Johanne mest populær
Fra : Ukendt

Dato : 10-03-11 10:29

Fra : hanzen

Dato : 10-03-11 10:55

"Thomas M" <not_here> skrev i en meddelelse
> http://www.dr.dk/P3/P3Nyheder/2011/03/10/080044.htm

og så står der:

Og det skyldes først og fremmest, at hun opfattes som en troværdig
partileder, lyder forklaringen:

- I en tid, hvor politikere hopper fra den ene synspunkt til det andet, står
Johanne Schmidt-Nielsen som en klippe i det politiske landskab, siger TV 2's
politiske redaktør Henrik Qvortrup.

---------------

Villy Søvndahl er nr 2. Han er altså også troværdig selvom han har skiftet
standpunkt flere gange om dagen i det sidste årstid.

Den undersøgelse er vist kun egnet til at understøtte dit had til den
siddende regering.
--

hilzen
hanzen

Fra : Bo Warming

Dato : 10-03-11 11:21

On Thu, 10 Mar 2011 10:54:37 +0100, "hanzen" <hanzen@mailmeej.dk>
wrote:

> [...]
>standpunkt flere gange om dagen i det sidste årstid.
>

>Den undersøgelse er vist kun egnet til at understøtte dit had til den

Johanne er ofte undvigende og diplomatisk flygtende

Hvem der står som en klippe er DF og kun DF

Dem ved man hvor man har

Man medierne forstår at spørge så Søvndal blir nr 2 tsk tsk
Ham der hoppede til diametralt modsat synspukt ved
Holbergskole-muslimerne, for han frygter kvindemagten i SF som ejer
ham

Fra : Vidal

Dato : 10-03-11 12:01

Den 10-03-2011 11:21, Bo Warming skrev:

> Hvem der står som en klippe er DF og kun DF
>
> Dem ved man hvor man har

Giver du ikke det svar, ligegyldigt, hvad der spørges
om? Har de lukket dig ind i partiet igen?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 10-03-11 21:18

On Thu, 10 Mar 2011 12:00:55 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Giver du ikke det svar, ligegyldigt, hvad der spørges
>om? Har de lukket dig ind i partiet igen?

Jeg har aldrig søgt optagelse i DF

Jeg ved at de fejlagtigt vil se på mig som landsbytosse

Fra : Vidal

Dato : 10-03-11 22:13

Den 10-03-2011 21:18, Bo Warming skrev:

> Jeg har aldrig søgt optagelse i DF
>
> Jeg ved at de fejlagtigt vil se på mig som landsbytosse

Det det, jeg siger, DF'erne er ikke rigtigt kloge, når
de ikke vil gøre brug af din tankekraft.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 11-03-11 04:23

On Thu, 10 Mar 2011 22:12:58 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Det det, jeg siger, DF'erne er ikke rigtigt kloge, når
>de ikke vil gøre brug af din tankekraft.

Glistrupsparti som de er klon af, gik til af indre splittelse og
dominerende egoer og det er vist klogt af både DF og LA at de er
stopstyrede og undgår at hadske medier kan fejlfortolke legende
debatører som jeg - at jeg kunne indordne mig partidisciplin ved
DF-toppen ikke - de ser blot en rigeligt extrem glistrupist i mig.

Fra : Vidal

Dato : 11-03-11 07:48

Den 11-03-2011 04:22, Bo Warming skrev:
> [...]
> debatører som jeg - at jeg kunne indordne mig partidisciplin ved
> DF-toppen ikke - de ser blot en rigeligt extrem glistrupist i mig.

Og de ser ikke forkert, vel?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 11-03-11 13:52

On Fri, 11 Mar 2011 07:48:16 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Og de ser ikke forkert, vel?

V ser klogt i at Pind kan redde valget for dem

DF burde se klogt at en Glistrup-klon som jeg ville skabe respekt om
DF, som er så journalistskabt og journalistlydigt at det keder

"   Er livet ikke 1000 gange for kort til kedsomhed? " Nietzsche

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-11 13:10

"hanzen" skrev i meddelelsen

>Den undersøgelse er vist kun egnet til at understøtte dit had til den
>siddende regering.

Kom der lige en meningsmåling der, som du var uenig i. Nå ja - sådan kan det
jo gå.

Fra : hanzen

Dato : 10-03-11 13:19

> "hanzen" skrev i meddelelsen

> Kom der lige en meningsmåling der, som du var uenig i. Nå ja - sådan kan
> det jo gå.

Ja selvfølgelig.
Enhedslisten og SF som de mest troværdige. Det er lige så sjovt som Komiske
Ali.
--

hilzen
hanzen

Fra : Vidal

Dato : 10-03-11 14:12

Den 10-03-2011 13:18, hanzen skrev:

> Ja selvfølgelig.

Naturligvis.

> Enhedslisten og SF som de mest troværdige.

Ja, du har ret, for en gangs skyld.

> Det er lige så sjovt som Komiske
> Ali.

Hvorfor det? Vi har en regering, der går ind for skattelettelser.
Ikke desto mindre har de over ti år hævet skatten 295 gange, 2
gange i måneden.

Meget troværdigt. Hvor sjovt er det for borgelige vælgere, nærmer
det sig også komiske Ali niveauet?

http://politiken.dk/politik/ECE1218498/vk-har-haevet-skatten-295-gange/?ref=nyhedsbrev_politiken-morgen

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 10-03-11 14:45

On Thu, 10 Mar 2011 14:11:31 +0100, Vidal wrote:

> [...]
> gange i måneden.
>
> Meget troværdigt. Hvor sjovt er det for borgelige vælgere, nærmer

Det er endnu en af Politikkens hjemmestrikkede stråmænd, som naive
rødfjolser æder råt.

"Venstres skatteordfører, Mads Rørvig, henviser til, at det samlede
skattetryk i perioden er faldet fra 48,6 procent til 46,4 procent"

Hvis man sænker en skat meget, og samtidig hæver 20 andre skatter en lille
smule (der samlet set er mindre end skattesænkningen), så er skatten da
sænket.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 10-03-11 14:37

On Thu, 10 Mar 2011 10:54:37 +0100, hanzen wrote:

> [...]
> standpunkt flere gange om dagen i det sidste årstid.
>

> Den undersøgelse er vist kun egnet til at understøtte dit had til den

Jeg kan nu godt give dem ret i at Johanne Schmidt-Nielsen er en meget
troværdig partileder (hun har ikke afveget en millimeter fra Enhedslistens
håbløse politik).

At Villy Søvndahl derimod skulle være #2, er da helt til grin. Den mand
skifter jo holdning oftere end normale mennesker skifter strømper.

De to mest troværdige partiledere er da helt klart Pia Kjærsgård og Johanne
Schmidt-Nielsen.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-03-11 18:33

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> andet, står Johanne Schmidt-Nielsen som en klippe i det politiske
> landskab, siger TV 2's politiske redaktør Henrik Qvortrup.

Det er det folk godt kan lide ved hende og Enhedslisten, der er ikke så
meget slinger i valsen hos EL. Også på det punkt er Enhedslisten DF´s
modstykke. DF skifter synspunkt i forhold til hvor deres vælgere har den
dagsaktuelle mening. EL står fast på hvad de nu mener og kun et rigtig godt
argument kan ændre det. Det kunne Villy Søvndahl godt lære noget af. Måske
han skulle lidt i skole hos Johanne Schmidt-Nielsen.

Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 10-03-11 23:48

Den 10/03/11 18.32, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev:
>Det kunne Villy Søvndahl godt lære noget af. Måske
> han skulle lidt i skole hos Johanne Schmidt-Nielsen.

Det er da vist hende der er i skolealderen

Fra : Ivannof

Dato : 10-03-11 09:44

On 10 Mar., 14:11, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Naturligvis.

> Ja, du har ret, for en gangs skyld.

> Hvorfor det? Vi har en regering, der g r ind for skattelettelser.
> Ikke desto mindre har de over ti r h vet skatten 295 gange, 2
> gange i m neden.
>
> Meget trov rdigt. Hvor sjovt er det for borgelige v lgere, n rmer
> det sig ogs komiske Ali niveauet?
>
> http://politiken.dk/politik/ECE1218498/vk-har-haevet-skatten-295-gang...
>
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

Det må jeg give dig ret i. Jeg ville gerne finde det borgerlige parti,
der vil gøre det den borgerlige regering reklamerer for at de vil.

Der er en klar tendens til at de borgerlige føler sig nødsaget til at
føre socialdemokratisk politik for at være populære (populistiske?).
Skal man så stemme socialdemokratisk for at få ført en borgerlig
politik?

Det er nok Johanne og Pia, som mest ihærdigt går efter at udføre den
politik de præker!

Hilsen Ivan

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-03-11 18:36

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> politik?
>
> Det er nok Johanne og Pia, som mest ihærdigt går efter at udføre den

Det eneste man kan stole på ved DF er deres enormt store indvandrer-had.
Deres islamofobi er fuldstændig hysterisk.

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-03-11 20:03

On 03/10/2011 06:35 PM, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
wrote:
> "Ivannof"<ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det eneste man kan stole på ved DF er deres enormt store indvandrer-had.
> Deres islamofobi er fuldstændig hysterisk.

Det jo løgn som du skal bruge til at retfærdiggøre dit irrationelle
gammeldansker-had og din Pia-fobi. Espersen er fx gift med en indvandrer
af jødisk afstamning.
Der er derimod al mulig grund til at være på vagt overfor de 2 store
fascismer som plager verden, rød-fascismen og islamo-fascismen.

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-03-11 22:18

> Der er derimod al mulig grund til at være på vagt overfor de 2 store
> fascismer som plager verden, rød-fascismen og islamo-fascismen.
>
> Mvh
> Martin

En islamofob har talt.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 10-03-11 22:30

<kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> En islamofob har talt.

Højt og tydeligt - ikke undertruffet af nogen!

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 11-03-11 02:07

On Thu, 10 Mar 2011 22:17:44 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> En islamofob har talt.

Venstrefløjens selvvalgte blindhed har talt. Martin har jo ret.

Fra : Vidal

Dato : 11-03-11 07:52

Den 11-03-2011 02:06, S.A.Thomsen skrev:

> Venstrefløjens selvvalgte blindhed har talt. Martin har jo ret.

Mangler I ikke jeres egen lille fascisme? Fascisme-fascismen?
Brunfascismen? Højrefascismen? Eller hvilket navn foretrækker
I?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N_B.DK

Dato : 11-03-11 08:25

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message
> Mangler I ikke jeres egen lille fascisme? Fascisme-fascismen?
> Brunfascismen? Højrefascismen? Eller hvilket navn foretrækker
> I?

Nu udgør de få hundrede nazister i DK ikke et nævneværdigt problem, og de
kommer aldrig til at have nogen magt/indflydelse, de røde og islamisterne
udgør en langt større trussel.

Er du på en afrikansk savannah omringet af løver eller hyæner, står du vel
heller ikke og skriger pga mygen der kravler på benet vel?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Vidal

Dato : 11-03-11 10:20

Den 11-03-2011 08:24, N_B.DK skrev:
> [...]
> kommer aldrig til at have nogen magt/indflydelse, de røde og islamisterne

Og nu er brunfascister altså nazister? Men fascister er jo også
kommunister, ikke?

Jeg tror denne -fascist tilføjelse, I sætter på alt det, I ikke
kan lide er fuldstændig vilkårlig, den skal blot camouflere
jeres eget reelle standpunkt.

Martin Larsen har belært mig om, at alt fascistisk i virkeligheden
er kommunistisk og tilsyneladende også omvendt, Hitler, Mussolini,
Stalin og alt islamisk er i virkeligheden et fedt og tilsyneladende
den politiske retning, der dominerer DR og nu tilsyneladende
også TV2, som jo også kan være kritiske overfor Anders Samuelsen.

Enhver kritik af Anders Samuelsen og måske endda enhver kritik
af den borgerlige regering er åbenbart pr. definition et
fascistisk træk og giver udtryk for at alle nyhedsmedier, stort
set, medvirker i et fascistisk komplot rettet mod et borgerlige
styre?

Er det sandt, også for dig? Er det rigtigt set?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-03-11 13:34

On 03/11/2011 10:19 AM, Vidal wrote:

> Martin Larsen har belært mig om

Jeg har ikke belært en selvfed farisæisk lort i snæver brudekjole om
noget som helst, som ikke kan berigtiges med citat. Stop venligst din
rødfascistiske tyndskid af løgne vendt mod mig.

Fra : Vidal

Dato : 11-03-11 15:53

Den 11-03-2011 13:33, Martin Larsen skrev:

> Jeg har ikke belært en selvfed farisæisk lort i snæver brudekjole om noget som
> helst, som ikke kan berigtiges med citat. Stop venligst din rødfascistiske
> tyndskid af løgne vendt mod mig.

Som sædvanligt præges dit indlæg af fantasier om mænd
i kvindetøj og lort, denne gang endda som tyndskid.
Dine indlæg følger deres naturlige baner og rammer
kun dig selv.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 14-03-11 21:46

On Fri, 11 Mar 2011 15:53:03 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Som sædvanligt præges dit indlæg af fantasier om mænd
>i kvindetøj og lort, denne gang endda som tyndskid.
>Dine indlæg følger deres naturlige baner og rammer
>kun dig selv.
Gælder det ikke al mudderkast - fra mild sarkasme til grove
gadedrengeskældsord?

Skriver man om andet end emnet, udstiller man sin selvoptagethed og
usikkerhed

Smashes der hårdt, men det ligger lige til højrehånden at overgå med
en snu returnering, så fristes - til dumhed

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 11-03-11 08:42

On Fri, 11 Mar 2011 07:51:34 +0100, Vidal wrote:

> Mangler I ikke jeres egen lille fascisme? Fascisme-fascismen?
> Brunfascismen? Højrefascismen? Eller hvilket navn foretrækker
> I?

Andelen af fascister på højrefløjen er meget lille. At der er nogle enkelte
vil jeg da ikke benægte, men antallet af rødfascister og islamofascister,
er mange gange højere.

Fra : Vidal

Dato : 11-03-11 10:27

Den 11-03-2011 08:41, S.A.Thomsen skrev:

> Andelen af fascister på højrefløjen er meget lille. At der er nogle enkelte
> vil jeg da ikke benægte, men antallet af rødfascister og islamofascister,
> er mange gange højere.

Vanvid. Eller måske vandvid fremført af en flok politiske vandhoveder,
for hvem alt er ligefedt. De politiske nuanceringer er ikke just jeres
spidskompetence. Men I behøver da ikke gøre jer dummere, end I er.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N_B.DK

Dato : 11-03-11 12:57

>Men I behøver da ikke gøre jer dummere, end I er.

Jeg tror desværre ikke længere at det er en rolle du har påtaget dig, jeg er
overbevist om du faktisk er så hjernedød som virker til at være.

--
MVH. N_B_DK

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 11-03-11 13:23

On Fri, 11 Mar 2011 10:27:21 +0100, Vidal wrote:

> Vanvid.

Nej, det er desværre virkeligheden.

> Eller måske vandvid fremført af en flok politiske vandhoveder,
> for hvem alt er ligefedt. De politiske nuanceringer er ikke just jeres
> spidskompetence. Men I behøver da ikke gøre jer dummere, end I er.

Når du ikke kan nå bolden, så går du bare efter manden.

Fra : Vidal

Dato : 11-03-11 13:37

Den 11-03-2011 13:23, S.A.Thomsen skrev:

> Nej, det er desværre virkeligheden.

> Når du ikke kan nå bolden, så går du bare efter manden.

Hvad skal man skrive til en flok, der har rod i begreberne.
At det er tegn på høj intelligens, integritet og selvstændighed
i fremstillingen.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 11-03-11 15:03

On Fri, 11 Mar 2011 13:36:35 +0100, Vidal wrote:

> Hvad skal man skrive til en flok, der har rod i begreberne.

Jeg har ikke rod i begreberne.

> At det er tegn på høj intelligens, integritet og selvstændighed
> i fremstillingen.

Dit udgangspunkt er forkert, hvilket gør din konklusion forkert.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 11-03-11 02:06

On Thu, 10 Mar 2011 18:35:58 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Det eneste man kan stole på ved DF er deres enormt store indvandrer-had.
> Deres islamofobi er fuldstændig hysterisk.

Vel ikke værre end venstrefløjens ekstreme faktaresistens, hvad angår
problemerne mht. indvandrerne/flygtningene.

Fra : J. Nielsen

Dato : 10-03-11 18:42

On Thu, 10 Mar 2011 10:28:36 +0100, "Thomas M" <not_here> wrote:

>http://www.dr.dk/P3/P3Nyheder/2011/03/10/080044.htm

Den små Johanne vækker især sympati blandt storkøbenhavnske kvinder, der
nærmer sig efterlønsalderen. Hvad man så kan bruge den oplysning til...

http://www.e-pages.dk/metroxpressdk/1613/
--

-JN-

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-03-11 20:36

J. Nielsen <morgan@post8.tele.dk> skrev i meddelelsen
kr2in6hj3fcormd5bu8ktalvh6q3uarq02@4ax.com:

> Den små Johanne vækker især sympati blandt storkøbenhavnske kvinder,
> der nærmer sig efterlønsalderen.

Hun vækker også sympati hos mig. Jeg får altid lyst til at proppe en stor
del af mig selv i munden på hende, når jeg ser hende optræde på tv. Hun er
jo ganske køn, tøsen, og kunne da godt være en god oplevelse i en situation,
hvor hun således ikke ville være i stand til at snakke. På dén front slår
hun altså Thyra Frank med flere banelængder.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 11-03-11 00:27

Den 10-03-2011 20:36, Jens Bruun skrev:
> [...]
>
> Hun vækker også sympati hos mig. Jeg får altid lyst til at proppe en stor
> del af mig selv i munden på hende, når jeg ser hende optræde på tv.

Åhnejda, vel ikke HELE din misproportionelt overudviklede højreunderarm?

(Husk nu gerne på at vi nationalsindede herinde engang allesammen
højtidligt har svoret på ALDRIG at lade noget som helst ondt skulle
kunne tilstunde bemeldte folketingsmedlem, denne besynderligt pludselige
bekyttertrang sandsynligvis nok stærkt motiveret af den blotte tanke om
hendes tørklædebærende førstesuppleant på Rigets fornemste talerstol!)

Anders Peter Johnsen

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-03-11 13:50

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVETHISwebspeed.dk> skrev i meddelelsen
4d795e44$0$36564$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Åhnejda, vel ikke HELE din misproportionelt overudviklede
> højreunderarm?

Du mangler tydeligvis fantasi og en beskidt tankegang

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-11 16:14

"Jens Bruun"
> Du mangler tydeligvis fantasi og en beskidt tankegang

Og du mangler tydeligvis evnen til at spotte ironi!

Mvh Eyvind

Fra : Ivannof

Dato : 11-03-11 04:46

On 11 Mar., 10:19, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> Stalin og alt islamisk er i virkeligheden et fedt og tilsyneladende
> den politiske retning, der dominerer DR og nu tilsyneladende
> ogs TV2, som jo ogs kan v re kritiske overfor Anders Samuelsen.
>
> Enhver kritik af Anders Samuelsen og m ske endda enhver kritik
> af den borgerlige regering er benbart pr. definition et
> fascistisk tr k og giver udtryk for at alle nyhedsmedier, stort
> set, medvirker i et fascistisk komplot rettet mod et borgerlige
> styre?
>
> Er det sandt, ogs for dig? Er det rigtigt set?

Er vi ikke nødt til at definere begreberne her i skyttegravskrigen.

Vi havde Hitler og nazismen og Stalin med sovjetkommunismen. Jeg er
ikke helt sikker på hvad fascismen ville være i dag, men snakker vi
ikke bare om diktatorer og diktaturer?

Er vi ikke bare ude i at alle disse ismer har at gøre med en person,
der "ved bedre end os andre" og vil "hjælpe os og landet" og hvis vi
gør som han siger, så ender det skide godt, Egon. Er det ikke det? En
velmende spejderleder i en stor spejderlejr, som så bare ender som et
nazityskland, et Cambodia under Pol Pot osv. Velmende diktatorer som
vil os det bedste, undtagen for de idioter, som ikke kan se godheden i
diktatorens handlinger og derfor må sættes ud af spillet.

Vejen til helvede er brolagt af "velmenende" mennesker!

Hilsen Ivan

Fra : Vidal

Dato : 11-03-11 13:35

Den 11-03-2011 12:46, Ivannof skrev:

> [...]

> Vi havde Hitler og nazismen og Stalin med sovjetkommunismen. Jeg er
> ikke helt sikker på hvad fascismen ville være i dag, men snakker vi

Problemet er, der gået rod i definitionerne, alt kan tilføjes
et "fascist", og hvad værre er, bliver det. Hvis jeg skulle
følge trenden skulle jeg skrive fascist-liberalismen f.eks. i
stedet for liberale.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-03-11 13:47

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4d7a16fa$0$36564$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Problemet er, der gået rod i definitionerne, alt kan tilføjes
> et "fascist", og hvad værre er, bliver det.

Minder lidt om brugen af "racist" - ikke?

> Hvis jeg skulle
> følge trenden skulle jeg skrive fascist-liberalismen f.eks. i
> stedet for liberale.

Nu er du jo dum. Fascisme er særligt kendetegnet ved statsmagtens suveræne
kontrol over individet. Et kendetegn, der deles af kommunisme, nazisme og
islamisme. Og som bliver mere og mere kendetegnende for
(national)socialdemokratismen. Liberalisme er det stik modsatte: Individet
bestemmer selv, og statsmagten skal begrænses. Det kan selv du vel indsé,
når du tænker dig lidt om?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : DADK

Dato : 11-03-11 16:08

Vidal wrote:

> [...]
> et "fascist", og hvad værre er, bliver det. Hvis jeg skulle
> følge trenden skulle jeg skrive fascist-liberalismen f.eks. i

Og her kan du så sende en venlig tanke til alle de politikere,
selvbestaltede humanister og øvrige velmenere der helt konsekvent har
fremstillet f.eks et forbud mod kvindelig omskæring eller udvisning af
kriminelle med "det minder om 30'erne", "nazificering",
"ultrahøjreorienterede" osv. Man har selv devalueret begreberne og i den
grad åbnet op for sammenligningerne.

Fra : Ivannof

Dato : 11-03-11 04:48

On 10 Mar., 18:35, "Kim Larsen \(p AltBinaries.com eller Datemas.de
\)" <kl2...@gmail.com> wrote:

> Det eneste man kan stole p ved DF er deres enormt store indvandrer-had.
> Deres islamofobi er fuldst ndig hysterisk.
>
> --
> Kim Larsen (kun p en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
> Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
> Stop Danmarks krige NU !  E-mail: kl2...@gmail.com- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Du har mange hadefulde indlæg. Fulde af følelser og meget lidt
substans. Er du inderst inde en kvinde?

Hilsen Ivan

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-03-11 13:49

Ivannof <ivannof@hotmail.com> skrev i meddelelsen
80334dfe-4c03-4432-a5cf-8a25348f2e3b@n2g2000prj.googlegroups.com:

> Du har mange hadefulde indlæg. Fulde af følelser og meget lidt
> substans. Er du inderst inde en kvinde?

Trro du ikke nærmere, at Taxi-Kim Rovsing Larsen er en mand, der drømmer om
at være en kvinde?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.