men (endnu ikke) bestemme, hvem der skal have adgang til dine
> og mine middagsselskaber?

Det handler selvfølgeligt om lighed.

>>> det er da også mig der suverænt
>>> bestemmer hvem jeg vil lukke ind i mit private hjem. Hvorfor skal
>>> værtshusejere ikke have den samme ret.?
>>
>> Jeg tror, det er ulovligt at bo på et værtshus, altså
>> at bruge det som privatbolig.
>
> Svar nu bare på spørgsmålet, troll.

Jeg kommer til at tænke på Alabama, USA, 1950'erne. Den sammenligning
du og det politiske geni SA. Thomsen forsøger at legalisere, dur ikke.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Jens Bruun (11-03-2011)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 11-03-11 21:50

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4d7a8707$0$36566$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

>>> Fascist-dit og fascist-dat undtaget om de rigtige
>>> fascister. Politisk kan du næppe kende forskel på
>>> Mussolini og Stalin.
>>
>> Det kan også være svært. De er gjort af helt samme tankegods.
>
> Det er netop det, jeg mener. Med de nye terminologier
> mister folk evnen til at skelne. Det er vejen til at
> inducere politikerlede.

Hahahahaha. Inducere. Du er god.

>>> Ikke for dig, naturligvis, men
>>> for de fleste andre.
>>
>> Tal nu bare for dig selv.
>
> Så længe jeg har kendt dine synspunkter, har du jo ikke
> været noget nær et politisk centrum. Så jeg taler gerne
> for dig også og du er naturligvis ikke inkluderet i den
> gruppe, der hedder, 'de fleste andre'. Langtfra!

For fanden, Villy Dalsgaard. Tal nu bare for DIG SELV.

>> Det er dig, der nægter at se realiteterne i øjnene. Om fascismen har
>> rød, brun eller grøn slagside er 112% ligegyldigt. Resultatet er det
>> samme.
>
> Så for dig er den seneste borgerlige regering altså
> også rødfascistisk? Eller en anden farve?

Nej. Stråmand. Den seneste (nuværende?) såkaldt borgelige regering er ikke
rødfascistisk. Den er nationalsocialdemokratisk, som jeg vistnok har kaldt
den et utal af gange.

>> Hvorfor er det lige, en biografer ikke selv må bestemme, hvem der må
>> være kunder i butikken? Hvorfor er det, du mener, at statsmagten
>> skulle være bedre til at afgøre dén slags?
>
> Det handler selvfølgeligt om lighed.

Lighed? Du mener fascisme?

>> Synes du, historien viser, at statsmagten er
>> speciel god til at vurdere, hvordan mennesker for enhver pris skal
>> leve deres liv?
>
> Nej, jeg ser da også spændt frem til /superliberalisten/ Søren
> Pinds adfærd den kommende til, er det bare mundsvejr med ham
> eller begynder han faktisk at bestemme, hvad der er godt for andre.

Søren Pind er ikke superliberalist. Søren Pind er en opportunist. Derudover
har han min fulde opbakning til sine sidste udtalelser. Så længe, vi lever i
et nationalsocialdemokratisk samfund, hvor alt for meget bestemmes af EU og
FN,. er hans udtalelser berettigheder. Åbn nu for pokker grænserne og - ikke
mindst - luk kasserne. Så forsvinder problemerne med hhv. integration og
assimilation helt af sig selv.

>> Hvorfor ikke lade det være op til individet at beslutte, om man
>> ønsker at frekventere en biograf, der segrererer? Hvis alle deler
>> din holdning, lukker en sådan biograf jo hurtigt. Og hvorfor
>> egentlig stoppe dér? Hvorfor må statsmagten bestemme, at en biograf-
>> eller diskoteksejer ikke må sortere i sine kunder, men (endnu ikke)
>> bestemme, hvem der skal have adgang til dine og mine
>> middagsselskaber?
>
> Det handler selvfølgeligt om lighed.

Selvfølgelig. Vi er alle lige. Nogen er dog mere lige end andre. Og
statsmagten skal i øvrigt blande sig i, hvem der skal have adgang til privat
ejendom. Dét siger sig selv.

>>>> det er da også mig der suverænt
>>>> bestemmer hvem jeg vil lukke ind i mit private hjem. Hvorfor skal
>>>> værtshusejere ikke have den samme ret.?
>>>
>>> Jeg tror, det er ulovligt at bo på et værtshus, altså
>>> at bruge det som privatbolig.
>>
>> Svar nu bare på spørgsmålet, troll.
>
> Jeg kommer til at tænke på Alabama, USA, 1950'erne. Den sammenligning
> du og det politiske geni SA. Thomsen forsøger at legalisere, dur ikke.

Chatnarren er ikke et politisk geni. Så uendeligt langt fra. Det er du og
jeg forøvrigt heller ikke. Men vil du svare nu?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Vidal (11-03-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 11-03-11 22:47

Den 11-03-2011 21:50, Jens Bruun skrev:
> Vidal<vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> 4d7a8707$0$36566$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
>
>>>> Fascist-dit og fascist-dat undtaget om de rigtige
>>>> fascister. Politisk kan du næppe kende forskel på
>>>> Mussolini og Stalin.
>>>
>>> Det kan også være svært. De er gjort af helt samme tankegods.
>>
>> Det er netop det, jeg mener. Med de nye terminologier
>> mister folk evnen til at skelne. Det er vejen til at
>> inducere politikerlede.
>
> Hahahahaha. Inducere. Du er god.

Ja, det var et svært ord.

>> Så længe jeg har kendt dine synspunkter, har du jo ikke
>> været noget nær et politisk centrum. Så jeg taler gerne
>> for dig også og du er naturligvis ikke inkluderet i den
>> gruppe, der hedder, 'de fleste andre'. Langtfra!
>
> For fanden, Villy Dalsgaard. Tal nu bare for DIG SELV.

Det gør jeg hele tiden.

>>> Det er dig, der nægter at se realiteterne i øjnene. Om fascismen har
>>> rød, brun eller grøn slagside er 112% ligegyldigt. Resultatet er det
>>> samme.
>>
>> Så for dig er den seneste borgerlige regering altså
>> også rødfascistisk? Eller en anden farve?
>
> Nej. Stråmand. Den seneste (nuværende?) såkaldt borgelige regering er ikke
> rødfascistisk. Den er nationalsocialdemokratisk, som jeg vistnok har kaldt
> den et utal af gange.

Er der forskel på nationalsocialdemokratisk og fascistisk?

>>> Hvorfor er det lige, en biografer ikke selv må bestemme, hvem der må
>>> være kunder i butikken? Hvorfor er det, du mener, at statsmagten
>>> skulle være bedre til at afgøre dén slags?
>>
>> Det handler selvfølgeligt om lighed.
>
> Lighed? Du mener fascisme?

Jeg troede, lighed var et liberalt begreb. Er det nu
et fascistisk begreb?

>>> Synes du, historien viser, at statsmagten er
>>> speciel god til at vurdere, hvordan mennesker for enhver pris skal
>>> leve deres liv?
>>
>> Nej, jeg ser da også spændt frem til /superliberalisten/ Søren
>> Pinds adfærd den kommende til, er det bare mundsvejr med ham
>> eller begynder han faktisk at bestemme, hvad der er godt for andre.
>
> Søren Pind er ikke superliberalist.

Ikke desto mindre er det et udtryk, der ofte sættes i
forbindelse med ham.

> Søren Pind er en opportunist.

Næppe. Hans adfærd under Fogh og Hjorth var jo netop meget
langt fra opportunistisk.

> Derudover
> har han min fulde opbakning til sine sidste udtalelser. Så længe, vi lever i
> et nationalsocialdemokratisk samfund, hvor alt for meget bestemmes af EU og
> FN,. er hans udtalelser berettigheder.

Ja, lad os melde os ud af verdenssamfundet.

> Åbn nu for pokker grænserne og - ikke
> mindst - luk kasserne. Så forsvinder problemerne med hhv. integration og
> assimilation helt af sig selv.

Det er såmænd ikke så dårlig en ide.

>>> Hvorfor ikke lade det være op til individet at beslutte, om man
>>> ønsker at frekventere en biograf, der segrererer? Hvis alle deler
>>> din holdning, lukker en sådan biograf jo hurtigt. Og hvorfor
>>> egentlig stoppe dér? Hvorfor må statsmagten bestemme, at en biograf-
>>> eller diskoteksejer ikke må sortere i sine kunder, men (endnu ikke)
>>> bestemme, hvem der skal have adgang til dine og mine
>>> middagsselskaber?
>>
>> Det handler selvfølgeligt om lighed.
>
> Selvfølgelig. Vi er alle lige. Nogen er dog mere lige end andre.

Vi skal tilstræbe lighed i samfundet. Derfor skal vi
selvfølgeligt stemme på dem, der arbejder for det: SD
og SF.

> Og
> statsmagten skal i øvrigt blande sig i, hvem der skal have adgang til privat
> ejendom. Dét siger sig selv.

Naturligvis. I visse tilfælde, i lighedens tjeneste.

>>>>> det er da også mig der suverænt
>>>>> bestemmer hvem jeg vil lukke ind i mit private hjem. Hvorfor skal
>>>>> værtshusejere ikke have den samme ret.?
>>>>
>>>> Jeg tror, det er ulovligt at bo på et værtshus, altså
>>>> at bruge det som privatbolig.
>>>
>>> Svar nu bare på spørgsmålet, troll.
>>
>> Jeg kommer til at tænke på Alabama, USA, 1950'erne. Den sammenligning
>> du og det politiske geni SA. Thomsen forsøger at legalisere, dur ikke.
>
> Chatnarren er ikke et politisk geni. Så uendeligt langt fra. Det er du og
> jeg forøvrigt heller ikke. Men vil du svare nu?

Her i gruppen findes ingen politiske genier, men mange, der
tror de er det.

Jeg har glemt spørgsmålet.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

J. Nielsen (12-03-2011)
Kommentar
Fra : J. Nielsen


Dato : 12-03-11 07:58

On Fri, 11 Mar 2011 21:33:13 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Nej, jeg ser da også spændt frem til /superliberalisten/ Søren
>Pinds adfærd den kommende til, er det bare mundsvejr med ham
>eller begynder han faktisk at bestemme, hvad der er godt for andre.

Ja dén bekymring behøver du så ikke at have når det gælder
socialdemokraterne:

http://www.b.dk/kommentarer/et-socialt-ansvarligt-ligestillingsudspil

Marianne Bruun. "Forkvinde" for Socialdemokraternes Udvalg for Køn &
Ligestilling udtaler bla:

"Vi vil også fremover tvinge mennesker til at opføre sig ordentligt,"

Konen lyder ærligt talt som om hun trænger til at smage Jens Bruuns
"hold kæft-bolche" ;)
--

-JN-

S.A.Thomsen (11-03-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 11-03-11 20:57

On Fri, 11 Mar 2011 16:15:14 +0100, Vidal wrote:

>>>>> Anders Samuelsen kører frem som en anden Berlusconi, dog
>>>>> heldivis uden dennes magt.
>>>>
>>>> Den sammenligning er simpelthen FOR langt ude.
>>>
>>>>> For jer er sandheden kommunistisk, ja måske endda islamo-
>>>>> og rødfascistisk.
>>>>
>>>> Hvad snakker du om.???
>>>
>>> Det er vel det, du giver udtryk for, bestandigt.
>>
>> Hvad i alverden vrøvler du om.???
>
> Fascist-dit og fascist-dat undtaget om de rigtige
> fascister.

Jeg snakker om RØDfascister. Ikke "Mussolini-fascister".

> Politisk kan du næppe kende forskel på
> Mussolini og Stalin.

Jo da.

> Efterhånden er det en flok
> politiske analfabeter her i gruppen.

Dig selv inklusive.

> Skal du ikke
> have sammenlignet Helle Thorning med Jonny.

Hvorfor skulle jeg dog det.?

Den lille håndfuld hjernedøde klaphatte i Greve, er da inderligt
ligegyldige.

> Det ligger
> da lige for ad den linje din politiske forståelse bevæger
> sig.

Det var en "flot" stråmand du lige fik digtet der.

>>>> Er det ikke "rødfascistisk", når Københavns Kommune vil lukke de værtshuse,
>>>> der ikke har de "rigtige" meninger om multikultur.?
>>>
>>> Jeg kender ikke sagen nok til at udtale mig om det. Men
>>> rødfascistisk er det næppe.
>>
>> Mener du ikke at det er 100% forkert at fratage folk deres levebrød, hvis
>> de ikke lader kommunen bestemme hvem de skal lukke ind i deres private
>> ejendom.?
>
> Der er en enorm forskel på, om man synes noget er forkert
> eller om det er fascistisk.

Ikke "fascistisk", men "RØDfascistisk".

> Ikke for dig, naturligvis, men
> for de fleste andre.

Hvad du ikke kan finde ud af, kommer ikke mig ved.

>>>> Eller når de forbyder leverpostej og frikadeller i offentlige
>>>> institutioner.?
>>>
>>> Hehe. Er det også rødfascistisk? Du er altså uforlignelig.
>>>
>>
>> Er det ikke rødfascistisk, at de røde politikere skal bestemme hvad dine
>> børn må spise.?
>
> Hvor er rødfascimen defineret.

RØDfascismen.!!!

> Det er jo et selvopfundet
> udtryk. Sikkert ikke af dig, men du synger jo som sædvanligt
> bare med på sangen.

Det er sikkert er "selvopfundet" udtryk, men det beskriver
ekstrem-socialismen meget godt.

>>>> Det står da "etniske" frit for at åbne et værtshus, hvis de ikke føler sig
>>>> velkomne på de værtshuse der allerede eksisterer.
>>>
>>> Ja, vi længes til Alabama/USA i 50'erne, hvor folk måtte lære
>>> deres plads at kende, hvis de ikke ville op og hænge i det
>>> nærmeste træ. Det var ægte liberalisme, som vi kan lide den, ikke?
>>
>> Du er simpelthen for tåbelig at høre på.
>
> Du forstår velsagtens ikke, hvad jeg mener?

Jo, du tåger rundt i racistiske sydlige 60'er USA, i stedet for at forholde
dig til emnet.

> Bliver det
> tilladt at segregere i et liberalt samfund?

ALLE har samme rettigheder.

> Kunne man
> forestille sig, der bliver specielle sæder i biografen
> til muslimer?

Hvad i alverden vrøvler du løs om.???

LA har beskrevet det meget godt: ALLE er velkomne, så længe de kan klare
sig selv.

> Alt andet ville jo være rødfascistisk, hvis
> biografejeren ikke selv må bestemme, hvem der skal sidde
> hvor.

Du snakker udenom igen. Hvis en biografejer f.eks. har gentagne problemer
med grupper af muslimer/rockere/autonome/jyder/whatever, så skal han
selvfølgelig have ret til at afvise sådanne grupper.

>> det er da også mig der suverænt
>> bestemmer hvem jeg vil lukke ind i mit private hjem. Hvorfor skal
>> værtshusejere ikke have den samme ret.?
>
> Jeg tror, det er ulovligt at bo på et værtshus, altså
> at bruge det som privatbolig.

Det er da stadig privat ejendom.

>>>> TV2 er da ikke mere positive overfor liberale, end for socialister. De skal
>>>> være kritiske overfor ALLE politikere og ikke som DR, der KUN er kritisk
>>>> overfor højrefløjen.
>>>
>>> Det er jo direkte løgn.
>>
>> Nej.
>
> Jo. Har du ikke set undersøgelsen om emnet?

Mener du den hvor DR frikender sig selv.?

>>>>> Pas på med, hvad I ønsker, I risikerer at
>>>>> få det.
>>>>
>>>> Jeg ønsker mere magt til folket og mindre magt til staten og det er IKKE
>>>> venstrefløjen, der er garanten for det.
>>>
>>> Nej, det er den borgerlige regering, ikke? Det har vi jo lige
>>> set demonstreret gennem de sidste ti år.
>>
>> Den nuværende regering er socialdemokratisk (light).
>
> Jaja, tralala. En rødfascistisk borgerlig regering, fordi
> socialdemokrater pr. definition er rødfascister.

Du kammer da mere og mere over.

> Kan du
> virkeligt ikke selv høre hvor latterlige dine definitioner
> og din politiske forståelse er?

Det er DINE hjemmestrikkede stråmænd, der er tåbelige.

>>> Det må have været et sandt åndehul for dig.
>>
>> Du vil åbenbart kun jokke rundt i ligegyldigt fnidder.
>
> Og du vil kun jokke rundt i dumheder.

Suk.

Vidal (11-03-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 11-03-11 22:36

Den 11-03-2011 20:56, S.A.Thomsen skrev:
> On Fri, 11 Mar 2011 16:15:14 +0100, Vidal wrote:
>
>>>>>> Anders Samuelsen kører frem som en anden Berlusconi, dog
>>>>>> heldivis uden dennes magt.
>>>>>
>>>>> Den sammenligning er simpelthen FOR langt ude.
>>>>
>>>>>> For jer er sandheden kommunistisk, ja måske endda islamo-
>>>>>> og rødfascistisk.
>>>>>
>>>>> Hvad snakker du om.???
>>>>
>>>> Det er vel det, du giver udtryk for, bestandigt.
>>>
>>> Hvad i alverden vrøvler du om.???
>>
>> Fascist-dit og fascist-dat undtaget om de rigtige
>> fascister.
>
> Jeg snakker om RØDfascister. Ikke "Mussolini-fascister".

Er rødfascisterne værre end dem af andre farver eller
nuancer?

>> Politisk kan du næppe kende forskel på
>> Mussolini og Stalin.
>
> Jo da.

Næppe, du placerer dem jo under samme hat. Du ser tilsyneladende
ikke forskellen. Kan du se forskel på Stalin og Helle Thorning.
For de er vel begge rødfascister i dit politiske spektrum?

>> Skal du ikke
>> have sammenlignet Helle Thorning med Jonny.
>
> Hvorfor skulle jeg dog det.?
>
> Den lille håndfuld hjernedøde klaphatte i Greve, er da inderligt
> ligegyldige.

Jo, men socialdemokraterne er alligevel rødfascister, ikke? Men
ikke brunfascister? Så de ligner mere Stalin-typer, end Mussolini-
typer?

>> Det ligger
>> da lige for ad den linje din politiske forståelse bevæger
>> sig.
>
> Det var en "flot" stråmand du lige fik digtet der.

Konsekvens, min dreng, ikke stråmand.

>>>>> Er det ikke "rødfascistisk", når Københavns Kommune vil lukke de værtshuse,
>>>>> der ikke har de "rigtige" meninger om multikultur.?
>>>>
>>>> Jeg kender ikke sagen nok til at udtale mig om det. Men
>>>> rødfascistisk er det næppe.
>>>
>>> Mener du ikke at det er 100% forkert at fratage folk deres levebrød, hvis
>>> de ikke lader kommunen bestemme hvem de skal lukke ind i deres private
>>> ejendom.?
>>
>> Der er en enorm forskel på, om man synes noget er forkert
>> eller om det er fascistisk.
>
> Ikke "fascistisk", men "RØDfascistisk".

Hvad er det nu forskellen er? Er fascistisk bedre end
rødfascistisk?

>>>>> Eller når de forbyder leverpostej og frikadeller i offentlige
>>>>> institutioner.?
>>>>
>>>> Hehe. Er det også rødfascistisk? Du er altså uforlignelig.
>>>>
>>>
>>> Er det ikke rødfascistisk, at de røde politikere skal bestemme hvad dine
>>> børn må spise.?
>>
>> Hvor er rødfascimen defineret.
>
> RØDfascismen.!!!

Ja, hvor finder du den defineret?

>> Det er jo et selvopfundet
>> udtryk. Sikkert ikke af dig, men du synger jo som sædvanligt
>> bare med på sangen.
>
> Det er sikkert er "selvopfundet" udtryk, men det beskriver
> ekstrem-socialismen meget godt.

Hehe, er det det, du kalder det danske socialdemokrati?
Ekstremsocialisme!?

>>>>> Det står da "etniske" frit for at åbne et værtshus, hvis de ikke føler sig
>>>>> velkomne på de værtshuse der allerede eksisterer.
>>>>
>>>> Ja, vi længes til Alabama/USA i 50'erne, hvor folk måtte lære
>>>> deres plads at kende, hvis de ikke ville op og hænge i det
>>>> nærmeste træ. Det var ægte liberalisme, som vi kan lide den, ikke?
>>>
>>> Du er simpelthen for tåbelig at høre på.
>>
>> Du forstår velsagtens ikke, hvad jeg mener?
>
> Jo, du tåger rundt i racistiske sydlige 60'er USA, i stedet for at forholde
> dig til emnet.

Jo, men var det ikke et udtryk for et ekstremt liberalistisk
område, hvor folk selv bestemte, hvem de ville have ind?

>> Bliver det
>> tilladt at segregere i et liberalt samfund?
>
> ALLE har samme rettigheder.

Undtaget på diskotekerne?

>> Kunne man
>> forestille sig, der bliver specielle sæder i biografen
>> til muslimer?
>
> Hvad i alverden vrøvler du løs om.???

I Alabame havde man specielle værtshuse til bestemte
befolkningsgrupper.

> LA har beskrevet det meget godt: ALLE er velkomne, så længe de kan klare
> sig selv.

Men ikke på diskotekerne?

>> Alt andet ville jo være rødfascistisk, hvis
>> biografejeren ikke selv må bestemme, hvem der skal sidde
>> hvor.
>
> Du snakker udenom igen. Hvis en biografejer f.eks. har gentagne problemer
> med grupper af muslimer/rockere/autonome/jyder/whatever, så skal han
> selvfølgelig have ret til at afvise sådanne grupper.

Ok.

>>> det er da også mig der suverænt
>>> bestemmer hvem jeg vil lukke ind i mit private hjem. Hvorfor skal
>>> værtshusejere ikke have den samme ret.?
>>
>> Jeg tror, det er ulovligt at bo på et værtshus, altså
>> at bruge det som privatbolig.
>
> Det er da stadig privat ejendom.

Ok.

>>>>> TV2 er da ikke mere positive overfor liberale, end for socialister. De skal
>>>>> være kritiske overfor ALLE politikere og ikke som DR, der KUN er kritisk
>>>>> overfor højrefløjen.
>>>>
>>>> Det er jo direkte løgn.
>>>
>>> Nej.
>>
>> Jo. Har du ikke set undersøgelsen om emnet?
>
> Mener du den hvor DR frikender sig selv.?

Nej, jeg mener, "Kunsten at holde balancen" af forfatterne
Erik Albæk, David Hopmann og Claes Holger de Vreese.

>>>>>> Pas på med, hvad I ønsker, I risikerer at
>>>>>> få det.
>>>>>
>>>>> Jeg ønsker mere magt til folket og mindre magt til staten og det er IKKE
>>>>> venstrefløjen, der er garanten for det.
>>>>
>>>> Nej, det er den borgerlige regering, ikke? Det har vi jo lige
>>>> set demonstreret gennem de sidste ti år.
>>>
>>> Den nuværende regering er socialdemokratisk (light).
>>
>> Jaja, tralala. En rødfascistisk borgerlig regering, fordi
>> socialdemokrater pr. definition er rødfascister.
>
> Du kammer da mere og mere over.

Det kommer man jo let til, hvis man skal bruge dine
begreber.

>> Kan du
>> virkeligt ikke selv høre hvor latterlige dine definitioner
>> og din politiske forståelse er?
>
> Det er DINE hjemmestrikkede stråmænd, der er tåbelige.

Det er ikke stråmænd, det er konklusioner på dine
meninger.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

S.A.Thomsen (12-03-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 12-03-11 00:55

On Fri, 11 Mar 2011 22:36:07 +0100, Vidal wrote:

>>>> Hvad i alverden vrøvler du om.???
>>>
>>> Fascist-dit og fascist-dat undtaget om de rigtige
>>> fascister.
>>
>> Jeg snakker om RØDfascister. Ikke "Mussolini-fascister".
>
> Er rødfascisterne værre end dem af andre farver eller
> nuancer?

De er vel hverken værre eller bedre. Problemet er bare at de har magt.

>>> Politisk kan du næppe kende forskel på
>>> Mussolini og Stalin.
>>
>> Jo da.
>
> Næppe, du placerer dem jo under samme hat.

Hvor i alverden gør jeg det.?

> Du ser tilsyneladende
> ikke forskellen.

Det kaldes en stråmand. Du pådutter mig en holdning/mening som jeg ikke
har, for derefter at skyde den ned.

> Kan du se forskel på Stalin og Helle Thorning.

Selvfølgelig.

> For de er vel begge rødfascister i dit politiske spektrum?

Næh. Hvor får du den vanvittige ide fra.?

>>> Skal du ikke
>>> have sammenlignet Helle Thorning med Jonny.
>>
>> Hvorfor skulle jeg dog det.?
>>
>> Den lille håndfuld hjernedøde klaphatte i Greve, er da inderligt
>> ligegyldige.
>
> Jo, men socialdemokraterne er alligevel rødfascister, ikke?

Det er tosserne i Greve ikke, så hvorfor i alverden skulle jeg sammenligne
de to.?

> Men
> ikke brunfascister? Så de ligner mere Stalin-typer, end Mussolini-
> typer?

Du tåger rundt.

>>> Det ligger
>>> da lige for ad den linje din politiske forståelse bevæger
>>> sig.
>>
>> Det var en "flot" stråmand du lige fik digtet der.
>
> Konsekvens, min dreng, ikke stråmand.

Nej, en 100% stråmand.

Du digter en masse vanvittige påstande, for derefter at påvise denne
vanvid.

>>> Der er en enorm forskel på, om man synes noget er forkert
>>> eller om det er fascistisk.
>>
>> Ikke "fascistisk", men "RØDfascistisk".
>
> Hvad er det nu forskellen er? Er fascistisk bedre end
> rødfascistisk?

VIL eller KAN du ikke forstå hvad jeg skriver.?

>>> Hvor er rødfascimen defineret.
>>
>> RØDfascismen.!!!
>
> Ja, hvor finder du den defineret?

Det er et alment kendt begreb, der sikkert ikke har nogen "officiel"
definition endnu.

>>> Det er jo et selvopfundet
>>> udtryk. Sikkert ikke af dig, men du synger jo som sædvanligt
>>> bare med på sangen.
>>
>> Det er sikkert er "selvopfundet" udtryk, men det beskriver
>> ekstrem-socialismen meget godt.
>
> Hehe, er det det, du kalder det danske socialdemokrati?
> Ekstremsocialisme!?

De er en del af det, når de har magt. Bare se på de regler Københavns røde
"kabinet" tvinger ned over borgerne.

De tvinger værtshuse at lukke ballademagere ind, og forbyder god gammel
dansk mad i daginstitutionerne.

>>> Du forstår velsagtens ikke, hvad jeg mener?
>>
>> Jo, du tåger rundt i racistiske sydlige 60'er USA, i stedet for at forholde
>> dig til emnet.
>
> Jo, men var det ikke et udtryk for et ekstremt liberalistisk
> område, hvor folk selv bestemte, hvem de ville have ind?

Mener du ikke at folk skal have ret til selv at bestemme, hvem de ville
have ind.?

>>> Bliver det
>>> tilladt at segregere i et liberalt samfund?
>>
>> ALLE har samme rettigheder.
>
> Undtaget på diskotekerne?

OGSÅ på og for værtshusene.

Hvis bestemte grupper ødelægger et værtshus' forretning, så skal de
selvfølgelig have ret til at afvise disse grupper, uanset om det er
muslimer, rockere, autonome eller jyder.

>>> Kunne man
>>> forestille sig, der bliver specielle sæder i biografen
>>> til muslimer?
>>
>> Hvad i alverden vrøvler du løs om.???
>
> I Alabame havde man specielle værtshuse til bestemte
> befolkningsgrupper.

Du tåger stadig rundt i dit USA-had.

>> LA har beskrevet det meget godt: ALLE er velkomne, så længe de kan klare
>> sig selv.
>
> Men ikke på diskotekerne?

Det skal LA (og alle andre) da ikke blande sig i.

>>> Alt andet ville jo være rødfascistisk, hvis
>>> biografejeren ikke selv må bestemme, hvem der skal sidde
>>> hvor.
>>
>> Du snakker udenom igen. Hvis en biografejer f.eks. har gentagne problemer
>> med grupper af muslimer/rockere/autonome/jyder/whatever, så skal han
>> selvfølgelig have ret til at afvise sådanne grupper.
>
> Ok.

Ikke andet end "ok".???

>>>> det er da også mig der suverænt
>>>> bestemmer hvem jeg vil lukke ind i mit private hjem. Hvorfor skal
>>>> værtshusejere ikke have den samme ret.?
>>>
>>> Jeg tror, det er ulovligt at bo på et værtshus, altså
>>> at bruge det som privatbolig.
>>
>> Det er da stadig privat ejendom.
>
> Ok.

Igen.

>>>>>> TV2 er da ikke mere positive overfor liberale, end for socialister. De skal
>>>>>> være kritiske overfor ALLE politikere og ikke som DR, der KUN er kritisk
>>>>>> overfor højrefløjen.
>>>>>
>>>>> Det er jo direkte løgn.
>>>>
>>>> Nej.
>>>
>>> Jo. Har du ikke set undersøgelsen om emnet?
>>
>> Mener du den hvor DR frikender sig selv.?
>
> Nej, jeg mener, "Kunsten at holde balancen" af forfatterne
> Erik Albæk, David Hopmann og Claes Holger de Vreese.

Det var jo det jeg skrev.

>>>> Den nuværende regering er socialdemokratisk (light).
>>>
>>> Jaja, tralala. En rødfascistisk borgerlig regering, fordi
>>> socialdemokrater pr. definition er rødfascister.
>>
>> Du kammer da mere og mere over.
>
> Det kommer man jo let til, hvis man skal bruge dine
> begreber.

Du mener: De begreber som DU har defineret.

>>> Kan du
>>> virkeligt ikke selv høre hvor latterlige dine definitioner
>>> og din politiske forståelse er?
>>
>> Det er DINE hjemmestrikkede stråmænd, der er tåbelige.
>
> Det er ikke stråmænd, det er konklusioner på dine
> meninger.

Nej, det er konklusioner på de meninger som DU fejlagtigt har påduttet mig.

Vidal (11-03-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 11-03-11 09:53

Den 11-03-2011 08:36, S.A.Thomsen skrev:

> Det er da Anders Samuelsen der giver DR tørt på.

Nej, fra min vinkel latterliggør AS sig selv. Og lur
mig om ikke et flertal i den danske befolkning vil give
mig ret.

Men det vil jo vise sig.

> Klippet viser tydeligt at DR er en rød propagandasender.

Suk. På linje med tv2?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

N_B.DK (11-03-2011)
Kommentar
Fra : N_B.DK


Dato : 11-03-11 10:28

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message
news:4d79e30e$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> Den 11-03-2011 08:36, S.A.Thomsen skrev:
>
>> Det er da Anders Samuelsen der giver DR tørt på.
>
> Nej, fra min vinkel latterliggør AS sig selv. Og lur
> mig om ikke et flertal i den danske befolkning vil give
> mig ret.

Det tror jeg faktisk ikke de vil nej, langt de fleste kan godt se der er
noget meget galt med "nyheden" når f.eks Helle T er absolut topscorer i
pjækkeri.

--
MVH. N_B_DK



Vidal (11-03-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 11-03-11 10:42

Den 11-03-2011 10:28, N_B.DK skrev:
> "Vidal"<vidal@webspeed.dk> wrote in message
> news:4d79e30e$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>> Den 11-03-2011 08:36, S.A.Thomsen skrev:
>>
>>> Det er da Anders Samuelsen der giver DR tørt på.
>>
>> Nej, fra min vinkel latterliggør AS sig selv. Og lur
>> mig om ikke et flertal i den danske befolkning vil give
>> mig ret.
>
> Det tror jeg faktisk ikke de vil nej, langt de fleste kan godt se der er
> noget meget galt med "nyheden" når f.eks Helle T er absolut topscorer i
> pjækkeri.
>

Jeg kender ikke præmissen, men det, du siger, kommer jo sådan
set ikke sagen ved. Du skulle da hellere være glad for, AS
endnu engang kan erobre skærmen og give sin udlægninger af
verdens tilstand.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

N_B.DK (11-03-2011)
Kommentar
Fra : N_B.DK


Dato : 11-03-11 10:50

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message
news:4d79ee53$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> Jeg kender ikke præmissen, men det, du siger, kommer jo sådan
> set ikke sagen ved.

Det kommer ikke sagen ved at DR laver en "sag" ud af en fraværs % på 48
(emenr jeg det er) men ikke vil lave en sag ud af personer der har en
fraværs % på over 80?

Som jeg skrev tildligere, står du på den Afrikanske savanneh og er omringet
af rovdyr, er din største bekymring nok ikke den enlige myre der er på dit
ben vel?

--
MVH. N_B_DK



S.A.Thomsen (11-03-2011)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 11-03-11 10:47

On Fri, 11 Mar 2011 09:53:29 +0100, Vidal wrote:

> Den 11-03-2011 08:36, S.A.Thomsen skrev:
>
>> Det er da Anders Samuelsen der giver DR tørt på.
>
> Nej, fra min vinkel latterliggør AS sig selv.

Det er KUN fordi du på forhånd har bestemt, atalt hvad han siger er
latterligt, og derfor ikke føler det nødvendigt at lytte til hvad han rent
faktisk siger. Lidt ligesom Wilstrup, der også har dannet sin mening, FØR
han hører hvad den anden har at sige.

> Og lur
> mig om ikke et flertal i den danske befolkning vil give
> mig ret.

Godt nok er der mange naive danskere, men så mange tror jeg ikke der er.

> Men det vil jo vise sig.

Præcis. Hvad vil din konklusion mon være, hvis LA gik stort frem, samtidig
med at rød stue vandt valget.?

>> Klippet viser tydeligt at DR er en rød propagandasender.
>
> Suk. På linje med tv2?

Nej, TV2 er langt mere "neutral". De går hårdt til politikerne fra begge
sider af det politiske spektrum.

N_B.DK (11-03-2011)
Kommentar
Fra : N_B.DK


Dato : 11-03-11 10:56

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message
news:l2y1ld7nnwun$.12o86roqt2dlo.dlg@40tude.net
> Præcis. Hvad vil din konklusion mon være, hvis LA gik stort frem,
> samtidig med at rød stue vandt valget.?

Ikke hvis, NÅR de gået meget frem, bare vent til folk står og skal sætte
krydset, så tør de ikke sætte krydset ved personer der nægter at sige hvad
deres politik er.

En ting er hvad man siger når der ingen konsekvenser er, noget andet er hvad
man gør når man ved at ens kryds sat på Helle/Villy betyder enden.

--
MVH. N_B_DK



Vidal (11-03-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 11-03-11 11:02

Den 11-03-2011 10:56, N_B.DK skrev:
> "S.A.Thomsen"<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message
> news:l2y1ld7nnwun$.12o86roqt2dlo.dlg@40tude.net
>> Præcis. Hvad vil din konklusion mon være, hvis LA gik stort frem,
>> samtidig med at rød stue vandt valget.?
>
> Ikke hvis, NÅR de gået meget frem, bare vent til folk står og skal sætte
> krydset, så tør de ikke sætte krydset ved personer der nægter at sige hvad
> deres politik er.

Nu skal du se, når Søren Pind nu får manifesteret sig
selv, så daler liberale lige så stille ned til et mere
acceptabelt sted i meningsmålingerne.

> En ting er hvad man siger når der ingen konsekvenser er, noget andet er hvad
> man gør når man ved at ens kryds sat på Helle/Villy betyder enden.

Vil du forklare den sætning, den giver ingen umiddelbar
mening for mig.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

N_B.DK (11-03-2011)
Kommentar
Fra : N_B.DK


Dato : 11-03-11 11:09

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message
news:4d79f31c$0$36566$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> Vil du forklare den sætning, den giver ingen umiddelbar
> mening for mig.

Jeg var blevet nervøs hvis du havde forstået det.

--
MVH. N_B_DK



Vidal (11-03-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 11-03-11 07:45

Den 10-03-2011 23:18, Kim Frederiksen skrev:
> Den 10/03/11 22.06, Vidal skrev:
>> Den 10-03-2011 20:22, Peter Heide skrev:
>>
>>> Håber at nogle af tosserne i partiet snart bliver lukket ud af buret,
>>> så de kan
>>> dumme sig lidt.
>>
>> Denne gang, i modsætning til sidste, er der garanteret
>> udleveret drejebøger, som kandidaterne skal følge og
>> ikke bevæge sig udenfor.
>>
>
> Du er jo syg

Og du skal også lige have Untergang-parodien med:

http://www.youtube.com/watch?v=ms9ywf4UMoc&feature=fvwkrel

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (11-03-2011)
Kommentar
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)


Dato : 11-03-11 22:50


"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
news:4d794e36$0$23764$14726298@news.sunsite.dk...
> Den 10/03/11 22.06, Vidal skrev:
>> Den 10-03-2011 20:22, Peter Heide skrev:
>>
>>> Håber at nogle af tosserne i partiet snart bliver lukket ud af buret,
>>> så de kan
>>> dumme sig lidt.
>>
>> Denne gang, i modsætning til sidste, er der garanteret
>> udleveret drejebøger, som kandidaterne skal følge og
>> ikke bevæge sig udenfor.
>>
>
> Du er jo syg

Jamen er det ikke din standard bemærkning til alle de der har en anden
politisk observans end dig selv.



Ivannof (11-03-2011)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 11-03-11 12:50



"Vidal" skrev i meddelelsen
news:4d793d65$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Den 10-03-2011 20:22, Peter Heide skrev:

> Håber at nogle af tosserne i partiet snart bliver lukket ud af buret, så
> de kan
> dumme sig lidt.

Denne gang, i modsætning til sidste, er der garanteret
udleveret drejebøger, som kandidaterne skal følge og
ikke bevæge sig udenfor.

Så det er nok for meget at håbe på.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard
-----------------------------------------------------------------------------
Ja, lige som i alle de andre partier!

Hilsen Ivan


Bo Warming (10-03-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 10-03-11 21:32

Stol ikke på meningsmålinger

De laves af medierne for at opnå rød regering

Ukendt (10-03-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 10-03-11 22:02


"Bo Warming"
> Stol ikke på meningsmålinger
> De laves af medierne for at opnå rød regering

Når det går den ene vej - når det går den anden,
hvad er SÅ din konspirationsteori?

Mvh Eyvind


Patruljen (10-03-2011)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 10-03-11 15:26

On 10 Mar., 22:01, "Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk>
wrote:
> "Bo Warming"
>
> > Stol ikke p meningsm linger
> > De laves af medierne for at opn r d regering
>
> N r det g r den ene vej - n r det g r den anden,
> hvad er S din konspirationsteori?

At de laves af medierne for at opå rød regering -

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste